گالری تصاویر "رسا رضانیا"

         
عکس
نام :   شاهکار معماری ایرانی (امتیاز : 7)
عکاس :   رسا رضانیا (امتیاز : 401)
نوع دوربین :   Nikon
مدل دوربین :   Nikon D7000
نوع لنز :   Nikon
مدل لنز :   NIKKOR 18-105MM F/3.5-5.6G ED VR AF-S DX
فیلتر :   UV
سنسور :   16 MP و بالاتر
نظرات :   7
بازدیدها :   871
تاریخ ارسال :   ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
علاقه‌مندی‌ها :   1
دسته‌بندی سايت :   معماری , سیاه و سفید
توضیحات عکاس
کاشان.خانه بروجردی ها .

"۰۰:۳۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۲" | مفید (2) | امتیاز (2) | احسان قنبری فرد (9266)

تقارن کامل، زاویه نگاه مناسب و ویرایش مناسبی که کنترل خوب عکاس بر نور و سایه و نمایش خوب این عناصر را کامل کرده است. خودداری از اغراق و دقت در پروسس تونهای خاکستری قابل تامل و زیبا است.
"۰۹:۰۹ ۰۵ خرداد ۱۳۹۲" | مفید (2) | امتیاز (0) | میثم علیزاده (1099)

سلام دوست عزیز

همانطور که جناب قنبری فرد فرمودند تقارن کامل، زاویه نگاه، ویرایش مناسب و کنترل خوب عکاس بر نور و سایه نقاط قوت ثبت شماست. فقط احساس میکنم لبه بالایی کادر کمی خارج از فوکوس است.
2+
شاد باشید

نمی دانم تا کی باید شاهد ثبت های خوبی باشیم که بی نقد و نظر از کنار آنها گذشته می شود در حالی که برخی اگر با درپوش لنز هم عکس بگیرند و در گالری به اشتراک بگذارند با انبوه نظرات و تمجیدهای اغراق آمیز مواجه می شوند. گویا هدف ارتقاء خود و دیگر عکاسان به واسطه به اشتراک گذاردن عکس ها و نقدها برای برخی از دوستان تبدیل به مسابقه ای برای کسب امتیاز بیشتر گردیده.
"۱۲:۱۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۲" | مفید (2) | امتیاز (0) | الهام کیانی (163)

درود
واقعا زیبا است . تقارن و زاویه های این عکس خیلی دوست دارم و به زیبایی شاهکار معماری ایرانی ثبت شده
شاد باشید
"۱۴:۰۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۲" | مفید (1) | امتیاز (2) | جواد حسنی (228)

سلام
کادربندی خوب و دقیق همراه با ادیت و کنتراس مناسب که بخوبی توانسته است نور و سایه ها را کنترل کند که همین امر باعث زیبایی خاصی در عکس شده
ممنون بخاطر به اشتراک گذاشتن این اثر
موفق باشید
"۱۹:۳۲ ۰۵ خرداد ۱۳۹۲" | مفید (2) | امتیاز (2) | فهیمه درودی (1097)

درود ... هندسه ، در معماری ایرانی اسلامی ، بر منطق ساده ی تکرار خطوط و زاویه ها خود را بنیان می نهد ، تا جای دادن هوشیارانه ی عناصر و نمادهایی ژرف خود را کامل می کند و با کم ترین هزینه ، در چیدمان دقیق منافظ نور بر منطق خود تاکید می ورزد . کادر بندی خوب ، نخستین و ارزش مند ترین مرحله در برداشت از یک معماری اصیل ایرانی ست که نیازمند دقت در بافت ، فرم و هندسه ی پیش روی دوربین ست .
کادر بندی خوب این برداشت تقارن ، اهمیت نور و تاجایی نشانه ها را ، به شکلی گیرا در خود حفظ کرده است . حفظ نیروی نشانه ها ، ار آن جهت که این هندسه ی متمرکز ، بر مبنای فلسفه ای جبری و البته برخی توجهات جغرافیایی ، در بیش تر موارد خود را در یک دایره جای می دهد ، برداشت یک عکس را به دشواری های بسیار می کشاند که در این برداشت به شکل خوبی تا حد ممکن کنترل شده است و باقی ماندن دریچه که کم تر در برداشت هایی از این دست به آن توجه می شود ، نه تنها نیروی ارتباط چشمی ، بل که محتوای این قاب را ارزش مندتر می کند . شاید کیفیت عمومی این قاب به ویژه در یک سوم بالایی آسیب دیده به نظر می رسد ، اما این قاب هم چنان زیباست

ممنون
+2
"۲۰:۳۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۲" | مفید (1) | امتیاز (0) | پژمان شجاعي (330)

ثبت معماري بسيار زيبا.
تقارن و کنترل خوب روي سايه ها.
اديت عالي....

موفق باشيد.
"۰۷:۵۳ ۰۶ خرداد ۱۳۹۲" | مفید (1) | امتیاز (1) | محمد اسکویی (907)

سلام
کادربندی خوب و دقیق همراه با ادیت و کنتراس مناسب که بخوبی توانسته است نور و سایه ها را کنترل کند که همین امر باعث زیبایی خاصی در عکس شده
ممنون بخاطر به اشتراک گذاشتن این اثر
موفق باشید