گالری تصاویر "عرفان کوچاری"

         
عکس
نام :   عبرت (امتیاز : 15)
عکاس :   عرفان کوچاری (امتیاز : 715)
نوع دوربین :   Canon
مدل دوربین :   Canon EOS 500D
نوع لنز :   Canon
مدل لنز :   Canon EF 70-200mm f/2.8L USM
نظرات :   44
بازدیدها :   838
تاریخ ارسال :   ۰۸ دى ۱۳۹۰
علاقه‌مندی‌ها :   0
دسته‌بندی سايت :   ژورنالیستی
توضیحات عکاس
اعدام قاتلین یک خانواده 4 نفره در قزوین ، که حتی به کودکان 6 ساله و 13 ساله هم رحم نکردند

"۱۲:۲۷ ۰۸ دى ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (0) | عرفان کوچاری (715)

اعترافات یکی از قاتلین کثیف در دادگاه:
یکی از این جنایتکاران وقتی پشت تریبون رفت تا بازجویی شود جملاتی را می گفت که تنها یک فرد روانی می توانست آن جملات را بگوید و یا آن اعمال و رفتارها را انجام دهد.

لطفا خوب گوش بدید: می گفت وقتی روسری را به گردن کودکان انداختم و می کشیدم تا آنها را خفه کنم آنها فریاد می زدند عمو عمو ..
"۱۲:۴۷ ۰۸ دى ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (2) | حامد ملکی (702)

عكس در مقام ژورناليسم قابل توجه و تقدير است

جاي چنين ژانري در اين سايت به وضوح خالي است

با آرزوي موفقيت

"۱۳:۰۲ ۰۸ دى ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (3) | مرتضی خادمی (923)

عكس در مقام ژورناليسم قابل توجه و تقدير است

جاي چنين ژانري در اين سايت به وضوح خالي است

با آرزوي موفقيت

"۱۳:۱۱ ۰۸ دى ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (2) | محمد گودرزیان (3482)

عبرت میتواند عنوان خوبی برای این ضد نور باشد.ادیت وحذف عناصر اضافه میتوانست ثبت را بهتر کند.

"۱۳:۱۱ ۰۸ دى ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (0) | عرفان کوچاری (715)

سلام جناب گودرزیان
اسم بسیار زیبا و درخوری را بیان کردید
المان های اضافه رو به عمد حذف نکردم
آنتن رو به علت نمادی از اینکه این خبر فورا اطلاع رسانی میشود و بازوی جرثقیل رو هم خودم جوری کراپ کردم که به نوعی پارچه سیاه کنار عکس اموات رو تداعی کنه
با تشکر
"۱۴:۴۳ ۰۸ دى ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (1) | بهروز چهاری زاده (382)

باند سیاه بالای کـــادر و سمت چپ
زیادی است .
اگر بیننده نداند این فرد یک جنایتکار
( یا روانی ) بوده است با نوری کـــه
پشت سر اعدامی است تصــــــور
مثبتی از فرد پیدا می کند .
خطوط آنتن که تا پس زمینه تکــــرار
شده اند تکرار این روند را به بیننـده
نشان می دهند .
فرد اعدامی سیاه است و چیـزی از
او نمی دانیم همانند انسان هـایی
که در پس زمینه هستند و چیزی از
ایشان نمی دانیم ، به بیـــــان دیگر
شاید روزگاری یکی از آنها به جـــای
این مرد باشد و نوعی بی گنـــاهی
و اسیر عوامل دیگر بودن را به بیننده
نشان می دهد .

ایام به کام


"۱۴:۴۳ ۰۸ دى ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | عرفان کوچاری (715)

سلام جناب چهاری زاده
باند سیاه بالای کـــادر و سمت چپ زیادی است .
با توجه به این که جناب گودرزیان هم این اشکال رو گرفته بودن پس نتونستم درست انتقال مطلب کنم در نتیجه حق با شماست
اگر بیننده نداند این فرد یک جنایتکار ( یا روانی ) بوده است با نوری کـــه پشت سر اعدامی است تصــــــور مثبتی از فرد پیدا می کند .
هدف اصلی ضد نور حذف بافت ها و فرم های اضافیاست که باعث ایجاد پراکندگی در ذهن بیننده نشود. اگر خورشید را درست روی سر فرد میگذاشتم گفته شما مقداری قابل قبول بود

فرد اعدامی سیاه است و چیـزی از او نمی دانیم همانند انسان هـایی
که در پس زمینه هستند و چیزی از ایشان نمی دانیم ، به بیـــــان دیگر
شاید روزگاری یکی از آنها به جـــای این مرد باشد و نوعی بی گنـــاهی
و اسیر عوامل دیگر بودن را به بیننده نشان می دهد .

باور کنید همونطور که بالا هم گفتم هدف در ضد نور حذف جزییات اضافه است
البته فکر نمیکنم با اسم( به پیشنهاد جناب گودرزی) و توضیحاتی که گذاشتم کسی چنین برداشت هایی از عکس داشته باشه
در پناه حق
"۱۵:۱۳ ۰۸ دى ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | امین رحمانی (1956)

سلام بر دوست گلم
ثبت خوبیه،تمام عناصر در ترکیب بندی عکس به خوبی جای گرفته اند.

آنتن رو به علت نمادی از اینکه این خبر فورا اطلاع رسانی میشود و بازوی جرثقیل رو هم خودم جوری کراپ کردم که به نوعی پارچه سیاه کنار عکس اموات رو تداعی کنه

کارت داره خوب میشه!
"۱۹:۱۳ ۰۸ دى ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | محمد علی ملانوروزی (282)

با سلام
عكس در مقام ژورناليسم قابل توجه و تقدير است

جاي چنين ژانري در اين سايت به وضوح خالي است

موفق باشيد
"۰۱:۲۱ ۰۹ دى ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | حسین ملکی (5639)

عكس در مقام ژورناليسم قابل توجه و تقدير است

جاي چنين ژانري در اين سايت به وضوح خالي است

با آرزوي موفقيت
"۱۶:۴۵ ۰۹ دى ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | نیما مقیمی (6527)

ترکیب و فریمینگ عکس خوبه من هم با نظر دوستان در خصوص نور پشت سر و مود ضد نور موافقم ولی ایرادی نمی بینم ... شاید تقبیح اعدام !
"۱۹:۳۷ ۰۹ دى ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | علی مجید ناتری (2243)

با سلام
ممنون از ارسال زیبا و منحصر به فرد شما
ای کاش چند نمونه از این عکس ها در معرض عموم قرار می گرفت تا عبرت انگیز باشد.
+2

"۱۹:۳۷ ۰۹ دى ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (0) | عرفان کوچاری (715)

ممنون دوست عزیز
متاسفانه حتی عکس های اعدام من اجازه انتشار در خبرگزاری رو به دلیل تبلیغات منفی غربو استفاده سوء اون ها پیدا نکرد!!
"۲۱:۵۱ ۰۹ دى ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (1) | احسان عباسیان (342)

بسیار عالی
چه همه در سکوت،خفتن این شخص رو نظاره میکنن و گویی در گوش هم پچ پچ میکنن
خورشید حس غریبی به این عکس داده،البته فکر کنم طلوعش باشه
"۰۰:۴۴ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (8) | امتیاز (0) | مرجان عبدالهی (1162)

سلام

عکس صحنه ی دردناکی را به تصویر کشیده اماnullعبرت آموز نیست
نمی دانم نمایش چنین عکسی کار درستی است یا نه
شاید به عنوان یک عکس خبری قابل قبول باشد اما در کار خبر هم باید اثر، بی طرف وبدون نظر شخصی مولف ارائه شود
حذف یک انسان تحت هر شرایطی دردناک وناپسند است همان قدر زشت که قتل کودکان بی گناه...
اگر باقتل یک قاتل روانی سایرین عبرت میگرفتند وروانی نمی شدند باید تا کنون دست کم اینجا بهشت می شد
اما دیدن این تصاویر به ما انسانها شاید نوعی قساوت قلب وبیرحمی می دهد تا دیگر مقوله یمرگ وکشتن برایمان چندان درد ناک نباشد...
و اما چه نگون بخت اند انسانهای ابلهی که روح لطیف انسانی شان را با وسوسه ی نظاره یاین تصاویر چندش آور
به بند می کشند
آیا این تماشاگران به راستی آمده اند تا عبرت بگیرند تا مبادا قاتل شوند؟
یا این که حس خشونتی در وجودشان هست که با این مناظر عطشش فروکش می کند؟
اگر هر انسان ساده ای ده تا از این تصاویر را از نزدیک ببیند چه بسا راحت تر دست به خشونت وجنایت بزند
چاره جای دیگریست...افسوس

"۰۰:۴۴ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | عرفان کوچاری (715)

اما چه نگون بخت اند انسانهای ابلهی که روح لطیف انسانی شان را با وسوسه ی نظاره یاین تصاویر چندش آور
به بند می کشند

خانم عبدالهی منظورتون از اون آدم های ابله همه بودن، به جز من دیگه؟؟!!

"۰۰:۴۴ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | مرجان عبدالهی (1162)

چند روز پیش عکسی ارسال شد (6دی) توسط آقای وزیری که چند مرد را در حال کشتن گاوی نشان میداد تحت عنوان قصاب ها ودستهای آلوده، عکاس کلی بابت ارسال این عکس از بینندگان عذر خواهی کرده بود وجالبه کامنتهای دوستا ن همه عنوان کرده بودند که چه صحنه ی دلخراشی است وچه درد ناک و غیره
ومن هم تصور می کردم اصولا این اثر را از گالری حذف کنند
وحالا منظره ی به دار کشیدن انسانی منتخب میشود
والبته تعداد کمی جرات دارند آن را درد ناک بدانند ویا شاید کشتن گاو برایشان دردناک تر است
وعکاس عزیز هم البته از ارسال خود راضی است وبرای دلخراش بودن اثر از مخاطب عذر خواهی نکرده
ما داریم به کجا می رویم؟
"۰۸:۱۴ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (0) | امین مهدوی (1005)

سلام
با نظر خانم عبدالهی کاملا موافقم
در اینکه شخص جنایت کار بوده شکی نیست ولی آیا واقعا چاره اینست ؟
اعدام به روش قرون وسطی در بین مردم برای عبرت ؟!!
در چند سال اخیر بارها شاهد چنین اعدام هایی بودیم ولی سوالی که پیش می آید اینست
آیا از میزان جرم و جنایت کم شد ؟
یا نتیجه عکس داشت ؟

علت دست زدن به اینگونه جرم ها را باید در جای دیگری جست .....
"۰۹:۵۱ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | محمد اسکویی (907)

با سلام و احترام
با توضیحاتی که جنابعالی در خصوص قاتل فرمودید قلب هر انسانی به تپش می افتد و تحت تاثیر قرار میگیرد اما من شخصاً مخالف به تصویر کشیدن هرگونه خشونت میباشم...
بهتر است تصمیم قرون وسطایی ( اعدام در ملع عام) که در کشور ما انجام میشود و به نظر من کاملاً اشتباه میباشد را حمایت نکنیم.
با تشکر
"۰۹:۵۷ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (1) | سعید . (1025)

تمام انسانها پاک بدنیا می آیند واین عوامل محیطیست که از بهترین مخلوق خدا بدترین هارا میسازد .درکل ثبت درداوریست توصیه ام اینه توزمانه ای که همه ما به اشکال مختلف دچارافسردگی هستیم به ثبت هایی روبیاریم که لا اقل کمی روحمون شاداب کنه.این قاتل جانی مرد، هزاران نفر هم نفرینش کردند توی جهنم هم سوخت، ایا چیزی درست شد؟ایا دیگه قاتل نخواهیم داشت وهزاران آیا ی دیگر.
"۱۰:۴۰ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (2) | میر محسن شناسی اذری (2253)

باسلام
در مورد موضوع دوستان همه چیز را به وضوح بیان کردند .
دید متفکرانه شما به المانهای موجود در عکس قابل ستایش است که این جزو ملزومات یک عکاس ژورنالیست موفق است .
نقطه قوت این عکس حضور انسانها در بک کار و حالتهای آنهاست ( دست در جیب و بی تفاوت به هولناک بودن صحنه پیش رو ) که حس غریبی را به بیننده منتقل میکند .
امیدوارم همچنان با قدرت ادامه دهید اما اینبار ما را در دیدن زیبایی ها هم شریک کنید .
ممنونم
"۱۰:۴۴ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | عرفان کوچاری (715)

سلام بر دوستان عزیز
شخصا خودم رو در مقامی نمیبینم که بخواهم درباره زیر ساختارهای روانی این کار صحبت کنم ولی این رو میدونم روزانه تعداد زیادی از مجرمین عزیز در زندان ها به دار مجازات آویخته میشوند و حتی شما از اون ها خبر دار هم نمیشوید و تعداد بسیار معدودی از آن ها این شانس رو به دست میارن( حتی قاتل زنجیره ای 6 زن در قزوین هم در زندان مجازات شد)
اما قوه قضاییه و نیروی محترم انتظامی برای نشان دادن ضرب شست به مجرمین عزیز و اعلام خطر به اون ها همیشه تعدادی رو در محله های خطر خیزه شهر به دار میکشد( البته من هم با انتخاب یک محل مسکونی مشکل دارم)
در چند سال اخیر بارها شاهد چنین اعدام هایی بودیم ولی سوالی که پیش می آید اینست آیا از میزان جرم و جنایت کم شد ؟
جناب مهدوی عزیز این گفته شما نوعی مغلطه لطیف است، شما از کجا میدونید اگر ما اعدام در ملا عام نداشتیم وضع جرم و جنایات و آمار ها چگونه بود؟
یا این که حس خشونتی در وجودشان هست که با این مناظر عطشش فروکش می کند؟
بحث بسیار جالبی رو بیان کردید به نظر اگه یک روانشناس علت حضور حاضرین رو ازش جویا شه میتونه به نتایج بسیار جالب دست پیدا کنه که برای همه تازه خواهد بود
به شخصه تا به حال که جبر کاری بر من فائق نشده نبود به نظاره اعدام نرفته بودم!
"۱۲:۲۸ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (-3) | سعید عامری (4478)

مانده ام در مورد این عکس چه بنویسم.
...عکس شما نه تنها چیزی برای گفتن ندارد بلکه در سایت عکاسی برای من بیننده باری را به همراه ندارد جز آدم هایی را در بکگراند ببینم که دار زدن مردی را در صبحگاه با شکستن تخم بظاره گرند.
مرز بین همه ی آدم ها تا قتل و کشتن یک انسان به اندازه ی تار مویست . و نشان دادن این عکس به عنوان عکسی مستند گر چه مشکلات ادیت و ترکیب و کادر بندی دارد اما حتیی بار معنای را هم آنقدر ها به همراه ندارد که بخواهیم روی آن بحثی داشته باشیم. شاید این عکس یک ثبت باشد مثل همه ی ثبت های دیگر اما چون دار زدن یک انسان را به همراه دارد قابل توجه کاربران قرار گرفته ... و جالب این که کاربران از نبود همچین ژانری در این سایت ابراز ناراحتی کرده اند.
کاممنت کاربر عزیز سرکار خانم عبد الهی نشانه های خوبی از درک و شعور کاربران این سایت دارد. که بسیار خورسندم از دیدن آن کاممنت.
اغلب سایت های خبری جهان از نشان دادن چنین صحنه هایی خودداری می کنند و یا به بیننده هشدار دیدن یک تصویر دلخراش را می دهند .اما انگار برای ما ایرانی ها دیدن این صحنه ها امثال قتل و اعدام و اعدامی و کشتن گاو و گوسفند آنقدر طبیعی شده است که اهمیت چندانی را ندارد.

"۱۲:۲۸ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | مرجان عبدالهی (1162)

ممنون آقای عامری عزیز
کم کم داشتم از دوستان نا امید می شدم
مدیران عزیز گالری که تصویر پرتره ی خانم ها را برای نمایش عمومی نا مناسب ومخرب می دانند آیا از اثرات منفی این تصاویر هم همین قدر باخبرند؟

"۱۲:۲۸ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (0) | عرفان کوچاری (715)

جناب عامری عزیز
اغلب سایت های خبری جهان از نشان دادن چنین صحنه هایی خودداری می کنند و یا به بیننده هشدار دیدن یک تصویر دلخراش را می دهند
دوست عزیز شما یه سر به سایت های خبری جهان بزن بعد این صحبت رو بگو ( خودمونیم 5 تا سایت خبری بگو فقط قول بده از کسی نپرسی!!)
شما یه سر به سایتAP=associated press بزن اسم حمیده شفیعی ها(عکاس مهر) و عرفان دادخواه(عکاس فارس) رو سرچ کن بعدا این حرف رو بزن
این مراسم ساعت 8.30 تموم شد عکس ها سایت 11 رو سایت اسوشیتد بود!!!
عکس اعدام خانم شفیعی ها از اعدام جز 100 عکس برتر مجله life بود
واضح شد؟

"۱۲:۲۸ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | سعید عامری (4478)

جناب عکاس عزیز مقوله فوتو ژورنالیستی که شما از آن یاد می کنید مقوله ای است که باید به آن فکر کنید و ثبت کنید. کاممنت اول شما در زیر عکس نشان دهنده ی فوتو ژورنالیست بودن شما نیست. شما به عنوان عکاس فوتو ژورنالیست رساتلی غیر از این را دارید و حق بیان دیدگاه خود و اندیشه خود را با کپشن و توضیحات "صریح " ندارید. تنها کار شما ارائه عنصر های خبری مهم است . آنچه شما در باب سایت های خبری عنوان می کنید برای من پوشیده نیست که این سوژه ها برای خبرگزاری ها بسیار ارزشمند است . و البته بلعکس در سایت های داخلی هم با همین دیدگاه به اتفاق های کشورهای دیگر نگاه می شود. نه به عنوان این که اتفاق در ایران رخ داده است .بلکه به عنوان اعدام. اعدام در ملا عام. و غیر قابل هضم بودن آن در محیطی غیر از ایران .مطمئن باشید شما هم عکس ارسال می کردید به عنوان عکاس مهمان عکس شما را بر روی خروجی سایت خود قرار می دادند. اما نکته ای که در باب عکس شما قابل قبول است ثبت شماست. ثبتی که مثل خیلی از حوادث قابل ارائه است . و خیلی معمولی ... آن چه در تک عکس مستند و خبری قابل تامل هست نکات فنی است .

"۱۲:۲۸ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | سعید عامری (4478)

nullدوست عزیز شما یه سر به سایت های خبری جهان بزن بعد این صحبت رو بگو ( خودمونیم 5 تا سایت خبری بگو فقط قول بده از کسی نپرسی!!)
شما یه سر به سایتAP=associated press بزن اسم حمیده شفیعی ها(عکاس مهر) و عرفان دادخواه(عکاس فارس) رو سرچ کن بعدا این حرف رو بزن
این مراسم ساعت 8.30 تموم شد عکس ها سایت 11 رو سایت اسوشیتد بود!!!
صحبت کردن شما طوری است که بیشتر باید خندید و گذشت... در مورد سرچ زدن هم حرفی نیست ... موفق باشید.به عرفان سلام برسونید.پست دوستانتان را در وبلاگ هایشان بخوانید .کمی تامل کنید تا بعد ...
"۱۲:۳۸ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | عرفان کوچاری (715)

وعکاس عزیز هم البته از ارسال خود راضی است وبرای دلخراش بودن اثر از مخاطب عذر خواهی نکرده
ما داریم به کجا می رویم؟

خانم عبدالهی عزیز
من یک فتوژورنالیستم( دارم کلاس میذارم) حیطه کاری من با شما فرق میکنه، فلسفه عکاسی من با شما و اکثره قریب به یقین دوستان حاضر در این سایت فرق میکنه
میدونم دیدن چنین صحنه ای برای هر بیننده ای باعث رنجش خاطر میشه ولی نکته جالب اینه هدف من از این عکس و در مرحله بعد ارسال اون فقط و فقط همین بوده که عواطف دوستان رو برانگیزم( پس اگه میخواستم عذر خواهی کنم هیچ وقت ارسال نمیکردم)
میدونم که پس از این کامنت شما پیش خودتون میگید این یارو سادیسم داره ولی برام هیچ اهمیتی نداره چون من یک فتوژورنالیستم و دارم کارم رو انجام میدم!!!
البته جواب توهین هاتون رو هم نمیدم( بنا بر اقتضای ادب)
موفق و موید باشید

"۱۲:۳۸ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | مرجان عبدالهی (1162)

دوست عزیز
چقدر سریع بر انگیخته می شوید کمی آرام تر...
مشکل این جاست که ما نمی دانیم کی باید ناراحت شویم
هر گاه فکر کنیم به ما توهین شده سریع عکس العمل نشان میدهیم اما در برابر بسیاری از توهین هامثل(اعدام در ملا عام)که انسانیت ما رازیر سوال میبرد به تلخی سکوت میکنیم
دوست عزیز من هرگز به شما توهین نکردم من از اصل این کار ونمایش عمومی آن انتقاد کردم وهر کس اثری رابه نمایش میگذارد باید ظرفیت انتقاد پذیری داشته باشد
دوست گرامی یکی از اصول اولیه ی ژورنالیستی بی طرفی است که البته این روزها کم یاب است
شما باید تصویری بگیرید وقضاوت رابه بیننده بسپارید بدون جانبداری ویا دشمنی
راه زیادی در پیش دارید...

"۱۲:۳۸ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | حسین نــو ح زاده (618)

سلام
روز اول که این ثبت رو دیدم... بدنم لرزید.
در حال حاضر نیز دستانم می لرزد و دوست ندارم تا برای این ثبت نظری بگذارم تا در گالری نظرهای من ثبت شود. چون روحیه ام توان دیدن را ندارد.
اما.
اول از همه یک تقاضا دارم از مدیریت سایت خودمون مبنی بر اینکه برای موضوع های عکس، لینک مجزا درست کند تا در صفحه آپلود تصاویر، به دلخواه هر عکاسی ژانر و موضوع دلخواه خود را لحظه به لحظه مشاهده کند.
حال در خصوص قضاوت و این جور صحبتها اینجا جایش نیست.

واما این ثبت به بنده این حس را میدهد.
اگر ما خودمان را جای خانواده مقتول بگذاریم.؟؟؟؟ وا ویلا!!!!
چه مصیبتی کشیده آن پدر و مادر بچه.
سپاس از همه و البته از عکاس .... (یه دفعه ناراحت نشی...خنده)
نوح
"۱۲:۵۷ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمد اسکویی (907)

با عرض ادب و احترام به عکاس عزیز و فیلد کاری ایشان
بنده شمارو درک میکنم اگر جای جنابعالی بودم از اینکه این چنین بهم انتقاد میشد ناراحت میشدم. اما میبایست به بنده و دوستان دیگر هم حق بدید که در شریط کنونی با دیدن این صحنه ها نه تنها به هنر عکس توجهی نکنند بلکه عکس العمل خوبی هم نداشته باشند و از وجود عکس در عکسهای منتخب انتقاد کنند.
در ضمن بنده از مدیران محترم توقع داشتم برای انتخاب عکسهای منتخب این موارد را نیز در نظر گرفته و لحاظ نمایند.

با تشکر
"۱۳:۳۳ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (0) | عرفان کوچاری (715)

سلامی دوباره
خانم عبدالهی عزیزتر از جان یه لحظه به کامنت های بالا نگاه کنید خیلی از عزیزان نظراتشون رو نوشتند و من هم نظرم رو نوشتم( حتی اولین کلمه ای رو که نوشتم "شخصا" بود) و یک بحث روانشناسی و جامعه شناسی خوب رو دنبال میکردیم ولی شما کامنتی گذاشتید و از کلمه ابله استفاده کردید من به شوخی از شما خواستم من رو از اون جمع جدا کنید ولی شما برگشتید میگیدوعکاس عزیز هم البته از ارسال خود راضی است وبرای دلخراش بودن اثر از مخاطب عذر خواهی نکرده
ما داریم به کجا می رویم؟
این جمله بعد از اون کامنت چه معنی رو داره؟
از جناب عامری خیلی عصبانی شدم چون در مورد چیزی که نمیدونستند اظهار نظر کردند( البته قبول دارم بد برخورد کردم)
من به هیچ وقت از انتقاد ها به این حرکت ناراحت نمیشم چون هر کسی نظری داره و اتفاقا نذرش هم برای من محترمه ولی به هیچ وجه توهین رو برنمیتابم
تو جمله رو هم از کامنت های قبلم تکرار میکنم:
بحث بسیار جالبی رو بیان کردید به نظر اگه یک روانشناس علت حضور حاضرین رو ازش جویا شه میتونه به نتایج بسیار جالب دست پیدا کنه که برای همه تازه خواهد بود
به شخصه تا به حال که جبر کاری بر من فائق نشده نبود به نظاره اعدام نرفته بودم!
موفق و موید باشید

"۱۳:۳۳ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | حسین نــو ح زاده (618)

شرعا هر کسی که در آن لحظه حضور داشته باید صدقه بدهد و البته این ثبت نیز این را می طلبد بخصوص دوستانی که آمده اند و نظر داده اند مثله اینه که رفتن اوجا و دیدن.............(شوخی)... خنده و خنده).... حالا دست کنید به جیب مبارک و همه صدقه بدن...
مجددا سپاس
"۱۴:۰۹ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (-3) | علی رضا مختاری گرکانی (387)

درود و عرض ادب و احترام
البته انسانها در همه عالم و حتی در طول تاریخ نحوه برخورد با همدیگر و مشخصاً حفظ و اجرای "قوانین" ی که خودشان تالیف کرده اند، رو خود انتخاب کرده اند.
دوست عزیز، "مغلطه لطیف" است یا واقعیت محض، گروهی از انسانها تصمیم بر تفکر، تحقیق و مطالعه گرفته اند و نوع "تربیت" امروزی خویش رو سوای سبک و روش نیاکان و گذشتگانان که از "اعدام" و "سنگسار" و "شلاق" استفاده میکردند، نهاده اند.
خشونت، روش دیروز تربیت کودکان و نوجوانان ما بوده، تنبیه بدنی، تهدید، فحاشی و تخریب شخصیت امری عادی محسوب میشد و بدون آن تربیت افراد "غیر ممکن" مینمود. امروز احترام به شخصیت کودک و در کنار آن آموزش تحقیق شده و مورد نیاز آینده در دستور کار قرار داره که نتیجه هم کاملاً روشن هست.
سوال کردید از نتیجه عدم اعدام. البته خارج از مسائل سیاسی این قضیه، در کشوری مثل استرالیا از سال 1971 تاکنون اعدامی صورت نگرفته و بازخور آموزش و تحقیق و صلح در آن جامعه رو نه از دولت آنجا بلکه از هموطنان خودمون که امروز در آنجا اقامت دارند و تعدادشون هم کم نیست، میتونید سوال بفرمائید.
من هم یک سوال دارم، آیا از این شخصی که مرتکب این جنایت شده تا کنون تحقیق شده؟ درباره خانواده، کودکی، کار، (احتمالاً) مدرسه، اطرافیان سوال کردند؟ آیا ایشون مجنون بوده؟ علت جنون؟ و اگر نبوده ای داد بی داد بر ما ملت جوگیر.
در اینکه نیت جنابعالی در برقراری روابط "انسانی" بوده، شک ندارم که کار عکاسی و هنر چنین روحی رو لازم دارد، شما نیز در نقد حقیر به این عکس و نمایش عمومی آن به دلیل "نمایش خشونت نوعی از خشونت محسوب میشود"، تردید نفرمائید.
همه ما از مرور لحظاتی که این مرد "زشت ترین" عمل رو انجام داده، قلبمون به درد میاد و محزون میشویم اما ... برعکس اونچیزی که به ظاهر وجود داره بنده معتقدم، اعدام کردن و بستن پرونده بزرگترین سرپوشی هست بر روی این مسئله و موجب ادامه راه آن خواهد شد. راه حل در اعتقاد ما به "انسان" زندگی کردن است و بس. معیارهای "انسانی" زندگی کردن هم خیلی سخت پیدا نمیشه. برعکس حیوانات همدیگر را نمیکشند، برعکس حیوانات غذای هم را نمیدزدند، برعکس حیوانات با خانواده خویش ارتباط جنسی ندارند، برعکس حیوانات ...
امیدوارم روزی برسه که انسانها به خود اجازه هیچ نوعی از تجاوز رو ندهند.
امیدوارم روزی برسه که دوربین های ما، هیچ "خشونت"ی رو پیدا نکنند که آیا نمایش بدهند یا خیر.
آرزوی موفقیت و شادکامی/

"۱۴:۰۹ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | عرفان کوچاری (715)

درود بر شما
جناب مختاری عزیز بحث زیبایی داشتید ولی اختلاف نظر من و شما از عقل گرایی محض شما ( بهتر بگم انسان عقل گرا) شما آغاز میشه و متاسفانه بحث در این مورد اصلا با مکاتبه امکان پذیر نیست ولی امیدوارم روزی در محضر شما این موضوع رو به بحث بذاریم چون حتما هر دو به نتایج خوبی خواهیم رسید
یک نکته رو هم باید عرض کنم یکی از قاتلان سابقه اسید پاشی در پرونده داشت
به امید دیدار هرچه زودتر
"۱۴:۰۹ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | عرفان کوچاری (715)

جناب عامری عزیزتر تر تر از جان من در پست بالا قبول کردم که با شما بد برخورد کردم
ولی حالا شما هی کامنت میدی که نمیدونم شما نباید کپشن بنویسی و... بعد میبینی که نه باز هم سوتی تون جمع نشد دوباره کامنت میدی باید به شما بخندیم، خواب بخند اگه فکر میکنید با خندیدن سوتی جمع میشه بخند البته من اگه به جای شما بودم این مراحل رو انجام میدادم:
1.سریع لپ تاپ رو خاموش کنید و خود را از کیبورد جدا کنید
2. آبی خنک بر سر وصورت بزنید( اگه نشد دوش آب سرد)
3.دوربین رو بردارید و برید بیرون عکس و از زیبایی های طبیعت عکس بگیرید( البته سعی کنید در این حال خنده بر لب داشته باشد)
موفق و موید باشید

"۱۴:۰۹ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید عامری (4478)

هی کاممنت؟...نیازی به جواب دادن کاممنت های من نیست. کاممنت من کاملا روشن است و واضح .من عصبانیت شما را کپی پیست کردم کار خاصی انجام ندادم.و البته اون ادامه کاممنت بود که ثبت نشد جناب عکاس...| سوتی؟ | یاد 4 سال پیش افتادم که اینجا سر هر عکسی هی جار و جنجال بود و خودنمایی کاربران . به نظرم گذشته اون روزها...
بروید مطالعه کنید جواب دادن به من خیلی مشکلی حل نمی کند بلکه ادبیات شما را واضح تر می کند و این خیلی برای دوستان شما خوب نیست. لااقل برای دوستان قزوینی ام ... ببینید و از داشته های خودتان استفاده کنید... بیشتر سعی کنید زندگی کنید تا عکاسی...در عکاسی هم موفق خواهید بود.

"۱۴:۰۹ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | عرفان کوچاری (715)

ممنون
"۱۸:۰۷ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (0) | عرفان کوچاری (715)

سلام جناب عامری عزیز
یک فرمول یه بنده خدایی به من یاد داده بود که همیشه تو زمان عصبانیت جواب میداد ولی متاسفانه من یادم رفته بود
میگفت هر وقت عصبانی شد 5 تا نفس عمیق بکش و بعد 5 تا صلوات بفرست بعدش تصمیم بگیر که چی کار کنی جون عجله کار شیطونه
بعد اینکه آخرین کامنت رو برای شما گذاشتم تازه فهمیدم در زمان عصبانیت چه تصمیم بدی گرفتم

همین جا از شما معذرت میخوام و امیدوارم من رو حلال کنید
جامعه ی ما بیشتر به یک فتوژورنالیست با ادب نیاز داره تا یک فتوژورنالیست بی ادب و عصبانی
خانم عبدالهی از شما هم معذرت میخوام

امیدوارم مراتب عذر خواهی منو پذیرفته باشید و به نادونی منو و بزرگی خودتون ببخشید

"۱۸:۰۷ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | عرفان کوچاری (715)

جناب عامری اگه میشه بگو که ما رو بخشیدی مگر نه عذاب وجدان میگیرم!

"۱۸:۰۷ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | سعید عامری (4478)

جمله ی " بهتر است زندگی کنیم تا عکاسی" کل کلام من برای یک انسان درگیر مقوله هنر و درک آن است.
دنیای دیجیتال توان انتقال مفهوم کلمات و نوع نگارش آن را نداشته و این مشکل بزرگ دنیای دیجیتال است... موفق باشی.
"۲۰:۳۷ ۱۰ دى ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | سهیل شهبازی (3133)

سلام
عکس خبری و مستند قابل تاملی است
چه صحنه دلهره آوری
تحت تاثیر قرار گرفتم
"۰۰:۲۸ ۱۱ دى ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | مصطفی مصطفوی (191)

با سلام تصویر بسیار زیبایی است . کادر بندیخوبی دارد . باسپاس از ارسال زیبایتان
"۰۳:۵۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱" | مفید (1) | امتیاز (3) | صابر میری (258)

عكس در مقام ژورناليسم قابل توجه و تقدير است

جاي چنين ژانري در اين سايت به وضوح خالي است

با آرزوي موفقيت