گالری تصاویر "امید گلزار"

         
عکس
نام :   (_/) (امتیاز : 57)
عکاس :   امید گلزار (امتیاز : 3940)
نوع دوربین :   Canon
مدل دوربین :   Canon 50D
دیافراگم :   F5.6
نظرات :   54
بازدیدها :   2151
تاریخ ارسال :   ۱۹ آذر ۱۳۹۰
علاقه‌مندی‌ها :   6
دسته‌بندی کاربر :   fly
دسته‌بندی سايت :   ماكروگرافی
توضیحات عکاس

"۱۸:۰۲ ۱۹ آذر ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (0) | وحید زاهدی (42)

با درود فراوان
ثیت بسیار زیبایی انجام دادی بسیار خوبه فقط یه کمی هم درباره لنزت توضیح میدادی خیلی خوب بود.
"۱۸:۱۰ ۱۹ آذر ۱۳۹۰" | مفید (5) | امتیاز (0) | امیر عبدل پناه (4500)

درود ...

ماکروی فوق العاده با کیفیتی است.

اما فقط تکنیک دارد. ترکیب بندی و خلاقیت در آن رعایت نشده است. نسبت عکس نه مربع است و نه مستطیلی معمول. سر حشره در کادر کج است که مهمترین فاکتور ترکیب بندی این چنینی یعنی تقارن را بر هم می زند. حتی قسمت دهان حشره (اگر اشتباه نکرده باشم، کامل در کادر نیست.

بنده حقیر ماکرو گراف نیستم، اما ماکرو گرافی صرفا رسیدن به بزرگنمایی های زیاد نیست. کمی ترکیب بندی را هم مد نظر داشته باشید.

شاد باشید ...
"۱۹:۵۰ ۱۹ آذر ۱۳۹۰" | مفید (7) | امتیاز (3) | سعید عظیمی پور (6407)

سلام امید جان
مثل همیشه هنرمندانه کار کردی.
ثبت بسیار زیبا و کنترل نور عالی است
ممنون از ارسال و موفق
"۲۰:۴۱ ۱۹ آذر ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (1) | امین رحمانی (1956)

ماکروی فوق العاده با کیفیتی است.
اما فقط تکنیک دارد. ترکیب بندی و خلاقیت در آن رعایت نشده است. نسبت عکس نه مربع است و نه مستطیلی معمول. سر حشره در کادر کج است که مهمترین فاکتور ترکیب بندی این چنینی یعنی تقارن را بر هم می زند. حتی قسمت دهان حشره (اگر اشتباه نکرده باشم، کامل در کادر نیست.

"۰۱:۵۸ ۲۰ آذر ۱۳۹۰" | مفید (5) | امتیاز (2) | حامد عبدالملکی (1133)

ماکروی بسیار زیباییست دوست عزیز.
کاش در ادیت بیشتر دقت میکرید که اثر شاخکها روی شبکه چشم نمایان نباشد.
ممنون از اشتراک و موفق باشید.
"۰۸:۴۵ ۲۰ آذر ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (0) | سعید . (1025)

مثل همیشه هنرمندانه کار کردی.
ثبت بسیار زیبا و کنترل نور عالی است
ممنون از ارسال و موفق
"۱۵:۲۴ ۲۰ آذر ۱۳۹۰" | مفید (5) | امتیاز (2) | هادی کلاهی نژاد (1166)

سلام دوست عزیز
مثل همیشه هنرمندانه کار کردی.
ثبت بسیار زیبا و کنترل نور عالی است
چرخش دو یا سه درجه ای از چپ
موفق باشید
"۱۶:۲۷ ۲۰ آذر ۱۳۹۰" | مفید (5) | امتیاز (2) | علی حنایی (5446)

سلام دوست عزیز
مثل همیشه هنرمندانه کار کردی.
ثبت بسیار زیبا و کنترل نور عالی است
بزرگ نمایی و عمق میدان قابل توجه است
موفق باشید
"۱۹:۴۳ ۲۰ آذر ۱۳۹۰" | مفید (9) | امتیاز (2) | مجید مومنی مقدم (8228)

سلام و درود
ماکرو خیلی خوبیست
در این سطح بزرگنمایی از ماکروگرافی بسیاری از موارد لازم عکسهای دیگر ضروری نخواهد بود مانند شکل کادر که چگونه باشد ترکیب بندی رایج هم در این نوع عکاسی جایی ندارد سر حشره هم اگر کج است مورد خیلی مهم و تعیین کننده نیست نیست گرچه اگر تراز بود بهتر بود
اما ایرادی که به برش دهان توسط کادر اشاره شده کاملا بجاست و بهتر بود اینطور نباشد که البته با توجه به اینکه در اینجا کادر اصلی را میبینیم و کراپی در کار نیست ناگزیر بوده اند البته شاید استفاده از لنز معکوسی با بزرگنمایی کمتر میتوانست کادر مناسبی را ایجاد کند
اما کیفیت تصویر نور و به خصوص رنگها بسیار عالیست و یک اثر مفید و آموزنده دیگر برای علاقه مندان این سبک
"۱۹:۴۶ ۲۰ آذر ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (2) | داریـوش منصوری (6096)

در بزرگنمايي بسيار موفق عمل نموديد .
فقط كمي اين رنگ كبود و غير متعارف آزاردهنده است .
"در كل زيبا و هنرمندانه "
"۲۰:۴۶ ۲۰ آذر ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (2) | حسین اسماعیلی (2353)

با سلام مجدد حضور تمام دوستان هنرمند و ارجمند حاضر در گالری
بعد از غیبتی کوتاه مدت مجددا به سایت سر زدم و این اولین کاریست که میبینم. بسیار تمیز و زیباست. موفق باشید.
"۲۰:۵۲ ۲۰ آذر ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (3) | میلاد سلیمانی (1080)

با درود...

ثبتی زیبا و بسیار تکنیکی و البته پر زحمت...

فقط اگه کادر کمی بازتر بود، بهتر میشد؛ ولی همین هم بسیار ارزشمنده...
+2.5
موفق باشید
"۲۱:۰۷ ۲۰ آذر ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (2) | حسین ملکی (5639)

سلام امید جان
مثل همیشه هنرمندانه کار کردی.
ثبت بسیار زیبا و کنترل نور عالی است
ممنون از ارسال و موفق
"۲۱:۰۸ ۲۰ آذر ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (2) | علی عراقی (1400)

با درود
یک شاهکار دیګر از دوست هنرمند واستاد مکروګراف خوبمون امید عزیز به بزرګ نمایی خوبی رسیدین همه چی عالی است فقط کمی ګوشه های داخلی چشم در ادیت جای کار بیشتری داشت همیشه از کارهایتان لذت میبرم
پیروز باشید
"۲۱:۲۵ ۲۰ آذر ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (2) | پیمان عظیمی (800)

سلام همشهری عزیز
ثبت بسیار زیبا و هنرمندانه صورت گرفته،نور و ادیت عالیست،کجی سوژه زیبائی کاررا چندین رابر ابر کرده،ممنون از ارسال ،موفق باشید.
"۲۱:۳۸ ۲۰ آذر ۱۳۹۰" | مفید (5) | امتیاز (2) | مجتبی زینل زادگان (5544)

سلام دوست عزیز
یک ثبت بسیار زیبا و پر زحمت
در ارتباط با موارد فنی با آقای مومنی مقدم موافقم و رسیدن به چنین کیفیتی با توجه به امکاناتی که در اختیار دارید قطعا کار ساده ای نیست و نتیجه تلاش و ممارست شماست.
"۲۲:۲۰ ۲۰ آذر ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (2) | پرویز فلاحتکار (5294)

سلام
مثل همیشه هنرمندانه کار کردی.
ثبت بسیار زیبا و کنترل نور عالی است
بزرگ نمایی و عمق میدان قابل توجه است

موفق باشید
"۰۰:۰۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (-3) | امتیاز (1) | سعید باریکانی (229)

درود ...

ماکروی فوق العاده با کیفیتی است.

اما فقط تکنیک دارد. ترکیب بندی و خلاقیت در آن رعایت نشده است. نسبت عکس نه مربع است و نه مستطیلی معمول. سر حشره در کادر کج است که مهمترین فاکتور ترکیب بندی این چنینی یعنی تقارن را بر هم می زند. حتی قسمت دهان حشره (اگر اشتباه نکرده باشم، کامل در کادر نیست.

بنده حقیر ماکرو گراف نیستم، اما ماکرو گرافی صرفا رسیدن به بزرگنمایی های زیاد نیست. کمی ترکیب بندی را هم مد نظر داشته باشید.

شاد باشید ...

"۰۰:۰۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | امید گلزار (3940)

اما فقط تکنیک دارد.
چیزی که هیچ کس از شما ها بلد نیستند.به غیر از چند دوست عزیز که در این ژانر کار می کنند.
ترکیب بندی و خلاقیت در آن رعایت نشده است. نسبت عکس نه مربع است و نه مستطیلی معمول.
از کدام خلاقیت حرف می زنید به گالری شما سر زدم خبری از خلاقیت ندیدم تا یاد بگیرم ولی قول میدم از این به بعد عکس هایم را به سبک شما عوض کنم چون خیلی طرفدار دارند .
من در تعجبم چند نفر در این عکس کامنت گذاشتند که تا حالا به عکس های من سر نزده بودند علتش هم برام علامت سوال ؟
فقط می دانم کار ی می کنم که تو دنیا خیلی طرفدار داره

"۰۰:۰۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (-2) | امتیاز (0) | سعید باریکانی (229)

چیزی که هیچ کس از شما ها بلد نیستند.به غیر از چند دوست عزیز که در این ژانر کار می کنند.

باریکلا به این همه اعتماد به نفس ، خوبه !! بازم جای پیشرفت داره

جای تاسف داره امید خان ، خوبه آدم یکم جنبه ی انتقاد داشته باشه !!

از کدام خلاقیت حرف می زنید به گالری شما سر زدم خبری از خلاقیت ندیدم تا یاد بگیرم ولی قول میدم از این به بعد عکس هایم را به سبک شما عوض کنم چون خیلی طرفدار دارند .

مهم نیست شما چطور راجب گالری بنده فکر میکنید !!

مخصوصا شما که ، نظرتون کاملا بی ارزش هست ،

شما یی که فقط از عکاسی و تالار گفتگو ، فقط به تاپیک عکس ماکرو سر زده اید و جز این هیچ !!

فقط می دانم کار ی می کنم که تو دنیا خیلی طرفدار داره

دچار توهم شده اید دوست عزیز ، شاید کاری هست که شما فقط در دنیا انجام میدهید :D

در هر صورت امید وارم همانطور که در دنیا قبلا می درخشیدید باز هم بدرخشید

....................................................................

عجب باند بازی شده در این گالری ، یکی نظر میده ، یکی تایید میکنه ، یکی عکس میزاره و یکی .........

جالبه



"۰۰:۰۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | امیر عبدل پناه (4500)

درود ...

الان اینجا سوالی برای بنده پیش آمده است. پست بنده موجب ناراحتی شده یا نقل قول ایشون؟

از این جهت می پرسم که عینا مطالب من نقد شده است، ولی حس می کنم روی سخن با جناب باریکانی است.

ممنون میشم پاسخ بدهید.

شاد باشید ...

"۰۰:۰۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید باریکانی (229)

درود ... الان اینجا سوالی برای بنده پیش آمده است. پست بنده موجب ناراحتی شده یا نقل قول ایشون؟ از این جهت می پرسم که عینا مطالب من نقد شده است، ولی حس می کنم روی سخن با جناب باریکانی است. ممنون میشم پاسخ بدهید. شاد باشید ...

......
پاسخ چیست ؟؟
من هم میخواهم دقیقا بدانم سمت فلش دقیقا رو به چه کسی هست ؟
مشکل نقد آقای عبدل پناه بوده ، یا کپی کردن نقد ایشون توسط بنده به جهت صحت آن ؟؟
دلیل این عکس العمل ها ی بی منطق چیست ؟
"۰۱:۰۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (-7) | امتیاز (0) | ستاره شایانفر (-15)

سلام
سر حشره در کادر کج است که مهمترین فاکتور ترکیب بندی این چنینی یعنی تقارن را بر هم می زند. حتی قسمت دهان حشره کامل در کادر نیست.
اما ماکرو گرافی صرفا رسیدن به بزرگنمایی های زیاد نیست.
فقط می دانم کار ی می کنم که تو دنیا خیلی طرفدار داره
بله ماکرو از جمله موضوعات پرطرغدار است کافیست ...پول داشته باشی لنزشو بخری!!
من در تعجبم چند نفر در این عکس کامنت گذاشتند که تا حالا به عکس های من سر نزده بودند علتش هم برام علامت سوال ؟
دوست عزیز هر عکس به تنهایی دارای شخصیت و گویای هنر و دانش عکاس آن است.....

"۰۱:۰۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (0) | مجید مومنی مقدم (8228)

سلام بر شما سارق هنری
خانم یا آقای عزیز که احتمالا اسمتان هم جعلی است
شما که عکسهای عکاسان دیگر را سرقت کرده و به نام خود در گالریتان آپلود میکنید چقدر با اعتماد به نفس هم مینویسید؟
واقعا که چقدر هم شخصیت و دانش عکاسی دارید!!

"۰۱:۰۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (6) | امتیاز (0) | مجید مومنی مقدم (8228)

در ضمن برای یادآوری باید عرض کنم لنزی که توسط آن این عکس ثبت شده 30 هزارتومان یا کمتر که خود عکاس میتواند آن را تایید کند قیمت داشته است چرا که از یک لنز آنالوگ قدیمی استفاده شده است

"۰۱:۰۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (-3) | امتیاز (0) | سعید باریکانی (229)

آقای مومنی مقدم ،

دلیلی نیست که برای تایید عکس دوستتان ، و جلب رضایت ، به جای پاسخ فنی دادن ، سابقه ی کاربری را در جهت تخریب ایشان رو نمایی کنید ،

و مهمتر از آن این که ، ایشان در مورد اثر عکاس نظر داده اند ، نه عکس شما !!!! رپس ....

تاز این نظر ها همه کپی شده از نظر جناب عبدل پناه است که به درستی بیان نمودند ،
پس بیجا ، صرف دوستی با شخص عکاس ، و ضمینه ی کاری یکسان ، بی جهت به تخریب دیگران نپردازید و نظری جانبدارانه نگویید

"۰۱:۰۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (0) | مجید مومنی مقدم (8228)

آقای باریکانی
بنده شخصی را تخریب نکردم
ستاره شایانفر یک اسم جعلی است برای یک عکاس نما که در گالری ایشان 2 عکس موجود است و هر دو سرقت و یا همان دزدی
بنده به دوستی با آقای امید گلزار افتخار میکنم اما این عکس و نوشته های من در جهت پیشرفت ماکروگرافی این گالریست که مفید بودن یا نبودن آن برای همه دوستان قدیمی واضح و مبرهن است
نظر جناب آقای عبدل پناه برای بنده کاملا محترم است اتفاقا در مورد اشکال اصلی عکس با ایشان کاملا موافق بودم و جواب ایشان را داده ام همانطور که نظر من هم برای ایشان محترم است چه قبول داشته باشند چه خیر
اما مهم این است که حرف را که بگوید و با چه غرضی که خوشبختانه شما با نگارشهایتان در این صفحه همه چیز را رو کرده اید و دوستان با خواندن آنها خود قضاوت خواهند کرد
همیشه افرادی نظر خود را با کمال احترام مینویسند ولی افرادی هم مثل نام ستاره شایانفر که هرازچند گاهی با نامهای مختلف وارد این گالری میشوند سعی در برهم زدن آرامش هستند که متاسفانه اینبار شما هم آقای باریکانی با ایشان همگام شده اید و اصلا با سابقه کاربری این نام کاری ندارید شخصی که آثار دیگران را سرقت میکند لیاقت کوچکترین نظری را پای عکسهای من و شما و سایر دوستان ندارد

"۰۱:۰۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش خاکپور (691)

جناب مومنی مقدم یادتان هست در خصوص نظرات تخریبی یکی از عزیزان این گالری عکس العملی نشان دادم و شما فرمودید که دخالت بنده کار نابجایی بوده؟
نظرات تخریبی ایشان روی عکسهای منتخب ادامه داشته و خواهد داشت ...

"۰۱:۰۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید باریکانی (229)

نظر جناب آقای عبدل پناه برای بنده کاملا محترم است اتفاقا در مورد اشکال اصلی عکس با ایشان کاملا موافق بودم و جواب ایشان را داده ام همانطور که نظر من هم برای ایشان محترم است چه قبول داشته باشند چه خیر اما مهم این است که حرف را که بگوید و با چه غرضی که خوشبختانه شما با نگارشهایتان در این صفحه همه چیز را رو کرده اید و دوستان با خواندن آنها خود قضاوت خواهند کرد

خواهشا ، صبحبتی را بفرمایید که در عمل هم کمی اعتقاد داشته باشید به آن ،

من ، عینا صحبت آقای عبدل پناه رو تکرار کردم به دلیل ، یکسان بودن نگاه بنده با نظر ایشون ،

اینکه احترام قائل هستید ، کا ملا در رفتار و صحبت های شما مشخص است !!!!

اینکه چگونه میشود که یک نقد ، غرض دار فرض میشود ،جای سوال دارد !!! ، و یا اینکه من و ایشون چه غرضی رو از این نقد داشتیم ، نمیدانم ، شما باید پاسخ بدهید !!!!

همیشه افرادی نظر خود را با کمال احترام مینویسند ولی افرادی هم مثل نام ستاره شایانفر که هرازچند گاهی با نامهای مختلف وارد این گالری میشوند سعی در برهم زدن آرامش هستند که متاسفانه اینبار شما هم آقای باریکانی با ایشان همگام شده اید و اصلا با سابقه کاربری این نام کاری ندارید شخصی که آثار دیگران را سرقت میکند لیاقت کوچکترین نظری را پای عکسهای من و شما و سایر دوستان ندارد

بحث ، سر ایشون نیست ، بحث اینجاست که چطور یک فرد ، چنین بچه گانه و زشت ، پاسخ یک نقد را میدهد ، و شما( افتخار دوستی با ایشون رو دارید ) نیز حمایت مینمایید ، و خود را بی جهت وارد این موضوع مینمایید !!
.............................................

متاسفانه جو بسیار بدی در گالری به سبب همین کارها حاکم است
........................................

نظرات تخریبی ایشان روی عکسهای منتخب ادامه داشته و خواهد داشت ...

خوشحال میشم بدانم منظور شما دقیقا چه کسی است ؟


"۰۱:۰۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (0) | مجید مومنی مقدم (8228)

مگر من ابتدا پای نظر شما چیزی نوشتم؟
مگر بنده وارد بحث شما شدم؟
مگر منظور من شما بودید؟
من نظر آقای عبدل پناه و شما را غیر مفید میدانم و به هرکدان یک منفی دادم که برای این امر اختصاص یافته
نوشته ها را بخوانید در واقع شما بودید که وارد بحث من و شایانفر شدید
من کپی پیست معنایی شایانفر را از نوشته های عبدل پناه غرض دار دانستم و جواب ایشان را هم نوشتم
آیا من پای نظر شما و عبدل پناه چیزی نوشتم؟
اصلا من در مورد شخصیت شما چیزی نوشتم که مدام سعی در چالش کشیدن شخصیت من دارید؟!
من فقط در مورد شخصیت شاینفر که یک شخصیت مجازی است و به خود این فرد نوشتم

نوشته ها همه موجودند و مستند و نیازی به افزایش اینطور نوشته ها نیست

"۰۱:۰۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | ستاره شایانفر (-15)

مهرباني را در کودکي يافتم که آبنباتش را به درياچه نمک انداخت تا شيرين شود
همیشه افرادی نظر خود را با کمال احترام مینویسند ولی افرادی ...nullدوست عزیز بنده به کسی یاکسانی بی احترامی نکرده ام...تنها اشکالات موجود درعکس را بیان کردم...این که کادر دچار اشکال است وخلاقیتی در ثبت وجود ندارد ایا نظر تخریبیست!
بدرود
"۰۷:۲۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (6) | امتیاز (3) | بهروز خرمی مهر (1031)

سلام
مثل همیشه هنرمندانه کار کردی.
ثبت بسیار زیبا و کنترل نور عالی است
بزرگ نمایی و عمق میدان قابل توجه است
موفق باشید
البته یه موقعی پیش میاد وقتی عکس رو اپلود کردی متوجه می شی که عکس دارای اشکالاتیه که دیگه دیر شده و شاید برای سایر دوستان پیش اومده باشه
و صد البته چیزی از ارزشهای عکس و عکاس کم نمی کنه

سنگ بد طینت اگر کاسه ی زرین بشکست
قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود
"۰۷:۴۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | بهروز چهاری زاده (382)

با سلام
بی شک ثبت بسیار زیبا و آموزنده برای چون منی است که هنوز در این راه به صفر هم نرسیده ام و باید از بزرگواران با تجربه بسیار بیاموزم . اما پاسخ عکاس محترم به یک نقد فنی ( کج بودن کادر و بریده شدن خرطوم مگس از جناب عبدل پناه ) پاسخی مناسب نبود . انتظار این است بزرگانی که ما آنها را به عنوان الگوی خود در عکاسی برگزیده ایم تحمل پذیرش انتقادشان هم به اندازه ی اوج هنر عکاسی اشان باشد .

"۰۷:۴۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | آرش خاکپور (691)

جناب چهاری زاده عزیز سلام
انتظار این است بزرگانی که ما آنها را به عنوان الگوی خود در عکاسی برگزیده ایم تحمل پذیرش انتقادشان هم به اندازه ی اوج هنر عکاسی اشان باشد
فرقهای زیادیست بین نقد و تخریب و نظرات تخریبی از سازنده کاملا متمایز
"۰۸:۳۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (3) | حمید عزیزی خانقاهی (6679)

با سلام وادب
[یک ثبت بسیار زیبا و پر زحمت
در ارتباط با موارد فنی با آقای مومنی مقدم موافقم و رسیدن به چنین کیفیتی با توجه به امکاناتی که در اختیار دارید قطعا کار ساده ای نیست و نتیجه تلاش و ممارست شماست]
موفق باشید
"۰۹:۰۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (2) | مریم ظهیری مهر (3065)

خیلی عالی شده و مهمترین مسئله اینکه رنگهای نارنجی واقعا یه چیز فوق العاده شده که تابحال ندیده بودم ای کاش دهان کامل بود که در اونصورت شکی در وان ایکسی شدن ان نداشتم
ممنون و عالی بود
"۱۱:۳۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (2) | ابراهیم باختری بناب (8139)

عکس از لحاظ تکنیک و موضوع بدون اشکال است. (عکس خلاقانه، جدید، و دارای اجرایی با کیفیت و قدرتمند است. از لحاظ تکنیک و موضوع عالی است.)
2+
"۱۲:۰۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (-3) | امتیاز (0) | ستاره شایانفر (-15)

با سلام خدمت اساتید عزیز
و ضمن عرض پوزش برای بیان مطالب پیش رو....
مجید مومنی مقدم
دوست عزیز که ظاهرا استاد عکاسی هم هستید..
بارها گفته ام و بار دگر می گویم...خود عکاس بهترین شخص برای دفاع از اثر خود می باشد..که البته اگر چیزی برای دفاع موجود باشد.
هر چند که امتیاز40 و دفاعیات جانانه تاکنون خود گویای دانش ومنش امتیاز دهندگان آن میباشد..و بس
پیام.خلاقیت وعامل زیبایی شناخت از جمله شاخصه های یک ثبت برتر است...که متاسفانه از هر 3 مورد بی بهره است...بلکه مسائل اولیه عکاسی را نیز مورد نظر قرار نداده است...
ای کاش مدل لنز و دوربین را هم مرهمت می فرمودید تا دوستان بهره جویند...


موفق باشید

"۱۲:۰۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (5) | امتیاز (0) | مجید مومنی مقدم (8228)

من استاد عکاسی نیستم ولی اینقدر به خود احترام میگذارم که عکسهای خود را آپلود کنم و مثل شما عکسهای دیگران را به عنوان عکس خود آپلود نمیکنم
"۱۲:۵۹ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | مصطفی نادرپور (3474)

خیلی عالی شده و مهمترین مسئله اینکه رنگهای نارنجی واقعا یه چیز فوق العاده شده عکس خلاقانه، جدید، و دارای اجرایی با کیفیت و قدرتمند است. از لحاظ تکنیک و موضوع عالی است.)
"۱۴:۲۱ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (9) | امتیاز (2) | محمد جواد شفیعیان (9750)

به عنوان یک ماکروگراف و هنر دوست می نگارم :
.
.
در ابتدا ستایش می کنم تمام دستان زحمت کشانی را در هر ژانر می کوشند زوایای پنهان هستی را به دید عموم برسانند


احترام به سلایق و نوع نگاه یکدیگر نشانه ای از روح بلند یک هنرمند است که در سایه صبر پیشگی و تحمل سختیهای دوران نتیجه چون باروری یک درخت پر محصول را در پی دارد


حشره گرافی یک ازسخت ترین زیر شاخه های گسترده ماکروگرافی است که نگاهی جستجو گر و تلاشی از روی علاقه وافر به این ژانر را می طلبد



عکس فوق نمونه بی بدیل از پرتره یک مگس است که به غیر از برش پایین کادر بی نقص می نماید


در آخر دوستان عزیز خود را به دوباره نگری چه در پاسخ به منتقد و چه
احترام به مولف دعوت می کنم و همیشه تقاضا می کنم قبل از نگارش روح لطیف و بزرگ خویش را در تک تک کلمات خود جاری و لحاظ کنند
.
.
چتری از مهربانی یکتا برسرشما
+2.5





"۱۶:۳۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (3) | سید آرمان نبی پور (2599)

در ابتدا ستایش می کنم تمام دستان زحمت کشانی را در هر ژانر می کوشند زوایای پنهان هستی را به دید عموم برسانند


احترام به سلایق و نوع نگاه یکدیگر نشانه ای از روح بلند یک هنرمند است که در سایه صبر پیشگی و تحمل سختیهای دوران نتیجه چون باروری یک درخت پر محصول را در پی دارد


حشره گرافی یک ازسخت ترین زیر شاخه های گسترده ماکروگرافی است که نگاهی جستجو گر و تلاشی از روی علاقه وافر به این ژانر را می طلبد



عکس فوق نمونه بی بدیل از پرتره یک مگس است که به غیر از برش پایین کادر بی نقص می نماید


در آخر دوستان عزیز خود را به دوباره نگری چه در پاسخ به منتقد و چه
احترام به مولف دعوت می کنم و همیشه تقاضا می کنم قبل از نگارش روح لطیف و بزرگ خویش را در تک تک کلمات خود جاری و لحاظ کنند
.


ممنون

عالی است
"۲۰:۱۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (2) | میر محسن شناسی اذری (2253)

باسلام
ممنونم از جناب شفيعيان بخاطر كامنت بسيار دلنشينشان .
كساني كه از نزديك با اين نوع ثبتها درگير هستند بهتر با سختي آن اشنا هستند اما شايد لازم است كه كمي از آن را خدمت برخي از دوستان عرض كنم .
معمولا اينگونه بزرگنماييها بخاطر عمق ميدان بسيار كمي كه دارند بايستي در بيش از 20-30 و حتي گاها تا 200 شات گرفته شده و با هم ادغام شوند تا تصوير نهايي داراي عمق ميدان مناسب شود و جداي زمان و سختي كه اين تعداد شات دارد اديت زمانبر و نورپردازي هاي دقيق و سنگين هم خيلي آزار دهنده است .
بدون اغراق و هيچگونه دوستي قبلي اين را بيان ميكنم .
آقاي گلزار در اين زمينه به جاهي بسيار خوبي رسيده اند تا حدي كه بخاطر كيفيت بسيار بالا ، عكسهاي ايشان مخصوصا عكسهاي چند ماهه اخير ايشان به راحتي توسط اعضاي سايت شناخته ميشوند و اين در سايتي كه هزاران عضو دارد نشان از كيفيت بالاي كار ايشان دارد .
البته من از اميد عزيز هم توقع دارم با آرامش بيشتري به انتقادات (چه صحيح چه اشتباه ) پاسخ بدهند .
من از كيفيت بالاي اين ثبت بسيار لذت بردم اما حضور ناقص دهان مگس به زيبايي كلي اثر آسيب زده است .
موفق باشيد و مهربان .

"۲۰:۱۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (0) | امید گلزار (3940)

البته من از اميد عزيز هم توقع دارم با آرامش بيشتري به انتقادات (چه صحيح چه اشتباه ) پاسخ بدهند .
حتما........
ممنون دوست عزیز از حضورت لنزی که قابلیت تله واید ندارد و سوژه وقتی از کادرت بزرگتر باشد بیش از این انتظار نمیرود در ارسالهای بعدی دقت بیشتری خواهم کرد.
ممنون از حضور دوستان عزیز
"۲۲:۴۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (3) | آرش خاکپور (691)

با سلام
فوق العادس...
جناب گلزار همانگونه که خودتان هم حتما میدانید تنها عکاسی هستید که در ایران این شیوه را کار میکنید و آثاری با کیفیت بین المللی ارائه میکنید، به همین دلیل است که عده ای از اهالی این گالری اساسا نمیتوانند متوجه کیفیت این کار شوند، و پر واضح است که در اثری هنری فهم مخاطب هم به اندازه تخیل آزاد هنرمند تاثیر گذار است، به عنوان مثال عرض میکنم این مگس سوژه شما هیچگاه نمیتواند از نمایشنامه های شکسپیر لذت ببرد یا بتهون گوش کند و بفهمد، البته قصد جسارت به دوستانی که در بالا آن بحثها را به راه انداخته اند ندارم و به قولی در این مثل مناقشه نیست
در خصوص برش قسمت پایین هم قابل رفع است، میشود در ادیت قسمت پایین را از زیر صورت کلا کلن کرد که برش معلوم نشد
امیدوارم بی توجه به این نظرات تخریبی با قدرت به کارتان ادامه دهید

"۲۲:۴۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (-1) | امتیاز (0) | ستاره شایانفر (-15)

با سلام
بيچاره آن خروسي که با صداي ساعت شماطه دار از خواب برمي خيزد.
چنین نظراتی ازکسانی که خود را shakespear خوانده و beethoven شنیده می دادند بعید نیست.
"۲۳:۰۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (3) | را مین هوشمندی (7541)

باعث خرسندی و مباهاته که اینقدر کوشا و پی چو در ژانر مورد علاقه خودتون کار می کنید و عکس‌های زیبایی رو به ما نشون میدید.
۳+
"۱۰:۵۰ ۲۲ آذر ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | سعید باریکانی (229)

سلام ،
حرفهای آخر رو هم میزنم و دیگه این بحث رو از طرف خودم می بندیم ،
بالاخره فکر نمیکنم ادامه ی این صحبت ها چیزی رو حل خواهد کرد

دلیل اصلی شروع این بحث هم ، از پاسخی خارج از محدوده ی منطق شروع شد

امید خان ، خوب بود که با یک زاویه ی دیگر به نظر ما نگاه میکردید ،شاید نکته ی کوچکی در آن بود که میتوان سازنده حسابش کرد ، ما که خدای نکرده قصد تخریب شما رو نداریم که !! و یا اینکه با یک نظر ما سابقه ی کاری شما تخریب نمیشود که ! نظر ها و نقد هایی که برخلاف انتظار هست به معنی این نیست که این نظر ها بر اساس دشمنی و کینه گفته شده باشد ،!

مجید خان ، شاید این نظر ها ، به نظر شما مفید نبوده ، ولی خواب هر کسی نظر و ایده ای متفاوت دارد ، و دلیل نمی شود عکسالعمل نشان دهیم و و آنها را تخریبی به حساب آوریم ،

و در آخر ..

من به شخصه ، دلیلی منطقی برای اینگونه عکس العمل ندیدم و نمی دیدم !
ولی همیشه نباید در انتظار نقد هایی که فقط به زوایای + نگاه میکند باشیم ،

امیدوارم دلخوری که از طرف بنده پیش نیامده باشد ،

سرچشمه ی این بحث ها جا ی دیگریست ،

....................................

زندگی زیباست ای زیبا پسند زنده اندیشان به زیبایی رسند

موفق و شاد باشید


"۱۰:۵۰ ۲۲ آذر ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | مجید مومنی مقدم (8228)

درود بر آقای باریکانی
من هم پس از نوشتن چند سطر بحث را میبندم
من فقط به نظر خودم نظرات را غیرمفید دانستم و چند سطری بر خلاف بعضی موارد نوشتم که نظرم بود و هیچگاه از تخریبی بودن نظر شما و آقا امیر چیزی ننوشتم میتوانید دوباره تمام نوشته های بنده را بخوانید
اگر هم چیزی نوشتم همه با احترام بود دوست عزیز
بلکه بنده اساسا حضور یک شخص جعلی مثل شایانفر را نمیپسندم و در زیر متن این فرد نوشتم چرا که ایشان یک کار غیر اخلاقی مرتکب شده و عکسهای فرد دیگری را آپلود کرده و بسیاری مخاطبان را به سخره گرفته است و توهین به اعتماد افراد کرده است باز هم میتوانید بخوانید همه حرفها را همینجا هم دعا میکنم این فرد به اشتباهش پی ببرد و با اکانت واقعی خود برگردد و دیگر جو را متشنج نکند چرا که ایجاد اکانت به منظور استفاده نادرست واقعا خلاف اخلاق است
امیدوارم سوتفاهمات رفع شده باشد
در پناه خدا


"۱۰:۵۰ ۲۲ آذر ۱۳۹۰" | مفید (-1) | امتیاز (0) | ستاره شایانفر (-15)

با سلام دوست عزیز
اسم من ستارست..ومتاسفانه شما با نظرات خود که ازعکاسی که دارای ثبت هایی با ترکیب رنگهای دلنشین است..دور از انتظار.وبااین کاروبااین اشفته نگری ها تنها خودرازیر سوال می برید ...حاظرم با حظور شما عکس را به یکی از جشنواره های عکس بین الملی ارسال کنیم...وببینیم ایا چنین عکسی که بیشترین امتیاز رادر صفحه منتخب دارد ایا قادر به گذر از مرحله انتخابی وورود به مرحله بعد میباشد!.
امیدوارم سوتفاهمات رفع شده باشد
اگر روزی مهربانی را به عنکبوت یاد دهم ،مطمئناً از گرسنگی خواهد مرد .
موفق و شاد باشید
"۱۱:۲۰ ۲۲ آذر ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (1) | مهدی جهانگیری (270)

سلام همشهری عزیز
ثبت بسیار زیبا و هنرمندانه صورت گرفته،نور و ادیت عالیست،کجی سوژه زیبائی کاررا چندین رابر ابر کرده،ممنون از ارسال ،موفق باشید.
"۱۲:۴۵ ۲۲ آذر ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (1) | نیما حاجی رسولیها (556)

به نظرم:

اگر بر این قائل باشیم که مخاطب هم جزیی از اثر هنریست به نظرم برخورد شما با بعضی از مخاطبین، اثرتان را کاملا بی ارزش کرده است. -2

اما اگر بحث تنها بر سر عکس و زیبایی های آن باشد به نظرم عکس کم نظیریست و تلاش و استفاده از تکنیک عالی بوده است. رنگها فوق العاده اند و پرده از چیزی بر می دارد که چشم غیر مصلح نمی بیند. +3
"۱۹:۰۳ ۲۱ دى ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | مجید مومنی مقدم (8228)

این عکس را در 1x.com ببینید تا پی ببرید می تواند در داوری های بین المللی هم پیروز باشد

اینجا
"۱۹:۴۰ ۲۷ دى ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | شهاب حقیقت طلب (3206)

تنها كسانی مي توانند هنرمند را در جست و جوی سرسختانه اش ياری دهند كه او را دوست داشته باشند ، و آنها كسانی هستند كه خود عاشق يا خلاق اند و در شور و هيجان خود معيار همه شور و هيجان ها را می يابند و در اين صورت است كه می دانند چگونه نقد كنند ، و تنها كسانی انتقاد را بر مي تابند كه آن شور و هيجان را در محدوده خلق اثر مهار كرده ، در پاسخ انتقاد مطرح شده بدون آنكه سخن از فرديت به ميان آيد با بردباری و منطقی مستدل موجب همگرایی شوند نه تقابل . . .