گالری تصاویر "احسان قنبری فرد"

         
عکس
نام :   (امتیاز : 64)
عکاس :   احسان قنبری فرد (امتیاز : 9266)
نوع دوربین :   Canon
مدل دوربین :   Canon DSLR 40D
ایزو :   100
نظرات :   46
بازدیدها :   1872
تاریخ ارسال :   ۱۶ آبان ۱۳۹۰
علاقه‌مندی‌ها :   5
دسته‌بندی سايت :   انتزاعی , مناظر شهری
توضیحات عکاس

"۲۱:۰۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۰" | مفید (8) | امتیاز (1) | مژده رها (2467)

نگاه جالبیست..
یک جوی اب را میتوان جور دیگر هم دید
جوی اب خالی.. که با وجود نداشتن اب همچنان متحرک به نظر میرسد..
ممنون از این اشتراک
"۲۱:۰۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۰" | مفید (5) | امتیاز (1) | پیمان عظیمی (800)

با سلام،پزسپکتیو زیبائیست از یک جوی آب،اثر خوبی شده ممنون از ارسال،موفق باشیدموفق باشیدموفق باشید
"۲۱:۱۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۰" | مفید (5) | امتیاز (1) | یحیی قدمگاهی (335)

سلام
دید خوبتان قابل تحسین است
اما این عکس را هم در گالری یکی دیگر از کاربران(اقای قنبری) دیدم!
ممنون از اشتراک
"۲۱:۱۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۰" | مفید (5) | امتیاز (0) | علی اکبری (105)

با سلام
ثبت در عین سادگی کاملا قویست و البته گویا
ادیت آن را دوست دارم
موفق باشید

"۲۱:۱۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (0) | علی اکبری (105)

پی نوشت : عکس مربوط به آقای احسان قنبری فرد میباشد
که شما در گالری خودتون به اشتراک گذاشتید
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"۲۱:۱۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | احسان قنبری فرد (9266)

درود. کاش نامی را ذکر نفرموده بودید. امکان اشتراک مجدد نیز وجود دارد. سپاس از توجه شما..
"۲۱:۱۹ ۱۶ آبان ۱۳۹۰" | مفید (7) | امتیاز (2) | امید امیدواری (2469)

در غیبتِ مضمون این ارزش‌های بصری است که رخ می‌نماید، لذتی سرشار که ما را از قید و بند اشارات‌، تلویحات و دلالت های ثقیل و دشوار می‌رهاند و در گستره‌ای از زیبایی‌هایِ صوری غوطه‌ور می‌سازد، به زنگ تفریحی نامحدود می‌ماند در عکاسی، این‌گونه عکس‌ها و این عکس...
"۲۱:۴۴ ۱۶ آبان ۱۳۹۰" | مفید (5) | امتیاز (1) | امین رحمانی (1956)

سلام
ثبت در عین سادگی کاملا قویست و البته گویا
ادیت آن را دوست دارم
موفق باشید
ممنون از ارسال
"۲۲:۱۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۰" | مفید (6) | امتیاز (3) | سعید سلطانیان (3801)

اگر نامی هم برده نمیشد خود ثبت گویاست و به نوعی امضای خالق اثر بوده است. کادر بندی عالی و سوژه یابی خوب که حاصل دید خلاق و هنرمند شماست
.S.S.
"۲۲:۴۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۰" | مفید (6) | امتیاز (3) | پرویز فلاحتکار (5294)

با سلام
عکسی گویا که با زبان بی زبانی با تو سخن میگوید...
زیبایی این عکس از دو جنبه قابل ذکر است :
جوی آب مانع سر راه خود را دور میزند به همین سادگی...
و دوم حرکت قطری زیبا...
"۲۲:۴۷ ۱۶ آبان ۱۳۹۰" | مفید (7) | امتیاز (2) | مهدی تکلّـــو (2660)

1547...
چه می شود کرد با این کادر که زیر سلطه ی جادوی خطوط به سر می برد ...
انتزاعی که اگر چه از مفهوم دیرآشنای عبور و گذر در بستری باز آشنا چون کوچه تشکیل شده است اما انطباقی با واقعیت ندارد . خیال است و خیال .
و این جادوی خطوط منحنی است که قطر کادر را خرامان می پیماید و در آن بالا آنقدر می رود تا نیست می شود .
اگر چه سیاهی بالای کادر کمی نامتوازن می نماید ولی در غیر واقعی تر و معلق تر نمودن ثبت تاثیر به سزایی دارد . عالی ست .

نمیدانم چرا و تقصیر من هم نیست؛
بی اراده به یاد کتاب شازده کوچولو از اگزوپری افتادم .

سپاســ
"۰۰:۰۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (6) | امتیاز (0) | پویا پرهامی (123)

نگاه بسیار عالیست...
"۰۲:۴۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (7) | امتیاز (2) | حسین ملکی (5639)

با سلام
عکسی گویا که با زبان بی زبانی با تو سخن میگوید...
زیبایی این عکس از دو جنبه قابل ذکر است :
جوی آب مانع سر راه خود را دور میزند به همین سادگی...
و دوم حرکت قطری زیبا...
"۰۹:۲۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (6) | امتیاز (2) | شادی آفرین آرش (7742)

همه چیز در خدمت_ فرم و انتزاع .... نمی دانم چرا آن دو چهارگوش در پیچ _ این فرم برایم مانند"دو به اجبار در کنار هم قرارگرفته " معنی می دهد .
"۱۰:۰۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (6) | امتیاز (2) | رضا نوروزی (718)

با سلام
ترکیب بندی عکس بسیار قویست.وجود خطوط وفرم آنها از یک سوژه ساده عکس متفاوت وزیبا خلق کرده ست.
به نظر من تیرگی بالای عکس میتونست بهتر باشه(نظر شخصی)
موفق باشید.
"۱۱:۵۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (7) | امتیاز (2) | مرجان عبدالهی (1162)

با درود
یک انتزاع زیبا
عجب هویتی پیدا کرده است این باریکه جوی..
گویی عابری است که با اکراه سنگ قبری را در میانه ی راه دور میزند..وبه راه خود ادامه میدهد
آنچه مسیر جوی را اندکی منحرف میکند هم در نوع خود قابل توجه است..دو دریچه در کنار هم..

پایدار باشید.
"۱۲:۲۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (2) | امیر عبدل پناه (4500)

درود ...


علاوه بر ترکیب بندی که اکثر دوستان اذعان داشته اند، باید به زاویه نور انعکاسی روی سطح سیمانی صیقل گونه هم اشاره کرد، عکس بدون این انعکاس بسیار معمولی تر می بود.

در کل با یا بدون توجه به اسم، دید عکاس ستودنی است که از یک سوژه معمولی یک کادر عکس فرم گرا ساخته است.

در مورد بِرنینگ قسمت بالای کادر که مسلما در جهت حذف المان های نخواسته بوده، بهتر می دیدم که به صورت گرادیانی نرم تر انجام شود.

شاد باشید ...
"۱۲:۴۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (2) | مجید مومنی مقدم (8228)

نگاه انتزاعی عکاس و استفاده صحیح از تکنیک
بسیار عالی
"۱۲:۵۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (5) | امتیاز (3) | امیرحسین علیداقی (2683)

سلام
ثبت زیبا و قابل تاملی هست.
فرم زیبایی رو به وجود اوردین.ثبت در عین سادگی کاملا قویست و البته گویا
ادیت آن را دوست دارم
"۱۳:۲۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (0) | یحیی قدمگاهی (335)

سلامی دباره
یه سوال دارم ازتون اقای قنبری؟
علت دوباره ارسال این عکس چیه؟
"۱۳:۵۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (6) | امتیاز (2) | موسی الرضا رضائیان (1373)

با سلام
عکسی گویا که با زبان بی زبانی با تو سخن میگوید...
زیبایی این عکس از دو جنبه قابل ذکر است :
جوی آب مانع سر راه خود را دور میزند به همین سادگی...
و دوم حرکت قطری زیبا...
"۱۴:۰۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (5) | امتیاز (2) | :: فاطمه‌انتـظار :: (1083)

قابی زیبا که دستت را می گیرد و از گوشه ای به گوشه ی دیگر می برد
حس جاری حرکت و نگاه فرمالیستی تصویر قابل توجه است
...
درود بر شما
"۱۵:۲۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (0) | حمید عزیزی خانقاهی (6679)

با سلام و ادب
[عکسی گویا که با زبان بی زبانی با تو سخن میگوید...
زیبایی این عکس از دو جنبه قابل ذکر است :
جوی آب مانع سر راه خود را دور میزند به همین سادگی...
و دوم حرکت قطری زیبا]
موفق باشید
ببخشید محروم از امتیازدهی
"۱۵:۲۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (2) | مسعود(محمد حسین) ثبوتی (5622)

سلام
یک فرم زیبا
نگاهتان ستودنی است.
سیاهی بالای کادر سنگینی خاصی داره(دوستش دارم)
حجوم تیرگی و عبور
لذت بخش بود
موفق باشید.
"۱۷:۰۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (6) | امتیاز (2) | محمد آگاه (2183)

سلام،
عكسي كه قبلا نيز از عكاس محترم ديده بودم اما اين بار از زاويه اي ديگر و ويرايشي جديد. تاكيد بر اين نوع عكس از سوي عكاس محترم مي تواند حاكي از معنا و توجه ايشان به نكاتي باشد كه از فهم آن بي خبريم. اما آنچه باقي مي ماند مخاطبي است كه در معرض ايهام قرار مي گيرد. به هرحال، از يك منظر، غلبه ي مود تيره مي تواند حاكي از كذشته اي فراموش شده داشته باشد و دراين ميان، عمق خط روشن قابل توجه است كه ظاهرا عكاس با بهره گيري از آن توانسته است روزنه اي از اميد بيافريند.
ارائه يك بافت سنتي با استفاده از يك ويرايش هوشمندانه در برجسته سازي خطوط ناهنجار پيرامون خط طولي و اطراف درب چاه، شايد پيام آور ناهنجاري و ناهماهنگي باشد. اما در همين نقطه ي درب چاه، يك انحراف از مسير ملاحظه مي شود كه قابل تامل است و با وجود آن، باز هم مسير تغيير نمي كند. موفق و كامياب باشيد.
"۱۷:۴۹ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (2) | سید مصطفی زمانی (4013)

نگاه جالبیست.. یک جوی اب را میتوان جور دیگر هم دید جوی اب خالی.. که با وجود نداشتن اب همچنان متحرک به نظر میرسد.. ممنون از این اشتراک
"۱۷:۵۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (2) | آرش نصیری (11202)

با سلام

ترکیب و زاویه دید خوب و چشمگیر و ادیت مناسب که نیاز به عمق بیشتری در ثبت دارد یعنی دیافی بسته تر از 5

موفق باشید
"۱۸:۰۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (6) | امتیاز (2) | میثم خستوان (3749)

سلام و درود
اینجاست که یک نگاه عکاسانه، عکسی دلنشین و جذاب، از هیچ خلق میکند...
عجب هویتی پیدا کرده است این باریکه جوی..
موفق و پبروز باشید
"۱۹:۰۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (2) | داریـوش منصوری (6096)

زيباست
ولي من برخلاف نظر بعضي از دوستان اين تصوير را با عمقي كمتر زيباتر ميدانم . به طوري كه انتهاي جوي آب در يك محوشدگي در دوردست ناپديد شود .
"۱۹:۰۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (2) | امید نصری (3655)

سوزه یابی مناسب و انتخاب یک زاویه برتر که باعث رسیدن به یک ترکیب خوب شده است نکات برتر این ثبت به حساب میاید . دیدن ثبتهای قوی همیشه لذت بخش خواهد بود .
"۱۹:۳۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (0) | ابوالفضل بیات (76)

چشم ها را باید شست
جوره دیگر باید دید

درباره نگاه و ثبت اثر،تنها می توان گفت" منحصر به فرد"
"۲۰:۰۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (0) | یحیی قدمگاهی (335)

سلامی سه باره
یه سوال دارم ازتون اقای قنبری؟
علت دوباره ارسال این عکس چیه؟

"۲۰:۰۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | احسان قنبری فرد (9266)

درود بر شما و پوزش برای تاخیرم. عکس با ویرایش تازه و تغییراتی در کانتراست، نویز و وضوح ارسال شده است. تلاشم کاستن انعکاس‌های مزاحم و شارپنس کنترل نشده ارسال پیشین بود که سعادت شنیدن نظر دوستان بیشتری را نیز به همراه داشت. سپاس از توجه شما.

"۲۰:۰۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (0) | یحیی قدمگاهی (335)

ممنون
پاسخ شما درست
من نمیخوام وارد حاشیه بشم ولی خودتون برای ارسال مجدد یکی از عکس هایم(با دو کادر متفاوت) خرده گرفتید؟حال اینجا شما یک عکس را دوبار ارسال نموده اید ولو با کمی ویرایش مجدد.
و این هم جمله شما پس از ارسال مجدد ان عکس(البته با کادری متفاوت):پیشتر کادر متفاوتی را فرستاده بودید و منتخب هم شد..
لطفا در موارد اینچنین در مورد عکسهایی که دیده هم شده اند، از همان ابتدا بهترین کادر مورد نظرتان را ارسال کنید..

و سوالم این است ایا بهتر نیست بهترین کار خودمان را ارسال کنیم؟

"۲۰:۰۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | احسان قنبری فرد (9266)

سپاس. حق با شما است.
"۲۳:۱۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (3) | هما اثنا عشری (363)

درود

نگاهتان را مانند همیشه می ستایم. بسیار دید عجیب و غیر متعارفی است.
ترکیب بندی ،مود عکس و ادیت عکس هوشمندانه کار شده است.

همچنان می آموزم از شما
پاینده باشید
"۰۰:۱۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | امین رحمانی (1956)

با سلام دو باره
با تشکر از ثبت زیباتون آقای قنبری فرد
چند سوال در ذهن من شکل گرفته که لازم دیدم عرض کنم.
آقای قنبری فرد ما از شما انتظار شاهکار نداریم،در سابقه و صاحب سبک بودن شما هیچ شکی نیست،از هر عکس شما هزار مفهوم و راز نهفته است،و ما باید از شما اساتید درس بگیریم.
آقای قنبری فرد چرا عکسهایی ارسال نمی کنید که در این گالری دیده نشده،این کار باعث می شود که هم فضای گالری از عکسهای تکراری و یک نواخت دور شود و هم ما بتوانیم با عکسهای قوی و پر مفهوم شما اساتید بر تجربیات خودمان بیافزاییم.
امیدوارم از بیان بنده ناراحت نشوید چرا که مطمئن هستم شما محتاج این امتیازات برای عکستان نیستید.
به امید حضور پر رنگ شما در گالری

"۰۰:۱۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | احسان قنبری فرد (9266)

چشم. ارسال خواهم کرد.. و البته همراه با این عکس ، عکسی تازه نیز ارسال کرده ام که چند روز دیگر در گالری ام قابل مشاهده خواهد بود..

"۰۰:۱۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | احسان قنبری فرد (9266)

و البته من هرگز شایسته لقب استاد نیستم.. تنها شاگردی ناچیز و کوچکم که همواره از همه شما عزیزان می آموزم..
"۰۱:۲۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | دسام کریمی (1285)

nulیک انتزاع زیبا
عجب هویتی پیدا کرده است این باریکه جوی..
گویی عابری است که با اکراه سنگ قبری را در میانه ی راه دور میزند..وبه راه خود ادامه میدهد
l
"۰۸:۰۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (2) | بهمن جعفری (394)

اینکه می توان لحظه ای اینجا ماند و به این اعجاز جوی آب خیره ماند، ارزشمند است.
"۰۸:۲۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (2) | نیما مقیمی (6527)

DOF و محوی اندک در پایان راه در کنار پیچها و موانع موجود در تضاد با روشنی موجود در انتها گویی زندگی است ...
"۰۸:۳۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (2) | مریم ظهیری مهر (3065)

نگاه جالبیست..
یک جوی اب را میتوان جور دیگر هم دید
جوی اب خالی.. که با وجود نداشتن اب همچنان متحرک به نظر میرسد..
در انتها گویی زندگی است ... که جریان دارد
"۱۱:۵۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (3) | آرش کریمی (5160)

چه ترکیب بندی قدرتمندی ...
"۲۲:۳۹ ۰۳ دى ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (3) | حسین اسماعیلی (2353)

من گاهی در پای ثبت ها از تشخص و جانبخشی به عناصر بیجان صحبت میکنم که اینجا به عینه شاهد ان هستم.
"۲۳:۵۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۱" | مفید (1) | امتیاز (0) | مرضیه شبرنگ (76)

جوی حقیر ،رودخانه ای سهمناک را در دره های پر از حادثه و پر شیب در سرعتی طوفان زده تداعی می کند
سپاس از درنگ زیباتون