گالری تصاویر "شادی آفرین آرش"

         
عکس
نام :   ... (امتیاز : 31)
عکاس :   شادی آفرین آرش (امتیاز : 7742)
نوع دوربین :   Fuji
مدل دوربین :   Fujifilm FinePix S100fs
نظرات :   25
بازدیدها :   1405
تاریخ ارسال :   ۲۲ مهر ۱۳۹۰
علاقه‌مندی‌ها :   0
دسته‌بندی کاربر :   فاين آرت
دسته‌بندی سايت :   احساسات انسانی , انسان , فتو آرت
توضیحات عکاس
سالهاست انگار ... نه اشک می ریزم ... نه مویه ... با ابرها زندگی می کنم... مسالمت آمیز ... ابرها در منند دیگر ... من در ابـــرها ،ابرها در من ... من در ابرها، ابرها در من ... من در ... .... عکس نوشته های اینجانب کاملا شخصی است ....

"۰۰:۲۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | رضا ریشهری نژاد (41)

very nice pic
"۰۰:۴۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۰" | مفید (7) | امتیاز (2) | احسان قنبری فرد (9266)

ارائه ای گویا و سرشار در تقدیس انسانهایی از جنس مادر.. عروج در حضور آسمانی زن، هر باور دیگری جز تقدس و شکوه را از تاویل بر میگیرد..
فضای منفی تیره در نیمه پایین اثر بسیار هوشمندانه در بطن ترکیب نشسته است و به زیبایی با همان تیرگی مطلق نقش ایفا میکند..
"۰۱:۰۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۰" | مفید (6) | امتیاز (2) | محمد جواد شفیعیان (9750)

بانوی آسمانی راهی بهشت خواهد شد...!؟


فتو آرت حاضر در راستای قامت المان خویش تا ابرها قد کشیده است



در تشریح مفهوم و غلیان احساس که اثر در مخاطب خود ایجاد می کند به کلمات کلیدی چون عروج ,رهایی , خویشتن گریزی و... می توان بسنده کرد



در راستای وسعت نگاه پدید آورنده گذر از رئالیسم و رسیدن به سورئالیسم به کمال و عینیت مشهود است و اشاره ظریف صاحب اثر از سیر زمینی تا آسمانی تحت تاثیر دگرگونه هایی درونی سوژه را نمی توان نادیده گرفت..




در نوع مد انتخابی و چیره گی تیرگی بیان گر حجمه سنگین ناملایمات بسوی سوژه در غروبی اجتناب ناپذیر و بس دلگیر است




در کل تصویر گر اثر با زبان و صدای هق هق خود به بیان احساسات درونی خویش پرداخته و اتمسفر سنگین و سیاه موجود به پر نگ نمایی این امر کمک شایانی نموده است...
.
.
.
چتری از مهربانی یکتا برسرشما









"۰۲:۲۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۰" | مفید (7) | امتیاز (2) | مرجان عبدالهی (1162)

بادرود
فتو ارتی بسیار هنرمندانه وهدفمند
اثر روایتگر سنگینی بار زنانگی است که بر دوش سوژه تحمیل شده...
در فضایی دلگیر وتیره که با احساسات درونی زن بی ارتباط نیست...تحمیل شرایطی که هر چند زن را به زانو در نیاورده اما عصیانی درونی رادر آن دامن زده
عصیانی که در بطن خود نه سرکشی است که کنار امدن باشرایط تحمیلی است ،با نگاهی عرفانی به اسمان ودل سپردن به انچه ماورای تمام زمین است وملکوتی که همواره مظلومیتش را می ستاید.

پایدار باشید.
"۰۷:۲۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (2) | عزیز عباسی (10130)

فتو آرت مفهومی که به تنهایی گویای احساسات هنرمند هست ...
"۰۷:۴۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (2) | کاظم کاسب (1264)

سلام
ايده هاي نو قابل تقديرند. تصوير زيبايي شده. كمي نويز روي زمينه اسمان باعث از بين رفتن لطافت كار شده.وجود يك منبع نور در زمينه آسمان به مفهوم كار كمك ميكرد.
موفق باشيد
"۰۸:۱۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (2) | حمید عزیزی خانقاهی (6679)

با سلام و ادب
چه زیبا نگاشته اند جناب قنبری فرد[ارائه ای گویا و سرشار در تقدیس انسانهایی از جنس مادر.. عروج در حضور آسمانی زن، هر باور دیگری جز تقدس و شکوه را از تاویل بر میگیرد.. ]
موفق باشید
"۰۹:۰۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | مریم شهریاری (11)

سلام
ممنون از عكس و توضيحات بسيار زيباتون .
بالاي كادر تقدس رو نشون مي ده در حالي كه سياه بودن بخش اعظم تصوير يه نوع احساس ترس و دلهره رو بوجود اورده ، احساس مي كنم دو تا خط منحني اطراف پيكره كه شيبي به سمت پايين دارند كمك كرده كه تقدس و آسماني بودن عكس گرفته بشه و نگاه به سمت زمين كشيده بشه تا آسمان .
"۰۹:۱۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | حسین ملکی (5639)

با سلام
نگاه خاص وزيباي عكاس را دوست دارم
نقطه قوت اين ثبت(در كنار زيبايي هاي ديگرش) به نظرم اديت خوب و به جا مي باشد
موفق باشيد
"۰۹:۳۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (2) | غلامرضا برجیان بروجنی (4181)

فتوآرت قابل توجهی است.خط جدا کننده سیاهی و آسمان اگر به آرامی و طیف گونه از آسمان جدا شده و به پایین منتقل میشد ، تاثیر فضای روحانی و آسمانی ثبت را بهتر به نمایش می گذاشت ، امتداد سیاهی تا سه چهارم ثبت سنگینی کشش زمین را القا می کند و از بعد آسمانیش کاسته ، پیام صاحب اثر به فهم مخاطب از ثبت کمک کرده.
شاد باشید
"۱۰:۲۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | جلیل شریعتی فر (186)

سلام
تصوير به آن مفهومي كه شمادر نوشته زير عكستون اشاره كرده ايد به شدت دور است و فقط در نوشته شما وجود دارد آن مفهموم مد نظر شما نه در تصويرتون !
زن اين جامعه كه او را به يك قديسه ايراني شوم تبديل كرده ايد !آنقدر به او ظلم شده است كه ديگر به خنده افتاده است و توان گريه كردن ندارد و خود را به ابرها سپرده است تا او به جاي آن گريستن را تمرين كند تا شايد كمي سبك بال شود و به عروج نزديك تر شود !
در هرتصويري در ابتدا براي رسيدن به مفهوم با شكل روبرو هستيم ! شكل اين تصوير بر خلاف گريستن ،درد و سختي زن است و او را با كدهاي شوم و شر تداعي كرده است كه بر عكس نظر گرافيكس در متن زير عكس نوشته شده عمل كرده است .
بدرود

"۱۰:۲۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (0) | شادی آفرین آرش (7742)

جناب !
اگر نوشته ی من بر عکس کاملا شخصی است طبیعی است .... اصلا لزومی ندارد شما به نوشته نگاه کنید ... این مهم است که من عکس را بدون عنوان گذاشته ام ... و گرنه سمت و جهت دادنش با عنوان بندی کار بسیار ساده ای بود که انجام ندادم ...
قدیسه ی ایرانی ی شوم !!!!
اصلا این لغت را نمی پسندم .... هر چند مولف بعد از ارائه حق اظهار نظر بر عکس را ندارد اما آن هنگام که اندیشه های نادرستی چون این که نوشتید سر باز می کند ... سکوت جایز نیست ...
انتظار تعریف های آنچنانی از قابی کاملا ساده و گویا که در پیش رویتان است ندارم
اما با اجازتون نظرتون بر این قاب کاملا غیر مفید است ...
"۱۳:۵۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (0) | اصغر خوش خلق (2426)

سلام و ادب

از فتوکلاژ ها ی و ترکیب ها و چیدمان های این روزها، این سالها، فقط استنباط این است که طریقت را کسی نشناخته است...
آیا ویژگی های فتوکلاژ و تکنیک های آن و رصد وظایف و شمول آن را می شناسیم ... آیا سخن از این است که بشناسانیم یا بترسانیم یا برقصانیم یا بمیرانیم....

وظیفه ی دورن مایه ها و خصلت های ویژه را کجا باید دریافت؟
زیباشناسی دگماتیسمی؟
زیباشناسی آنالیز شده؟
مرزهای اکتساب و آکادمیک؟
زیباشناسی شعاری؟
مضمون های اقتباسی و کلیشه ای؟

آیا در منظوم یک ره آورد تجربی باید عقب را جست یا جلوتر را؟
آیا مفاهیم شخصی و سلیقه ای را می توان بر شمرد و باز شناخت؟
ریشه های تجدد و تاثیر تکررمکررات باید یکسان و یکنواخت بمانند؟
آیا مراتب تحسین برای آثار کارشناسی و تخصص می طلبد یا می توان به صورت کاملا حسی برخورد کرد؟
آیا این فضاهای خصوصی فرهنگی و هنری در توجیه افکار و نوع کارکرد باز دچار برخوردهای رسانه ای دولتی هستند؟

سوالات از این جا بر می خیزد که هنوز وادادن را دوست داریم و آوانگارد بودن یعنی تحریک موضعی ...
بگذریم و عذر که اگر تیره شد این قسمت از سپیدی برگ مجازی...
امید که برشماریم چه می کنیم نه از باب کلیشه ها و نه از باب نئو کلیشه ها و نئو کلاسیک های بی شمار.
سپاس

"۱۳:۵۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | اصغر خوش خلق (2426)

قصد نوشتنی نبود ... چرا که دیگر رمقی هم نمانده...
قابل ذکر است که هامش بالا هیچ غرض تخریبی ندارد...
در حوزه ی تحلیل زیر یکی از آثار نگارش شد ... همین

با احترام و عرض ادب نسبت به مولف.

"۱۳:۵۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | اصغر خوش خلق (2426)

و همچنان هنوز
کسی اسب های عضلانی و فربه روی دوش زن را ندید...

من از این حیث که منحرفم و اساتیدی که به مهربانی نامفید می پندارندمان، زبان بستیم...
زبان بستیم تا ...
بگذریم...
ای دوست مولف اثر
کل اثر در رمه ی اسب های پهنه دشت آسمان ،نشانه سازی می کند...
گفتم تا کلام از کلیشه بر کشم و رخصت که اندیشه ها را در غلاف کلام کمی تیز تر بینم...
از کلمات و لغات تکراری ...!
عذر بنه ای دوست
"۱۶:۲۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (2) | حسین اسماعیلی (2353)

با سلام
ثبت زیبا و هدفمند ادیت شده است و در رساندن مفهوم موفق عمل نموذه است. پیروز باشید.
"۱۷:۵۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | علی صارمی (1026)

ارائه ای گویا و سرشار در تقدیس انسانهایی از جنس مادر.. عروج در حضور آسمانی زن، هر باور دیگری جز تقدس و شکوه را از تاویل بر میگیرد..
فضای منفی تیره در نیمه پایین اثر بسیار هوشمندانه در بطن ترکیب نشسته است و به زیبایی با همان تیرگی مطلق نقش ایفا میکند..
"۰۵:۵۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | علی قلی نیا (270)

سلام
ارائه ای گویا و سرشار در تقدیس انسانهایی از جنس مادر.. عروج در حضور آسمانی زن، هر باور دیگری جز تقدس و شکوه را از تاویل بر می گیرد.. فضای منفی تیره در نیمه پایین اثر بسیار هوشمندانه در بطن ترکیب نشسته است و به زیبایی با همان تیرگی مطلق نقش ایفا می کند.. همچنین گرین افزوده شده به زیبایی کار کمک زیادی کرده است.
موفق باشید.
"۱۰:۳۹ ۲۴ مهر ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (2) | مژده یونس مهاجر (1363)

سلام خانم آفرین آرش...
از دور که ثبتتان را دیدم فهمیدم که این ثبت شماست...
ثبت زیبا وبا مفهومیست...
نگاهتان ستودنیست...
همیشه موفق باشید...
"۱۲:۱۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (2) | محمد گودرزیان (3482)

سلام دوست عزیز
من از این ثبت خیلی خوشم امده است لا اقل در حوزه اطلاعات ناچیزم ثبت را خوب وتکنیکال وزیبا میبینم.کامنتهای متفاوت دوستان را خواندم با لطبع هرکسی نظر وبرداشتش را ارایه کرده که بعضا به مذاق بعضی دیگر خوش نیامده با این حال تمام نظرات قابل احترام است.القای حسی که از خواندن عکس نوشته های مولف در چگونگی نظرات دوستان موثر بوده است را نمیتوان انکار کرد که با توجه به شخصی بودن انها واز طرفی نوشته شدن در قسمت توضیحات این عکس جای صحبت وشاید فکر دارد.
"۱۴:۴۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (2) | محمد حیدریان (1630)

با درود : فتو ارت جالبي كه همراه با مد انتخابي و تكنيكال فرمي مناسبي كه روي ثبت صورت گرفته...

هميشه برداشت هاي اينچنين ثبتهايي متفاوت و پيچيده خواهد بود و شايد سخت....خصوصا اگر كه همراه با متني پيوست ان...

در پس پرده اين ثبت شايد احساسات عكاس نهفته باشد كه بعنوان يك بيننده بايد به ان احترام گذاشت...


بدرود
"۱۸:۳۰ ۲۴ مهر ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (2) | مجید مومنی مقدم (8228)

فتوآرت خوبیست و ایده خوب نشان تفکر عکاس است
اما من مانند همیشه به سیاهی زیاده عکس منتقدم
امیدوارم به تونالیته مناسبتری تغییر یابد
شاد باشین
"۱۰:۵۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | دسام کریمی (1285)

نگاه خاص وزيباي عكاس را دوست دارم
نقطه قوت اين ثبت(در كنار زيبايي هاي ديگرش) به نظرم اديت خوب و به جا مي باشد
"۱۱:۰۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | شادی آفرین آرش (7742)

از همه ی دوستانی که نسبت به عکس_ پر از نقص_ اینجانب لطف داشتند ، سپاسگزاری می کنم ...
"۱۳:۰۹ ۲۵ مهر ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (3) | مهـرداد فـلاحـی (909)

ارائه ای گویا و سرشار در تقدیس انسانهایی از جنس مادر.. عروج در حضور آسمانی زن، هر باور دیگری جز تقدس و شکوه را از تاویل بر میگیرد.. فضای منفی تیره در نیمه پایین اثر بسیار هوشمندانه در بطن ترکیب نشسته است و به زیبایی با همان تیرگی مطلق نقش ایفا میکند..