گالری تصاویر "میثم صدقی"

         
عکس
نام :   میزبانان (امتیاز : 41)
عکاس :   میثم صدقی (امتیاز : 828)
نوع دوربین :   Nikon
مدل دوربین :   Nikon D3000
نظرات :   38
بازدیدها :   2695
تاریخ ارسال :   ۱۰ مرداد ۱۳۹۰
علاقه‌مندی‌ها :   9
دسته‌بندی سايت :   مفهومی , فتو آرت
توضیحات عکاس
برداشت آزاد...

"۱۰:۳۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (3) | رسول مرشدلو (329)

آفرین به ذهن خلاق شما و ایده جالبتون
فتو آرت بسیار زیبایی شده و مفهوم قشنگی هم داره
فقط ای کاش زاویه دست های عقبی به بیرون می بود.
یاد پاپارازی ها افتادم با این عکس شما.
"۱۱:۰۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | غلامرضا برجیان بروجنی (4181)

ایده جالبی است و خلاقانه ، اگر کمی در ادیت و مونتاژ دقت میشد بهتر بود بخصوص میزان کنتراست و شارپ و فلوی دستها با توجه به فاصله و ایجاد پرسپکتیو منطقی تر.
به هر حال آنچه مهم و نقطه قوت این اثر است پیام زیبای تصویر است که به خوبی به مخاطب داده میشود.
پیروز باشید
"۱۱:۳۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | حسین ملکی (5639)

ایده جالبی است و خلاقانه ، اگر کمی در ادیت و مونتاژ دقت میشد بهتر بود بخصوص میزان کنتراست و شارپ و فلوی دستها با توجه به فاصله و ایجاد پرسپکتیو منطقی تر.
به هر حال آنچه مهم و نقطه قوت این اثر است پیام زیبای تصویر است که به خوبی به مخاطب داده میشود.
پیروز باشید
"۱۱:۴۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (1) | مرتضی بیگدلی (391)

فتو آرتی زیبا که در ادیت و چیدمان دچار کم لطفی شده فلو بودن دو تا از دستهای جلو شدیدا چم رو آزار میده ولی این نکات چیزی از خلاقیت زیبای شما کم نمیکنه
منتظر ثبتهای زیباترتان هستیم
پیروز باشید
"۱۱:۴۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (3) | امید ایزانلو (1363)

سلام عزیز دل

درود بر خالق آثار مفهومی و خلاقانه ... عزیز شخصا در در یافت مفهوم دور از ذهن این عکس دچار مشکل شدم ...

لطفا راهنمایی بفرمایید ...

چیزی که چشم نوازه ترکیب بندی و تم حاکم بر کاره ...

با فلو کردن به این شدت دستها برای بدست آوردن عمق و ایجاد پرسپکتیو موافق نیستم ...

گرچه شما خودتون استادید اما نرم افزاری هست برای این منظور ( شبیه ساز بوکه ) ... در صورت تمایل آدرس ایمیل رو بفرمایید تا بفرستم ...

موفق باشید

"۱۱:۴۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | میثم صدقی (828)

سلام امید عزیز.
از اینکه همیشه لطفت شامل حال من میشه بسیار سپاسگذارم.
گفتنی ها را جناب دین محمدی در نظر پایین فرمودند. من هم به این نوشته پربار بسنده میکنم. امید که در کنار نقدهای تکنیکی همه دوستان همینگونه من رو در ابراز برداشت خود از مفهوم ملطفت بفرمایند.
"۱۱:۴۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (13) | امتیاز (3) | علیرضا دین محمدی (4030)

سلام،
ثبت قبل تاملی را ارائه نموده اید.
افزایش ثبتهای سمبولیک،مفهومی و انتزاعی در سایت جای خرسندی است.

عناصر موجود در ثبت که عبارتند از:

1- دست: در بیان نیرو ، انجام کار، که در خدمت ثبت عکس و نگهداشتن چتر وارونه نمایان شده است.

2- چتر: که نمادی از پناه، سرپناه، بازدارندگی و تفکیک فضاهاست.

3- دوربین عکاسی: نمادی از ثبت واقعیت.

4- ابر: در بیان سایه، باران و تغییرات جوی.

5-آسمان: در بیان عظمت، نیروهای ماورائی.

به نظر من با توجه به عناصر یاد شده و فرم هر یک در ثبت حاضر، می توان موارد زیر را به ثبت نسبت داد:

- دستی که از آسمان به پایین دراز شده و چتر واژگون را در دست دارد، میتواند نشان از نیروی برتری باشد که کنترل وضعیت موجود رادر اختیار دارد.

- چتر واژگون، میتواند نشان از واژگونی سرپناه دستهایی باشد که کار ثبت واقعیت را برعهده دارند. این چتر که خود میتواند دستها و دوربینهای آنها را از باران حفظ کند با واژگون شدن، پتانسیل آنرا یافته است تا در هنگام التهاب آسمان، خود تبدیل به یک چاله آب شده و دستها و دوربینها را خود فرو برد!

- دستهای بدون آستین نمایش داده شده اند که نشان از بی پردگی و صداقت است.(نشان از چیزی در آستین پنهان نداشتن).

-یکی بودن دستها نشان از تکثّر یک ماهیت واحد در قالب های متعدد دارد که با توجه به دوربینها، می تواند به ماهیت رسالت هنرمندان عکاس (به خصوص اجتماعی-خبری) اشاره داشته باشد.

- یکی بودن دستی که چتر را در اختیار دارد با دستهایی که دوربین در دست دارند، میتواند نشان از بالانشینی یکی از دستهای دوربین به دست و خیانت به هم مسلکان خود با واژگونی چتری باشد که در صورت ظاهر همچون گاهواره ای ایشان را در خود جای داده ولی هنگام بروز حوادث "طبیعی!" از ایفای نقش ماهیتی خود در جایگاه "چتر حمایت" ناتوان است.

- نکته دیگر توان جابجا کردن دستهای درون چتر توسط دست مقتدر است. گویی اوست که تصمیم میگیرد کدام واقعیت در کجا توسط دستهای رسالتمند عکاسان از جوانب مختلف ثبت شود. در حقیقت " بی پا و بی پایه " بودن دستها، تمام هنر و رسالت و صداقت ایشان را در اختیار قدرتی برتر، سالوس و ریاکار قرار داده است که در جنسیت از خود آنها و در رسالت دوربین را واگذارده و چتر واژگون را در دست گرفته است.

در مجموع در دنیای رسانه امروز جهان که قدرتهای ناپیدا در صدد کنترل انواع هنر از جمله عکاسی برای دگرگون ساختن واقعیت و نمایش آن به سود خود هستند، وظیفه هنرمند است که به غیر از فراهم نمودن دست و انگشتی برای فشردن دکمه شاتر، برای خود "چشم" و " پا " نیز تدارک ببیند.

از زمان و خلاقیتی که در طراحی این ثبت صرف نمودید سپاسگزارم.

پیروز و سرفراز باشید

"۱۱:۴۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | امید ایزانلو (1363)

کلمه کلمه کلمه کلمه کلمه کلمه کلمه کلمه کلمه کلمه

سلام عزیز دل

سپاس فراوان از توضیحات کامل شما

"۱۱:۴۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | میثم صدقی (828)

سلام جناب دین محمدی.
سپاسگزارم از این نقد پر بار و چند وجهی و تبریک میگم بخاطر انتخاب نقدتون.
امیدوارم که همیشه پاینده باشید و مارو از علم خویش به آگاهی برسونید.
کلیک تنها بر روی دکمه "مفید" کمی خارج از لطف بود.بهمین دلیل خواستم که از این لطفتان کتبا قدردانی کنم.
ممنون از حضور گرمتان که مایه دلگرمیست.
"۱۳:۱۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | emad zare mehrjardi (1186)

آفرین بر ثبتی این چنین ... و صد آفرین به نقد پر با آقای دین محمدی .. دیگر حرفی را باقی نمی گذارد برای بیان ...

+3

موفق باشید
"۱۳:۲۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (3) | مهـرداد فـلاحـی (909)

با درود خدمت شما دوست گرامی

ثبت قبل تاملی را ارائه نموده اید. افزایش ثبتهای سمبولیک،مفهومی و انتزاعی در سایت جای خرسندی است. عناصر موجود در ثبت که عبارتند از: 1- دست: در بیان نیرو ، انجام کار، که در خدمت ثبت عکس و نگهداشتن چتر وارونه نمایان شده است. 2- چتر: که نمادی از پناه، سرپناه، بازدارندگی و تفکیک فضاهاست. 3- دوربین عکاسی: نمادی از ثبت واقعیت. 4- ابر: در بیان سایه، باران و تغییرات جوی. 5-آسمان: در بیان عظمت، نیروهای ماورائی. به نظر من با توجه به عناصر یاد شده و فرم هر یک در ثبت حاضر، می توان موارد زیر را به ثبت نسبت داد: - دستی که از آسمان به پایین دراز شده و چتر واژگون را در دست دارد، میتواند نشان از نیروی برتری باشد که کنترل وضعیت موجود رادر اختیار دارد. - چتر واژگون، میتواند نشان از واژگونی سرپناه دستهایی باشد که کار ثبت واقعیت را برعهده دارند. این چتر که خود میتواند دستها و دوربینهای آنها را از باران حفظ کند با واژگون شدن، پتانسیل آنرا یافته است تا در هنگام التهاب آسمان، خود تبدیل به یک چاله آب شده و دستها و دوربینها را خود فرو برد! - دستهای بدون آستین نمایش داده شده اند که نشان از بی پردگی و صداقت است.(نشان از چیزی در آستین پنهان نداشتن). -یکی بودن دستها نشان از تکثّر یک ماهیت واحد در قالب های متعدد دارد که با توجه به دوربینها، می تواند به ماهیت رسالت هنرمندان عکاس (به خصوص اجتماعی-خبری) اشاره داشته باشد. - یکی بودن دستی که چتر را در اختیار دارد با دستهایی که دوربین در دست دارند، میتواند نشان از بالانشینی یکی از دستهای دوربین به دست و خیانت به هم مسلکان خود با واژگونی چتری باشد که در صورت ظاهر همچون گاهواره ای ایشان را در خود جای داده ولی هنگام بروز حوادث "طبیعی!" از ایفای نقش ماهیتی خود در جایگاه "چتر حمایت" ناتوان است. - نکته دیگر توان جابجا کردن دستهای درون چتر توسط دست مقتدر است. گویی اوست که تصمیم میگیرد کدام واقعیت در کجا توسط دستهای رسالتمند عکاسان از جوانب مختلف ثبت شود. در حقیقت " بی پا و بی پایه " بودن دستها، تمام هنر و رسالت و صداقت ایشان را در اختیار قدرتی برتر، سالوس و ریاکار قرار داده است که در جنسیت از خود آنها و در رسالت دوربین را واگذارده و چتر واژگون را در دست گرفته است. در مجموع در دنیای رسانه امروز جهان که قدرتهای ناپیدا در صدد کنترل انواع هنر از جمله عکاسی برای دگرگون ساختن واقعیت و نمایش آن به سود خود هستند، وظیفه هنرمند است که به غیر از فراهم نمودن دست و انگشتی برای فشردن دکمه شاتر، برای خود "چشم" و " پا " نیز تدارک ببیند. از زمان و خلاقیتی که در طراحی این ثبت صرف نمودید سپاسگزارم.

پیروز و شاد باشید
بدرود

اگه دوست داشتید ، به گالری من یه سری بزنید.
با سپاس
"۱۳:۳۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | محمد علی حسینی (806)

عرض ادب

دید خلاقانه، تیز بینی هنرمد عکاس و مفهومی که ورای حقیقت جاری در عکس به بیننده بخوبی القا می شود.


برقرار باشید
"۱۳:۳۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | کسری م (294)

درود دوست عزیز

چه فوتو آرت زیبایی است... مرا به شدت جذب کرد

با تشکر از توضیحات همیشگی آقای دین محمدی

موفق باشید
"۱۳:۴۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (2) | ناصر گل نظری (1628)

درود ...
یه فتو آرت موثرو تاثیر گذار که دغدغه تک تک ماست در فضائی متفاوت که به نوعی به یک چالش بزرگ زندگی ما عکاسان پرداخته شده و عکاس به خوبی از پسش بر اومده ...
.........
ممنون از ارسال و ... شاد زی
"۱۵:۰۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | کرامت اله سراندیبی (1459)

دورد بر شما
دوست عزیز من اصلا کارهای شما رو نمی پسندم چرا که کار شما به نظر بنده یک عکس که بایستی برایش با دوربین خلق کنید نیست یه کار است که با توانمندی نرم افزار انجام میذهید . در صورتی دوستانی هستند که به تمام وجود سعی کرده انداز توان دانش و علم عکاسی خود بحره ببرنند وتنها با کمترین ادیت بسنده میکنند . اما شما و بعضی دوستان بعنوان گرافست کارتان زیباست نه یه عکاس . خرسند باشید

"۱۵:۰۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (0) | علیرضا دین محمدی (4030)

جناب آقای سراندیبی عزیز، سلام.

در هامش نظر ارزشمند شما دوست گرامی،باید اذعان كنم پذیرش و مقبولیت و مشروعیت فتومونتاژ, فتوكلاژ و عكس های تركیبی كه امروزه به عنوان گرایشی از هنر خلاقانه در عرصه عكاسی مطرح است در جامعه عكاسی حال حاضرایران مهجور و ناشناخته مانده است.

دامنه این نگرانی ها - كه در جای خود بسیار ستودنی است - نه تنها در حیطه عكاسی كه در نقاشی; كالیگرافی و... نیز بازتاب داشته است.

جالب است كه این مقاومت نه فقط در برابر گرایشهای نوین عكاسی، بلكه در استفاده از دوربین دیجیتال به جای آنالوگ; در برابر مونتاژ عكس در مقابل عكس یونیك و حتی در برابر عكاسی در مقابل نقاشی; نیز در طول تاریخ بوده است تا جایی كه این چالش ها موجد و زمینه ساز تشكیل دانشگاه باوهاوس در آلمان با بروز تفكر مبتنی بر تلفیق هنر و ماشینیسم با نگاهی جدید، اندیشه نوینی را در عرصه فلسفه هنر و زیبایی شناسی به روی هنرمندان و اندیشمندان گشود و نقش مهمی در برقراری پیوند میان طرح و فن ایفا کرد.

نكته قابل تامل اینجاست كه سرعت پیشرفت فنی عكاسی نسبت به پیشرفت زیبایی شناسی و تاثیرهای روانشناسی این فنون بر انسان بیشتر بوده است.فلذا چنین چالش هایی دور از انتظار نیست.

به هر تقدیر چنانچه به فرایند عكاسی به عنوان " هنر "; نگریسته شود، هرگز مقوله ای ایستا نخواهد بود و پویایی نهفته در آن راه خود را میان شیوه های نوین آینده باز خواهد كرد.

مهم آنست كه بتوانیم با پاسداشت سنتها و ارزشها، از روشها و ابزار نوین; در ساختن دنیایی بهتر در جهان سهمی داشته باشیم.

قطعاً این نظر خالی از اشکال نیست که چنانچه ایراد و اشتباه های من را گوشزد فرمایید، سپاسگزار خواهم بود.

پیروز و سرفراز باشید
"۱۵:۱۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | کرامت اله سراندیبی (1459)

امیدوارم از این حقیر رنجش خاطر نداشته باشید . و همانطور گفتم کارهای شما در حد یک گرافیست برایم ستودنی است
"۱۵:۴۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (2) | مرجان عبدالهی (1162)

درود بر شما
یک فتو ارت هدفمند واستوار راخلق کردید
همیشه دستانی هستند که در پناه واژه ی امنیت پناهتان راواژگون می کنند اما هنرمندان واقعی در پناه بی پناهی هم به ثبت واقعیت ها می پردازند..واقعیت هایی که نمایاندنشان به همگان، راه رابرای امنیت فردا هموار میکند
پیروز باشید
"۱۵:۵۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | مرجان عبدالهی (1162)

nullتوان دانش و علم عکاسی خود بحره ببرنندnull
بهره=سود
بحر=دریا
دوستان به املای واژه ها کم لطفی نفرمایید
"۲۰:۵۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (2) | احسان قنبری فرد (9266)

ایده و اجرایی زیبا است، گرچه با نسبت اعمال محوی بر روی دستها کاملا موافق نیستم..
"۲۲:۲۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | فرشاد داوری (1749)

فتو آرت تحسین برانگیزی است اما من هم با نظر دوستان مبنی بر محوی نا منطم دستان موافقم
اجرایی خوب که می توانست با حوصله بیشتری اجرا شود
"۲۳:۱۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | صابر آب پیکر (468)

درود بر شما
یک فتو ارت هدفمند واستوار راخلق کردید
همیشه دستانی هستند که در پناه واژه ی امنیت پناهتان راواژگون می کنند اما هنرمندان واقعی در پناه بی پناهی هم به ثبت واقعیت ها می پردازند..واقعیت هایی که نمایاندنشان به همگان، راه رابرای امنیت فردا هموار میکند
پیروز باشید
"۰۱:۱۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | علی حنایی (5446)

فتو آرت تحسین برانگیزی است اما من هم با نظر دوستان مبنی بر محوی نا منطم دستان موافقم
اجرایی خوب که می توانست با حوصله بیشتری اجرا شود
"۰۸:۰۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | کرامت اله سراندیبی (1459)

دورد بر شما
از اینکه این حقیر رو راهنمائی نمودید بینهایت سپاسگزارم . و من هم مخالف سبکهای جدید و متدهای خاصی که امروزه با استفاده از تکنولوژی و خلاقیت در آمیخته میشود نیستم اما باید پذیرفت معقوله عکاسی خود هنری است که بخودی خود یک هنر و دانش است و بایستی با کمترین ادیتها اصالت عکس رو حفظ کرد جز اینکه بحث دیگری در زمینه هنر مطرح باشد که شما هم به خوبی مطرح نمودید . از اینکه دوستانی چون شما هستید خدا را شاکرم . خرسند باشید

"۰۸:۰۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | شادی آفرین آرش (7742)

جناب سر اندیبی عزیز
یک سوال از شما دارم
آیا شما شعر را فقط غزل می دانید و سبکهایی که در قدیم رایج بود
آیا نیمایوشیج ، سهراب سپهری ، شاملوی بزرگ ، فروغ عزیز را قبول ندارید
آیا شعر نو و شعر سپید را قبول ندارید ؟
آیا این همه انسان که در سرتاسر جهان با ایجاد سبک ها و گرایشهای مختلف ستایش برانگیزند
در نظر شما هیچند ؟؟؟؟
آیا آنها که همواره در حال ایجاد تغییر در یک سبک تکراری بوده اند ستودنی نیستند؟
پس چه لزومی داشت
برادران رایت دست به اختراع موجودیتی به نام هواپیما بزنند ، وقتی انسان نباید پرواز کند
،
اما من می گویم انسان باید پرواز کند، باید رها باشد ، این قید و بندها دست اندیشه را می بندند
جایی که اندیشه بخواهد با کلاسیک بودن جلو برود ، نمی تواند
باید کلاسیک بودن را شکست
باید معمولی نبود... نباید معمولی بود .
باید پرواز کرد ... پرواز باید کرد .
باید با مدرنیته پیش رفت
باید چالش را اندیشمندانه به تصویر کشید
باید اندیشید
خواند
آموخت
فکر کرد
.
اعتقاد مقوله ی ارزشمندی است ولی نه آن هنگام که خلاقیت را خفه کند
دوست عزیز...

"۰۸:۰۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | کرامت اله سراندیبی (1459)

دورد بر شما استاد عزیزم
من نمی دانم چرا شما فکر کردین من مخالف کار جدید و سبکهای جدید هستم . اما باز هم خدا را شاکرم که شما دوستان هنرمندم مهربانه محبت میکنید و چون من کمترین رو از راهنمائی های خود بینسیب نمی گذارید . خرسند باشید

"۰۸:۰۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | شادی آفرین آرش (7742)

جناب سراندیبی عزیز
ممنون می شم اگر واژه ی استاد را در مورد من به کار نبرید، من هنوز شاگردی بیش نیستم
سپاسگزارم

"۰۸:۰۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | کرامت اله سراندیبی (1459)

درود بر شما استاد عزیزم
این کمتر هرگز به خود اجازه نخواهم داد شما دوستان هنرمند و بزرگوارم را غیر این بخوانم . و این کمتراین همیشه از نظرات خوب شما استفاده برده ام . خرسند باشید
"۱۰:۴۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (2) | شادی آفرین آرش (7742)

کدام دست مرا در ابرها منعکس خواهد کرد
...
ثبتی چالش برانگیز ، که چیستی های بسیاری را در ذهن ایجاد می کند
چرا تکرار دستها ، چرا ابر پشت دوربین
چرا چتر
چرا دستی که چتر را نگه دارد
...
مرموزی و ابهام قاب تا حدی پیش می رود که در یک نگاه نمی توانی رمزگان این قاب را به هم ربط دهی
گاهی سرت را در میانه ی اندیشیدن تکان می دهی که " نه این برداشت غلط بود، و دوباره از اول "
و این سبب می شود عمیق تر نگاه کنی
چه بسا
در پایان نتیجه برانگیز باشد
و شیرینی کشف رموز قاب را تجربه کنی
،
در مورد نسبت محوی دستها با دوستان موافقم ...
...
مرسی میثم
از اینکه
دریچه های تازه ای را کشف می کنی و ارائه می دهی
از تو می آموزم ...
"۱۱:۲۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | هادی یزدان پناه (1553)

مرموزی و ابهام قاب تا حدی پیش می رود که در یک نگاه نمی توانی رمزگان این قاب را به هم ربط دهی
گاهی سرت را در میانه ی اندیشیدن تکان می دهی که " نه این برداشت غلط بود، و دوباره از اول "
و این سبب می شود عمیق تر نگاه کنی
چه بسا
در پایان نتیجه برانگیز باشد
و شیرینی کشف رموز قاب را تجربه کنی
"۱۴:۴۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | شهرام رشیدی (6836)

سلام میثم جان .
مثل همیشه ثبتی پر از احساس و با مفهوم ارائه کردید که مخاطب را به فکر و درون خود سوق میدهد .
با سپاس
"۱۴:۵۹ ۱۱ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (2) | محمد جواد شفیعیان (9750)

شکوفایی خلاقیت در بستر چتری واژگون میزبان نگا ه های ژرف اندیش و روشنفکرانه است
چتری از مهربانی یکتا برسرشما
"۱۵:۴۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | علیرضا دین محمدی (4030)

سلام جناب صدقی عزیز،
برگزیده شدن ثبت ارزشمندتان را تبریک می گویم.
زمانی که حاصل زحمت و اندیشه دوستانی مانند شما که دغدغه ای فراتر از ترکیب بندی و سرعت شاتر دارند، بر صفحه نخست سایت نقش می بندد، و این امکان برای مخاطبین بیشتری فراهم می آید تا از آن بهره ببرند، امید بیشتری در دستان دوربین به دست جاری می شود.
از بذل محبت شما سپاسگزارم.
پایا ، بینا و سرفراز باشید
"۱۹:۴۳ ۱۱ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (3) | علیرضا باستانی (413)

شکوفایی خلاقیت در بستر چتری واژگون میزبان نگا ه های ژرف اندیش و روشنفکرانه است چتری از مهربانی یکتا برسرشما
"۲۲:۴۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (1) | مهدی فاطمی (424)

باور دارم که نقد عکس هنری متفاوت از ثبت آن است هرچند که دانستن این فن برای هر آدمی عکاس و یا غیرآن مفید است.
اما دلیلی نمیبینم که اگه از عکسی لذت بردم و خواستم بهش امتیاز بدم، زور بزنم تا سایت بهم نگه نظرتون کوتاه میباشد.
اینجا سایت عکاسیست یا نقد عکس؟!!
اگرعکاسیست چرا نقد زوری عکس؟! پیشنهادم این است حالت اجباری حذف شود تا اگر کسی منتقد نیست مجبور نباشد در مورد عکس مثلا یک پرند بنویسد.
اگر نقد عکس است، پیشنهاد میدم خودتون عکسهایی اپلود کنید تا کاربران نقد کنند.


"۲۲:۴۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | علیرضا دین محمدی (4030)

سلام جناب فاطمی عزیز،

البته من در جایگاهی نیستم که پاسخی در انتقاد محترم شما به روند جاری سایت عرض کنم ولی تنها بعنوان یک کاربر اعتقاد دارم، با توجه به اینکه ماهیت کاربردی سایت یک کارگاه آموزشی است، و هیچ یک از اعضاء با انتخاب عکس برتر منتفع یا متضرر نمی شوند، سیاستهایی که در راستای ارتقاء سطح علمی و فنی کاربران تدوین می شوند قابل ستایش و در جایگاه خود مغتنم هستند.

البته من هم با شما در مخالفت به الزام " نقد اجباری " هم عقیده ام. ولی همانگونه که در طراحی سایت منظور گردیده این قسمت مختص " درج نظر " است و نه الزاماً " نقد ".
و تصور می کنم همه ما می توانیم با تمرین در پانزده کلمه علت اینکه عکسی را " زیبا " یا " نازیبا " و یا دارای معایب فنی یا محتوایی می دانیم بیان کنیم، تا با مطالعه نظرهای یکدیگر بر دانسته های خود بیفزاییم. در غیر اینصورت سایت به سمت سلیقه افراد متمایل و از دانش و فن عکاسی دور خواهد شد.

هرچند دوستانی هم که تمایلی برای نگارش این پانزده کلمه ندارند، راه های میانبری را برای درج امتیاز خود یافته اند که حداقل در زمینه استفاده از "نقل قول" از دیگران، بلا مانع بوده و مغایر با اخلاق حرفه ای نیز نیست.

پیروز و سرفراز باشید
"۰۲:۱۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | behzad milad (897)

شکوفایی خلاقیت در بستر چتری واژگون میزبان نگا ه های ژرف اندیش و روشنفکرانه است
چتری از مهربانی یکتا برسرشما

ایده و اجرای مناسب و خوبی به کاربرداید .

موفق باشید .
"۰۸:۴۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | اسما اسدی (35)

نقد پر با آقای دین محمدی .. دیگر حرفی را باقی نمی گذارد برای بیان ...
موفق باشید