گالری تصاویر "شادی آفرین آرش"

         
عکس
نام :   بدون عنوان (امتیاز : 25)
عکاس :   شادی آفرین آرش (امتیاز : 7742)
نوع دوربین :   Fuji
مدل دوربین :   Fujifilm FinePix S100fs
نظرات :   24
بازدیدها :   1286
تاریخ ارسال :   ۰۶ تير ۱۳۹۰
علاقه‌مندی‌ها :   3
دسته‌بندی کاربر :   فاين آرت
دسته‌بندی سايت :   فتو آرت
توضیحات عکاس

"۲۱:۵۹ ۰۶ تير ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | سعید سلطانیان (3801)

در یک کلام عالی...
نوع نگاهتان واقعا" قابل تحسین است. چیدمان المان ها عالیست و در ادیت موفق بوده اید.
ممنون از ارسال
.S.S.
"۲۲:۲۲ ۰۶ تير ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | علیرضا باستانی (413)

سلام
واقعا عالی...خیلی خیلی لذت بردم.
بافت متفاوت دیوار ها و کف تاثیر فوق الاده ای گذاشته...
کنتراست ودر کل ادیت هنرمندانه عالیست...
شاید این سنگ را برای ارضای غریضه مادرانه سوژه در دامانش گذاشته اند...یا شاید برای جلوگیری از فرارش...
واقعا ممنون از ارسال
پیروز باشید
"۲۲:۳۷ ۰۶ تير ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | مریم ظهیری مهر (3065)

با سلام
ادامه شاخه های درخت روی دیوار در قالب ترکهای دیوار و زاویه دید عکاس و...همه و همه به زیبایی بیشتر ثبت کمک کرده اند .
ممنون از ارسال زیبا
"۲۲:۳۷ ۰۶ تير ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (2) | ناصر گل نظری (1628)

درود ...
... و تنها از من تكه سنگي به يادگار مانده بر مبلي كه سال هاي عمرم را بر ان تكيه داده بودم و اكنون در گوشه اي خاك مي خورد ... و درخت مرا مي جويد بر ان تا سايه اي باشد بر تنهائي من ... اين روزها كه نيستم همه چيز رنگ ديگري دارد ...
ممنون از ارسال و ... شاد زي
"۲۳:۵۶ ۰۶ تير ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمد صفرپور (923)

تلفیق و ترکیب به شکلی موجه که میتواند حضور شاخه ها
را به شکل سایه و هم مونتاژ توجیه کند.
رد پای مولف در اثر اورا معرفی میکند.
مهرتان افزون
"۰۱:۱۳ ۰۷ تير ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | حسین ملکی (5639)

تلفیق و ترکیب به شکلی موجه که میتواند حضور شاخه ها
را به شکل سایه و هم مونتاژ توجیه کند.
رد پای مولف در اثر اورا معرفی میکند.
مهرتان افزون
"۱۰:۲۵ ۰۷ تير ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (2) | احسان قنبری فرد (9266)

مرگ، تاویل ساده جایگزینی انسان با سنگی است که در کهنگی این قاب تصوری از مرگ را می آفریند.
"۱۰:۵۷ ۰۷ تير ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | رضا نوروزی (718)

درود
چیده مان بسیار زیباییست.تلفیق سطوح با بافتهای متفاوت و قرار گرفتن سنگ ونور مناسب همگی در خدمت ایجاد عکسی زیباست.فقط یک نظر شخصی.سایه روی دسته(سمت چپ) مبل خیلی تیره شده است.شاید مقدار اندکی روشن میشد بهتر بود،تعادل تصویر بهتر میشد.
ممنون از عکس زیباتون
"۱۱:۱۹ ۰۷ تير ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (2) | زهرا درویشیان (4596)

surrealism agar nabud subconsciousness enfejare khod ra dar sokoot tahamol nemikard
"۱۳:۵۱ ۰۷ تير ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | حسین زیادخان (568)

سلام :در یک کلام عالی...
نوع نگاهتان واقعا" قابل تحسین است. چیدمان المان ها عالیست و در ادیت موفق بوده اید.
ممنون از ارسال.
"۱۴:۳۳ ۰۷ تير ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمد جواد شفیعیان (9750)

جانشین تو. .
سنگی است پر از حس تو
با همان سکوت تو نشسته
پس درنگ جایز نیست
آواز مرگ از هر سو هجوم می آورد
چتری از مهربانی یکتا برسرشما



"۱۵:۲۸ ۰۷ تير ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | صابر آب پیکر (468)

تلفیق و ترکیب به شکلی موجه که میتواند حضور شاخه ها
را به شکل سایه و هم مونتاژ توجیه کند.
رد پای مولف در اثر اورا معرفی میکند.
"۱۸:۵۱ ۰۷ تير ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | میثم خستوان (3749)

کارگردانی مناسب
نقطه دید مناسب و فاصله کانونی اغراق آمیز
نور جانبی تاثیرگذار
ادیت و مود رنگی مناسب مفهوم عکس
و مفهومی که به تفکر وادارت می کنه، تونستنن در کنار هم همچین شات خلاقی ایجاد کنن
زیباست، خوشحال میشم نظرتون رو در مورد عکسام بدونم...
"۲۲:۳۸ ۰۷ تير ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | مصطفی رمضانعلی (42)

سلام
واقعا عالی...خیلی خیلی لذت بردم.
بافت متفاوت دیوار ها و کف تاثیر فوق الاده ای گذاشته...
کنتراست ودر کل ادیت هنرمندانه عالیست...
شاید این سنگ را برای ارضای غریضه مادرانه سوژه در دامانش گذاشته اند...یا شاید برای جلوگیری از فرارش...
واقعا ممنون از ارسال
پیروز باشید

"۰۰:۴۰ ۰۸ تير ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | صابر وکیلی راد (1317)

از تمام عکس فقط نگاهم جذب یک قسمت میشه
این سیاهی به اندازه 1 سانتی متر پایین کادر
نمیدونم شاید مثل یه پرتگاهه که منو طوری میکشونه تو خودش
که نگاهم نای بالا رفتن نداره،همه چیز توی اون سیاهیه،نمیدونم
باید باشه یه نه،یا اضافست یا نه،اما همه ی حرف ها رو میزنه
مثل یه جلاد نشسته پایین پای عکس.

"۰۰:۴۰ ۰۸ تير ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | شادی آفرین آرش (7742)

ورطه است، ورطه ای که ادامه داره ،یه طلسم ، همونی که میخواد هرچی توو مسیرشه رو سنگ کنه
مثل من
که نشستم روی اون مبل (زندگی) و سنگ شدم
...
زندگی می کنم ، اما وجود ندارم

"۰۰:۴۰ ۰۸ تير ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | صابر وکیلی راد (1317)

دقیقا همون ورطس،یه چیزی که سایه ش خیلی بزرگه
و حتی سنگین،سایه هم وزن داره اینجا
و زندگی ات در این سایه میگذرد...

صحبت با اشیا رو واقعا دوست دارم،چیزی که اینجا هست
"۰۰:۵۰ ۰۸ تير ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | behzad milad (897)

جانشین تو. .
سنگی است پر از حس تو
با همان سکوت تو نشسته
پس درنگ جایز نیست
آواز مرگ از هر سو هجوم می آورد
"۰۹:۰۳ ۰۸ تير ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (3) | پریسا شادمان گهر (784)

باز هم يك تنهايي عميق ...
اين سنگ پر از حرف است ، پر از احساس .
قوانين را بر هم زده اي ! سنگ كه احساس تنهايي نمي كند ، اما اين سنگ فرق دارد !
اين عكس پر است از غيبت ، از عدم ، از نيستي ...
و سنگي كه بار اين همه تنهايي را به دوش كشيده.
خيلي زيباست و عميق.

surrealism agar nabud subconsciousness enfejare khod ra dar sokoot tahamol nemikard

"۱۶:۰۸ ۰۸ تير ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | علی حنایی (5446)

جانشین تو. .
سنگی است پر از حس تو
با همان سکوت تو نشسته
پس درنگ جایز نیست
آواز مرگ از هر سو هجوم می آورد
چتری از مهربانی یکتا برسرشما
"۱۹:۰۴ ۱۰ تير ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | علی دستوان (300)

درود ...
... و تنها از من تكه سنگي به يادگار مانده بر مبلي كه سال هاي عمرم را بر ان تكيه داده بودم و اكنون در گوشه اي خاك مي خورد ... و درخت مرا مي جويد بر ان تا سايه اي باشد بر تنهائي من ... اين روزها كه نيستم همه چيز رنگ ديگري دارد ...
ممنون از ارسال
"۱۳:۳۹ ۱۳ تير ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | مهدی رستم نیا (166)

سلام
استفاده بسیار زیبا از عناصر و همچنین کنتراست عالی و در کنار اینها استفاده از کادر عمودی باعث خلق یک اثر ارزشمند شده . در انتقال مفهوم به مخاطب بسیار موفق بوده اید .
پیروز باشید .
باسپاس .
شادزی مهرافزون .
"۱۳:۴۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | سعیده حاجی رضایی (156)

همیشه از بالا نگاه کردن یه حس خاصی به آدم میده...
سنگینی فضای عکستون و پیچیدگی شاخه ها و کفپوش همه چیز سنگینه...پیچیده
"۰۰:۴۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | پدیده عنقا (29)

nullسیاهی به اندازه 1 سانتی متر پایین کادر
شاید مثل یه پرتگاهه که منو طوری میکشونه تو خودش
که نگاهم نای بالا رفتن نداره،همه چیز توی اون سیاهیه،نمیدونم
کار فوق العاده است از هر سمت که نگاه می کنی دارای بعد است و تیرگی پایین کادر یک ارتفاعی از جنس تنهایی به کار داده
ممنون