گالری تصاویر "شادی آفرین آرش"

         
عکس
نام :   ... (امتیاز : 34)
عکاس :   شادی آفرین آرش (امتیاز : 7742)
نوع دوربین :   Fuji
مدل دوربین :   Fujifilm FinePix S100fs
نظرات :   33
بازدیدها :   2242
تاریخ ارسال :   ۰۷ خرداد ۱۳۹۰
علاقه‌مندی‌ها :   7
دسته‌بندی کاربر :   فاين آرت
دسته‌بندی سايت :   سیاه و سفید , انسان
توضیحات عکاس

"۱۴:۵۵ ۰۷ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمد جواد شفیعیان (9750)

در ظاهر اسارت می بینیم ...
ولی درونماه ثبت پر از حس آزادی جویانه با رگهای فمنیسمی شالوده اصلی را تشکیل می دهد
تفکرات صاحب اثر با توجه به کمپوزوسیون ثبت و مرکزیت بخشیدن به سوژه انسانی نوعی القاء جنبش درونی و فکری را در ذهن بیننده شعله ور می سازد
ایتگونه آثار با تاثیر خود می توانند موقعیت اجتماعی زنان را رشد و گسترش بخشند البته در راستای اهداف مورد نظر و در چارچوب قوانین اجتماعی..
چتری از مهربانی یکتا برسرشما

"۱۶:۲۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | ناصر گل نظری (1628)

درود ...یه ثبت نسبتا فمنیستی که یه جورائی میشه گفت با این کار اسارت زن رو در حجاب اون دیدین و این حس رو به منه بیننده بخوبی تونستین منتقل کنین ... انتخاب مود سیاه وسفید هم کاملا مناسب این کاره ...
ممنون از ارسال ...

"۱۶:۲۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | شادی آفرین آرش (7742)

یه جورائی میشه گفت با این کار اسارت زن رو در حجاب اون دیدین
البته شایان ذکر است که اسارت در عکسهای من ، هیچ رابطه ای با حجاب و پوشش ندارد

"۱۶:۲۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | شهاب صادقی (2549)

راستش من هم در اولين نگاه همين برداشت را داشتم.چادر نشانه حجاب و زن است.دستهاي بسته (بهتر بود به جاي کش هاي باربند ماشين از طناب استفاده ميشد)نشان از گرفتن آزادي.
ترکيب اينها براي يک بيننده که به کارهاي شما آشنايي ندارد چه معني مي تواند داشته باشد ؟؟؟

"۱۶:۲۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | شادی آفرین آرش (7742)

...
کم کم یاد خواهی گرفت
تفاوت ظریف میان نگهداشتن یک دست و زنجیر کردن یک روح را (خورخه لوییس بورخس)
...
"۱۶:۳۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | شهرام رشیدی (6836)

در ظاهر اسارت می بینیم ...
ولی درونماه ثبت پر از حس آزادی جویانه با رگهای فمنیسمی شالوده اصلی را تشکیل می دهد
تفکرات صاحب اثر با توجه به کمپوزوسیون ثبت و مرکزیت بخشیدن به سوژه انسانی نوعی القاء جنبش درونی و فکری را در ذهن بیننده شعله ور می سازد
ایتگونه آثار با تاثیر خود می توانند موقعیت اجتماعی زنان را رشد و گسترش بخشند البته در راستای اهداف مورد نظر و در چارچوب قوانین اجتماعی..
چتری از مهربانی یکتا برسرشما
"۱۷:۰۰ ۰۷ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (3) | امتیاز (2) | مهدی تکلّـــو (2660)

1547...

زنی با دستهای بسته با قامتی که قامت عمودی کادر تحقیرش کرده . چادری تیره با پیچ و تاب های نرم و منحنی دارد که گلبرگ های آن را سخت می توان دید . پشت به دوربین ، ساکت و آرام ، بی آنکه مخاطب احساس کند برای رهایی اش تقلایی می کند ، رو به دیواری خشن و پر از زخم که می تواند استعاره ای از سرگذشت و درونش باشد . مولف هشیارانه در تزریق معصومیت و مظلومیت به عنصر انسانی کادرش عمل کرده است . پیش از جملگی توصیفات شایسته بود نخست استفاده ی صاحب اثر از عنصر زن به عنوان نماد معصومیت و پاکی و سمبل احساسات و عواطف را ذکر می کردم . به کار گیری عنصری که بی درنگ در ذهن خواننده معصومیت را تداعی می کند. زنی لاغر اندام ، با قامتی کوتاه که دستان خالی اش بسته است و چادرش بر زمین می ساید . همه ی این ها عواملی است که مخاطب بی آن که اندک اندیشه ای کند مفهوم را دریافته و انسان عکس را درک می کند . و این اوج بلاغت و توانایی عکاس در به کاری گیری کارماده هایش در راستای متن عکس است .
نگاه فمنیستی به این عکس اگر چه مردود نیست ولیکن این عکس از حیث عوامل بصری تا جایی پیشرفته و بلاغت از خود نشان داده که این نگاه به زعم بنده نوعی اجهاف در حق عکس است .
می توانیم این نگاه را که می گوییم زنی به سبب چادر و خجابش مورد اسارت قرار گرفته است را ترفیع دهیم . این بار نمی خواهم بگویم زنی در اسارت است . می گویم انسانی در اسارت است . و او زن است . و می بایست از خاستگاه نشانه شناسی و زیبایی شناختی به عکس نگریست . در این جا چادر مرجعی اجتماعی به خود نمی گیرد بلکه نشان آشنایی برای ما از ماهیت زن در دنیای اکنون است که مولف از آن برای این استفاده کرده که بی درنگ و بی لحظه ای تامل ، مخاطب زن را بفهمد و با دست اشاره کند" آن زن است ، آنرا می گویم" . به گفتار دیگر چادر مجازی است از زن معاصر . و نیز تعابیری چون پاکی و احساس که در پی آن به ذهن متبادر رخ می نماید.
دیوار رو برویش اگر چه تیره و تار نیست ( مثلا ویگنت برای تحدید فضای تنفس زن در عکس ندارد ) ، از خشونت سطحش اما همه چیزهایی که باید ، معنا می شود . حال آنکه میخ های سترگ و استوار ( خط افقی چوب در بالا ) از آن خارج می شود.
مولف از حیث استفاده از اجسام بصری در عکس موفق عمل نموده است .
انتخاب کادر عمودی به تناسب با قامت انسان انتخاب درست و به جا بوده است . اما عدم حضور انسان در وسط کادر و زاویه ی غیر عمود بر موضوع ( زاویه ای که نسبت به صحنه مشهود است) تعادل و استقرار دائمی چشم را از مخاطب تا حدودی سلب کرده است .
دستهای نه چندان کشیده و انگشتان باز زن نیز در راستای مواردی که گفته شد معنا نمی شود . اگر زن حالتی شبیه به بی حسی و بی هوشی ندارد در ذهن مخاطب این سوال ایجاد میشود که چرا تقلایی نمی کند ( منظور حقیر که پای از گلیم خود فراتر نهاده این است که ساعدهای کشیده و انگشتانی که به بی حسی و بی جانی تظاهر می کرد و کشیدگی بیشتر طناب ، معنای عکس را دو چندان کامل می کرد )
عالیست
بسیار هنرمندانه

سپاسـ

"۱۷:۰۰ ۰۷ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | شادی آفرین آرش (7742)

هیچ منکر ضعف های عکس نیستم مهدی عزیز چه در ترکیب بندی و چه در قرارگیری سوژه برای رسیدن به مفهومی عمیق تر ،
"۱۷:۱۵ ۰۷ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (2) | احسان قنبری فرد (9266)

عكاس با چيدمان اكاهانه در تصوير در تلاش است جمله معترضه خود را از تصوير امروزه زن به فريادي بلند به زبان بصري ادا كند..
چيدمان خوب و برداشتي موفق كه تكنيك را نيز در خدمت دارد، از عوامل موفقيت اثرند.
نكته مهم تر حس نشدن حضور عكاس در عكس و انتقال بي واسطه معنا در پروسه تماشا است..
"۱۷:۵۶ ۰۷ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | سعید فروزان (363)

شرمنده از اينكه شما را آزرده خاطر نموديم. من به اصل عكس مينگرم نه عكاس عكس
اين ثبت شما مفهوم عميقتري دارد.
موفق و سرزنده و عكاس باشيد

بدرود
+2
"۱۸:۳۸ ۰۷ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (3) | بردیا(مهدی) سعادت (5561)

...با توجه نوع کار و انتخاب عکس از جانب شخص خاص ,شخص عکاس مشخص میشود
به عبارت دیگر انتخاب کننده عکس معرف عکاس است!
تصور میکنم تصویر فوق نوع خاصی از عکاسی است که در آن
کیفیت ,تکنیک ,رنگ ,نور ,تمامی مراحل پیچیده مربوط به تنظیمات رنگ و مراحل پروسس مطرح نمی باشد
بدین جهت نمیشود نظری فنی و تخصصی در مورد این تصویر ارایه داد
ولی ای کاش مدیران محترم گالری به جای اعمال سلیقه های خاص خود اصل عکاسی ,حداقل دموکراسی را فراموش نکنند که در غیر این صورت گالری تبدیل خواهد شده به فضای شعر و شاعری و فلسفه و از این نوع مسایل و ژانرهای دیگر عکاسی و و اصل عکاسی فراموش خواهد شد
امیدوارم دوستان دیگر عکاس نیز همکاری کنند تا حداقل در کنار تصاویری این چنینی در گالری شاهد عکس ها نیز در آن باشیم
با تشکر

"۱۸:۳۸ ۰۷ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | شادی آفرین آرش (7742)

ممنونم جناب بردیا سعادت از اعمال لطفی بر عکس بنده داشتید، سپاسگزار فراوان شما و دیگر اعضای محترم گالری که هم نظر با جنابعالی می باشند هستم،
اگر نظرهای شما دوستان عزیز نباشد من در انتخاب راهم دچار شک و شبهه می شوم.
"۱۹:۳۱ ۰۷ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمد سراب (551)

عكاس با چيدمان اكاهانه در تصوير در تلاش است جمله معترضه خود را از تصوير امروزه زن به فريادي بلند به زبان بصري ادا كند..
چيدمان خوب و برداشتي موفق كه تكنيك را نيز در خدمت دارد، از عوامل موفقيت اثرند.
نكته مهم تر حس نشدن حضور عكاس در عكس و انتقال بي واسطه معنا در پروسه تماشا است..
"۲۰:۲۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | حسین ملکی (5639)

عكاس با چيدمان اكاهانه در تصوير در تلاش است جمله معترضه خود را از تصوير امروزه زن به فريادي بلند به زبان بصري ادا كند..
چيدمان خوب و برداشتي موفق كه تكنيك را نيز در خدمت دارد، از عوامل موفقيت اثرند.
نكته مهم تر حس نشدن حضور عكاس در عكس و انتقال بي واسطه معنا در پروسه تماشا است..
"۲۰:۴۸ ۰۷ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | ابراهیم باختری بناب (8139)

یک ثبت کارگردانی شده موفق و مد انتخابی سیاه و سفید تاثیر گذار
تبریک به خاطر ذهن خلاقتون
در ظاهر اسارت می بینیم ...
ولی درونماه ثبت پر از حس آزادی جویانه با رگهای فمنیسمی شالوده اصلی را تشکیل می دهد
تفکرات صاحب اثر با توجه به کمپوزوسیون ثبت و مرکزیت بخشیدن به سوژه انسانی نوعی القاء جنبش درونی و فکری را در ذهن بیننده شعله ور می سازد
ایتگونه آثار با تاثیر خود می توانند موقعیت اجتماعی زنان را رشد و گسترش بخشند البته در راستای اهداف مورد نظر و در چارچوب قوانین اجتماعی..
موفق باشید
2+
"۲۱:۱۲ ۰۷ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (2) | حسین خسروی (2172)

شادی آفرین آرش عکاسی گره خورده با مفهوم با سادگی و با اقتدار در ارائه کارهایی از جنس دیگر و این قابل تحسین است پس تبریکی بایت تلاش زیبای شما
با تشکر
+3
"۲۱:۵۶ ۰۷ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | معصومه صادقی (1)

من تازه به جمع تون اضافه شدم خیلی عکاسی رو دوست دارم اما تاحالا بیشتر عکس دیدم تا عکس بگیرم شاید توی گرفتن عکس تجربه خاصی نداشته باشم اما به معض دیدن عکس تون یه حس غریب به هم دست داد من برخلاف بقیه چادر و اسارت نمی دونم اما این موضوع بیان کننده دید ه اجتماع نسبت به ما زنان الخصوص زنای چادری هست توی چادر هیچ اسارتی نیست اما توی فرهنگ و اجتماع امروز ما چرا .
زن ها اسیر افکار و اعقاید غلط اجتماعی هستند واین تصویر به نظر من خوب تونسته تنهای ، اسارت و سکوت مرگ بار زن رو نشون بده و بدتر از همه اینکه برای نجات خودش هم تلاشی نمی کنه
2+
"۲۲:۵۱ ۰۷ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (2) | مریم ظهیری مهر (3065)

تبریک و تحسین برای ثبت زیبا و بحث برانگیزی که مدت مدیدیست مرا به خواندن نظرات و تفکر بدنبال آن واداشته است . و دریافت واقعیت زن ... و اینکه گریزی از ان نیست جز ...
"۲۳:۳۱ ۰۷ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | علی حنایی (5446)

سلام
یک ثبت کارگردانی شده موفق و مد انتخابی سیاه و سفید تاثیر گذار
تبریک به خاطر ذهن خلاقتون
در ظاهر اسارت می بینیم ...
ولی درونماه ثبت پر از حس آزادی جویانه با رگهای فمنیسمی شالوده اصلی را تشکیل می دهد
تفکرات صاحب اثر با توجه به کمپوزوسیون ثبت و مرکزیت بخشیدن به سوژه انسانی نوعی القاء جنبش درونی و فکری را در ذهن بیننده شعله ور می سازد
ایتگونه آثار با تاثیر خود می توانند موقعیت اجتماعی زنان را رشد و گسترش بخشند البته در راستای اهداف مورد نظر و در چارچوب قوانین اجتماعی..

موفق باشید
"۰۱:۵۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | :: فاطمه‌انتـظار :: (1083)

سلام و درود
عکاس در پی نمایش معنایی است و این نکته ارزشمند عکس است
اما حالت سوژه تصنعی به نظر می آید
بدون حس مانند یک تکه چوب انگار ایستاده تا دستانش را ببندند
و این خلاف زنانگی است
ممنون
+1
"۱۳:۱۸ ۰۸ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | مجتبی نوبخت (2)

با سلام خدمت دوست و استاد هنر مندم
مفهوم این عکس ان چنان عمیق و مختلف است که اگر عکس را 180 درجه بچرخانیم مانند جامی میماند که روی میزی قرار دارد و باز هم معنی جدید اضاف میشود
بنده ی حقیر نمیتوانم امتیاز بدهم'به نظر من لیاقت این عکس
+3 است!!
موفق باشید
"۱۵:۴۴ ۰۸ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | سعید بهداروندی (1004)

عكاس با چيدمان اكاهانه در تصوير در تلاش است جمله معترضه خود را از تصوير امروزه زن به فريادي بلند به زبان بصري ادا كند..
چيدمان خوب و برداشتي موفق كه تكنيك را نيز در خدمت دارد، از عوامل موفقيت اثرند.
نكته مهم تر حس نشدن حضور عكاس در عكس و انتقال بي واسطه معنا در پروسه تماشا است..
"۱۵:۴۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (4) | امتیاز (0) | محمد رضا شهبازی (678)

من فکر می‌کنم انتخاب‌های این روزهای گالری وضعیت بسیار بهتر و جامع‌تری نسبت به گذشته‌ها دارد. کاربران طلایی با ژانرها و سلایق مختلف فعالیت می‌کنند و نوع انتخاب‌ها را اگر در بخش منتخب‌ها بررسی کنید از همه نوع عکسی از طبیعت و ماکرو گرفته تا احتماعی و انتزاعی شامل می‌شود. شاید گاهی صفحه اول اتفاقی عکس‌هایی از یک ژانر باشد، اما بی انصافی است که کلیت کار را با یک لحظه بخواهیم قضاوت کنیم.
طبعا در هیچ زمانی نه مدیران سایت و نه کاربران طلایی ادعایی مبنی بر بهترین انتخاب نداشته‌اند. هم ممکن است گاهی اوقات عکس‌های خوبی دیده نشده بمانند و انتخاب نشوند، چون دیده شدن عکس و کاربر طلایی که در آن زمان سایت را بررسی می‌کند و سلیقه او در انتخاب مهم است، و هم ممکن است گاهی اوقات عکس‌هایی که نسبت به بقیه استحقاق کمتری دارند انتخاب شوند که این هم شامل همان بحث فردی و شخصی و سلایق کاربران می‌شود. اما همه‌ی کاربران طلایی سعی دارند عکس‌های خوب حتما انتخاب شوند و دیده شوند.
عملا مدیران سایت و بنده به عنوان مدیر گالری نسبت به هیچ ژانر خاصی تعلق خاطر یا تعصب خاصی نداریم و اتفاقا خود من بیشتر عکاسی طبیعت گرا و رئال هستم و از بسیاری از عکس‌های انتزاعی انتخاب شده صادقانه می‌گویم سر در نمی‌آورم! بنابر این جای هیچ شبهه‌ای برای حمایت از چنین جریانی در سایت نمی ماند
"۱۹:۲۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | میر محسن شناسی اذری (2253)

باسلام
در ظاهر اسارت می بینیم ...
ولی درونماه ثبت پر از حس آزادی جویانه با رگهای فمنیسمی شالوده اصلی را تشکیل می دهد
تفکرات صاحب اثر با توجه به کمپوزوسیون ثبت و مرکزیت بخشیدن به سوژه انسانی نوعی القاء جنبش درونی و فکری را در ذهن بیننده شعله ور می سازد
ایتگونه آثار با تاثیر خود می توانند موقعیت اجتماعی زنان را رشد و گسترش بخشند البته در راستای اهداف مورد نظر و در چارچوب قوانین اجتماعی..
موفق باشید.
"۲۱:۵۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | سیدحسن سیدذوالفقاری (34)

باعرض سلام.باتوجه به نقطه نظرهای اراعه شده درمورداین عکس وباتمام احترامی که به آنهاقایلم باید عرض برسانم که عکس فوق درنظراول همان پیغامی راکه دوستان اشاره کردند به انسان منتقل میکند ولی بااندکی تفکروتامل درمورد معنای واقعی حجاب به این نتیجه میرسیم که عکس فوق دارای دوبخش کاملا مجزاودارای مفهوم است 1-قسمت چادرمشکی که درحقیقت بیانگر حجب وحیای زن میباشد که به مانند سپری اوراازگزند بدنامی ها وبیبندوباریها حفظ میکند. 2- وقسمت عریان وبی حجاب که به مانند بندوزنجیری است که اورابه زندان بی بندوباریهاوسیاهی دیواراسیر کرده .درظاهرفکرمیکند که آزاداست ولی مراحل فساد وتباهی راکه همان میخهای روی دیوار است باید یکی یکی طی کند وراه گریزی ندارد. دستتون درد نکنه عکس بسیار زیبایی گرفتید.
"۰۱:۳۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | حامد شیخی (58)

درود
تبریک و تحسین برای ثبت زیبا و بحث برانگیزی که مدت مدیدیست مرا به خواندن نظرات و تفکر بدنبال آن واداشته است . و دریافت واقعیت زن ... و اینکه گریزی از ان نیست جز ..
"۰۱:۵۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (1) | موسا بلبله (545)

عکسی که اینچنین با ذهن مخاطبان بازی کند و تئاویلی با این تراکم را بیافریند بالطبع بخوبی توانسته است نقش حساس خود را در نگاه بینندگان بازی کند.
"۰۸:۴۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (2) | امتیاز (0) | بهمن جعفری (394)

چرا وجود یک زن به عنوان سوژه اصلی عکس دلالت به دغدغه های فمنیستی عکاس تعبیر می شود؟
اگر سوژه مرد بود آیا دلالت به اسارت انسان داشت؟
زن در اینجا می تواند دلالت به انسان های معصوم امروزی (که به ندرت یافت می شود) داشته باشد که در هرج و مرج روزافزون زندگی در گوشه ای به اسارت گرفته شده است.
انزوای این زن و پشت به دوربین بودن سوژه انسان را به فکر وامیدارد.
ممنون و موفق باشید.
"۱۴:۰۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | محسن ناجی (847)

سلام
کس از لحاظ تکنیک و موضوع بدون اشکال است. (عکس خلاقانه، جدید، و دارای اجرایی با کیفیت و قدرتمند است. از لحاظ تکنیک و موضوع عالی است.)
موفق باشید .
"۰۰:۳۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | میثم خستوان (3749)

سلام و درود خدمت خانم آفرین آرش
راستش را بخواهید میخواهم کمی بحثهای حاشیه ای کنم! امیدوارم از مضمون نهایی صحبتهایم نرنجید
از معدود عکاسان این گالری هستید که عکسهای مفهومیتان واقعا مفهومی است و مفهومی دارد! و عرض بنده همین مفهوم مورد نظرتان است.
هر چند که اعتقاد دارم فمینیسم و میل شونیسم و ... همه اش افراط و تفریط است و در این خصوص و مسایل پیرامون آن بحث زیاد است و فرصت نگارش کم... به نظر بنده ضربه اصلی را به پیکره جامعه زنان خود زنان زده اند و لا غیر...
گالری زیبایتان را دیدم و لذت بردم، ولی فکر میکنید دلیل آمار بالای بازدید این عکستان چیست؟ از با کیفیت ترین عکسهایتان هم بازدید خیلی بالاتری دارد... استفاده ابزاری که از زن در این عکس کرده اید با ذات عکاسیتان در تناقضی اساسیست، شما دیگر چرا؟
اگر قبول ندارید گالری را بر حسب تعداد بازدید سرت کنید، ببینید عکسی که بالاترین بازدید را دارد عنوانش چیست و چگونه به این آمار نجومی رسیده است... متاسفانه تلخ است ولی ...

"۰۰:۳۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | شادی آفرین آرش (7742)

دوست عزیز
اصلا بحث فمنیسم و این چیزها را بگذارید کنار
اینها یعنی چه اصلا؟؟؟
من یک زنم و این خیلی عادی و طبیعیست که دغدغه های زنان مد نظرم باشد
اگر بخواهم بحثی در مورد این اینجا بکنیم که جایش نیست اصلا
...
مقصود_ شما را از استفاده ی ابزاری نفهمیدم
آیا من احتیاج به این دارم که عکسم بازدید فراوان در این سایت بشود
و بعد بروم عکسی بگیرم با این استفاده ی ابزاری که آمار بازدید عکسم در این سایت بالا رود ؟؟؟؟
فکر می کنید نیاز_ من اینست به راستی؟؟؟؟
....

"۰۰:۳۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | میثم خستوان (3749)

انتقادی بود از یک دوست کوچک و تازه کار
امیدوار بودم آنرا به ملال نگیرید...
هدفتان مسلما این نبوده، همانطور که گفتید، اگر این بود که من اصلا چیزی اینجا ننوشته بودم... ولی نتیجه اش آن شده گفتم ...

"۰۰:۳۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (0) | شادی آفرین آرش (7742)

من پوزش می خواهم از این بابت
اما این بر نمی گردد به من_ نوعی به تنهایی
روی عکس حساسیت چندانی ندارم ، چون از نظرم عکس متوسطی است ...
اما قطعا روی فهم دوستان حساسیت دارم
نظرات ودیدگاه های متفاوت برایم ارزشمند است
همین که این قاب را ارزش نظر دهی می کنید سپاس