گالری تصاویر "سینا رحمتی"

         
عکس
نام :   )/ (امتیاز : 101)
عکاس :   سینا رحمتی (امتیاز : 6264)
نوع دوربین :   Canon
مدل دوربین :   Canon EOS 20D
نوع لنز :   Tamron
توضیحات لنز :   80-210@210mm
دیافراگم :   F5.6
شاتر :   1/250 ثانیه
ایزو :   100
نظرات :   74
بازدیدها :   2783
تاریخ ارسال :   ۲۶ شهريور ۱۳۸۶
علاقه‌مندی‌ها :   2
دسته‌بندی سايت :   انتزاعی
توضیحات عکاس
باز هم گوشه ای از وطنم! روستای مصر-اصفهان | درد دل: چرا در این سایت، همه، همه کار می کنند جز نظر دادن منصفانه به عکس؟!

"۰۹:۵۱ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | علی توابی ثابت فومنی (229)

تعجب میكنم چرا هنوز امتیاز نگرفته این عكس با كمی كراپ از بالا تا اینكه انحنا با گوشه سمت راست یكی میشد نظرت چطوره
"۰۹:۵۵ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | حمیدرضا نباتی (3303)

عكس شما هم زیباست و هم انتزاعی
در ابراز نظرتان در مورد عكس بنده ممنونم اما علت ایراد شما را در مورد شدت نور متوجه نشدم .
"۰۹:۴۳ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | رضا شیرازی (142)

زیباست و فقط تكراری.....
"۰۹:۱۲ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | علی رنجبران (1528)

فلو شدگی پائین سمت راست و بالای عکس عمق میدان کم،
همون طور که میدونید عکسهای منظره و طبیعت یکی از مهمتری ویژگیهاشون فوکوس از ابتدا تا انتهای عکسه و عمق میدان زیاد چیزی عکس شما فاقد اونه
شاید اگر در دسته بندی فقط انتزاعی رو لحاظ میکردید بهتر بود
در ضمن شما عکاس خوبی هستید(به گواه امتیاز های بالاتون و عکسهای همیشه صدر نشینتون)فکر نمیکنم نیازی به این دعوت وسیع از دیگران برای دیدن عکسهاتون باشه!!!!
"۰۹:۴۲ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | علی رنجبران (1528)

در ضمن یادم رفت میتونستید با استفاده از سه پایه و دیافراگم بسته تر تان نقیصه رو جبران کنید
"۰۹:۴۳ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | شادی پروشانی (3847)

كار زیباییست اما كادر یك كمی باید بازتر میشد اما من این بازی سایه ها رو دوست دارم و از همه مهم تر این طیف رنگی گرم كه عالیه
این پایین هم یك كم فولو شده یا من اشتباه می كنم
به هر حال ممنون
"۰۹:۵۷ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سینا رحمتی (6264)

زیباست و فقط تكراری.....
ممکن است!

همون طور که میدونید عکسهای منظره و طبیعت یکی از مهمتری ویژگیهاشون فوکوس از ابتدا تا انتهای عکسه و عمق میدان زیاد چیزی عکس شما فاقد اونه
جدی؟ میشه بگویید این قانون را چه کسی وضع نموده است؟

در ضمن شما عکاس خوبی هستید(به گواه امتیاز های بالاتون و عکسهای همیشه صدر نشینتون)فکر نمیکنم نیازی به این دعوت وسیع از دیگران برای دیدن عکسهاتون باشه!!!!
دوست عزیز، متاسفانه خوب بودن عکس هیچ ارتباطی با امتیاز و صدرنشینی ندارد. اگر شما به عکسهای من سر بزنید خواهید دید که میانگین هیچکدام بیشتر یک و نیم امتیاز نیست، برای آنکه سیستم امتیازدهی در اینجا این است که هر امتیازی که به هر عکسی بدهی عکاس آن عکس همان امتیاز را به عکست خواهد داد! (البته استثنائاتی نیز وجود دارد!)
در مورد دعوت وسیع هم، باز شما را به گالریم هدایت می کنم: مجموع بازدیدهایی که 30 عکس اولم داشته اند از بازدیدهای فقط عکس آخرم کمتر است! بنابراین برای اینکه عکسهایم دیده شوند و نقد شوند (که البته کمکم به این نتیجه رسیده ام که اینجا نقد اصلا معنایی ندارد) به این کار دست می زنم. ممکن است بگویید مشکل شما با لینک های من چیست؟!
"۰۹:۱۹ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سینا رحمتی (6264)

البته فراموش کردم که بگویم در این مورد خاص با فوکوس بودن کل تصویر موافقم.
"۱۰:۳۸ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | عباس قاسمی (297)

جناب رحمتی سلام وخسته نباشی
کادر عکس باآن ضخامت تداخل زیادی بانیمه تیره عکس ایجاد کرده. می شد باکادر نازکتر ورنگ نسبتا متضاد این مشکل رو به نوعی حل کرد . موفق باشی
"۱۱:۱۱ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | بابک آب برین (200)

سلام آقای رحمتی عزیز - در مورد عکستان باید بگویم من عاشق کویرم و کویری که شما ثبت کردید زیباست - در مورد عکس خودم بگویم کیفیت به خاطر ری سایز از بین رفت - و باز در مورد عکستان بگویم البته اگر دعوا نکنید کاش قاب مشکی را نمی گذاشتید چون طبق قانون تمام بینالهای معتبر دنیا کار با پاسپارتو مردود می باشد
"۱۱:۵۵ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | آرش عطرچیان (5007)

به نظر من كه یك اثر انتزاعی نابه و شاید دیگر دسته بندی طبیعت زیاد جایی نداشته باشد . فرمهای به دست آمده و سایه روشنها را بسیار دوست دارم . فوكوس بودن همه جای تصویر باعث تخت شدن آن میشد كه البته دیدنی خواهد بود اما من همین را بیشتر میپسندم ...

(که البته کمکم به این نتیجه رسیده ام که اینجا نقد اصلا معنایی ندارد)
یك مقدار كمی لطفی نمیكنید ؟

در مورد لینك دادن هم دوست دارم حتما بحثی با دوستان داشته باشیم اما در حال حاضر همینقدر بگویم كه با این حجم فوق العاده زیاد ارسال عكس كه باعث میشود یك عكس در عرض چند ساعت به صفحات میانی برود گاهی چاره دیگری باقی نمیگذارد و البته باید فكری برای آن كرد ...
"۱۱:۲۹ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | یاسر رضایی (7894)

نگاهتون به سوژه و به تصویر كشیدنش تحسین بر انگیزه
به هر حال تصویر كمی فانتزی شده و مطمئنا چیزی بوده كه شما میخواستید.
خسته نباشید.
"۱۱:۰۷ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ندا دلیر (5373)

كادرتون عاله
كار بسیار جدیده!!!
نور و رنگ بسیار مناسبه
به نظر من شاهكاره بسیار ثبت عالی و خلاقانه ای انجام دادید!!!!
منتظر دیدن عكستون تو صفحه اول هستم.
"۱۱:۵۲ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | شهاب علیشاهی (369)

سلام

عكس قشنگیه. ولی من كادر افقی رو ترجیح میدادم. یا حتی با یك زاویه 45 درجه كه یك نمای كاملا

انتزاعی میشد. ولی تكراری هم هست. بازی نور و سایه در كویر....

در مورد پاسپارتوی عكس هم من مخالف هرگونه پاسپارتو و قاب هستم. سیاهی آن به عكس لطمه

زده فكر می كنم.

تا عكسهای بعدی

خسته نباشی
"۱۱:۵۵ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | محمد عطار (1245)

عکس قشنگی شده ولی می شد کادر باز تری انتخاب کرد.
"۱۱:۵۹ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | میلاد شیرعلیپور (169)

سلام .
عكس زیباییه . كاملا انتزاعی . كاش اصلا طبیعت و منظره دسته بندی نمی كردین .منو اصلا یاد كویر نمیندازه . بلكه بهم یه روحیه مثبت مبهم میده . تركیب عكس سراسر حركته . ولی كاش آخر حركت كه همون گوشه بالا سمت راسته به یه چیزی ختم می شد و از كادر همین طور بیرون نمی رفت . و اون حالت ابهام كه گفتم به خاطر رنگ جالب و فلو بودن سمت چپ كادره كه تاثیر عكسو بالا برده .
در ضمن از اینكه به عكسم نظر دادین ممنونم .
"۱۱:۳۹ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | میلاد شیرعلیپور (169)

سلام .
عكس زیباییه . كاملا انتزاعی . كاش اصلا طبیعت و منظره دسته بندی نمی كردین .منو اصلا یاد كویر نمیندازه . بلكه بهم یه روحیه مثبت مبهم میده . تركیب عكس سراسر حركته . ولی كاش آخر حركت كه همون گوشه بالا سمت راسته به یه چیزی ختم می شد و از كادر همین طور بیرون نمی رفت . و اون حالت ابهام كه گفتم به خاطر رنگ جالب و فلو بودن سمت چپ كادره كه تاثیر عكسو بالا برده .

در ضمن از اینكه به عكسم نظر دادین ممنونم .
"۱۱:۱۹ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سینا رحمتی (6264)

یك مقدار كمی لطفی نمیكنید ؟
چرا!

و باز در مورد عکستان بگویم البته اگر دعوا نکنید کاش قاب مشکی را نمی گذاشتید
چرا دعوا بکم؟ اتفاقا بعد از ارسال خودم هم پشیمان شدم. به هرحال مرسی


كادرتون عاله
كار بسیار جدیده!!!
نور و رنگ بسیار مناسبه
به نظر من شاهكاره بسیار ثبت عالی و خلاقانه ای انجام دادید!!!!
منتظر دیدن عكستون تو صفحه اول هستم.

خانم دلیر از سرکار عالی انتظار بیشتری داشتم... به هرحال از سو تفاهمی که پیش آمده واقعا متاسفم... نمی دانستم که رفتن عکسهایم به صفجه اول اینقدر دوستان را ناراحت می کند. به هرحال من همیشه سعی می کنم به عکس همه نظر درست و عادلانه (تا حد شعور و سوادم البته) بدهم...
"۱۱:۲۳ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | محمد حسین شاكری (107)

عكس زیباییست - عمق میدان بیشتر كار را عالی‌تر می‌كرد - به نظر من كنتراست زیادی بالا رفته شاید با كنتراست كمتر اجزای بیشتری برای لذت بردن بود - در مورد نظرهای شما در مورد عكسهایم بسیار ممنون هستم - از شما و دیگر سروران بزرگوار خواهشمندم نظرات اصلاحی خود را نیز برای بهتر شدن كارهایم درج فرمایند - به طور مثال در نظرات درج می‌شود \" كار بسیار عالیست ، همه چیز خوب است و . . . \" ولی امتیاز +1 ثبت می‌شه - كه آدم رو سر در گم می‌كنه - موفق باشید
"۱۱:۰۸ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | امین خسروشاهی (2543)

سلام.عكس زیبایی شده.به نظر میرسه كه فوكوس روی كل لبه شنها كامل نیت.یعنی در قسمت وسط فوكوس انجام شده.كادر بندی و رنگ بندی بی نظیره و همینطور كنتراست به بهترین نحو انجام شده.بهتر از خمه و البته مهم تر ازهمه در عكاسی بیابان انتخاب زاویه مناسبه كه اونرو شما در این عكس پیدا كردید.اما من ترجیح میدادم كه سایه پشت تپه كمی كمرنگ تر باشه.موفق باشید...
از توجهتون به عكسم ممنونم...
"۱۱:۴۳ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ندا دلیر (5373)

سو تفاهم شده جناب رحمتی امتیازم ثبت نشد الان دیدن معذرت +3 داده بودم.
"۱۱:۲۰ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سینا رحمتی (6264)

من از شما عذرخواهی می کنم، خانم دلیر. دیدن 7/8 علامت تعجب مرا به اشتباه انداخت، امتیاز مهم نیست. باز هم خواهش می کنم مرا ببخشید..
"۱۱:۴۸ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | مسعود گروسیان (109)

تركیب بندی بسیار عالیست...از رنگهای گرم به خوبی استفاده كرده اید...
كارهاتون رو دوست دارم...آره در این عكس بهتر بود عمق میدان كم نباشه...
در ضمن لینك دادن هم كار خوبیه...باعث افزایش سرعت در كاربری از سایت می شود..
"۱۲:۱۶ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | منا فلاحتی (421)

یه عکس انتزاعی وپرتحرک.هماهنگی نورورنگ شاهکاره خوشحال میشم نظرتونوراجع به عکسام بدونم
"۱۲:۵۶ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصور محمدی (1372)

ادیت 6 -- سینای عزیز دعوتت رو به نقد منصفانه لبیك گفتم ...

اگر بكگراند محو شده پس سایه به این تیزی و شارپی از كجا آمده ... بهتر بگم چرا خط سایه شارپه ولی بعد از اون محو شده ؟!!

سینای هنرمند بخاطر صفحه اولی شدنت ( كه منو خوشحال كرده) انتظار همه رو بالا بردی ... پس باید تحمل بیشتری داشته باشی .

در ضمن نمیخوام باب امتیاز منفی دادن رو باز كنم اگر نه ادیتت بسیار بده ....

امیدوارم صحبتهای من نه سینای عزیز رو نارحت كنه و نه فرصتی بشه برای تاختن به این هنرمند خوب ...
"۱۳:۳۰ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | داریوش دوراندیش (1976)

سینا جان عكستون بسیار زیباست جای بحث ندارد .
فقط در خصوص ایراد های وارد شده از طرف دوستان باید بگم : من شخصا مخالفم كه یك عكس به تنهایی ///////////
بدون ادیت و اصلاحات میتونه یك عكس خوب باشه . چون این هنر یك عكاس یا فرق نمیكنه یك هنرمند
است كه با درایت كارش رو بهتر جلوه بده حتی در بقیه رشته های هنری .
بنابراین تفاوت عكسهای برتر شامل این مهم نیز میگردد .
حتما تمامی دوستان به كار عكاسان خارجی در سایتهای بسیاری نگاه انداختند اینجاست كه تفاوت
ادیت رو میتوان احساس كرد ( شاد ، پر از رنگ ، ادیت در حد اغراق ) دنیای واقعا دیجیتال
موفق باشید . عالی بود .
"۱۳:۱۴ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | حامد اشرفی (295)

یه عكس تمیز ...

كاش گوشه بالا سمت راست بهتر كراپ میشد تا اون خط سایه از داخل زاویه خارج بشه ..

با توضیحاتتون كاملا موافقم
كاش نظرات عادلانه باشه و معتقد باشیم كه حتی اینجا هم یه میدان آزمایشه..

ممنون و
* چشمانتان بیناتر *
"۱۳:۳۴ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | سجاد پیشدادی (3767)

سلام آقای رحمتی عزیز و همیشه فعال .
اول عکستون :
که کنتزاست زیادی که ایجاد کردین باعث شده به انتزاع گرایش پیدا کنه . در مورد این سوژه ها با کادر افقی بیشتر موافقم و کاش پاسپارتوی کار پهنای کمتری داشت .
متاسفانه ظاهرا سایت و بحثها داره از مسیر اصلی خودش که عکاسیه کمی منحرف می شه . شما توی این سایت زحمت می کشین و به نظر من حقتونه که عکستون صفحه اول باشه . بقیه دوستان (شخص خاصی مد نظرم نیست) هم دوست دارن ؛ مثل شما تلاش کنن و برای کارشون وقت بذارن .
و در آخر خوش به حالت که رفتی مصر . من پارسال پائیز اونجا رفتم . احتمالا با آقای مازیار آل داوود هم آشنا شدی .
موفق باشی .
خوشحال می شم نظرت رو در مورد این عکسم بدونم .
"۱۳:۱۴ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مازیار یعقوبی (5694)

كادر این كار رو من می پسندم.
عمق میدان بیشتر ، جذاب تر می كرد ثبت رو.
سایه بنظرم می رسه با كار گرافیكی تقویت شده . ( البته جسارت نشه)
"۱۳:۳۶ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سینا رحمتی (6264)

منصور عزیز، من به شخصه از همه نظراتت (چه پای عکسهای خودم و چه عکسهای دیگران) لذت می برم، چه امتیاز +3 دهی و چه -3. چون همیشه صداقت و انصاف را در نظراتت دیده ام. اگر آمده ای و روی یکی از عکس های خوب من (نظر شخصی ام است دیگر!) امتیاز -0- داده ای، مطمئن هستم اگر این عکس را یکی از دوستان نزدیکت هم ارسال می نمود، همین امتیاز یا نهایتا 1 امتیاز بالاتر می دادی و نه ... و همین است که ارزش دارد.
اما در مورد عکس نمی توانم نظر دقیق بدهم چون عکس را مدتها پیش ادیت کرده ام و متاسفانه بخاطر خرابی کامپیوترم در حال حاضر دسترسی به اصل فایل ندارم، اما چیزی که تقریبا مطمئن هستم آن است که خط / هیچ ادیت خاصی رویش صورت نگرفته، ولی ممکن است بالا و پایین کادر را کمی بلور کرده باشم. به هرحال همین که نظر واقعی منصور محمدی راجع به این عکس همین است، برای من ارزشمند است. ارادتمند تو و همه دوستان منصف.
"۱۳:۱۵ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سینا رحمتی (6264)

سجاد جان مرسی از نظر دلگرم کننده ات.
هم مازیار را دیده ام و هم عکسی از ایشان در همین سایت آپلود کرده ام، اما از آنجاییکه در آن زمان فکر می کردم بهتر است کارها در همان صفحه گالری نمایش پیدا کند و نظر و لینک نمی دادم، تقریبا دیده نشد، تا الان 2 نظر دارد! البته حتما دوباره آنرا ارسال خواهم نمود...
"۱۳:۴۸ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | هادی شریعتی (302)

حركت چشم در كادر به خوبی انجام میگیرد و ای كاش نوك تیز سطح سیا ه به كادر ختم نمی شد
"۱۳:۵۵ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | هادی شریعتی (302)

حركت چشم در كادر به خوبی انجام میگیرد و ای كاش نوك تیز سطح سیا ه به كادر ختم نمی شد
"۱۴:۵۱ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | علی رنجبران (1528)

من دلیل این همه عصبانیت رو نفهمیدم
حتما هم قصد ندارید بگید عصبانی نشدید چون این رو دیگران هم حس کردند
اگر اینجا نقد معنی نداره که من هم تا حدودی موافقم به خاطر بر خورد هائی از جنس بر خورد شماست(نه صرفا خود بر خورد شما)
بیشتر هم چاپلوسی و تملق باب شده
به فرض هم که بنده غلط گفتم(که اعتقادی ندارم)که یک عکس طبیعت خوب باید از ابتدا تا به انتها فوکوس باشه باید از سوی شما با تمسخر و استهزا به اون پاسخ داده بشه یا اینکه شما که دم از نقد میزنید حتما قادر خواهید بود با دان ادرسی یا نوشتن نوشتاری فنی نظر بنده رو رد کنید تا بنده هم از شما چیزی یاد بگیرم این قانون نانوشته ای در این سبک عکاسیه و شما عکسی تحت عنوان طبیعت پیدا نمیکنید(اگر البته از عنوان انتزاعی صرف نظر کنیم که من بودن اون رو کنار سبک طبیعت در دسته بندی شما نمیفهمم!!! شاید بهتر باشه بنویسید یک عکس انتزاعی که از طبیعت تهیه شده) که از عمق میدان زیادی بهری نبره شاید به همین دلیل باشه که افرادی که کار حرفه ای طبیعت میکنند بیشتر از دوربین های مدیوم یا لارج فرمت و لنزهایی که دیافراگم های بسیار بسته تر از 32/1 دارند استفاده میکنند(البته اگر در جواب نگید از کجا معلوم و یا اینکه جدی میگی)پس اگر دم از نقد میزنید طاقت نقد داشته باشید و به نقد و یا هر کسی حتی اگر اعتقادی به درستیش ندارید جوابی فنی و منطقی بدید شاید این رفتار باعث اشاعه نقد در این سایت شود.و اما من مشکلی با لینکهای شما ندارم
فقط حس کردم در سطح عکاسی مثل شما نیست همین. این کار رو نوعی بده و بستون میدونم و اعتقاد دارم اقبالی که از این طریق به هر عکسی میشه واقعی نیست میتونید امتحان کنید البته بعد از مدتی که تب اسم مشهور شما بین کار بران این سایت فرو کش کرد.
"۱۴:۱۷ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | علی رنجبران (1528)

جناب رحمتی عزیز بعد از نوشتن متن فوق دیدم که به عکس دیگری از من نظری توام با لطف دادید.
من رو نمیشناسید و شاید بد میشناسید از روی نظراتی که دادم
من همیشه نظرم رو گفتم هیچ خصومتی هم با شما ندارم که کارهاتون رو دوست هم دارم و ابدا قصد بی انصافی در مورد شما رو ندارم
عکس اخر بنده 68 امتیاز گرفت ولی دریغ از این که کسی جز خود شما ایرادی به اون بگیره
یا اون رو درست نقد کنه من پای عکس اخرم 3 امتیاز ها و تمجید هایی دیدم که پای عکسهای دیگه هم همیشه هست پس بنده از کجا بفهمم که واقعا کارم خوبه یا بد اگر خوبه چرا و اگر بده چرا؟!!!
بابت اون نقد شما بود که من به خودم اجازه نقد عکس شما رو دادم تا شاید باب نقد بی رحمانه تری بین من شما باز بشه و من چیزی یاد بگیرم
به خدا یک عمر ممنون شما هستم بابت ایرادی که به دسته بندی من گرفتید.باز هم این کار رو تکرار کنید و اگر فکر میکنید بی انصافی شده عذر میخواهم
"۱۵:۱۶ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | معین شافعی (483)

باز هم یك كار عالی با دیدی گرافیكی كه قطعا\" به هم مربوطه. سینا جان كارهات آدم رو خوشحال میكنه كه عكاسانی مثل تو هنوز در گیر كلیشه نشدند.
"۱۵:۳۲ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | سعید زهانی (227)

انتخاب عنوان خیلی عالیه )/ . چون سمت چپ عکس رنگش سیاهه ، ای کاش کادر کمی نازکتر می شد ، اینجوری عکس بهتر نمایان می شد . مارپیچ های بالای تپه شنی ، زیبا شدن . موفق باشید .
"۱۵:۲۶ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سینا رحمتی (6264)

علی رنجبران عزیز، امیدوارم این سوتفاهم ها هرچه زودتر برطرف شود. ببین من اصلا نه خواستم و نه می خواهم که پنهان کنم که از نظر اولت ناراحت شدم، بله ناراحت شدم، برای اینكه سطح خودم و شما را بالاتر از این حرفهای خاله زنکی می دانم. در مورد عمق میدان، شما از عمق میدان زیاد به عنوان یک قانون جهان شمول برای عکاسی طبیعت نام بردید که من با این قانون مشکل دارم، اگر ادامه نظرات را می خواندید، می دیدید که من خودم اعتراف (شاید بهتر باشه بگم، قبول) کردم که در این عکس عمق میدان بیشتر، بهتر بود. خود شما بگویید نوشته شما راجع به صدرنشینی و ... تمسخر آمیزتر بود یا نوشته من در مورد عمق میدان و قانون؟ به هرحال، من به نوبه خودم از شما عذرخواهی می كنم. امیدوارم این حساسیت ها هرچه زودتر برطرف شود.
در مورد لینك هم تا زمانی كه عكسها با این جحم و این كیفیت ارسال می شوند، چاره ای نیست. نمی خواهم عكسهایی را كه با زحمت فراوان ثبت و ادیت كرده ام در بین انبوهی از عكسهای با حداقل كیفیت ممكن گم شود. باز هم از سوتفاهم پیش آمده عذرخواهی می كنم.
"۱۵:۴۴ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | Himan A.T (40)

چیز خاصی برای گفتن باق نمونده........تبریك میگم
"۱۵:۴۹ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سینا رحمتی (6264)

در ضمن در مورد طبقه بندی نیز با تمام دوستانی که گفته بودند، طبیعت را حذف کنم، موافقم و اینکار را کردم. سپاس
"۱۵:۰۵ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مهران چراغچی (4147)

سینا جان كار پر زحمتی انجام دادی.
رفتن به یك روستا و یا جایی مثل این عكس هزینه و زحمت زیادی می طلبه.
و این ارزش كار رو صدچندان می كنه.
عكست برای من تكراری نیست چون طبیعت همیشه در حركت و تحول هست.
شاید همین تپه پنی دو روز دیگه وجود نداشته باشه.
كراپ از بالا برای شروع منحنی از گوشه كادر رو ترجیح میدادم.
موفق باشی.
به کودکانه سر بزنین خوشحال میشم.
"۱۵:۴۹ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مهران چراغچی (4147)

کار فوق العاده ای شده.
کنتراست و رنگ حرف نداره.
ولی کمی با نوع کادربندی مشکل دارم.
ترجیح میدادم شروع انحنا از گوشه بالا باشه.
باید یادآور دوستان باشم که این ثبت تکراری نیست.
چون طبیعت و شنهای روان همیشه در حرکت و تغییرات هستند.
موفق باشین.
به کودکانه سر بزنین خوشحال میشم.
"۱۶:۰۷ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | محمد محمدامینی (25)

یک دید خوب و قابل تحسین.
ثبتی موفق از خطوط و سطوح.
گرمای کویر رو میشه احساس کرد!
خسته نباشید!
"۱۷:۴۵ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | علی رنجبران (1528)

شاید حق با تو باشه.اما من منظورم یک قانون جهان شمول نبود و نیست چون من خودم با این جور کلی گرائی ها مشکل دارم.همیشه اعتقاد داشتم اینجور مباحثه ها در محیط مجازی به این دلیل که بسیاری از مفاهیم و حالات به وسیله حالت چهره و طرز بیان منتقل میشه و ادر این محیط از این دو پارامتر خبری نیست باعث سوء تفاهم میشه.باور کن من اصلا قصد به مسخره کشیدن عکسهات یا خدای نکرده تورو نداشتم و عذر میخواهم اگر اینطور برداشت شده
همیشه خوشحال میشم اگر نقدی از تو ببینم در کمال سنگدلی از عکسهام
"۱۸:۵۵ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | داود شفیعی (88)

سلام
عکستون بسیار زیبا شده
همنور سنجی و هم کادر
نمی دونم چرا بعضی دوستان گفتن کادر ایراد داره
موفق باشین
به ما هم یه سری بزنید
"۱۸:۴۷ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | زهیر توکلی (705)

سلام دوست من به نظر من شبیه یه کار گرافیکی شده تا عکس اگر از دیاف بسته تر استفاده میکردید و عمق بیشتری به کار میدادید بهتر بود در ضمن ادیت بیش از حد به کارت لطمه زده موفق باشید.
"۱۸:۵۷ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مسیح صمیمی (3)

رنگهای زیبا .کادربندی خوب ولی پروسس جای کار داره و کمی کارو تخت کرده...
در مورد کادربندی گرچه کار زیباست ولی به لحاظ بصری کمی مشکل داره :
- جای قطع کردن کادر توسط منحنی میتوانست جای بهتری باشد (مثلا\" کمی پایینتر در 1/3 بالایی یا
در انتهای کادر...
- فضای باز سمت چپ بالا به فضای مرده تبدیل شده و اگر تقابل پرکنتراست سمت راست و مرز بندیش با سطح سیاه نبود بیشتر نمایان میشد ...
فکر میکنم کمی پروسس روی عکس میتونه نتیجه بهتری بده مخصوصا\" کاستن از تلالوی رنگ زرد که کمی چشم رو منحرف میکنه ...
با کار روی عکس میتونه عکس انتزاعی خوبی هم بشه ...
در کل خسته نباشید و کارتون دلنشینه...
متاسفانه نحوه امتیاز دهی توی این گالری مشکل داره و بسیاری از عکسهای خوب دیده نمیشه و همیشه عکسهای افراد بخصوصی امتیاز داده میشه و شائبه رفاقتی بودن رو دامن میزنه...
اینجا اکثرا" به عکاس امتیاز داده میشه تا به عکس...البته منکر عکسهای خوبی که امتیاز بالایی میگیرند اصلا" نمیشوم...
با نگاهی به لیست اسامی کساییکه امتیاز میدهند و میگیرند در صفحه اول میشه بیشتر فکر کرد...
این دعوت به دیدن عکس نظردهنده هم به نظرم کار صحیحی نیست و یجور امتیاز جمع کردنه
شیک هست که باعث امتیازهای بده بستونی میشه...
در مورد اینکه اینجا نقدی صورت نمیگیره هم موافقم اکثرا" از روی اجبار نظری مینویسند یا به لحاظ رودربایستی و اینجور مسائل ...
باید فکری واسه دیده شدن عکسها کرد و دایره امتیاز دهی رو گسترش داد ...
پ.ن:نمیدونم چرا امتیاز ثبت نشد ...
عذر میخوام.امتیازم 2 بود ...اگر مدیران میتونند خواهشا" این امتیاز رو جبران کنند.
"۱۸:۰۳ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مسیح صمیمی (3)

نمیدونم چرا امتیاز ثبت نشد ...
عذر میخوام.امتیازم 2 بود ...اگر مدیران میتونند خواهشا" این امتیاز رو جبران کنند...
"۱۸:۲۷ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | سعید کرمی (280)

كار با وجود تكراری بودن با عالیه - این نوع عكاسی ها هنر عكاس وهنر عكاسی رو به خوبی نشون میده - نظر من هم مثل دیوستای دیگه اینه كه اگه دیاف رو میبستید این محو شدن ابتدا وانحنای كار از بین میرفت - خسته نباشید
"۱۹:۰۹ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | س. سادات موسوی (90)

عكس زیباییه اما به نظرم پشت انحنا خیلی محو وتار شده ... توصیه ی دوستان خوبه...
"۲۰:۲۱ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | محمدرضا علیخواه (546)

عکست قشنگ و من دوستش دارم
معمولا چنین فرمهایی (فرم مثلث) باعث می شود که چشم از کادر خارج شود اما با پاسپارتو مشکی یعنی یک پاسپارتو مناسب این مشکل حل شده است به نظر من بهتر بود که از دیافراگم بسته تری استفاده می کردید و همین طور بهتر بود که قسمت سایه کاملا تیره می شد
موفق باشید
"۲۰:۲۱ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | سهند صبوحی (1490)

یه ثبت انتزاعی محض با سایه و تیزی اون مشکل دارم فلو شدنهای نرم افزاری سمت راست لبه و سمت چپ بالا زیاد جالب نیست و بهتر بود با تنظیمات عمق میدان به این مهم میرسیدید دید شما در انتخاب کادر و سوژه قابل تقدیره
ممنونم سینا جان
"۲۱:۴۳ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | محمد شیرانی (827)

خطوط و حجم های مختلف در یک ترکیب بندی مناسب به تصویر زیبایی خاصی بخشیده است. فقط بنظرمن کمی بکگراند نظم تصویر را به هم زده است . شاید اگر لنز امکان عمق میدان کمتر را می داد بکگراند بی نظم به یک بکگراند یکدست تبدیل می شد وبا توجه به دسته بندی ، عکس بهتری بدست می آمد.
ممنون دوست عزیز.
"۲۱:۴۸ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | محمدرضا گودرزی (14253)

فرم گرایی و سادگی در عین حال عمق کارهای شما دیگر جایی برای نقد بیشتر نگذاشته است. خوشحالم که عکاسانی مانند شما را در کنارم ببینم و بیشتر یاد بگیرم.
(در پرانتز ترجیح می دادم که قوس بالایی تا انتهای کادر پیش برود)
"۲۲:۰۱ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | روناک بهمنی (428)

گفتنی ها رو دوستان گفتن دید متنوعی دارید خسته نباشین
"۲۳:۲۳ ۲۶ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | تحسین بلدی (1653)

بسیار زیبا و بسیار با احساس.هامونی بسیار مناسب بین خطوط.موضوع .كادر بندی و رنگمایه عكس وجود دارد.پاینده باشید.
"۰۰:۳۸ ۲۷ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | ا ب (738)

سلام،‌ این عكس قشنگتون منو یاد این عكس خودم میندازه: هوالمصور
منم همونجایی گرفتم كه شما گرفتین. كی مصر بودین؟ (فرحزاد البته) من عاشق اونجام..
"۰۰:۴۱ ۲۷ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سجاد پیشدادی (3767)

سینا جان خوشحال می شم نظزتون رو در مورد آبشارم بدونم .
"۰۱:۰۷ ۲۷ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | ا ب (738)

راستی مرسی از نظرتون به عكس قبلیم. من قبل از اینكه اونو بخونم، به انحنا سر زده بودم. ولی مال من انحناش بیشتره ها؛)
جدا از شوخی مجدداً این عكسو تحسین می‌كنم. تقسیم طبیعی اون به سه قسمت و كنتراست قوی بین این قسمتها یه كمپوزیسیون عالی ایجاد كرده..
"۰۱:۴۷ ۲۷ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | فرشید نصرآبادی (679)

بسیار زیباس همه چیزش عالیه عالیه
.............................................
"۰۲:۵۰ ۲۷ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | حجت اله بیرانوند (44)

وقتی نظرات ونقدها وبعضا چالشهایی را ازطرف دوستان عکاس حرفه ای یا نیمه حرفه ای (دقیقا نمیدانم چون خودم کاملا آماتور هستم) درسایت می خوانم خیلی خوشحال میشوم.بخاطر همین نقدها است که ما میتوانیم به نفاط ضعف وقوت خود اگاه شویم.یک مثال عینی خود من!!الان نسب به زمانی که عضو شدم میتوان گفت که کلی از تجربهای دوستان استفاده کرده ام.امیدوارم باتلاش دوستان بتوانیم آر امش سایت را حفظ کنیم. به امیدموفقیت وعکسهای بهتر.....ر
"۰۳:۰۷ ۲۷ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | نوید . (20)

جداْ عكس قشنگیست...
نظر خیلی خاصی ندارم ولی ایرادی هم نمیبینم....

+ اگر منظور شما این باشد كه بعضیها دبال اشكال میگردند(به هر قیمتی!) با شما موافقم....من چندین سایت خارجی شبیه اینجا عضو بودم ولی اتمسفر هیچ كجا مثل این سایت غبارگرفته و سیاه نیست(منظورم فقط كامنتهاست)...به هر حال چه كنیم كه ایرانی هستیم و بعضی وقتها هوس میكنیم فقط در یك سایت تماماْ ایرانی عكس پست كنیم!
"۰۳:۱۲ ۲۷ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | نوید . (20)

جداْ عكس قشنگیست...
نظر خیلی خاصی ندارم ولی ایرادی هم نمیبینم....

+ اگر منظور شما این باشد كه بعضیها دبال اشكال میگردند(به هر قیمتی!) با شما موافقم....من چندین سایت خارجی شبیه اینجا عضو بودم ولی اتمسفر هیچ كجا مثل این سایت غبارگرفته و سیاه نیست(منظورم فقط كامنتهاست)...به هر حال چه كنیم كه ایرانی هستیم و بعضی وقتها هوس میكنیم فقط در یك سایت تماماْ ایرانی عكس پست كنیم!
"۰۳:۴۷ ۲۷ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | نوید . (20)

امتیاز 2 ما آخر ثبت نشد ..شرمنده!
انتخاب عنوان عكست هم خیلی جالب بود كه اونم یادم رفته بود!
"۰۳:۲۳ ۲۷ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | اشکان صفی (322)

سینا به خدا اگه دروغ بگم اومدم به سایت عکس رو که دیدم گفتم یا خدا عجب عکسی....تازه دارم میفهمم سایت فوتو چه کسی رو از دست داده و دلم میسوزه که چرا این سایت این کارارو میکنن...من سر انگشتی نظرارو خوندم و روراست بگم هیچ کدوم از نظرارو قبول ندارم و یه سری حرف های کلیشه ای میدونم باید قبول کرد هر عکاسی تکنیک خاص خودشو داره یکی از جایی شنیده آره برای طبیعت باید دیاف بسته استفاده بشه اره درسته ولی دلیل نمیشه جز این باشه عکس اشتباهه من میگم خوب عکس این جوری عکاس دلش میخواد یا تو ذهنش این جوری بوده که عکس رو به این شکل بگیره پس من این رو خنده دار میدونم اصلا مطرح کردن این موضوع نتیجه میگرم که حرفت رو قبول دارم نقد نمیشه تو این سایت چون به این چیزا که دوستان میگن نقد نمیشه گفت نقد چیز دیگه ای شما دوستان که ادعا بر این دارید برید چنتا کتاب نقئ بخونید جای دور نمیره...شرمنده سینا ولی دیدم ارزش این عکس حداقل برای من خیلی زیاده
"۰۸:۰۰ ۲۷ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | امیر حسین مددی (7987)

عکس گرم و زیباییست . سعی کردم بدون خواندن نظرات بالا نظرات خود رو بنویسم ولی واقعا نتونستم جز گرمی عکس با پارامتر دیگری ارتباط بر قرار کنم . پاسپارتو خصوصا stroke خاکستری سمت چپ و پایین به کارتون لطمه زده .
اگر دوست داشتی به این لینک بیا و در مورد عمق میدان کم (با توجه به عدد دیافراگم و نوع لنز) و بعضی از عکسهای .... نظرات خودت رو بیان کن . ممنون میشم .
موفق باشید .
"۱۰:۱۲ ۲۷ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | م. جواد حسینی (309)

شخصأ ترجیح میدهم انتحای انحنا گوشه بالی کادر رو لمس میکرد. محو بودن زمینه بعد از سایه کمی به کار لطمه زده. البته همه اینها به کنار کار بسیار زیباییه. ممنون
"۱۰:۵۱ ۲۷ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | Latif Niroubakht (1274)

ترکیب رنگ و زاویه خیلی عالی و بجاست .....اما نباید بلور میشد از پایین و بالا...کنتراست پشت شن ریز هم زیاد پایین آورده شده......ثبت خانم زندوکیلی رو از این استخواندارتر دیدم.با آرزوی بهروزی
"۱۳:۰۶ ۲۷ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | زهرا یزدی نژاد (366)

به نظر من واقعا عكس زیبایی شده ولی افزایش كنتراست تا این حد را خیلی نمی پسندم ...
عنوان هم خیلی جالبه...
"۱۴:۳۴ ۲۷ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | علی باقرزاده مقدم (113)

ترجیح می دادم که قوس بالایی تا انتهای کادر پیش برو
من هم با این موضوع موافقم و البته با عمق میدان بیشتر.

موفق باشی
"۱۵:۰۰ ۲۷ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | روزبه روزبهانی (984)

بوی خوب قدمت میده انحنای کار با چشم بازی می کنه
"۱۶:۰۲ ۲۷ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | فرهاد افشین (1800)

من زیاد نمیتونم درباره این شات زیبا صحبت كنم چون در حد شما نیستم-فقط میگم افرین
"۱۰:۰۶ ۲۹ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | اكبر مداحی گیوی (404)

شناخت خوبی از نور دارید واین عكس های شما را متفاوت می كند.
اگر كادر تون كمی باز تر می كردید بهتر می شد.
آفرین بر شما.
به مسگر ما هم سری بزنید.متشكر
"۰۱:۴۲ ۲۲ مهر ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | محسن حاج عباس (1412)

بسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییار عالییییییییییییییییییییییییییییییییییست.