گالری تصاویر "آرش نصیری"

         
عکس
نام :   راز دریـا (امتیاز : 37)
عکاس :   آرش نصیری (امتیاز : 11202)
نوع دوربین :   Canon
مدل دوربین :   Canon 50D
نوع لنز :   Canon
فیلتر :   پولاریزه
دیافراگم :   F16
شاتر :   2 ثانیه
ایزو :   100
نظرات :   43
بازدیدها :   1801
تاریخ ارسال :   ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
علاقه‌مندی‌ها :   2
دسته‌بندی سايت :   ساحل و دریا
توضیحات عکاس
فرو رفتم به دریایی که نه پای و نه سر دارد// ولی هر قطره ای از وی به صد دریا اثر دارد... ز عقل و جان و دین و دل به کلی به خبر گردد// کسی کز سر این دریا سر مویی خبر دارد... تو را با جان مادرزاد ره نبود در این دریا// کسی این بحر را شاید که او جانی دگر دارد... سلطان العارفین عطار... HDR از سه شات....

"۱۴:۲۴ ۱۸ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

نمونه سیاه سفید همین عکس:

98920632145241491500.jpg

"۱۶:۳۳ ۱۸ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (1) | محمد علی بیرمی (258)

با سلام
ثب زیبایی شده
فقط حس میکنم دوربین در موفق گرفتن شاتهای متوالی یه تکون کوچیک داشته و باعث شده یه هاله ای در تمام عکس از خطوط ایجاد بشه
موفق باشید

"۱۶:۳۳ ۱۸ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

فقط حس میکنم دوربین در موفق گرفتن شاتهای متوالی یه تکون کوچیک داشته و باعث شده یه هاله ای در تمام عکس از خطوط ایجاد بشه

سلام بر شما. دوربین کوچکترین حرکتی نداشته. روی سه پایه بوده و با تایمر و قفل آیینه کوچکترین امکان حرکت از آن گرفته شده. هاله های اطراف قایق نتیجه حرکت قایق روی امواج است و بنده با آگاهی به این موضوع اقدام به ثبت کردم.
موفق باشید
"۱۷:۱۶ ۱۸ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | علیرضا امیرخان (270)

نگاه سوژه رو دوست داشتم
با انتخاب جایگاه سوژه در برداشت هم خیلی حال کردم .
از نظر تکنیکی هم کار خوبی شده ولی با نظر آقای بیرمی موافقم
خسته نباشی

" عکاس بازی های من "

+2
"۱۷:۱۸ ۱۸ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | محمدرضا منفرد (1665)

سلام دوست عزیز

با BW آن بیشتر موافقم همچنین با جناب بیرمی نیز در مورد وجود هاله در عکس نیز موافقم که باعث لطمه به کار شده!

ممنون از این اشتراک زیبا و موفق باشید
"۱۷:۱۸ ۱۸ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (1) | محمد جواد شفیعیان (9750)

ثبت از ترکیب بندی و رنگهای خوبی بهره می بره..
اما متاسفانه مچ نبودن شاتها بخاطر یکسان نبودن کادر از جذابیت ثبت کاسته...
چتری از مهربانی یکتا برسرشما


"۱۷:۱۸ ۱۸ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

متاسفانه مچ نبودن شاتها بخاطر یکسان نبودن کادر از جذابیت ثبت کاسته...

سلام محمد جواد عزیز. به شنهای ساحل دقت کن. اگر ثبتها روی هم مچ نبود هرگز چنین جزییات و شارپی برای شنهای ساحل بدست نمیامد. مچ نبودن در ترکیب عکسها از من بعید است !
"۱۸:۰۸ ۱۸ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | مجتبی زینل زادگان (5544)

با سلام
ثب زیبایی شده
فقط حس میکنم دوربین در موفق گرفتن شاتهای متوالی یه تکون کوچیک داشته و باعث شده یه هاله ای در تمام عکس از خطوط ایجاد بشه
با BW آن بیشتر موافقم
ممنون

شاد و پیروز باشید
"۱۹:۲۵ ۱۸ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | نیما مقیمی (6527)

کار زیباییست
کادر بندی و ترکیب خوبه اما در ثبت رنگی کمی عکسها خوب روی هم منطبق نشده اند البته در فتو متیکس گزینه هایی برای بهبود هست که نمی دونم از اون استفاده کردید یا خیر و از طرفی هم می دونم ثبت سه شات همسان از قایقی که شاید کمی تکان هم داشته باشه راحت نیست
اما ثبت سیاه و سفید عالیست و من هم اون رو بیشتر می پسندم

با ارادت
"۲۳:۳۳ ۱۸ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

تمامی دوستان به هاله اطراف قایق اشاره کردند.
برای روشن شدن قضیه باید توضیحاتی را عرض کنم...
این هاله نتیجه بی دقتی یا تکان خوردن دوربین نیست و با علم به این قضیه اقدام به ثبت نمودم.
دوربین روی سه پایه بوده و از قفل آیینه و تایمر استفاده شده که میدانیم امکان لرزش را به حداقل میرساند.
این هاله نتیجه حرکات کوچک قایق روی امواج است که از آن برای ایجاد چنین فرمی استفاده کرده ام.
قبلا این حرکت را مانع ثبتهای HDR میدانستم اما به فکر این افتادم که از آن استفاده کنم و بصورت تمرین اینکار را بارها روی درختان در باد و حرکت دریا و آبهای روان اجرا کردم که عناصر مهم در ترکیب همگی ثابتند و حرکتهای اجزای کوچکتر فرمهایی موهوم و در هم را ایجاد میکند که میشود در خیلی از موارد همچون همین شات به نتیجه رسید.
اگر در ترکیب شاتها خوب عمل نمیشد و یا دوربین لرزشهای اساسی داشت شنهای ساحل با این وضوح و شارپنس ثبت نمیشدند

همیشه تصور نکنید آنچه تا بحال اجرا نمیشده شاید نادرست باشد. . .

متشکرم
"۰۹:۴۰ ۱۹ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | آرش کریمی (5160)

كادر مربع اين عكس(‌از پايين ) رو بيشتر دوست دارم
"۱۰:۵۱ ۱۹ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | سپهر دلیل صفایی (375)

با سلام خدمت دوست عزیزم
به نظر من تمام کارهایی که در سایت در ژانر منظره ارائه می شوند تبدیل به نوعی کلیشه شده اند.اما کارهای شما این نظم را بر هم می زند و افق های جدیدی را نشان می دهد که به نوعی از کلیشه در آمده اند.

اگر کمی به نقد این عکس گریزی بزنیم متوجه خواهیم شد که اتفاقا وجود این هاله اهمیت کار را دو چندان کرده است:
در مرکز کادر قایقی وجود دارد که از دو سو به وسیله دو طناب بسته شده است که طناب ها از کادر بیرون رفته اند.
دور قایق اما با وجود هاله این تعبیر که قایق سعی در آزادی خویش و رهایی از هر قید و بند را تقویت می بخشد که این تعبیر به نظر بنده در سیاه و سفید نمود بیشتری دارد.
با تشکر فراوان که با ارسال عکس هایتان گالری را گرانبها می کنید.
بسیار زیبا البته در سیاه و سفید

"۱۰:۵۱ ۱۹ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

به نظر من تمام کارهایی که در سایت در ژانر منظره ارائه می شوند تبدیل به نوعی کلیشه شده اند.اما کارهای شما این نظم را بر هم می زند و افق های جدیدی را نشان می دهد که به نوعی از کلیشه در آمده اند.

ممنونم جناب صفا. نظر لطف شماست. باید قدری متفاوت دید
"۱۱:۴۴ ۱۹ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (1) | محمد گودرزیان (3482)

سلام دوست عزیز
کامنتهای دوستان وتوضیحات شما را در بالا خواندم راستش همه توضیحات شما درست اما باز هم بیننده برداشت میکند که وضوح نچندان خوب قایق نتیجه عدم انطباق درست شاتها باشد هرچند شما وضوح شنهای ساحل را دلیلی بر رد این عدم انطباق میدانید ولی قایق بخاطر داشتن خطوط بین چوبها بیشتر این اثر را نشان میدهد در مقایسه با شنها.با تمام این اوصهف کادر بندی وترکیب بندی خوب را در این ثبت نمیتوان نادیده گرفت.
شاد باشید
"۱۲:۲۶ ۱۹ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | میترا رشیدنژاد (1568)

با سلام و احترام . ثبت جالبى ارائه فرموده‌ايد . رنگها خيلى عالى ثبت شده . توضيحات مفيدند . ممنون از ارسال
"۱۳:۱۱ ۱۹ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

ممنونم از حضور گرم تمامی دوستان عزیزم.
"۲۰:۱۲ ۱۹ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | سعید عظیمی پور (6407)

با سلام و احترام
ثبت جالبى ارائه فرموده‌ايد . رنگها خيلى عالى ثبت شده . توضيحات مفيدند . ممنون از ارسال
در پناه یزدان دوست عزیز
"۲۱:۴۳ ۱۹ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | امید گلزار (3940)

سلام دوست عزیز
کامنتهای دوستان وتوضیحات شما را در بالا خواندم راستش همه توضیحات شما درست اما باز هم بیننده برداشت میکند که وضوح نچندان خوب قایق نتیجه عدم انطباق درست شاتها باشد هرچند شما وضوح شنهای ساحل را دلیلی بر رد این عدم انطباق میدانید ولی قایق بخاطر داشتن خطوط بین چوبها بیشتر این اثر را نشان میدهد در مقایسه با شنها.با تمام این اوصهف کادر بندی وترکیب بندی خوب را در این ثبت نمیتوان نادیده گرفت. شاد باشید
"۲۲:۲۳ ۱۹ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | نیلوفر حسین زاده مقدم (3544)

درود بر شما

برداشت بسیار زیباییست.
یه پیشنهاد :
شاید hdr فقط یکی از شاتهای با فرمت raw که با سرعت شاتر بالا جهت فریز قایق تهیه شده بتونه هدف مد نظرتون رو تامین کنه.
تم سیاه و سفید هم بسیار زیباست.

نوشته بودید از کادر و ویرایش عکسم عکاس رو میشه حدس زد .
حالا خوبه یا بد ؟

موفق و موید

"۲۲:۲۳ ۱۹ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

نوشته بودید از کادر و ویرایش عکسم عکاس رو میشه حدس زد .
حالا خوبه یا بد ؟


اگر از گذشته با من آشنا میبودید . یعنی قبل تغییرات جدید بنده مختلف مخفی ماندن اسامی و امتیازها بودم و الان هم هستم چون رکودهای سایت و آن همه باند بازی همه از این تغییرات سرچشمه گرفته بود.
اما شناختن عکاس و سبک کاری او بسیار هم مفید است
این یعنی همان پیگیری نوع نگاه شخصی خاص برای شروع آن سبک. دقیقا چیزی که من هرچه در سایت عکاسی دارم از همان متدها دارم. یعنی پیگیری سبک کاری عکاسی که در کارش خبره بوده و من نظرم به سبک کاری او نزدیکتر. این سبب میشده دنباله گیری من بصورت سریالی از کارهای او و تکنیکهای او من تازه کار را تقویت کند اما اکنون این سر رشته در سایت قطع شده و از دست همه در رفته.

هیچگاه در هیچ علم و هنری نمیتوان بدون شناخت یک خط مشی فکری مشخص آنرا دنبال کرد و در آن پیشرفت نمود. اما ناشناخته ماندن مانع بزرگی در راه یادگیریست.

موفق باشید
"۲۲:۴۳ ۱۹ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود(محمد حسین) ثبوتی (5622)

سلام
یک بی قراری
یک انتظار
یک اشتیاق...
شدیدا مد سیاه وسفید رو زیباتر دیدم.
همیشه تصور نکنید آنچه تا بحال اجرا نمیشده شاید نادرست باشد. . .
زیبا بود.
موفق باشید.
"۰۸:۵۰ ۲۰ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمود ترابی (101)

سلام ارش عزیز

کادری مورد قبول-ایکاش قایقی با وضوح بیشتر داشتیم

شادباشی

+1
"۱۱:۰۰ ۲۰ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | محسن ناجی (847)

سلام
عکس از لحاظ تکنیک و موضوع بدون اشکال است. (عکس خلاقانه، جدید، و دارای اجرایی با کیفیت و قدرتمند است. از لحاظ تکنیک و موضوع عالی است.)
موفق باشید .
"۱۳:۰۱ ۲۰ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

ممنونم از حضور گرم تمامی دوستان عزیز. شاد باشید
"۱۴:۱۳ ۲۰ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | سعید حسن عباسی (13758)

فارغ از اینکه عدم تطابق خطوط در ترکیب عکس ها عمدی بوده یا خیر ،
اما نتیجه ی کار رویا گونی زیبا از ساحل را رقم زده است که جذابیت آن از نسخه رئالش بیش از پیش نمود دارد.

کادر ، ترکیب ، رنگ و اجرا از نکات برجسته ی این عکس زیباست.

درود بر آرش عزیز
"۱۴:۲۸ ۲۰ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمد صداقت (388)

سلام دوست عزیز

از لحاظ کادربندی و زاویه دید ثبت زیبایی داشتید ولی نمیتوان وجود ایرادات تکنیکی رو منکر شد. اگر در ثبت و ادیت چند نکته را مد نظر میداشتید مطمئنا ثبت بهتری رو رقم میزدید.

1- اکو ایجاد شده در ابرها نشان از این دارد که یا فاصله زمانی بین شات های گرفته شده به اندازه کافی کوتاه نبوده و یا سرعت شاتر کم بوده است. که با توجه به اطلاعات exif سرعت شاتر بیش از اندازه کم بوده است؛ با علم بر نور کم محیط، میتوانستید با افزایش حساسیت (ایزو) این مشکل را مرتفع کنید.

2- افزایش بیش از اندازه Strength و Luminosity باعث تصنعی جلوه دادن و نخ نما شدن رنگها در ادیت شما گردیده. از این رو مد سیاه و سفید زیباتری رو شاهد هستیم.

3- با علم بر حرکت زیاد قایق میتوانستید در نرم افزار photomatix و انتخاب گزینه high در قسمت Moving object/people از ایجاد هاله بدور قایق جلوگیری کنید.

4- در عکسبرداری مدرن یکی از راههای اجتناب از اور/آندراکسپوز استفاده از تکنیک HDR است که متاسفانه وجود اوراکسپوز در سمت راست عکس تاحدودی نشان دهنده استفاده ناصحیح از این تکنیک است.

درست است که عکسبرداری HDR یک عمل خلاقانه است ولی نباید فراموش کرد که تکنیک عکسبرداری و ادیت در اینگونه برداشتها حرف اول را میزند.
موفق باشید



"۱۴:۲۸ ۲۰ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمد صداقت (388)

جناب آقای نصیری با سلام مجدد
هنگامیکه این نقد را نوشتم، عکاس برایم ناشناش بود.
با توجه به پیشینه شما مسلما خودتان بی نیاز از هرگونه توضیح و تفسیر در مورد عکاسی HDR هستید. نگاه من و نقدم صرفا توضیحی بود در چارچوب نانوشته این تکنیک که خود شما اشراف کامل به آن دارید. شاید باید به آن متفاوت نگریست، شاید گاهی اوقات چارچوبهای محدود کننده را باید درنوردید.
به قول خودتان، همیشه تصور نکنید آنچه تا بحال اجرا نمیشده شاید نادرست باشد.
امیدوارم که نقد من به سر درد شما نیفزوده باشد!

"۱۴:۲۸ ۲۰ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

به قول خودتان، همیشه تصور نکنید آنچه تا بحال اجرا نمیشده شاید نادرست باشد.
امیدوارم که نقد من به سر درد شما نیفزوده باشد!


ممنونم از شما جناب صداقت بخاطر صداقت کلامتان. سخنان شما هم نشان از تسلط کامل شما بر موضوع دارد.
متشکرم از توجه و پیگیری...
"۱۵:۱۶ ۲۰ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | ناصر حیدری (2424)

رنگهای خیره کننده ای داره . جذابیت عکس رنگی بیشتره . نمونه ی سیاه و سفیدش کلا حس و حال متفاوتی داره .
راستی یه نگاه دیگه به عکس خانم سارا ایرانی که توی صفحه ی اول سایته، بندازین . ممنون .
"۱۵:۴۰ ۲۰ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | منوچهر بهمنی (3156)

سلام دوست عزيز
مثل هميشه ثبتي فوق العاده زيبا و ديدني ارائه داده ايد/ خيلي زيبا از اين تكنيك استفاده كرده ايد/ تركيب بندي و انعكاس عاليست .
هميشه شاد و خندان باشيد.
"۱۶:۳۵ ۲۰ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | احسان قنبری فرد (9266)

عکس به همان مقدار که از ترکیب بندی خوب بهره مند است در اجرای اچ دی ار و ترکیب ثبت ها ضعف دارد.
محو شدگی و هاله ایجاد شده بر گرد المانها اگرچه میتوانست با اندک کاهش کلاریتی وهم الودگی بیشتری داشته باشد و این وجه را به داشته های مثبت خود بیافزاید، اما اتفاقاتی در خلاف این امر، موجب اسیب به تصویر شده است.
با توجه به تبحری که در برداشتهای اچ دی آر و ترکیبی از شما سراغ دارم، پیشنهادی بیشتر از دانسته های خودت ندارم اما در قیاس با خودت این عکس نمره مناسبی نمیگیرد.
"۲۰:۴۴ ۲۰ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | حسین نیکزاد آملی (2306)

سلام دوست عزیزم
کار بسیار زیبایی رو ارسال کردید
یاد آن روز بخیر
به نظرم خلاقیت و جسارت خوبی بخرج دادید و نتیجه قابل قبولی هم گرفتید
زیباست
بنظرم با توجه به تکنیکی که در نظر داشتید سهم آسمان میتونست کمتر باشه تا شاهد قسمت ثابت بیشتری در کادر باشیم
موفق باشید

"۲۰:۴۴ ۲۰ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

بنظرم با توجه به تکنیکی که در نظر داشتید سهم آسمان میتونست کمتر باشه تا شاهد قسمت ثابت بیشتری در کادر باشیم

واقعا یادش بخیر ! در خصوص کادر با شما موافقم. بگذار به حساب کم تجربگی.
"۲۱:۱۹ ۲۰ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | محمد رضا شهاب (1577)

درود بر ارش عزیز.
کادر بندی و ترکیب بسیار عالی و خوب اجرا شده اند.زیباست این ثبت شما.
شاد باشید و پاینده.
shahab
"۲۱:۳۱ ۲۰ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمد صداقت (388)

جناب آقای نصیری با سلام مجدد
هنگامیکه این نقد را نوشتم، عکاس برایم ناشناش بود.
با توجه به پیشینه شما مسلما خودتان بی نیاز از هرگونه توضیح و تفسیر در مورد عکاسی HDR هستید. نگاه من و نقدم صرفا توضیحی بود در چارچوب نانوشته این تکنیک که خود شما اشراف کامل به آن دارید. شاید باید به آن متفاوت نگریست، شاید گاهی اوقات چارچوبهای محدود کننده را باید درنوردید.
به قول خودتان، همیشه تصور نکنید آنچه تا بحال اجرا نمیشده شاید نادرست باشد.
امیدوارم که نقد من به سر درد شما نیفزوده باشد!

"۲۱:۳۱ ۲۰ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

به قول خودتان، همیشه تصور نکنید آنچه تا بحال اجرا نمیشده شاید نادرست باشد.
امیدوارم که نقد من به سر درد شما نیفزوده باشد!


ممنونم از شما جناب صداقت بخاطر صداقت کلامتان. سخنان شما هم نشان از تسلط کامل شما بر موضوع دارد.
متشکرم از توجه و پیگیری...
"۰۱:۴۶ ۲۱ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

متشکرم از حضور گرم و نظرات خوب و صادقانه دوستان خوبم. از شما می آموزم. شاد باشید
"۲۰:۳۲ ۲۴ بهمن ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | حسین قدیانی (217)

سلام.
دوست عزیز
من از ترکیب و رنگ مناسب کار لذت بردم ولی کمی بلور شدن یا تاثیر حرکت سوژه در شات های عکس که باعث ایجاد هاله دور قایق شده برام عجیب بود . البته جذاب هم بود.
به نظرم سیاه و سفید عکس هم خوب شده بود .
درود
"۱۵:۴۵ ۰۴ اسفند ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | مسعود مومن (137)

سلام وقتی به این جمله شما دقت می کنم
همیشه تصور نکنید آنچه تا بحال اجرا نمیشده شاید نادرست باشد. . .
نگاهم نسبت به عکس شما عوض می شه و یه کار یونیک رو می بینم که از چیزی که بعنوان یه عیب حسااب میشه یه نقطه قوت بوجود اوردی . دوست دارم از این نوع کار ولی در فضاهای دیگه بیشتر از شما ببینم . ممنون بخاطر درسهای خوبتون . منتظر راهنماییهای بیشتر شما هستم . بدرود
"۱۶:۴۱ ۰۴ اسفند ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | امین رحمانی (1956)

سلام از اینکه به من سرزدی،(اگرچه کنترل نور خوب است اما لول و کلوین عکس قدری جای کار دارد
در ترکیب اینچنینی وجود یک المان پرقدرت در ترکیب بندی در فورگراند بسیار لازم به نظر میرسد ( مثلا یک تکه سنگ یا یک بوته یا ...)
پیشنهادت را روی کار بعدی اجرا می کنم.
باز هم به من سر یزنید
"۰۹:۵۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | سید آرمان نبی پور (2599)

استاد گرامی
هرکدوم از عکسهای گالری شما ده ها نکته داره...
تکنیک و هنر شما در خلق این آثار من را به هیجان میاره
بعضی از عکسهاتون لرزه بر تنم میندازه...
فقط میتونم بگم خارق العاده است...
من خیلی تازه کارم عکسهای گالریم اولین تجربه های منه
اگر مرا لایق بدانیدو
اگرفرصت داشته باشید و لطف کنید در هرعکسم راهنمایی بفرمایید خیلی ممنون خواهم شد
"۰۰:۵۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعید بشارنیا (4)

با عرض سلام
یک عکس خوب را ثبت کرده اید ترکیب رنگ به کار جلوه ای رویایی داده و رنگ ابی باعث آرامشی خاص به مخاطب می شه
"۲۳:۴۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | علی دستوان (300)

سلام دوست عزیز گالری شما رو دیدم ثبت های زیبائی دارین در کار ادیت عکساتون هم موفق هستین این کار هم زیباست شاد باشید و پیروز