گالری تصاویر "بهمن پیروزرام"

         
عکس
نام :   (امتیاز : 9)
عکاس :   بهمن پیروزرام (امتیاز : 58)
نوع دوربین :   Canon
مدل دوربین :   Canon EOS D60
نوع لنز :   Canon
مدل لنز :   Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS
نظرات :   7
بازدیدها :   395
تاریخ ارسال :   ۱۷ آبان ۱۳۸۹
علاقه‌مندی‌ها :   0
دسته‌بندی سايت :   انتزاعی
توضیحات عکاس
انسان...

"۱۶:۰۷ ۱۷ آبان ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | پریسا شادمان گهر (784)

مینیمال زیباییست.
نگاه دقیق و ذهن خلاقی دارید.
کادر را خیلی خوب بسته اید و انتزاعی زیبایی را خلق کرده اید.
موفق باشید.
محرومم از امتیاز
2+
"۱۷:۳۱ ۱۷ آبان ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | سیاوش شجاعی (4)

سلام
کادر خوب و ایده خیلی خوبی هست
من هم این عکس رو دوست دارم
ولی احساس میکنم اگر یه دست از نصفه تو کادر بود شاید بهتر میشد
ممنون زحمت کشیدید
+2
"۰۰:۲۶ ۱۸ آبان ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (3) | محسن رشیدی (7843)

درود

یک دید گرافیکی و ساده بین نسبت به اشیای پیرامون ، دقیقا همان کاری که عکاسی تیزهوش باید انجان دهد... یعنی خوب دیدن خطوط و سطوح و بافت ها

ارادتمند شما م ح س ن
"۱۳:۴۰ ۱۸ آبان ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | آرش کریمی (5160)

يك كار انتزاعي هوشمندانه كه از ديد گرافيكي بهره منده ...
"۱۴:۱۹ ۱۸ آبان ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | شادی آفرین آرش (7742)

انتزاعی بسیار خوبیست
فرم و گرافیک
و شایسته ی تحسین
اگر کمی کنتراست بیشتر باشد
البته شاید نتیجه ی بهتری داشته باشد
"۲۰:۳۸ ۱۸ آبان ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | احسان قنبری فرد (9266)

نوعی کمینه گرایی بیش از انتراع در ثبت خودنمایی میکند .
علیرغم چرخشی که وارونگی را به ثبت افزوده است و تنها در اولین نگاه چشم را به پرسشگری در مورد ماهیت موضوع وامیدارد ، ماهیت اصلی سوژه و حتی المان برجسته تر نگاشته شده آن هیچ تفاوت یا ماهیت گیری تازه ای رابر خود احساس نمیکند تا انتزاعی که تنها چرخش و درشت نمایی بافت را به نفع خود احساس میکند ، نقش قابل توصیف و توجیهی پیدا کند.
کمینه گرایی را بر این تصویر بیشتر میتوان الصاق کرد .
بازی خطوط که در گوشه مخالف بر خطوط دیاگونال تعریف شده ترکیب بندی کاملا منطبق میشوند و عمق اندک تصویر را به مدد سایه هایی شدید بیش تر مینمایند از عوامل اصلی ثبت به شمار می ایند.
ماهیت اصلی سوژه جای خود را به بافتی یکنواخت داده است تا اندک انحراف خطوطش از خط عمود چشمگیر بنماید و المان آشنای گرد که از نور پردازی قابل ملاحظه ای برخوردار است در نقطه ای نزدیک به نقطه طلایی موکد جایگاه خوبی برای خود اشغال کند.
افزودن انسان در توضیحات قابل توجیه است اما این کت مسلما در زمان ثبت انسانی را در بر نداشته است.
"۱۸:۵۰ ۲۰ آبان ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | حامد منوچهری (318)

ترکیب بندی در این عکس به شدت زیباست .در عین سادگی تاثیر گذاره.پیشنهاد می کنم عکس های آقای صمد قربانزاده رو از کت و شلوار ببینید.