گالری تصاویر "احسان قنبری فرد"

         
عکس
نام :   (امتیاز : 63)
عکاس :   احسان قنبری فرد (امتیاز : 9266)
نوع دوربین :   Canon
مدل دوربین :   Canon EOS 350D
سنسور :   8 MP
ایزو :   400
نظرات :   46
بازدیدها :   2167
تاریخ ارسال :   ۰۲ آبان ۱۳۸۹
علاقه‌مندی‌ها :   1
دسته‌بندی سايت :   سیاه و سفید , مفهومی
توضیحات عکاس

"۲۳:۳۲ ۰۲ آبان ۱۳۸۹" | مفید (12) | امتیاز (2) | کیارنگ علایی (362)

عكسي ساده كه بافت و كنتراست در آن موجب تبلور معنا شده است.
تركيبي بسيار هندسي و داراي پرسپكتيوي محدود اما پويا.
كنترل نور و كنتراست بسيار عالي و هدفمند.
درود براي خلاقيت در نمايش موضوعي نخ نما شده.

"۲۳:۳۲ ۰۲ آبان ۱۳۸۹" | مفید (7) | امتیاز (0) | احسان قنبری فرد (9266)

سلام و درود بر شما استاد بزرگوار.

سپاس صمیمانه ام را برای این حضور ارزشمند بپذیرید که فرصتی است مغتنم برای تشکری ساده از این همه لطف بزرگوارانه شما.
هر نظر یا حضور شما برای شاگردان نوپایی چون من بسیار انگیزه بخش و مشوق است.
لطف و سایه شما بر سر شاگردان و وجود عزیزتان در پناه حق پایدار باد.
درود و سپاس....
"۰۱:۰۱ ۰۳ آبان ۱۳۸۹" | مفید (15) | امتیاز (2) | علیرضا میرزایی (1433)

اعتماد به کلیشه ها اعتماد به دوباره نگریستن
و جور دیگر دیدن
به مرگ فکر نمیکنم
به نابودی و نیستی نیز
فقط یک چیز
تبریک برای تولدی دیگر
درک و شعور و در عکاسانه ات
"۰۱:۱۰ ۰۳ آبان ۱۳۸۹" | مفید (10) | امتیاز (2) | صابر وکیلی راد (1317)

ترکیبی که بر ثبت سایه افکنده است علیرغم نداشتن چیدمان
خاصی نشانی از هوشیاری صاحب اثر برای نشان دادن فضایی
متفاوت است،چیدمان در کادر نگاه را از سنگ قبری به سنگی
دیگر،از سطری به سطر دیگر و در نهایت باعث گردش کامل نگاه
در قاب میشود.

در امر ویرایش شهود بسیار نقش مهمی را ایفا کرده است بطوریکه
میتوان ردپای آن را در اعمال ویگنت و کنتراست های سهمگین
جستجو کرد،تغییراتی که ثبتی را ارزشمند خواهند کرد و نگاهی
را عرضه خواهند داشت.

اگر قرار بر یافتن نقطه اتکایی در ثبت باشیم بدون شک گل ها
بهترین انتخاب ممکن هستند یعنی همان جایی که نظاره بر ثبت
از آن مکان به سهولت انجام میشود و به تمام قاب میرسد.

و به قول استاد علایی درود بر این خلاقیت در نمایش موضوعی
نخ نما شده.

با احترام
2+
"۰۲:۲۶ ۰۳ آبان ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (0) | صفورا زیبرم (123)

با سلام
ثبت تلاطمیست از احساسهای سرد و خاموش.نبود چیدمان در تصویر به نوعی این حس رو بیشتر القا می کنه.
وجود شاخه گلهایی که طراوت و تازگی در اونها نیست گذر زمان رو بیشتر به تصویر می کشه و بیننده رو با خود به عمق عکس میبره.
میزان نور و تیرگی اطراف کادر به گونه ای نشون دهنده یاد،خاطره و حس ابهام آمیزیه که از ژرفای جهانی دیگه بیرون اومده.
ممنون از ارسال و با آرزوی موفقیت
2+
"۱۵:۰۸ ۰۳ آبان ۱۳۸۹" | مفید (6) | امتیاز (3) | امید امیدواری (1727)

سلام...

مرگ يعني تكرار ، تكرار يك دلهره ، دلهره اي كه به آرامش منتهي مي شود ...

معمولا فضاي تصور چيزي متعلق به گذشته يا قرار گرفته در آينده بي رنگ هست ، چه خوب اين كنتراست به اين فضا اشاره مي كند.
درك و بينش هنرمندانه تان ستودنيست...

موفق باشيد.

"۱۵:۰۸ ۰۳ آبان ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (0) | احسان قنبری فرد (9266)

سلام امید عزیز.

کسب مدال طلای PSA در جشنواره نورث جرسی آمریکا را صمیمانه به تو عزیز تبریک میگویم.
باعث افتخار همه دوستان .. باعث افتخار شیراز و مایه مباهات ایرانی..

تبریک....

"۱۵:۰۸ ۰۳ آبان ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (0) | احد مداحی (2334)

سلام امید عزیز.

کسب مدال طلای PSA در جشنواره نورث جرسی آمریکا را صمیمانه به تو عزیز تبریک میگویم.
باعث افتخار همه دوستان .. باعث افتخار شیراز و مایه مباهات ایرانی..

تبریک....

"۱۵:۰۸ ۰۳ آبان ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (0) | مهدی تکلّـــو (2660)

1547...

با سلام و درود خدمت جناب اميدواري
صميمانه خوشحاليم از گام هاي مترقي شما بزرگوار در زير سايه ي رحمت الهي ...
پيروزي هاي روز افزون شما را از خداوند منان طالبيم .
تبريك عرض مي كنم
"۲۰:۴۶ ۰۳ آبان ۱۳۸۹" | مفید (6) | امتیاز (2) | زهرا درویشیان (4596)

یاد پرتره های سرگشته ادنر دروم افتادم.

با اینکه خوب اینا سنگن احساس نمی کنی سنگن. نمی پذیری. من ادمهایی می بینم با شکستگی های خاص انسان بودنشان. پلاک هایی گم شده در برهوت بودن
"۲۰:۴۹ ۰۳ آبان ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (2) | تهمینه زارعی (73)

در میان این فضای تیره که زوال و نابودی را میرسونه گلهایی توجهم را به خودش جلب میکنه که انهم داره از بین میره..سفیدی گلهادر میان این پوسیدگی معنای خاصی میتونه داشته باشه.
ممنون از اشتراک نگاه زیبایت
"۲۱:۱۳ ۰۳ آبان ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (2) | آرش نصیری (11202)

سلام دوست عزیز

ثبت از قبور سنت نوظهوریست که این روزها در سایت طرفداران بی شماری دارد.
با دیدن این ثبت بیاد همین سوژه اما بصورت رنگی از دوستم محسن نیرومند که مدتهاست در سایت نیست افتادم که چنین سوژه ای آنزمان تازگی داشت..
اگر سفیدی های بالای سنگ قبرها گل است بهتر بود با کنترل نور و ادیت نمای بهتری داشته باشد تا زنده شدن یاد از دست رفتگان را نوید دهد

1.5+
موفق باشید
"۲۱:۳۴ ۰۳ آبان ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (2) | داریـوش منصوری (6096)


سلام...

مرگ يعني تكرار ، تكرار يك دلهره ، دلهره اي كه به آرامش منتهي مي شود ...
سفیدی گلهادر میان این پوسیدگی معنای خاصی میتونه داشته باشه
تبریک برای تولدی دیگر
درک و شعور و در عکاسانه ات

احسنت بر شما

"۲۱:۳۴ ۰۳ آبان ۱۳۸۹" | مفید (7) | امتیاز (0) | احد مداحی (2334)

سلام جناب منصوری

چند نظری رو از شما دیدم که در آخرش از اسمایل های زیبا استفاده کردید و با توجه به علاقه ای که به شما و کارهایتان دارم و همچنین از همه مهتر استفاده دوستان از دظراتتان لازم دانستم که این مطلب رو بگویم ....
قبلا من و جناب شفیعیان و چند تا از دوستان از اسمایلهای پای عکسهایمان و نظراتمان استفاده کرده بودیم که همگی توسط سایت حذف شدند و ایمیلی برای توضیحات هم از سایت ارسال شد .... که این مطلب باعث حذف نظر پای عکس میشود که ما دوست داریم از نظراتتان استفاده شود ...

امیدوارم که این جسارت را به جای بی ادبی نگذارید فقط تجربه ای بود که بخاطر علاقه ام به شما عنوان کردم

دوستدارتان..... پایدار باشید

"۲۱:۳۴ ۰۳ آبان ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

nullامیدوارم که این جسارت را به جای بی ادبی نگذارید فقط تجربه ای بود که بخاطر علاقه ام به شما عنوان کردم
سلام بر احد عزيز
به روي چشم
ممنونم از تذكر و يادآوري دلسوزانت
"۲۱:۳۹ ۰۳ آبان ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | سعید فروزان (363)

سلام
قبرستان خاموش
مدتي به فكر فرو رفتم
روزي براي ما هم اتفاق مي‌افتد؟
كادربندي جاي كار داشت. افزايش كنتراست
سوژه عاليست
ممنون
+2
"۲۱:۴۶ ۰۳ آبان ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (2) | مسعود(محمد حسین) ثبوتی (5622)

با سلام
ثبت تلاطمیست از احساسهای سرد و خاموش.نبود چیدمان در تصویر به نوعی این حس رو بیشتر القا می کنه. وجود شاخه گلهایی که طراوت و تازگی در اونها نیست گذر زمان رو بیشتر به تصویر می کشه و بیننده رو با خود به عمق عکس میبره.
میزان نور و تیرگی اطراف کادر به گونه ای نشون دهنده یاد،خاطره و حس ابهام آمیزیه که از ژرفای جهانی دیگه بیرون اومده.

تلاقی گل های پژمرده و سنگ قبر
موفق باشید.
"۲۱:۴۹ ۰۳ آبان ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (2) | نیما مقیمی (6527)

با اینکه خوب اینا سنگن احساس نمی کنی سنگن. نمی پذیری. من ادمهایی می بینم با شکستگی های خاص انسان بودنشان. پلاک هایی گم شده در برهوت بودن
"۲۲:۱۹ ۰۳ آبان ۱۳۸۹" | مفید (7) | امتیاز (3) | احد مداحی (2334)

سلام

ثبتی زیبا و در خور تحسین ...
دیدتان قابل ستایش و تمجید ...آفرین بر این هنر و این اثر

چیزی جز زیبایی ... تراژدیی تلخی که همیشه بوده و خواهد بود

زاویه .کادربندی. ادیت همه و همه عالیست

پایدار باشی
"۲۲:۳۰ ۰۳ آبان ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (3) | ---- یاسمین ---- (508)

hi my firend

best sended ...that man standing there, indifferent to this wave - a great catch

best whishes for you
"۲۲:۳۹ ۰۳ آبان ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | مهدی قنادی (2404)

ثبت از قبور سنت نوظهوریست که این روزها در سایت طرفداران بی شماری دارد.
با دیدن این ثبت بیاد همین سوژه اما بصورت رنگی از دوستم محسن نیرومند که مدتهاست در سایت نیست افتادم که چنین سوژه ای آنزمان تازگی داشت..
اگر سفیدی های بالای سنگ قبرها گل است بهتر بود با کنترل نور و ادیت نمای بهتری داشته باشد تا زنده شدن یاد از دست رفتگان را نوید دهد

شاد باشيد
+2

"۲۳:۲۸ ۰۳ آبان ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | لیلی عـبـدالـهی (857)

با اینکه خوب اینا سنگن احساس نمی کنی سنگن. نمی پذیری. من ادمهایی می بینم با شکستگی های خاص انسان بودنشان. پلاک هایی گم شده در برهوت بودن

سرد است سرد است سرد است اما روح دارد
تامل برانگیز ...

"۰۱:۱۵ ۰۴ آبان ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | روح اله ایزدشناس (1670)

سلام واحترام

کنتراست فوق العاده وسنگین،ویگنت مناسب وبجا وساختار شکنی در کادر بندی و...... همه المانهایی بصری وتکنیکی هستند که عکاس با هوشیاری وزیرکی هنرمندانه اش سعی در استفاده از آنها برای سوق دادن ذهن ودید بیننده به محتوایی از جنس متافیزیک است

.و...گلهایی که پژمرده به میان دوسنگ مزار افکنده اند نشان از نگاه اعتراض آمیز به باورهای باطل از مرگ است و اینکه بر مردگانمان میگذریم با گلی و....

موفق باشی دوست بزرگوار
"۰۱:۳۷ ۰۴ آبان ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (0) | مهدی بهرامی (149)

با درود

عکسی زیبا و تامل بر انگیز
درود بر مرگی که اینقدر ساده و تمیز و سفید باشد
درود بر قبری که مامن گلهایی سفید و زیبا باشد

عکاسی یعنی نوع دیگر دیدن
یعنی برقراری دیالوگی شاعرانه میان عکاس و سوژه،این عکس شماست که مرگ را شاعرانه و لطیف کرده است، جای دنجی برای آرام گرفتن و دور شدن از هیاهو و روزمرگی ها،جای دنجی برای خلوت کردن با گلهایی که دیر زمانیست فراموشمان شده است،و مرگ چقدر دوست داشتنی است وقتی که ما را به کنجی دنج و آرامشی که دست نیافتنی مینماید برساند....

کنتراست و شارپنس عکس عالی است
زاویه برداشت متفاوت و خوب است فقط کمی کادر شلوغ و نامرتب به نظر میرسد

با تشکر از راسال و با عرض معذرت بابت جسارت
موفق باشید//مهدی بهرامی
+2
"۰۱:۵۶ ۰۴ آبان ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (2) | آ ر ش ا سـکـو یـی (1185)

عكسي ساده كه بافت و كنتراست در آن موجب تبلور معنا شده است.
تركيبي بسيار هندسي و داراي پرسپكتيوي محدود اما پويا.
كنترل نور و كنتراست بسيار عالي و هدفمند.
درود براي خلاقيت در نمايش موضوعي نخ نما شده

....
....
....
اعتماد به کلیشه ها اعتماد به دوباره نگریستن
و جور دیگر دیدن
به مرگ فکر نمیکنم
به نابودی و نیستی نیز
فقط یک چیز
تبریک برای تولدی دیگر
درک و شعور و در عکاسانه ات




موفق باشی احسان عربر
aRash.oSkooie
"۰۸:۳۰ ۰۴ آبان ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | شادی آفرین آرش (7742)

گلهای سفیدی که در عمق این تصویر سیاه خودنمایی می کند
همان روح سپید و وفاداری است که به صاحب سنگ دلبسته بوده/
و دقیق تر که می نگرم
سرنوشت دو سنگ
که یکی شده مقبره و دیگری شاید روزی ....
....
ممنون احسان عزیز
"۱۰:۱۸ ۰۴ آبان ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | ﻣﮩﺪﮮ ﺍﺳﻤﺎﻋﻴﻠﮯ/ﻋﻠﮯ (1584)

سلام. کلیشه ای که در آن فقط یک اکسپوز تمام حرف عکس را میزند. تبریک به نگاه خلاقت دوست عزیز.
"۱۰:۴۴ ۰۴ آبان ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | سعید ترابی گودرزی (347)

سلام دوست عزیز،
از حضور روشنی و سفیدی در میان تاریکی و سیاهی لذت میبرم.
عكسي ساده كه بافت و كنتراست در آن موجب تبلور معنا شده است. تركيبي بسيار هندسي و داراي پرسپكتيوي محدود اما پويا.
درود براي خلاقيت در نمايش موضوعي نخ نما شده.
"۱۲:۲۸ ۰۴ آبان ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | ذکریا جاسمی (1100)

سلام آقاي قنبري فرد
عكس زيباييست وبا نگاه ويژه شما .
حضور اين دو سنگ در كنار هم و كسي با مرگش به يكي از سنگ ها معني بخشيده و تبديل به نمادي از خاطر شده ...
لذت بردم
موفق باشيد
"۱۲:۴۲ ۰۴ آبان ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | حمید عزیزی خانقاهی (6679)

با سلام و ادب
ثبت زيبايي شده . در میان این فضای تیره که زوال و نابودی را میرسونه گلهایی توجهم را به خودش جلب میکنه که انهم داره از بین میره..سفیدی گلهادر میان این پوسیدگی معنای خاصی میتونه داشته باشه
موفق باشيد
"۱۳:۴۲ ۰۴ آبان ۱۳۸۹" | مفید (7) | امتیاز (2) | امیر عنایتی (5632)

سلام بر شما دوست عزیزم........

جناب میرزائی زیبا نوشته اند.......

اعتماد به کلیشه ها اعتماد به دوباره نگریستن
و جور دیگر دیدن
به مرگ فکر نمیکنم
به نابودی و نیستی نیز
فقط یک چیز
تبریک برای تولدی دیگر
درک و شعور و در عکاسانه ات


عکاس باشید......
"۱۶:۲۵ ۰۴ آبان ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | نیلوفر حسین زاده مقدم (3544)

درود بر شما

در هم شکستن مفهوم مرگ یا بازنگری مجدد این مفهوم دیرینه از دیدگاهی متفاوت ..

آنچه استنباط میشود از سنگهای در هم ریخته و گلهای پژمرده ..
با نگاهی دیگر شاید به پاس یافتن پاسخ مجهولات بشری بتوان این مفهوم را آذین بست.
ویرایش . کنتراست . سایه روشنی موجود در تصویر بخوبی مدیریت شده ..

پاینده باشید.
"۱۶:۵۱ ۰۴ آبان ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | رضا محکم (1893)

در هم شکستن مفهوم مرگ یا بازنگری مجدد این مفهوم دیرینه از دیدگاهی متفاوت .. آنچه استنباط میشود از سنگهای در هم ریخته و گلهای پژمرده .. با نگاهی دیگر شاید به پاس یافتن پاسخ مجهولات بشری بتوان این مفهوم را آذین بست. ویرایش . کنتراست . سایه روشنی موجود در تصویر بخوبی مدیریت شده ..[/quo

لذت بردم از نگاه شما
"۱۷:۱۳ ۰۴ آبان ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | محمد جواد شفیعیان (9750)

با سلام..
خاطرات خاک گرفته در تجلی تصویر نگاه
شاکافی در ذهن هر دل روشن بین ..
با آرزوی بهترینها برای شما
+2


"۱۷:۵۹ ۰۴ آبان ۱۳۸۹" | مفید (6) | امتیاز (0) | احسان قنبری فرد (9266)

کسب مدال طلای PSA در جشنواره نورث جرسی آمریکا توسط دوست عزیزمان « امید امیدواری» را به همه دوستان و جامعه عکاسان ایران و شیراز تبریک میگویم .
"۲۰:۲۰ ۰۴ آبان ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | iman m (5513)

سلام بر احسان عزیز.
یه تشکر ویژه بابت نظرات بسیار مفیدی که درباره عکسهای دوستان و از جمله خود من ارسال میکنی.امیدوارم همیشه همینقدر پرتلاش و علاقمند باشی.
من قاعدتا نمیتونم مثل تو نظر بدم ولی کلیت ثبت رو میپسندم ولی فکر میکنم نیمه بالایی نسبت به پایینی سنگین شده.
ممنون از اشتراک.
"۲۳:۱۰ ۰۴ آبان ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | مهدی تکلّـــو (2660)

1547...

وقتي كه احساسات عكاسانه در بستري از تيرگي مي جوشد و از بافت المان ها فوران مي كند ديگر به نقد فني و منطقي چه حاجت است ( اگر خط خطي هاي كودكانه ام را نقد و اگر آن ها را فني بنامم ... اگر ) . وقتي كه حواس جاريه ي ثبت در مويرگ هاي المان ها مشهود است چرا احساسم را دست خوش اين چارگوش ندانم . وقتي كه تشويش به جان علف ها مي افتد تا در باتلاق سياهي دست و پا بزنند . وقتي كه سنگ قبرها ديگر در كنار هم به توازي نيارميده اند . وقتي كه دو گل سفيد پژمرده مي شوند تنها بقاياي زندگي در اين قاب . وقتي كه نوشته ها از سنگ ها محذوف مي شوند و ياد ها از خاطر مي روند و گردي از برگ هاي خشك و غبار بر روي آن مي نشيند . وقتي ويگنتيگ ها فضا را محصور تر مي كنند . وقتي مرگ مردگان در اين ثبت تكرار مي شود وقتي عكاس مود سياه و سفيد را به جان قبر ها مي اندازد . .....من واژه ي مرگ / تلاطم را بي خودي سر زنش نمي كنم . ...

گر چه دوست ....
به عالمي نفروشيم مويي از سر دوست
تبريك ...

"۲۳:۱۰ ۰۴ آبان ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | احسان قنبری فرد (9266)

وقتي كه تشويش به جان علف ها مي افتد تا در باتلاق سياهي دست و پا بزنند . وقتي كه سنگ قبرها ديگر در كنار هم به توازي نيارميده اند . وقتي كه دو گل سفيد پژمرده مي شوند تنها بقاياي زندگي در اين قاب .

به عالمی نفروشیم........... مویی از سر دوست ...
"۰۲:۳۹ ۰۵ آبان ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | محمود ترابی (2376)

با سلام

عكسي ساده كه بافت و كنتراست در آن موجب تبلور معنا شده است.
تركيبي بسيار هندسي و داراي پرسپكتيوي محدود اما پويا.
كنترل نور و كنتراست بسيار عالي و هدفمند.
درود براي خلاقيت در نمايش موضوعي نخ نما شده.
"۰۷:۴۶ ۰۵ آبان ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | غلامرضا زرامینی (200)

درود و سلام
از خواندن نظرات دوستان پیش کسوت مطالب فراوانی آموختم و بهتر دیدم. سعی کردم با دیدی متفاوت به این ثبت بنگرم اولین چیزی که برایم سوال شد این بود که اگر چیدمانی در عکس نیست که اکثرا معتقدند که نیست چرا هر کدام از سنگ قبرها به یک سمت هستند ؟ یا اینکه این کدام قبرستان است که مرده هایشان را هر کدام به یک سمت دفن کرده اند ؟
البته این سوالات نمیتواند تمام نکات فنی و اجرایی و نکات قوت عکس را خدشه دار کند .
نام نیکو گر بماند ز آدمی
به کزو ماند سرای زر نگار
براستی اگر نام نیکی بماند سالها پس از رفتن نیز یادمان خواهند کرد. شاد باشید و سلامت

"۰۷:۴۶ ۰۵ آبان ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | احسان قنبری فرد (9266)

سلام جناب آقای زرامینی.
مشتاقانه در انتظار بودم تا یکی از دوستان سوالاتی را که شما ذکر کردید از من بپرسد..
مکان عکس ، قبرستان قدیمی شیراز است .
جایی که قبرهایش 100 یا 200 سال یا بیشتر قدمت دارند.
جایی که قبرها گویی نبش شده اند و جسم و روح از آن خارج شده است.
این منظره بهتر از سایرین اتفاق و تلاطم را در قبرستان نمایان می ساخت.
سنگها.. گلها و حتی آن کفش کهنه ..همه در جای خود بودند و کوچکترین چیدمانی را دریافت نکرده اند .
اینکه شخصی بعد از سالها گلی بر قبر گذاشته بود اما تلاشی در آراستن مقبره نداشت براین سوراخ کننده!! بود.
سنگ پایینی نیز سنگ مقبره ای بود که در اثر نا ملایمات جوی پوسته اش را از دست داده بود.
مسلما از همه پیرتر بود...!!!
"۱۶:۰۰ ۰۵ آبان ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | احسان صباغی (3382)

سلام و درود

- قدمت ، تخريب ، از هم پاشيدگي كه در چينش تصوير حاصل شده با نور و كنتراست مناسبي همراه شده است كه شفافيت ثبت ديجيتال از قدرت تاثير آن كاسته است، به نظر مي رسد تلطيفي كه توسط بافت به هم پيوسته و نرمي كه توسط ثبت ديجيتال حاصل شده است اگر با گرين بيشتري تركيب مي شد قدرت ثبت را چندين برابر مي كرد.

- جناب قنبري فرد شما در نوشته هايتان قلم بسيار روان و زيبايي داريد كه به دليل ماهيت اين سايت ( عكاسي ) كمتر به چشم مي آيد فعاليت در زمينه نوشتاري گوشه اي ديگري از توانمنديهاي شما را در معرض ديد خواهد گذاشت.

پايدار و پيروز باشيد.

"۱۶:۰۰ ۰۵ آبان ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | احسان قنبری فرد (9266)

سلام بر جناب اقای صباغی عزیز.
سپاس بابت حضور و تاویل زیبایتان .
و بیش سپاس بابت پیشنهاد دوستانه شما.
"۲۲:۰۲ ۱۴ آبان ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | امید گلزار (3940)

اعتماد به کلیشه ها اعتماد به دوباره نگریستن
و جور دیگر دیدن
به مرگ فکر نمیکنم
به نابودی و نیستی نیز
فقط یک چیز
تبریک برای تولدی دیگر
درک و شعور و در عکاسانه ات
"۰۲:۱۲ ۰۸ فروردين ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | امیرحسین غظنفری (7)

با سلام
اول : شما همیشه خودتان به عکس های خودتان نظر می دهید؟ آن هم با امتیاز؟ عجب کاره جالبی

دوم : در نظری که برای عکس من ارسال کرده اید، گفته اید که من از فلاش به صورت کنترل نشده استفاده کرده ام لازم دونستم خدمتتان عرض کنم که اصلاً در این عکس فلاش استفاده نشده است برای اثبات حرفم میتوانم اصل عکس که هیچ گونه EDIT بر روی آن انجام نشده را برایتان ارسال کنم.
لطفاً قبل از اظهار نظر غیر حرفه ای یک کمی مطالعه در رابطه با عکس نموده و سعی کنید بیشتر از این عکس ببینید و نقد درست بخوانید که شاید باعث پیشرفت شما شود...
به امید موفقیت شما در این رشته

"۰۲:۱۲ ۰۸ فروردين ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | احسان قنبری فرد (9266)

سلام دوباره دوست عزیز.

استفاده از فلاش و بسیار از اطلاعات دیگری در درون اطلاعات اگزیف عکس موجودند و استناد من نیز به عنوان منتقد به همین اطلاعات است در ردیف بیست و سوم اگزیف عکس شما میبینیم:
flashUsed: Yes
و این یعنی استفاده از فلاش.
در مورد سوال اول، چنین اتفاقی هیچ وقت نمی افتد دوست من. لطفا واضحتر با ذکر مورد توضیح بفرمایید تا پاسخ را به حضورتان ارائه کنم.