گالری تصاویر "امیر عنایتی"

         
عکس
نام :   در گذر زمان ....! (امتیاز : 72)
عکاس :   امیر عنایتی (امتیاز : 5632)
نوع دوربین :   Nikon
مدل دوربین :   Nikon D80
نظرات :   46
بازدیدها :   1329
تاریخ ارسال :   ۱۶ مهر ۱۳۸۹
علاقه‌مندی‌ها :   0
دسته‌بندی سايت :   سیاه و سفید , مفهومی
توضیحات عکاس

"۲۰:۱۰ ۱۶ مهر ۱۳۸۹" | مفید (11) | امتیاز (2) | پریسا شادمان گهر (784)

ثبت قابل تاملی است.
خطوط به خوبی نگاه را به طرف عابران هدایت می کند.
برای من تکرار این خطوط تداعی کننده ی روزمرگی زندگیست و دو نفری که در گذر زمان می روند تا در دل این روزمرگی گم شوند...
"۲۰:۱۴ ۱۶ مهر ۱۳۸۹" | مفید (14) | امتیاز (2) | امید امیدواری (1727)

سلام...
كمپوزيسيون دلچسبي ست كه آثار آندره كرتس بزرگ را ياد آوري مي كند.
بي ترديد ذات و سرشت عكس با زمان در ارتباط هست اما در عكس ، اين امر كه در عنوان قيد شده است مشهود و بارز و برجسته نيست.
يك عنوان " بدون عنوان" براي اين عكس از ديد بنده كفايت مي كند .
عكس خوبيست.
موفق باشيد.

"۲۰:۴۶ ۱۶ مهر ۱۳۸۹" | مفید (14) | امتیاز (2) | مهدی پ (3489)

سلام بر شما دوست عزیز
باز هم پنجره و باز هم انعکاس
تیر برقی کج ناشی از شکست نور و انعکاس و در دو عابر در فکر رفتن ....
قدم های استوار خانم،اراده محکم اونها رو در رفتن میرسونه
کاش سر مرد بیشتر دیده میشد
اما در قسمت های بیشتری از صحنه خطوطی صاف و منقطع دیده میشن که تصویری موزاییک وار رو ساختن
انگار تصویر تکه های پازلیست که در کنار هم قرار گرفته شدن،بدون هیچ تناقصی،تکه های زمان....

کادر مثل همیشه عالی بسته شده و باز هم نگاه دقیق شما این تصویر زیبا رو خلق کرده
ادیتی مناسب در جهت نشان دادن مفهوم
در کل زیباست

لذت بردم

شاد و موفق باشید
"۲۰:۵۱ ۱۶ مهر ۱۳۸۹" | مفید (13) | امتیاز (0) | محمد صفرپور/ نوروز (1792)

اشکال سخت هندسی موجود در زندگی انسان بر او غلبه کرده اند و بار سنگینی که از آن بردوش دارند همواره آنهارا تحت فشار قرار میدهند و قدم زدن را سخت میکنند و کمک به گذر سریع زمان را به همراه دارند..

ثبت از انرژی بصری بالایی بر خوردار است که به پشتیبانی کادر عمودی و خطوط عمودی صورت گرفته است

مود رنگ که این گذر را فریاد میکند...
______________________________________________
شرمنده محروم از ثبت امتیاز میباشم

ارادتمندتان نوروز


"۲۱:۰۰ ۱۶ مهر ۱۳۸۹" | مفید (19) | امتیاز (2) | علیرضا میرزایی (1433)

انسان محصور در انتظام هندسی و ریاضی مدرنیته
زاویه دید عکاس متفاوت است
و عکس در توهم میان واقعگرایی و فتوآرت در نوسان است
سرفراز باشید
"۲۱:۰۳ ۱۶ مهر ۱۳۸۹" | مفید (10) | امتیاز (2) | صفا کسایی (293)

دوست دارم بگم خیلی قشنگه.
با بی عنوانی موافقم.
ترکیب بندی قوی داره وبا اینکه هندسی ولی پر حسه.
چه خوب دیدین.
ممنون و موفق تر باشید.
"۲۱:۰۸ ۱۶ مهر ۱۳۸۹" | مفید (12) | امتیاز (2) | داریـوش منصوری (6096)

سلام
nullانسان محصور در انتظام هندسی و ریاضی مدرنیته زاویه دید عکاس متفاوت استو عکس در توهم میان واقعگرایی و فتوآرت در نوسان است
پيروز باشيد
"۲۲:۰۱ ۱۶ مهر ۱۳۸۹" | مفید (16) | امتیاز (2) | احسان قنبری فرد (9266)

بهره گیری از انعکاس همراه با نگاهی هستی شناسانه موجب ایجاد ثبتی فرمال شده است که علیرغم تمام المانهای واقعی خود ..در حال ورود به دنیای غیر واقعی ( سورئال ) استع ..
اشکال هندسی از عناصر ساختاری ثبت به شمار می آیند که با نظمی پازل گونه از بالا به پایین چیده می شوند و در نیمه پیشین کادر نظام هندسی خود را در هم ریخته و از هم پاشیده میبینند ..
انسان در حضوری برهم زننده بیتفاوت مثل همیشه در حال عبور و تیر چراغ برق که فضایی پشت سر او برای بیننده روشن میکند و بیننده او را در خدمت رهگذر نمی یابد که در جهت القای توجه بیننده به مسیر طی شده و فضای خالی ردپا است..در روشنایی روز.. چراغ به تمثیل زیر میماند..

دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر..
کز دیو و دد ملولم و انسانم ارزوست ..
استفاده تیز بینانه از عناصر هندسی همگام با انعکاس.. در ایجاد ثبتی تامل برانگیز و القاگر..موفق و موثر است و نویزهای موجود..چه موجود و چه اصلاح شده ..هر جند در ویرایش رخ می نمایند .. اما شایسته تاویل ساخته آراسته هندسی و اندکی ماورایی است که در تضاد با نیمه پیشین و آلودگیهای موجود بر شیشه ها به خوبی مبین و رهنما میشود.
"۲۲:۱۵ ۱۶ مهر ۱۳۸۹" | مفید (9) | امتیاز (2) | امین پروین (595)

درود
ثبتی مفهومی و زیبا
ثبت قابل تاملی است. خطوط به خوبی نگاه را به طرف عابران هدایت می کند. برای من تکرار این خطوط تداعی کننده ی روزمرگی زندگیست و دو نفری که در گذر زمان می روند تا در دل این روزمرگی گم شوند...
"۲۲:۲۷ ۱۶ مهر ۱۳۸۹" | مفید (12) | امتیاز (2) | محمد قدرتی وایقان (1418)

سلام ،

درود بر این دید و این ذهن .

انتخاب زاویه مناسب ، کادر بندی خوب و فشردن بموقع دکلانشر از یک صحنه عادی ، یک ثبت زیبا پدید آورده .

ترا آئينه آگه سازد از زيبائي و زشتي

بلي اينسان هنر جز از دل روشن نمي‌آيد

در برخی نقاط کمی کاهش کیفیت به چشم میآید ... شاید تاثیر ریسایز ...

نگاهتان مستدام
"۲۳:۵۱ ۱۶ مهر ۱۳۸۹" | مفید (13) | امتیاز (2) | احد مداحی (2334)

سلام
انسان محصور در انتظام هندسی و ریاضی مدرنیته
زاویه دید عکاس متفاوت است
و عکس در توهم میان واقعگرایی و فتوآرت در نوسان است

ترکیب و مد سیاه و سفید به زیبایی رسایی کار کمک بسزایی کرده ...

شاد وخرم باشی
"۲۳:۵۶ ۱۶ مهر ۱۳۸۹" | مفید (13) | امتیاز (2) | مهدی تکلّـــو (2660)

1547...

در تار و پود خطوط عمودی و افقی این کادر تیر برقی هم رنگ جماعت می شود .. اما او کمر خم می کند .. و اسیر اعوجاج می شود ..
این کادر به مدد نگاه تیزبیتان از انسان محروم نمی ماند و حضوری تیره و گذرمند می شود سهم انسان از این قاب ..
نظام هندسی هستی بر مداری منحنی و نرم خلق شده .. اما این جا انسان اسیر خطوط شکسته و عمود بر هم و موازی است. .
شاید آن تیر برق هم نمود و شمایی استعاری از آن انسان است ..
"۰۱:۰۲ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (10) | امتیاز (2) | روح اله ایزدشناس (1670)

سلام
انسان محصور در انتظام هندسی و ریاضی مدرنیته
زاویه دید عکاس متفاوت است
و عکس در توهم میان واقعگرایی و فتوآرت در نوسان است

ترکیب و مد سیاه و سفید به زیبایی رسایی کار کمک بسزایی کرده ...

شاد وخرم باشی
"۰۱:۵۶ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (7) | امتیاز (1) | موسا بلبله (545)

سلام دوست من
خط،شکل،بافت و فرم هر سه در یک قاب خودنمایی میکند .. در کنار آن حضور منحنی چراغ و در جایی دیگر انعکاس عبور انسان از این صحنه ثبتی پرمفهوم و قوی را پدید آورده است .. مد انتخابی مناسب است و اندیشه تان قابل تحسین.
"۰۶:۵۰ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (3) | عزیز عباسی (10130)

بهره گیری از انعکاس همراه با نگاهی هستی شناسانه
"۰۷:۱۰ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | محمود ترابی (2376)

با سلام

كمپوزيسيون دلچسبي ست كه آثار آندره كرتس بزرگ را ياد آوري مي كند.
بي ترديد ذات و سرشت عكس با زمان در ارتباط هست اما در عكس ، اين امر كه در عنوان قيد شده است مشهود و بارز و برجسته نيست.
يك عنوان " بدون عنوان" براي اين عكس از ديد بنده كفايت مي كند .
عكس خوبيست.
موفق باشيد.
"۰۷:۲۹ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | حمید عزیزی خانقاهی (6679)

با سلام و ادب
ثبت زيبايي شده . حركت را مي توان در اين ثبت به خوبي حس كرد. استفاده تیز بینانه از عناصر هندسی همگام با انعکاس.. در ایجاد ثبتی تامل برانگیز و القاگر..موفق و موثر است و نویزهای موجود..چه موجود و چه اصلاح شده ..هر جند در ویرایش رخ می نمایند
موفق باشيد
"۰۸:۳۰ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | علیرضا حاجی حسنی (638)

سلام دوست گرامی.
دید بسیار خوبی داشته اید. این نوع نگاه برایم ستودنیست.

تبریک و تشکر.
موفق و پیروز باشید.
"۰۸:۳۴ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (6) | امتیاز (2) | زهرا دلاوری (4393)

سلام
برای من تداعی کننده نوعی پازل است
که هنوز خانه های بسیاری از آن تکمیل نشده است
شاید که باید نگاهی نو و ساختاری نو ...

شاد باشید
:)
"۰۹:۱۱ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (6) | امتیاز (2) | هدا رحیمی (2179)

سلام

انسان محصور در انتظام هندسی و ریاضی مدرنیته زاویه دید عکاس متفاوت است و عکس در توهم میان واقعگرایی و فتوآرت در نوسان است

بهره گیری از انعکاس همراه با نگاهی هستی شناسانه

اسارت در بعد زمان در این ثبت کاملا قابل لمسه ، در حرکت و گرفتار حصار زمان

نظرشخصی:کاش مرد داخل تصویر هم کامل در کادر می بود


موفق و پیروز باشی
"۰۹:۳۰ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | آرش کریمی (5160)

بسيار خوب ...
تركيب بندي اين عكس حرف نداره
"۰۹:۴۷ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (2) | ﻣﮩﺪﮮ ﺍﺳﻤﺎﻋﻴﻠﮯ/ﻋﻠﮯ (1584)

سلام. به نظرم کار زیبا ییست. موفق و پیروز و شاد و سر بلند با شید دوست من.
"۰۹:۵۷ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | آ ر ش ا سـکـو یـی (1185)

انسان محصور در انتظام هندسی و ریاضی مدرنیته
زاویه دید عکاس متفاوت است
و عکس در توهم میان واقعگرایی و فتوآرت در نوسان است
سرفراز باشید



aRash.oSkooie
"۱۱:۲۶ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | علی باروتکوب (1143)

با سلام و درود
پازل تصوير با چشم بازي مي كند و آن را به سمت سوژه مي كشاند... ولي در اين جا تازه اضطراب شروع مي شود... سوررئالي سرگيجه آور...
شخصاً تير برق را مزاحم مي بينم.
موفق باشيد.
"۱۱:۳۰ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | محمد رضا گودرزی (3885)

يك جور دهان كجي به عادتهاي مانوس بصري ...
هميشه انعكاس ها را از هر نوعش دوست داشته ام از سوئي نمايان گر سويه ديگر اين جهان هستند


هوشمندانه اما نه الزاما فلسفي
"۱۲:۳۱ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | منوچهر بهمنی (3156)

سلام دوست عزيز
ثبت خيلي خوبي ارائه داده ايد/نگاه و زاويه برداشت عاليست/تركيب بندي و اديت فوق العادست/
هميشه شاد و خندان باشي.

"۱۲:۵۴ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (0) | امیرحسین علیداقی (2683)

درود

ثبت قابل تاملی است.

خطوط به خوبی نگاه را به طرف عابران هدایت می کند.
برای من تکرار این خطوط تداعی کننده ی روزمرگی زندگیست و دو نفری که در گذر زمان می روند تا در دل این روزمرگی گم شوند...
مرحبا
"۱۲:۵۶ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | امیرحسین علیداقی (2683)

متاسفانه محروم شدم از امتياز
+2
"۱۳:۴۳ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | میر محسن شناسی اذری (2253)

اشکال سخت هندسی موجود در زندگی انسان بر او غلبه کرده اند و بار سنگینی که از آن بردوش دارند همواره آنهارا تحت فشار قرار میدهند و قدم زدن را سخت میکنند و کمک به گذر سریع زمان را به همراه دارند..

ثبت از انرژی بصری بالایی بر خوردار است که به پشتیبانی کادر عمودی و خطوط عمودی صورت گرفته است

مود رنگ که این گذر را فریاد میکند...
"۱۳:۵۳ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | نیلوفر حسین زاده مقدم (3544)

درود بر شما

اشکال سخت هندسی موجود در زندگی انسان بر او غلبه کرده اند و بار سنگینی که از آن بردوش دارند همواره آنهارا تحت فشار قرار میدهند و قدم زدن را سخت میکنند و کمک به گذر سریع زمان را به همراه دارند..

نگاهی انتزاع گرایانه و خاص ..
سوژه تیره پایین تصویر میتونست نمود بیشتری داشته باشه .

پاینده باشید.
"۱۴:۳۳ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | هما اثنا عشری (363)

درود

ثبت ماندگاریست ، به خصوص نام آن.
کادر عمودی پر صلابت که ادامه راه رفتن زن و مرد در راه را پر رنگ
می نماید.
فضای بالای عکس مانند پازلی است که قرار است هر قطعه سر جایش
باشد و هست.
کاملا فضا انتزاعی ، غریب به چشم می آید.
نگاهتان قابل ستایش و یاد گرفتنی است.

پاینده باشید
"۱۴:۳۵ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (0) | هما اثنا عشری (363)

2+ فراموش کردم امتیاز عکس را بدهم.
"۱۴:۵۱ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | آرش نصیری (11202)

سلام بر جناب عنایتی

هر از چند گاهی عکسی ارسال میکنی که هرچه نداشته باشد دید زیبایی پشت سر آن است

بکارگیری خوب عکاس از انعکاسها و فرمهای هندسی خاص که چیدمانی منظم و گاه غیر واقعی دارند نشان از خلاقیت او و دید خوبش در اینگونه دیدن دارد.شاد باشید
"۱۵:۴۲ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | فرحناز پوراسماعیل زاده (510)

سلام
ثبت زیباییست
این انعکاس ، آن قطعات پازل گونه و جنب و جوش آدمهای در حال گذر و همینطور انتخاب مود سیاه و سفید بسیار به جا و خلاقانه است.
سپاس برای این ارسال +2
"۱۶:۱۸ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | شادی آفرین آرش (7742)

این شکستگیها و این اعوجاجها
این سمت و سوی مخالف عناصر عکس
سمبلی از روشنایی در یک سمت
و تکاپویی از زندگی در طرفی دیگر
در دو سوی مخالف هم
هویتی ناتمام از یک کودک
این ریتم زندگی از بالا به پایین
که گاهی هماهنگ
و گاهی ناهماهنگ است
به راستی ما در کجای این ریتم قرار داریم
در آن قسمت هماهنگش
یا در قسمت ناهمگونش ؟؟؟
نا تمامیم؟ (مثل آن کودک)
تمامیم؟(مانند آن مادر)
و یا شکسته ایم (مثل روشنایی)
...
ثبتی است تامل برانگیز
و مطمئنن با برداشتهایی متفاوت
که از نقاط قوت عکس است
با کادر / مد و کنتراستی مناسب جهت القا مفهوم
...
شاید من نام آنرا بگذارم " ریتم زندگی"
"۱۶:۴۶ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (0) | سعیده امیری (541)

سلام دوست عزیز یک انعکاس بسیار زیبا و کاملا مفهومی
کادر عمودی انتخاب مناسبی است وجود اون دو رهگذر و اعوجاج حاصل از انعکاس مفهوم ناپایداری زندگی این دنیا رو میرسونه مانند قابهای دیگر که الان خالیند
ممنون از ارسال
هميشه موفق باشيد
+2
"۱۸:۳۰ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (2) | مــیلاد مـمتاز (1372)

درود بر جناب عنایتی عزیز
ثبت مفهومی زیبا و موفق ...
ترکیب بندی و ویرایش بسیار خوب...
موفق و پایدار باشی...
"۱۹:۱۸ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (0) | ابراهیم باختری بناب (8139)

سلام
اين نوع نگاهتون يه محيط اطرافتون قابل ستايشه
مد انتخابي سياه وسفيد رو شايسته اين ثبت ميدونم و بسيار تاثير گذار
كمپوزيسيون دلچسبي ست كه آثار آندره كرتس بزرگ را ياد آوري مي كند.
بي ترديد ذات و سرشت عكس با زمان در ارتباط هست اما در عكس ، اين امر كه در عنوان قيد شده است مشهود و بارز و برجسته نيست.
يك عنوان " بدون عنوان" براي اين عكس از ديد بنده كفايت مي كند .
عكس خوبيست.
موفق باشيد
2+
"۱۹:۱۹ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | ابراهیم باختری بناب (8139)

شرمنده محروم از امتياز دهي شدم
2+
"۲۰:۱۱ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (0) | امیر عنایتی (5632)

سلام به تمامی برزگواران و دوستانی که سر زد ند و وقت گذاشتند ......

اینکه بعد ار ارائه عکسهایم دست نوشته هایتان را میبینم خوشحالم و باعث دلگرمی بیشترم به عکاسی میشود .....

زیرا از شما عزیزان می آموزم.........

از همگیتان سپاسگذارم .................

"۲۳:۳۱ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | را مین هوشمندی (7541)

ترکیب خیره کننده‌ایی دارد و به حق شایسته توجه.
ممنون
"۱۳:۲۹ ۱۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | سعید حسن عباسی (13758)

نگاهی هوشمندانه و اجرایی خوب.

درود بر شما
"۱۳:۳۸ ۱۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | ذکریا جاسمی (1100)

سلام آقاي عنايتي
ترکیب خیره کننده‌ایی دارد و به حق شایسته توجه
عكس هاي اخيرتان را واقعا زيبا و متفكرانه به ثبت مي رسانيد.
موفق باشيد
"۱۳:۵۱ ۱۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | نیما ابوالقاسمی (433)

چقدرعالی
شکستگی ها
بهم ریختن فرم عناصر
جلوه ای بی نظیر به عکس داده
گذر زمان رو حس نکردم
اما تکنیک و انتخاب قاب بسیار خوب و بجاست
آفرین
"۱۷:۱۱ ۱۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | امید گلزار (3940)

كمپوزيسيون دلچسبي ست كه آثار آندره كرتس بزرگ را ياد آوري مي كند. بي ترديد ذات و سرشت عكس با زمان در ارتباط هست اما در عكس ، اين امر كه در عنوان قيد شده است مشهود و بارز و برجسته نيست. يك عنوان " بدون عنوان" براي اين عكس از ديد بنده كفايت مي كند .
"۱۴:۱۱ ۲۱ مهر ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | رضا شرکت (66)

انعکاس لحظه ای از روزمرگی در شیشه های سکوریت !
چه بسیار ند افرادی که روزی تصویرشان در این شیشه ها افتاده و حالا دیگر میان ما نیستند .

کماکان موفق عمل میکنید جناب عنایتی .

همیشه پاینده همیشه ایرانی