گالری تصاویر "امیر عنایتی"

         
عکس
نام :   (امتیاز : 86)
عکاس :   امیر عنایتی (امتیاز : 5632)
نوع دوربین :   Nikon
مدل دوربین :   Nikon D80
نظرات :   53
بازدیدها :   2062
تاریخ ارسال :   ۰۷ مهر ۱۳۸۹
علاقه‌مندی‌ها :   5
دسته‌بندی سايت :   سیاه و سفید , احساسات انسانی , مفهومی
توضیحات عکاس

"۱۷:۱۸ ۰۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (9) | امتیاز (2) | هدا رحیمی (2179)

سلام.....

چقدر زیباست ، نگاهتون واقعا زیباست ، چه حس عجیبی رو ثبتتون تلقین میکنه حس پیری حس تنهایی و....

ادیت کار واقعا زیباست

لذت بردم

موفق و پیروز باشی
"۱۷:۲۸ ۰۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (15) | امتیاز (2) | مهدی پ (3489)

سلام بر شما دوست عزیز
قبل از هر چیز نوع نگاهتان و زاویه ای که بستید برام جذابه
تنظیم کادر به این شکل،قرار دادن المان های مهم صحنه یعنی دست پیرمرد روی عصا و در پس زمینه هم به شکلی محو شده یک خانم با چادر رنگی در حال رفتن،واقعا زیباست

خوب دیدید و خوب هم اجرا کردید

این عکس شما من رو به فکر فرو برد،که آینده همه ما انسان ها این است،عصایی و دستی چروکیده ....
پیرمرد در حال آمدن است،میشه امید رو از این آمدن برداشت کرد و زن در حال رفتن و بی اعتنا به پیرمرد،میشه سرگرمی سن جوانی به بازی های روزگار و بی توجه بودن به آینده رو برداشت کرد

ادیت خوبی انجام دادید،نور خوب کنترل شده،با زاویه تابشی ملایم و عالی

اما چیزی که هست با عنوان موافق نیستم،تصویر مفهوم قوی ای داره و میشد عنوانی مناسب براش انتخاب کرد،این عنوانی که الان شما تعیین کردید نمیتونه مفهوم عکس رو برسونه،نمیدونم شایدم من نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم...


در کل خیلی زیبا و پر از معنی
لذت بردم
شاد و موفق باشید

"۱۷:۲۸ ۰۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (0) | شهاب صادقی (2549)

سلام و درود.
عکس بسيار خوبي شده.خصوصا که از زاويه اصولي عکس برداشت شده.
اما بنده برداشت ديگري از صحنه دارم.
اينگونه بر مي آيد که مرد در حال رفتن است و زن ايستاده و در حال نظاره کردن به رفتن مرد خويش.اين صحنه را زياد ديده ام.مرد حالت حرکت را داردو صحنه به گونه اي براي من تداعي کننده نگراني زن است و زن پشت به ديوار و درب خانه ايستاده است.پس زن نمي تواند حرکت داشته باشد.
اما برداشت آقاي مهدي پ دقيقا برعکس برداشت بنده است.ايشان زن را در حال حرکت توصيف کرده اند.
"۱۷:۳۰ ۰۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (8) | امتیاز (2) | محمدرضا منفرد (1665)

سلام دوست عزیز

اجرایی بسیار زیبا از یک سوژه و حسی غریب! تنهایی! پیری... و شاید هم انتظار...
ادیت کار فوق العده شده!

ممنون از این اشتراک زیبا
"۱۷:۵۸ ۰۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (10) | امتیاز (2) | احد مداحی (2334)

تنظیم کادر به این شکل،قرار دادن المان های مهم صحنه یعنی دست پیرمرد روی عصا و در پس زمینه هم به شکلی محو شده یک خانم با چادر رنگی در حال رفتن،واقعا زیباست

پایدار باشی

"۱۸:۱۰ ۰۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (11) | امتیاز (2) | احسان قنبری فرد (9266)

ثبت سرشار از نشانه هایی است که اشارتگر و القاگر در تاویلند..
دستی عصادار و چروکیده .به عنوان دالی قدرتمند و قطعی اشاره دارد به مدلولی به عنوان : پیرمرد...
فردی چادر به سر قطعیت دارد به معرفی زن ..
گنجانده شدن این دو فرد در یک کادر و در حال انجام حرکتی مخالف ناخواسته القاگر وجود ارتباطی است میان این دو ..
ممکن است در واقع هیچ نظم و ارتباطی بین آمدن پیرمرد و رفتن زن وجود نداشته باشد و حتی در زمان این برداشت اما این برداشت انسان را به تصور ارتباطی میان این دو سوژه فرا میخواند و تصور دخل مرد و زن به یکدیگر تنها در سایه روابط عاشقانه ای که در این سن نوعی عاشقی دوباره را متصور میشود ..ا مکانپذیر است و برداشتی جالب و شیرین برای مخاطبان را موجب میشود ..
البته میتوان در نگاهی بیطرف و کلی نگر تنها تضادی را میان آمدن و شدن متصور شد و دست از باورهای شاعرانه و ورود به ئنیای رومانتیسیزم شست ..

"۱۸:۵۲ ۰۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (6) | امتیاز (0) | محمدرضا پورحسن طنابچی (87)

با سلام به دوست هنرمندم
کار زیبا و منحصر به فردی رو به اشتراک گذاشیتن.
گفتنی ها رو دوستان و اساتید هنرمند و با دانش تر گفتند.
تصویر زیبا و قابل تقدیری را شاهد هستیم.
با تشکر بر آموخته های منِ تازه کار افزودی.

پایدار باشید
"۱۹:۲۴ ۰۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (9) | امتیاز (3) | محمد قدرتی وایقان (1418)

سلام ،

تا بر آمده پیری پایم از رفتار ماند
کیست تا برگیرد و در سایه تکم برد
ذره ام سودای وصل آفتابم در سر است
بال همت می گشایم تا بر افلکم برد

هيچ متني نميتواند لذتي كه از ديدن اين عكس بردم را بيان كند .

عكس هيچ نقصي ندارد الا عنوان ( كه اين عنوان شايد نتواند بار عكس را بدوش بكشد ) .

شايد بتوان اين عكس را با اين عنوان ( & = and ) دوباره ديد كه بنظرم بايد معني و تعلق خاطر به هم داشتن را متصور شد .

و در آنصورت بهترين چيزي كه بنظرم ميرسد اين بيت است :

آغاز يك سفر بود وقتی به هم رسيديم
با هر نفس هزار بار به سوی مرگ دويديم


نگاهتان مستدام .
"۱۹:۵۷ ۰۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (2) | ﻣﮩﺪﮮ ﺍﺳﻤﺎﻋﻴﻠﮯ/ﻋﻠﮯ (1584)

سلام عنوان بسته به حالت عکس خوب انتخاب شده پاسپارتو موفق نیست. موفق با شید
"۲۰:۱۶ ۰۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (7) | امتیاز (0) | امید بحرینی (27)

سلام دوست عزیز
ثبت زيبايي است...همه چی عالی است.حس دلتنگی... کادر بندی عالی است .به دل می نشیند....موفق باشید..
+2
"۲۰:۴۱ ۰۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (6) | امتیاز (2) | فریبرز هوتهم (350)

با سلام

تركيب بندي عكس بسيار خوب و منسجم هست
من بر خلاف برخي دوستان حس تنهايي رو در اين عكس حس نمي كنم بنظرم حالت گرفتن عصا در دستان مرد نوعي اقتدار را نشان مي دهد اقتداري مرد سالارانه در يك جامعه و يا بافت اجتماعي سنتي و حضور زن با چادر ي پوشيده و كاملا از پشت اين مساله را تقويت مي بخشد
البته اين برداشت شخصي من از عكس است .

نميدانم براي عكسي با دسته بندي مفهومي و احساسات انساني اين عنوان مناسب است يا نه!؟
به هر حال اين نظر عكاس محترم عكس هست

موفق اشيد و پويا
"۲۰:۴۹ ۰۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (9) | امتیاز (2) | آرش نصیری (11202)

نوع پوشش زن و عصای دست مرد هردو با هم نشان از سن بالای سوژه ها دارد.
نگاهی که طبق معمول مملکت ما زن را در دوردست مییند و با فوکوس روی مرد تاکیدی قویتر بر مردانگی دارد.

دومین عامل که به دلیل پشت به هم بودن سوژه ها عاید بیننده میشود نوعی حس فاصله و تنهایی و شاید قهر باشد که با این کادر به خوبی نشان داده شده.


البته این تنها برداشتی نیست که ازین ثبت میتوان داشت و افکاری دیگر نیز محتمل است

موفق باشید
"۲۱:۱۴ ۰۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (10) | امتیاز (2) | داریـوش منصوری (6096)

سلام دوست عزیز

اجرایی بسیار زیبا از یک سوژه و حسی غریب! تنهایی! پیری... و شاید هم انتظار...
ادیت کار فوق العده شده!
نگاهتان ستودنيست
"۲۲:۰۶ ۰۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (10) | امتیاز (2) | مهدی تکلّـــو (2660)

1547...

دستی فرسوده و کهنه که بی واسطه و بی درنگ ذهن را به مقصدی می رساند
و آن هم این که دست متلعق به یک پیرمرد است ... دستی طراوت باخته با پوستی
نه چندان لطیف که طبق معمول با عصایی هم جوار شده است .. یک دست و یک
عصا در یک قسمت از کادر و حضور یک زن که تمام قسمت های باقی مانده
را پر می کند ... و گل گلی ها و خط و خال های روی چادرش موجب تفکیک
و برجستگی وی از بک گراند فلو شده گشته است .. پشت کردن پیرمرد به آن
زن نوعی دلزدگی و دلگیری و شاید قهر و دلشکستگی و جدایی را می نمایاند
و ثبت به اشتراک دارای فضای رمانس و نوستالژی می شود.. در برداشتی دیگر
که ذهن من متحمل می شود چشم امید زن بر دستی مردانه است و انتظاری برای
تکیه گاهی و افسوس از این که دست مردانه فرسوده و ناتوان گشته و خود نیز
متکی بر عصایی شده است ..و شاید برداشتی دیگر اما با درصد امکان پایین ترکه
به ذهن بنده خطور می کند و فضای نوستالژیک و رمانتیک دو برداشت قبل را
رد می کند و فضایی بدیع می سازد سفر پیرمردی است با کمک عصایی و توسل
به آن و نگاه نگران و مضطرب آن زن به جهت انحراف و زاویه ای که عصا دارد ..
کادر عمودی به جهت تاکید بر قامت و درازای عمودی زن ، دست و عصا سه
عنصر شاخص ثبت انتخابی به جا بوده است ...زاویه ای هوشمندانه که دست و
عصا و آن زن را در کنار یک دیگر قرار داده است .. پاسپارتویی به پهنای نسبتا
زیاد که سعی داشته چشم بر دست و عصا و زن محدود بماند و ادامه ی جزییات
را در بیرون کادر جستجو نکند..
با توجه به مود انتخابی فضای غمگینی بیشتر تایید می شود
"۲۳:۱۵ ۰۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (0) | آرش سلامیان (211)

ثبت سرشار از نشانه هایی است که اشارتگر و القاگر در تاویلند..
دستی عصادار و چروکیده .به عنوان دالی قدرتمند و قطعی اشاره دارد به مدلولی به عنوان : پیرمرد...
فردی چادر به سر قطعیت دارد به معرفی زن ..
گنجانده شدن این دو فرد در یک کادر و در حال انجام حرکتی مخالف ناخواسته القاگر وجود ارتباطی است میان این دو ..
ممکن است در واقع هیچ نظم و ارتباطی بین آمدن پیرمرد و رفتن زن وجود نداشته باشد و حتی در زمان این برداشت اما این برداشت انسان را به تصور ارتباطی میان این دو سوژه فرا میخواند و تصور دخل مرد و زن به یکدیگر تنها در سایه روابط عاشقانه ای که در این سن نوعی عاشقی دوباره را متصور میشود ..ا مکانپذیر است و برداشتی جالب و شیرین برای مخاطبان را موجب میشود ..
"۲۳:۴۹ ۰۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (2) | صفا کسایی (293)

سلام.
خیلی خوبه.
چه زمینه ی قشنگی داره .چادر خانومه بافت و حس خیلی قشنگی به کارتون داده.
موفق تر باشید.
"۰۰:۱۴ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (0) | ابراهیم باختری بناب (8139)

سلام
احسنت بر شما و نگاهتان
ويرايش در خورتحيني رو انجام دادين با مد انتخابي بسيار مناسب
نوع پوشش زن و عصای دست مرد هردو با هم نشان از سن بالای سوژه ها دارد.
نگاهی که طبق معمول مملکت ما زن را در دوردست مییند و با فوکوس روی مرد تاکیدی قویتر بر مردانگی دارد.

دومین عامل که به دلیل پشت به هم بودن سوژه ها عاید بیننده میشود نوعی حس فاصله و تنهایی و شاید قهر باشد که با این کادر به خوبی نشان داده شده.

پايدار باشيد
2+شرمنده محروم از امتياز دهي
"۰۰:۵۶ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (6) | امتیاز (2) | امیر حسین مددی (7987)

بسیار زیبا و تفکر بر انگیز .
خط سفید در حد فاصل کت و عصای پیرمرد با بکگراند کمی به تصویر لطمه زده و این حس رو به بیننده تداعی میکنه که قسمت راست کادر (پیرزن) به صورت تصنعی محو شده است .
"۰۰:۵۷ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (6) | امتیاز (2) | زهرا درویشیان (4596)

و خاطره مرگ تکیه بر مرد المینیومی. چادری المینیومی. عصای المینیومی. پوست المینیومی....
جدایی- ترک و ادامه دادن در ترکیب بندی و قدرت فوکوس کاملا اعمال شده.
"۰۵:۱۸ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (6) | امتیاز (3) | عزیز عباسی (10130)

شاهکار ...
تبریک میگم ..
"۰۷:۳۳ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (7) | امتیاز (2) | پروانه پاری (3229)

هرقدم رو به جلو بعنی دور شدن از چیزی و نزدیک شدن به چیز دیگر.

سلام دوست هنرمند
ترکیب بندی زیبا و کادر ی مناسب و از مهم تر دیدگاه شما قابل تقدیر می باشد.

با احترام
"۰۸:۰۶ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (6) | امتیاز (2) | حمید عزیزی خانقاهی (6679)

با سلام و ادب
ثبت زيبايي شده . مد انتخابي ، زاويه و قرار گرفتن همه عناصر به صورت هوشمندانه باعث تاثيرگذاري اثر شده .
موفق باشيد
"۰۸:۲۲ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (7) | امتیاز (2) | مهدی قنادی (2404)

سلام دوست خوبم
از آنگونه ثبتهايي است كه بيننده را به تامل واميدارد.
خيلي عالي كار كرديد. عناصر عكس و طرز قرار گيري آنها به خوبي مفهوم مورد نظر را القا ميكند.
موفق و سربلند باشي
+2
"۰۹:۰۲ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (8) | امتیاز (2) | محمد گودرزیان (3482)

سلام امیر عزیز
این عکس شما من رو به فکر فرو برد،که آینده همه ما انسان ها این است،عصایی و دستی چروکیده ....
پیرمرد در حال آمدن است،میشه امید رو از این آمدن برداشت کرد و زن در حال رفتن و بی اعتنا به پیرمرد،میشه سرگرمی سن جوانی به بازی های روزگار و بی توجه بودن به آینده رو برداشت کرد
شاد باشی
"۰۹:۱۴ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (8) | امتیاز (2) | امید گلزار (3940)

با سلام به دوست عزیز
کار زیبا و منحصر به فردی رو به اشتراک گذاشیتن. گفتنی ها رو دوستان و اساتید هنرمند و با دانش تر گفتند. تصویر زیبا و قابل تقدیری را شاهد هستیم.
ممنون از این عکس
"۰۹:۴۷ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (10) | امتیاز (2) | کیارنگ علایی (362)

حداقل تلاش در دستيابي به مفهوم "زبان بصري" در عكاسي.
با فوكوس و تركيب خوب، و مود رنگي كارآمد.
انتقال مفهومي ساده توسط depth of field و كنترل خوب و آگاهانه آن توسط عكاس.

"۰۹:۴۷ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (0) | امیر عنایتی (5632)

سلام جناب علائی عزیز.....

حداقل تلاش در دستيابي به مفهوم "زبان بصري" در عكاسي.
با فوكوس و تركيب خوب، و مود رنگي كارآمد.
انتقال مفهومي ساده توسط depth of field و كنترل خوب و آگاهانه آن توسط عكاس.



بزرگترین افتخارم در دنیای بزرگ عکاسی این است که......

شاگردتان بوده ام .....

همواره راهنمائی هایتان مرا به عکاسی دلگرم نموده است.....

از تمامی دوستانم که نظر نوشتند بینهایت ممنونم......

"۱۰:۰۱ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (3) | حسین خسروی (2172)

سلام دوست عزیز
ک ثبت بسیار زیبا که نشان از تجربه ای سرشار دارد
حداقل تلاش در دستیابی به مفهوم "زبان بصری" در عکاسی.
با فوکوس و ترکیب خوب، و مود رنگی کارآمد.
انتقال مفهومی ساده توسط depth of field و کنترل خوب و آگاهانه آن توسط عکاس.
"۱۱:۵۸ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (8) | امتیاز (2) | علیرضا میرزایی (1433)

هميشه باور داشته ام عكس خوب علاوه بر رعايت دقيق موارد تكنيكي بايد واجد درامي در بطن خويش باشد
و رعايت چنين امري فرايند خوانش عكس را براي مخاطب به پروسه اي لذتبخش و گيرا تبديل ميكند .
عكس زيبايتان واجد هردوست .
تكنيك خوب.
درامي زيبا
سرفراز باشيد !
"۱۲:۰۳ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (2) | پریسا شادمان گهر (784)

پیرمرد در حال آمدن است،میشه امید رو از این آمدن برداشت کرد و زن در حال رفتن و بی اعتنا به پیرمرد،میشه سرگرمی سن جوانی به بازی های روزگار و بی توجه بودن به آینده رو برداشت کرد

ادیت رنگ و کنترل نور هنرمندانه است.
کادر به زیبایی انتخاب شده...

پاسپارتو می توانست کمتر باشد. به نظرم کمی نگاه را منحرف می کند.
"۱۳:۱۲ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | محمد جواد شفیعیان (9750)

با سلام
تو می روی ..
من می روم ...
ما می رویم....
گذشته را در ذهن قابی می زنیم
اسمش را خاطره می گذاریم
خاطر ها خاک می گیرند
اسمش را یاد رفتگان می گذاریم
برای رفتگان بفرستیم
هر از گاهی..
حمد ی و صلواتی....
با آرزوی بهترینها برای شما
+2
"۱۳:۲۲ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (2) | شاهین غفاری (2714)

سلام و درود بر امير
ثبتي دلنشين و روايتي زيبا از گذر عمر... اديت و رنگ در خدمت حس و حال تصوير است...
پيروز باشي
"۱۳:۲۳ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (7) | امتیاز (2) | محمد صفرپور/ نوروز (1792)

صفحه ای که درون مایه اش یک پایان است...

به نظر عکاس به نوعی با زاویه ثبت خود(روبروی مرد) مخاطب خود رابیشتر مرد میخوانده....این مرد به سوی ما می آید و آن زن ...

ولی بلافاصله تاملی که انجام میشود پدید آورنده تردید در بیننده است... پس از زندگی هردو در یک وضعیت قرار دارند... پس مرد به سوی ما نمیآید...

تاویلی که به ذهنم قدم گذاشت:

پایان زندگی یک زن و تنهایی یک مرد...

کادر بندی و ترکیب بندی را مناسب میدانم و انتخاب مد رنگ که سبب تاثیر گذاری شده است و زاویه برداشت گویا که سبب حضور المان های الزامی در کادر گردیده...

فضایی که زن به سمت آن ایستاده به نظرم باید اندکی بیشتر مبهم مینمود...تا آینده آن قابل پیش بینی نباشد



و درپایان از یکدیگر دور میشوند....

ازروی قطره های اشک میتوان آنهارا دنبال کرد....

"۱۴:۳۷ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | سعید حسن عباسی (13758)


نجوای قلب مهربانت را در ژرفای این قاب می توان به آرامی شنید.

عکسی بسیار خوب.
ممنون از ارسال
"۱۵:۰۰ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (3) | مسعود بیابانی (304)

به نام خالق زشتي و زيبايي.
سلام بر چشمهايي كه لحظه اي از زندگي گذشته و آينديمان را اينچنين ديد. چه زيبا لحظه گذر بشر را شاعرانه بيان نموداي. آفرين................
(پيرمردي كه تمام عمر تنها نبود زيرا هميشه تنهايي با او بود).
"۱۵:۳۴ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (0) | هما اثنا عشری (363)

درود

چه ظریف و زیبا دیده اید. کاملا زیر پوستی و عمیق به این موضوع نگاه کرده اید.
سیاه و سفید شدن آن بر ارزش اکار افزوده است.
و این که برای عکس به این زیبایی نامی انتخاب نکرده اید!!!
از عکستان لذت بردم و آموختم.

پاینده باشید
"۱۸:۳۹ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | هادی دهقان‌پور (9761)

ترکیب منسجم و المان‌های آشنا. نمی‌دانم، شاید بیش از هر چیز، نزدیک‌ترین ارتباط کهولت سن با همان ناتوانی‌هایش درنظر گرفته شده. یک تعریف روتین! شاید در این میان، به‌دنبال معجزه‌ای می‌گردم از این نسل فریزشده‌ی دستان عکاسان و احیای دوباره‌ی ماهیت حضور آن‌ها.
1.5+
"۱۹:۳۲ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (1) | علی باروتکوب (1143)

با سلام و درود
نظرم حالت گرفتن عصا در دستان مرد نوعي اقتدار را نشان مي دهد اقتداري مرد سالارانه در يك جامعه و يا بافت اجتماعي سنتي و حضور زن با چادر ي پوشيده و كاملا از پشت اين مساله را تقويت مي بخشد
موفق باشید.
"۲۲:۳۴ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | امید امیدواری (1727)

سلام امير جان...
تركيب بندي منسجم و ايراني دارد كه به دل مي نشيند.
وضوح و كيفيت عاليست.
قدري پاسپارتو ضخيم هست.
موفق باشيد.

"۲۳:۰۸ ۰۸ مهر ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | محمد رضا شهاب (1577)

درود بر شما دوست عزیز.
کادر بندی و ترکیب بندی ثبت بسیار عالی و فنی اجرا شده اند.مود رنگی به زیبایی ثبت بسیار کمک کرده است و بسیار زیبا و چشم نواز میباشد.ویرایش(ادیت) خوب و مناسب انجام شده است.
پاینده باشید.
SHAHAB
"۰۱:۱۲ ۰۹ مهر ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | نیلوفر حسین زاده مقدم (3544)

سلام و درود

برداشتی منحصربفرد بابت موضوع و کادر بسته شده ..
من از عکستون یک مرحله گذر رو برداشت میکنم.

گذر از باهم بودن ..
گذر از آخرین لحظه ها و دلبستگیها ..
شاید حتی گذر از خویشتن ..

که تداعی گر رازهای واقعی زندگیست.
آنچه که در عکس دوست دارم بافت عصای این مسافر پیر است که با بافت دستش همخوانی پیدا کرده ..
تم انتخابی کاملا در خدمت مفهوم ..

علت خاصی نداره . به حساب روزمرگیها بگذارید.
پاینده باشید.
باتشکر



"۰۲:۱۳ ۰۹ مهر ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (2) | صابر وکیلی راد (1317)

درود بر شما

اگر بتوان ثبت را از لحاظ ارزشبندی بسنجیم میتوان آنرا در زمره
یکی از برترین ثبت های این عکاس در خیل عکسهای ارسالی اش
دانست.ثبتی که اینبار از تفکری بسیار عمیق در پس خود بهره
میجوید،گذار و گذر برترین احساسی است که از تماشای ثبت بر
ذهنم رسوخ میکند،چثدر زیبا زن در این قاب نادیده گرفته شده،نه
نادیده شدن از لحاظ فکری که از لحاظ بصری زیرا همین نا مهم
بودنش در کادر است که به کاراکتر زن امروز کمک کرده،این زن را
نمادی و مجازی از زنان امروز میگیرم،چقدر ناجوانمردانه و سلانه سلانه
پیرمرد او را رها میکند،حسی از تنفر دارد این دست ها،نمیدانم
چرا!اما این احساس قالب بر این دست هاست.
به واقع اگر تاملی ارزشمند پشتوانه ثبتی باشد حاصلش یه
مانند این ثبت ارزشمند خواهد بود در حالی که ثبت های بی
ارزش میتوانند هر روز بر دیدگان ما ظاهر شوند بی آنکه ارزش
نگارش کلمه ای را داشته باشند.باشد که پشتوانه هر ثبتی
نگاهی ارزشمند استوار باشد.

بسیار مفهوم گرا و ارزشمند
با احترام
2+
"۰۴:۵۹ ۰۹ مهر ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (0) | رضا شرکت (66)

جناب عنایتی - عکس قشنگی گرفتی و از اون زیباتر ادیتی هست که روش انجام دادی .
اگه با همین سرعت پیشرفت کنی به زودی شاهد حضور موفقت در جشنواره های خارج از ایران هم خواهیم بود.
همیشه پاینده همیشه ایرانی

+2

"۰۴:۵۹ ۰۹ مهر ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | امیر عنایتی (5632)

استاد عزیزم جناب دکتر شرکت.....

اگر پیشرفتی در کارهایم دیده میشود از وجود استادانی چون شماست...

زحمات شما همشهری عزیزم که خود از عکاسان برتریست که نخواسته نامش را کسی بداند ....مرا به سوی هدفم پیش برده ...

امیدوارم شاهد حضورتان در سایت باشم ...واقعا خوشحالم کردید....


موفق باشید...
"۰۸:۳۵ ۰۹ مهر ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | محمد رضا گودرزی (3885)

دوست گرامی
این نگاه روشن به مقوله ای تا این حد ناامیدانه نشان از روح انسان دوستانه شما دارد
اهمیت پلان در این عکس کاملا هویداست

موفق باشی
"۱۰:۱۱ ۰۹ مهر ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | مجید مومنی مقدم (8228)

سلام بر شما
ثبت بسیار پربار و معنی گرایانه به یک مفهوم اجتماعی و انسانی که بدون هیچ توضیحی مفهوم را به مخاطب منتقل می نماید
موفق باشین
"۱۳:۱۲ ۰۹ مهر ۱۳۸۹" | مفید (6) | امتیاز (2) | مــیلاد مـمتاز (1372)

درود بر جناب عنایتی عزیز
ثبت بسیار زیبا و موفق...
نگاه زیبا و اجرای بسیار خوب ...
موفق و پایدار باشید...
"۱۴:۱۷ ۰۹ مهر ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | امین شیشه گر (1308)

سلام.برش ها بسیار قدرتمند اعمال شده اند طوری که نگاه در قاب زندانی می شود. یادآور پیری ، ناتوان شدنها و تنهایست. و سرانجام راهی که باید عبورش کرد گر چه با عصا.
"۱۴:۴۳ ۰۹ مهر ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (1) | سهیل زندآذر (3669)

با سلام.
یک نگاه زیبا همراه با اجرایی مناسب مفهوم زیبایی را در پدید اورده.ترکیب بندی مناسب استفاده از عناصر تاثیر گذار در بکگراند و همچنین انتخاب مد سیاه و سپید از ویژگیهای خوب تصویر هست.ممنون از ارسال.
"۱۷:۲۷ ۰۹ مهر ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | روح اله ایزدشناس (1670)

سلام دوست بزرگوار


من دیر میرسم مثل همیشه

دوستان واساتید چیزی برایگفتن نگذاشتند .

من هم تبریک میگویم بخاطر این شاهکارتان .


همیشه شاد باشید
"۱۵:۱۵ ۱۰ مهر ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | منوچهر بهمنی (3156)

سلام دوست عزيز
نگاه خلاقانه شما ستودنيست/ثبت از تركيب بندي قوي و فوق العاده اي برخوردار است/اديت هم عاليست/
هميشه شاد و خندان باشي.
"۱۲:۳۱ ۱۱ مهر ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | معین رضائی (15)

سلام دوست عزیز

این نگاه خلاقانه ای که داشتی باعث شد که من خیلی به فکر فرو برم توی این عکس زن و مرد هر دو پشتشون به همدیگس یجوری حس تنهایی رو به آدم القا میکنه که یارش یجوری دیگه درکنارش میشه این عبارتو بکار برد که یکی مونده و یکی به آسمون پر کشیده

در کل خیلی زیباست و بابت شاتی که برداشت کردی تبریک میگم
"۲۲:۱۲ ۱۱ مهر ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | رها قجاوند (12)

و چه تنها و غریب
و چه فاصله ای نزدیکی است میان این همه راه دور
کاش به اینجا نرسیم کاش...

+2