گالری تصاویر "امیر عنایتی"

         
عکس
نام :   اثاث کشی... (امتیاز : 69)
عکاس :   امیر عنایتی (امتیاز : 5632)
نوع دوربین :   Nikon
مدل دوربین :   Nikon D80
نظرات :   43
بازدیدها :   1216
تاریخ ارسال :   ۱۴ شهريور ۱۳۸۹
علاقه‌مندی‌ها :   0
دسته‌بندی سايت :   احساسات انسانی , مفهومی
توضیحات عکاس

"۲۳:۱۸ ۱۴ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (7) | امتیاز (2) | احد مداحی (2334)

سلام و درود

سوژه جدید و ایده ای مناسب /گویا قبلا اساس کشی انجام شده بود اکنون ضاهرا اساس کشی شده ...
المانها ی موجود در دریافت مفهوم کار کاملا باهم همخوانی دارند... احساس میکنم کادربندی میتوانست بهتر اعمال شود ..

شاد باشی و استوار
"۲۳:۲۷ ۱۴ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (10) | امتیاز (2) | مهدی پ (3489)

سلام بر شما دوست عزیز
جالبه و البته غم ناک
خونه ای که خالیه و متروک اما این پارچه نوشت ها روی دیوارش نصب شدن
شاید مربوط به همسایه ها باشن،نمیدونم
اما میشه مفهوم اساس کشی اصلی رو هم از دنیای فانی از این صحنه دریافت کرد
یه اساس کشی ساده،بدون هیچ تشریفاتی،بدون وسیله و لوازم زیادی
اساس کشی از دنیا.....

موضوع جالبیه و بازم یه نگاه خوب از شما
کادر با توجه به ساختمان خوب بسته شده اما خب پارچه های طرفین میشد کامل دیده بشن
شایدم به این زیبایی نمیشد
نور خوب کنترل شده
در کل ترکیب صحنه خیلی جذابه

لذت بردم از این ایده تامل بر انگیز شما

شاد و موفق باشید
"۲۳:۳۷ ۱۴ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (6) | امتیاز (2) | صابر وکیلی راد (1317)

درود بر شما

نگرشی متفاوت به اتفاقی متداول یکی از برجسته ترین نکات این
قاب است.نگاه به خوبی از درب در پایین کادر به عنوان نقطه ی
آغازین برای نمایش ثبت آغاز میشود و به لطف وجود ترکیب
مناسب در پنجره های بنا این نگاه به گردشی تکامل یافته میرسد.
میرسیم به نوشته هایی رنگی در بستری کاملا تیره و ایم تیرگی
در نهاد این نوشته ها نیز جاریست،کلماتی که برای همه مانوس
است،تسلیت،جناب آقای...،از طرف...،بازماندگان آن مرحوم،و
هزار کلمه ی خورد و درشت رنگارنگ دیگر که هیچگاه دردی را
التیام نبخشیده اند و همه اش تعارفات همیشگی است.و اگر
از تمام این صحبت ها بگذریم میرسیم به همنوایی عنوان با اثر
اسباب کشی،این نام طعنه آمیز به فضای خشک کار نشانی
از زندگی پیش از این را داده،ویرایشی در کمال سادگی و کارآمدی
نیز در خور توجه است.

بسیار زیبا و ارزشمند
با احترام
2+
"۲۳:۳۸ ۱۴ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (1) | سجاد ذوالفقاری (237)

مرگ...
و مرگی سرشار از تنهایی.. تنهاشدن..
و این تنها چیزیه که توو نگاه اول بمن منتقل شد..
وبعد... سفر..
درها بسته شدن.. انگار روزهاست کسی اینجا نیست..
انگار که اهالی بجای مانده ای در این خانه نمانده.. همگی سفر کرده اند، که اینچنین اینجا متروک و سرد است..
ادیت رنگی، مناسب و موثر در انتقال مفهموم بوده..
ولی نمیدونم چرا زاویه تا این حد ایستا و از این نمای مستقیم و مقابل بوده....؟
"۲۳:۵۳ ۱۴ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (8) | امتیاز (2) | مهدی تکلّـــو (2660)

1547...

ـسلامـ

اگر دستانت را بر تابلو های تسلیت بگذاری و ببینی فضا محزونی تو را در بر می گیرد .

آن درهای کهنه و چوبین و فرسوده که شیشه هایی که در فقدانشان باد بی شرمانه وارد خانه می شود .

خانه ای تاریک و بی حتی یک شمع که مگر کمی فضای تاریک داخل را به خود منور گرداند.

و در آهنی زنگ زده و خراب شده که با در ها و پنجره های بالا همدردی می کند .

و حضور ممتد و ریتمیک آجرها و کاشی های کف که در پر کردن فضای پایین کادر خوب نقش بازی کرده اند .
چه سکوتی!!

و اما هنگامی دستت را بر می داری رنگهایی که زیر دستت نهان بود می زند در گوش فضای محزون و غم را می شکند . و سکوت حاکم را ...
حضور شاخه گلی قرمز در میان این برهوت اندوه گین با این ادیت جلوه ی زیبایی پیدا کرده است .

چه شریک در غم شدن رنگارنگی ... چه سوگواری شادابی ... چه عزاداری خوش سلیقه ای ...
آن هم عزاداری بر در خانه ای بی صاحب خانه ...

ما را در غم خود شریک بدانید
تسلیت عرض نموده و در این غم سوگواریم

و عنوانی که حکم تیر خلاص را دارد ... اساس کشی ...
اساس کشی ای بی وانت و نیسان و کارگر ... در یک چشم به هم زدن ...
حذف نام برادران در تابلوی چپ از کادر شاید بدین معناست که کدورتی میان اون و برادران بوده است . شاید .


تناقض و مفهوم بسیار جالبی دارد .

لذت بردم
ـسپاسـ
"۲۳:۵۳ ۱۴ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (6) | امتیاز (2) | محمد گودرزیان (3482)

سلام دوست عزیز
واقعا احساسات انسانی رادر این عکس میشه بخوبی احساس کرد
گویا همسایه در غم از دست دادن عزیزی عزادار است ودوستان واشنایان برای عرض تسلیت پارچه هایی نوشته وبه دیوار خانه ای که گویا سالهاست کسی به سراغش نمی اید اویخته اند....
نکته ای که نمیشه بی تفاوت ازش گذشت رنگارنگ بودن نوشته های روی پارچه هاست انهم با رنگهای قرمز و سبز وآبی...
ثبت هوشمندانه ایست
شاد باشی

امتداد ....
"۲۳:۵۴ ۱۴ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (3) | امین پروین (595)

درود
واقعا کار زیبا و مفهومی است

سلام و درود سوژه جدید و ایده ای مناسب /گویا قبلا اساس کشی انجام شده بود اکنون ضاهرا اساس کشی شده ... المانها ی موجود در دریافت مفهوم کار کاملا باهم همخوانی دارند... احساس میکنم کادربندی میتوانست بهتر اعمال شود ..
"۰۰:۲۲ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | موسی الرضا رضائیان (1373)

سلام
ثبت زيبائي را انحام داده ايد
نگرشی متفاوت به اتفاقی متداول یکی از برجسته ترین نکات این
قاب است.نگاه به خوبی از درب در پایین کادر به عنوان نقطه ی
آغازین برای نمایش ثبت آغاز میشود و به لطف وجود ترکیب
مناسب در پنجره های بنا این نگاه به گردشی تکامل یافته میرسد.
میرسیم به نوشته هایی رنگی در بستری کاملا تیره و ایم تیرگی
"۰۰:۲۸ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | محمد جواد شفیعیان (9750)

با سلام
ترانه غم در گوش هر بیننده این ثبت می پیچد
برای هر پنجره یک تسلیت...
تسلیت برای زمانهای که چون طلا گرانبها می گذرند
کاش درب باز بود تا در ذهن ما رفتن بیشتر شکل می گرفت
در کل حس غم و رحلت و رفتن را می توان کاملا حس کرد
گویی بوی عود می آید....
نمای بازتر می تونست کمپوزیسون قوی تری رو حاصل کنه
با آرزوی بهترینها برای شما
+2
"۰۰:۵۵ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (7) | امتیاز (2) | علیرضا میرزایی (1433)

درود بر شما

نگرشی متفاوت به اتفاقی متداول یکی از برجسته ترین نکات این
قاب است.نگاه به خوبی از درب در پایین کادر به عنوان نقطه ی
آغازین برای نمایش ثبت آغاز میشود و به لطف وجود ترکیب
مناسب در پنجره های بنا این نگاه به گردشی تکامل یافته میرسد.
میرسیم به نوشته هایی رنگی در بستری کاملا تیره و ایم تیرگی
در نهاد این نوشته ها نیز جاریست،کلماتی که برای همه مانوس
است،تسلیت،جناب آقای...،از طرف...،بازماندگان آن مرحوم،و
هزار کلمه ی خورد و درشت رنگارنگ دیگر که هیچگاه دردی را
التیام نبخشیده اند و همه اش تعارفات همیشگی است.و اگر
از تمام این صحبت ها بگذریم میرسیم به همنوایی عنوان با اثر
اسباب کشی،این نام طعنه آمیز به فضای خشک کار نشانی
از زندگی پیش از این را داده،ویرایشی در کمال سادگی و کارآمدی
نیز در خور توجه است.
"۰۱:۰۱ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (7) | امتیاز (0) | امید گلزار (3940)

با سلام به دوست عزیزم
واقعا احساسات انسانی رادر این عکس میشه بخوبی احساس کرد گویا همسایه در غم از دست دادن عزیزی عزادار است ودوستان واشنایان برای عرض تسلیت پارچه هایی نوشته وبه دیوار خانه ای که گویا سالهاست کسی به سراغش نمی اید اویخته اند
اساس کشی ای بی وانت و نیسان و کارگر در یک چشم به هم زدن

ممنون از این ارسال
---------------------------------------
محروم از امتیازم +2
"۰۳:۱۴ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (8) | امتیاز (2) | احسان قنبری فرد (9266)

سوال تلخی در ذهن بیننده ایجاد میشود...
چم بارها و بارها فضای بین نوشته ها و دریچه های باز بالا ..نوشته ها و شیشه های شکسته..نوشته و درب بسته... دیوار آجری... نیمه پایین نیمه بالا را طی میکند و نهایتا به خواندن نوشته ها میپردازد..
چه درد آلود است..اساس کشی...بعد از مرگ چراغ خانه...
چه هجرت تلخی است .. گریز سریع و هدفمند اهالی این خانه بعد از مرگ مادر ...
چه تنهایند خاطرات خاک نشسته مادر و جهیزیه اش در این منزل خاک گرفته و مرگ آلود...
"۰۴:۲۲ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | صفا کسایی (293)

سلام.
چه عنوان قشنگی.
هیچ وقت اینجوری به این موضوع فکر نکرده بودم.
فضای عکس خیلی حس داره.حس بودن و وجود داشتن و حالا نبودن و وجود نداشتن.ولی باز هم بودن.
حس عکس اذیتم میکنه.
موفق تر باشید.
"۰۷:۴۹ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (6) | امتیاز (1) | عزیز عباسی (10130)

سلام _________________________
اثاث كشي ! عنوان متناسب با پديده اي كه قبل از ثبت اتفاق افتاده اما بخوبي در آن بچشم ميخورد .
تركيب بندي و زاويه خوب ديد مناسبه .. پيشنهاد مود سياه سفيد كامل يا حد اقل كاهش اشباع رنگهاي موجود ...
با فريم بسيار پهن در اينجا موافق نيستم ..
موفق باشيد
عزيز
"۰۸:۱۶ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | شاهین غفاری (2714)

آن شيشه هاي شكسته و ديوارهاي كهنه در كنار پرچم هاي يادبود و تسليت نشانه هاي خوبي را براي انتقال مفهوم عكس ايجاد كرده. و به خوبي توانسته حس عكاس و عنوان را منتقل كنه.
با مود سياه و سفيد موافقم.
+1.5
موفق باشيد
"۰۸:۴۶ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (1) | حمید عزیزی خانقاهی (6679)

با سلام و ادب
ثبت زيبايي شده . تم انتخابي و زاويه به گيرايي آن افزوده . خانه ، گذشتگان ، رفتگان و خاطره ها
موفق باشيد
"۰۸:۵۷ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (7) | امتیاز (2) | هدا رحیمی (2179)

سلام.....

سوژه واقعا زیباست مخصوصا همراه با عنوان بسیار زیبای شما

شیشه های شکسته و خانه ی خالی حس غریبی دارد

من هم با فریم پهن برای کار زیباتون موافق نیستم ، همچنین کادر یکم بازترو ترجیح میدم

لذت بردم از ثبت زیباتون

موفق و پیروز باشید
"۰۹:۰۲ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (6) | امتیاز (2) | داریـوش منصوری (6096)

با سلام
ترانه غم در گوش هر بیننده این ثبت می پیچد
برای هر پنجره یک تسلیت...
تسلیت برای زمانهای که چون طلا گرانبها می گذرند
کاش درب باز بود تا در ذهن ما رفتن بیشتر شکل می گرفت
در کل حس غم و رحلت و رفتن را می توان کاملا حس کرد
گویی بوی عود می آید....
نمای بازتر می تونست کمپوزیسون قوی تری رو حاصل کنه
با آرزوی بهترینها برای شما
"۱۰:۰۲ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (6) | امتیاز (2) | آرش کریمی (5160)


حسي از رفتن ، هر گونه رفتني ...
"۱۰:۲۵ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (0) | آ ر ش ا سـکـو یـی (1185)

سوژه واقعا زیباست مخصوصا همراه با عنوان بسیار زیبای شما

شیشه های شکسته و خانه ی خالی حس غریبی دارد

بسیار زیبا
خسته نباشی دوست خوب
aRash.oSkooie
"۱۰:۲۵ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | آ ر ش ا سـکـو یـی (1185)

متاسفانه محرومم از امتیاز
"۱۱:۴۶ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | زهرا دلاوری (4393)

سلام
و نه اینکه مرگ جز تولدی دوباره نیست
که مردن تنها مرزی ست و گذر گاهی
مثل همین ...
مثل اساس کشی از خستگی ها و ویرانگی ها و ویرانگی ها و خاطرات
مثل قدم گذاشتن به یک منزل نو ...
مرگ جز این نیست
این دید عمیق را تحسین میکنم
شاد باشی
:)
"۱۲:۰۵ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | ﻣﮩﺪﮮ ﺍﺳﻤﺎﻋﻴﻠﮯ/ﻋﻠﮯ (1584)

سلام
نگرشی متفاوت به اتفاقی متداول یکی از برجسته ترین نکات این
قاب است.نگاه به خوبی از درب در پایین کادر به عنوان نقطه ی
آغازین برای نمایش ثبت آغاز میشود و به لطف وجود ترکیب
مناسب در پنجره های بنا این نگاه به گردشی تکامل یافته میرسد.
میرسیم به نوشته هایی رنگی در بستری کاملا تیره و ایم تیرگی
در نهاد این نوشته ها نیز جاریست،کلماتی که برای همه مانوس
است،تسلیت،جناب آقای...،از طرف...،بازماندگان آن مرحوم،و
هزار کلمه ی خورد و درشت رنگارنگ دیگر که هیچگاه دردی را
التیام نبخشیده اند و همه اش تعارفات همیشگی است.و اگر
از تمام این صحبت ها بگذریم میرسیم به همنوایی عنوان با اثر
اسباب کشی،این نام طعنه آمیز به فضای خشک کار نشانی
از زندگی پیش از این را داده،ویرایشی در کمال سادگی و کارآمدی
نیز در خور توجه است.


SMASH!
"۱۲:۰۶ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | محمد شمسی (499)

سلام دوست عزیز
ثبت بسیار زیبایی است و از آن زیباتر نگاه شما به موضوعی روزمره .
با دیدن این تصویر غم و اندوه حاکم بر فضای تصویر به انضمام حسی همراه با تفکر به بیننده منتقل می شود .
موفق باشید
"۱۲:۰۷ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | ذکریا جاسمی (1100)

سلام آقای عنایتی
کار زیبایی شده .
پنجره های شکسته به فضای موجود در عکس کمک کرده .
زاویه برداشت نیز به زیبایی انتخاب شده .
موفق باشید
"۱۲:۱۲ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | شادی آفرین آرش (7742)

چه اثاث کشی غمگینی
درهای باز و شیشه های فروریخته
فکر می کنی غم نبودش تا به کی احساس شود
هــــــــــــــی
یکنفر دیشب مرد و هنوز نان گندم خوب است
...
احساست در هنگام این ثبت شایسته ی تحسین است امیر عنایتی ی عزیز
+ یک کادربندی خوب و شسته رفته
"۱۲:۲۱ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | محمدعرفان علی محمدی (112)

سلام
ادیت قشنگی در اطراف پارچه های کردید و تصویر زیبایی را از پارچه هایی که همسایه ها بر روی این دیوار نقش بسته پدید آورده.
سوژه یابی قشنگی هم از کار در آمده و این پارچه نوشته هم نگاه روحانی و توجه به ملکوت را دارد و هم نگاه دنیایی که ای بشر این بنا زمانی برای خودش کلی قد و قامت داشته و گذر زمان پنجره های آنرا شکسته و تا زمانی دیگر از دل این ساختمان برجی سر بلند می کند. دیر یا زود
موفق باشید
"۱۴:۳۳ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (1) | رحیم افشاری (1255)

نگرشی متفاوت به اتفاقی متداول یکی از برجسته ترین نکات این قاب است.نگاه به خوبی از درب در پایین کادر به عنوان نقطه ی آغازین برای نمایش ثبت آغاز میشود و به لطف وجود ترکیب مناسب در پنجره های بنا این نگاه به گردشی تکامل یافته میرسد. میرسیم به نوشته هایی رنگی در بستری کاملا تیره و ایم تیرگی در نهاد این نوشته ها نیز جاریست،کلماتی که برای همه مانوس است،تسلیت،جناب آقای...،از طرف...،بازماندگان آن مرحوم،و هزار کلمه ی خورد و درشت رنگارنگ دیگر که هیچگاه دردی را التیام نبخشیده اند و همه اش تعارفات همیشگی است.

اين سبک اديت براي اينکار خيلي مناسب نيست، چرا که شما با بالا بردن شارپنس، جزئياتي که روي پارچه‌ها بوده‌اند را برجسته کرده‌ايد و ديگر نياز به مونوکروم کردن پلان اول و سوم نبوده ...
"۱۵:۱۱ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | آرش نصیری (11202)

سلام دوست عزیز

از ثبتهاییست که میبینم مفهومی عمیق و کاملا زیبا در کار نهفته است
عنوان هم به زیبایی هرچه تمامتر انتخاب شده
سه پنجره در کنار سه آگهی ترحیم سه داستان رفتن را حکایت میکند.
جالب اینجاست که هرسه داستان جز تنها دری که در کادر آورده شده راه خروجی ندارد و این از رفتنی مشابه برای همه روایت میکند
ماجرای جاری در این ثبت به داستانی آشنا میماند.

موفق باشید
"۱۶:۱۱ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | حمید سبحانی (902)

ثبتی ظریف وهوشمندانه که عکاس خیلی خوب آنرا دیده است و پی به مفهوم ان برده است
پیغامی نهفته برای عابران در گذر از این منظر و بینندگان این عکس

دست مریزاد
"۱۶:۴۵ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | را مین هوشمندی (7541)

پیوند ردن دو مفهوم متفاوت از اسباب کشی که به مدد دید خوب عکاس آن ثبت شده نقطه اوج این برداشت زیباست.
تبریک
2+
"۱۸:۵۲ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | ابراهیم باختری بناب (8139)

درود بر امير عزيز
به تركيب خوبي رسيدين و اديت در خور تحسيني نيز انجام دادين اين ديد زيركانه شما ستودنيست
خوب ميبينين و خوب ثبت ميكنين
ترانه غم در گوش هر بیننده این ثبت می پیچد
برای هر پنجره یک تسلیت...
تسلیت برای زمانهای که چون طلا گرانبها می گذرند
کاش درب باز بود تا در ذهن ما رفتن بیشتر شکل می گرفت
در کل حس غم و رحلت و رفتن را می توان کاملا حس کرد
گویی بوی عود می آید....
نمای بازتر می تونست کمپوزیسون قوی تری رو حاصل کنه
با آرزوی بهترینها برای شما
2+
"۱۹:۴۲ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (0) | ---- یاسمین ---- (508)


سلام دوست عزیز
سوژه جدید و ایده ای مناسب /گویا قبلا اساس کشی انجام شده بود اکنون ضاهرا اساس کشی شده ...
المانها ی موجود در دریافت مفهوم کار کاملا باهم همخوانی دارند...
محرومم از امتیاز2+

Best wishes for you
"۲۲:۱۱ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | محمود ترابی (2376)

با سلام

ثبت زيبائي را انحام داده ايد
نگرشی متفاوت به اتفاقی متداول یکی از برجسته ترین نکات این
قاب است.نگاه به خوبی از درب در پایین کادر به عنوان نقطه ی
آغازین برای نمایش ثبت آغاز میشود و به لطف وجود ترکیب
مناسب در پنجره های بنا این نگاه به گردشی تکامل یافته میرسد.
میرسیم به نوشته هایی رنگی در بستری کاملا تیره و ایم تیرگی
"۲۳:۱۵ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | روح اله ایزدشناس (1670)

سلام دوست بزرگوارم


ثبت زیبا وچشمنواز،اگرچه جانگدازبرای اهل مصیبت.


درثبت زیبایی در همین سایت (یکی دوروز قبل )از پرستش رفتگان گفته وگفتیم.....این عکس شماهم از دید منفی به قضیه همان مرده پرستی است.دادن آگهی ترحیم در جراید واعلامیه و....کم بود ،چندسالیه که پارچه و تراکت نویسی هم ....

کادررا کمی بازتر پیشهناد می کنم(جسارتا)

موفق باشی استاد
"۲۳:۵۸ ۱۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | محمد صفرپور/ نوروز (1792)

حسي از رفتن ، هر گونه رفتني ...

غمی که از وجود پرده های تسلیت و پنجره های نالان در تصویر ایجاد شده عمیق ترین حس را در تصویر ایجاد نموده است...

این دیوار ها از وقتی رنگ این پرده هارا دیده اند خونین جگر شده اند و با خود میگویند دنیای قدیمی و سیاه سفیدمان آرام تر است.

قابی که در برگیرنده چند قاب،وآن چند قاب در برگیرنده چند غم و آن چند غم در بر گیرنده چند اتفاق...


تم رنگی عکس دلگیر است البته چون در این فضا استفاده شده.....وپرچم های رنگی که پا به میان گذاشته اند گویی در و دیوار را محکوم به زنگی میکنند...



من دایره المعارفی از دردم...

ارادتمند شما نوروز
"۰۰:۲۸ ۱۶ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | میر محسن شناسی اذری (2253)

باسلام
دید خلاقانه شما بسیار ستودنیست .
سوژه جالبی را پیدا کردید و ثبت جالبی از آن داشتید .
نوشته های تسلیت به همراه پنجره هایی که حکایت از خالی بودن خانه دارد باعث شده شاهد اثری پر معنا در سایت باشیم .
مود سیاه و سفید خانه و رنگی بودن پلاکاردهای نصب شده برای سوق دادن چشم بیننده به نوشته ها بسیار هوشمندانه و دقیق صورت گرفته است .
این جمله ها به همراه خانه خالی با شیشه های شکسته حکایت از اسباب کشی صاحبخانه به دنیای دیگر میدهد دنیایی که برای رفتن به آن احتیاج به بردن هیچ اسبابی نیست .
یکی از ثبتهای قدرتمند و معناگرای سایت را شاهد بودیم .
موفق باشید
"۰۳:۲۳ ۱۶ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | امید امیدواری (1727)

سلام...

فرم ها ، خطوط و اشكال اين خانه به سبب فقدان عزيزي مي گريند...
و چه خوب هست كه از المان انسان فيزيكي در كادر استفاده نكردي.
پيشنهاد:
كاستن از شارپن
پاسپارتو معقولانه تر...

2+/محرومم
موفق باشيد...
"۱۱:۰۸ ۱۶ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | میترا رشیدنژاد (1568)

با سلام و احترام .
ثبتي عالي و تاثربرانگيز ارسال فرموده‌ايد . به طرز جالبي از رفتگان رنگ را گرفته‌ايد و آن را تنها به المانهايي اختصاص داده‌ايد كه نشان از زندگي دارند . آفرين و ممنون
"۱۳:۳۰ ۱۶ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | علیرضا قمری (2210)

با سلام
فرم ها ، خطوط و اشكال اين خانه به سبب فقدان عزيزي مي گريند...
و چه خوب هست كه از المان انسان فيزيكي در كادر استفاده نكردي.
3 مستطیل عمودی بالا و رسیدن به تنها مستطیل پایین حرکتی ایجاد کرده و چشم رو هدایت میکنه.
موفق باشید
"۱۳:۳۴ ۱۶ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | امین روشن افشار (1248)

سلام

واقعیتش با دیدن این عکس زیبا خنده ای کردم,نه برای اثاث کشی,نه برای پنجره های شکسته,بلکه برای نگاه محکم و زیبای عکاس که از دله واقعیتی ساده,مفهومی مستحکم رو بیرون کشید

موفق باشید
"۱۳:۳۶ ۱۶ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | رضا محکم (1893)

سلام
عنوانی که باعث بهتر دیده شدن این ثبت میشه
ممنون از انتخاب عنوان به جا
نگاه شما در این ثبت قابل تقدیر است

ممنون از ارسال
"۱۶:۵۸ ۱۶ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | احسان مرادی (163)

با سلام و احترام .
فضای بسیار قابل تاملی است .. احساسات در عکس شما موج میزند .. مرگ عزیزی.. مرگ خانه ای .. مرگ یک شهر .. و خانه ای از جنس خستگی .. موفق و شاد باشی
"۱۸:۲۲ ۱۶ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | علی اصغر رحیم زاده پوربناب (1267)

با سلام و ادب و احترام
ثبت جالب و آموزنده اي است در نوع خود پر مفهوم است پايان پاياني است بر اين عكس گويا
شاد باشي و خرم
با تشكر