گالری تصاویر "ریحانه قیصری"

         
عکس
نام :   مردمک! (امتیاز : 46)
عکاس :   ریحانه قیصری (امتیاز : 1311)
نوع دوربین :   Panasonic
مدل دوربین :   panasonic dmc FZ50
نظرات :   48
بازدیدها :   1332
تاریخ ارسال :   ۰۲ شهريور ۱۳۸۹
علاقه‌مندی‌ها :   1
دسته‌بندی سايت :   انتزاعی , معماری
توضیحات عکاس
فرهنگسرای نیاوران

"۰۰:۴۱ ۰۳ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (2) | امید گلزار (3940)

سلام به دوست عزیزم
اول این که روز شماری کردم تا اولین عکست بعد از 1ماه را تماشا کنم حالا این عکس داره مرا تماشا میکند
دید خلاقانه شما قابل تقدیر هست
نمی دانم در ثبت اصلی پایین این کار کامل یا ناقص ولی اگر کامل بو از بالا کم کرده و به پایین کادر اضافه میکردین.
در مورد عکس کمی توضیح می دادین بهتر بود
به ایمیلت سر بزن
ممنون از این ارسال
"۰۲:۱۵ ۰۳ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (6) | امتیاز (0) | ریحانه قیصری (1311)

سلام
احتمالا شما با یک اسم جدید عضو نشدید؟؟!!
چون من واقعا نمیدونم این لطف رو مدیون چه چیزی و چه کسی هستم؟؟؟!!!!!!!!!!
در هرحال ممنون از توجهتون.
از پایین این نیم دایره پنجره باریک و عمودی شروع میشه که بدلیل ناتوانی من در ادیت نمیتونستم حذفش کنم.
همچنین المانهای اضافه چپ و راست انتخاب کادر دیگری برایم باقی نمیگذاشت.
توضیح تکمیلی : این نیم دایره سقفه.
بازم ممنون.
"۰۳:۲۶ ۰۳ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (0) | ریحانه قیصری (1311)

با عرض پوزش!!!
من الان متوجه شدم این لطف رو مدیون کدوم استاد بزرگوار هستم.
ازتون ممنونم.
"۰۸:۴۱ ۰۳ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | مهدی پ (3489)

سلام بر شما دوست عزیزم
بعد از مدت ها شاهد یک اثر زیبا و متفاوت از شما هستم
خیلی خیلی زیباست
مردمک!
راستش اولش به این فکر افتادم که واقعا مردمک چشم هست و خب گشتم دنبال ویژگی های یک چشم اما بعد متوجه شدم که چشم نمیتونه باشه و خب توضیحات شما رو که خوندم دیدم اشتباه میکردم،کاش اشاره نمیکردید که سوژه چی هست،پیشنهاد میکنم دسته انتزاعی رو هم اضافه کنید
کادر خیلی خوب بسته شدهو این برش از پایین یه جورایی همون چشم و مردمک رو در ذهن میاره،چون چشم معمولا همینطوره اما خب به نظرم میشد از بالا کمی کراپ کرد،اون تیرگی رو میگم
انتخاب موضوع و اجرا هم عالیه
کنترل نور و کنتراست خوبه
در حالت اتو،دیاف بازترین حالته و ایزو هم 400 که باعث شده هم وضوح کم بشه و هم نویز ایجاد بشه اما به نظرم همین به زیبایی مفهوم عکس کمک زیادی کرده

در کل دوست خوبم خیلی خیلی لذت بردم بعد از این همه مدت
راستی ممنون که به من سر زده بودید
شاد و موفق باشید
"۰۹:۳۶ ۰۳ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (0) | ریحانه قیصری (1311)

ممنون از حضور ، نقد بجا و راهنمایی مفیدتون.
"۱۰:۰۲ ۰۳ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (6) | امتیاز (3) | علیرضا میرزایی (1433)

جسارت تجربه اي متفاوت از طرف عكاس
پشت كردن به زرق و برقهاي دروغين عكاسي
كه به وفور در اين سايت وول ميخورد
وهم/تاريكي/تعليق
عبور با ماشين زمان
چه رازي در پس اين پرده تاريك ناگشوده ....؟!
منتقد فقط ميتواند پرسشها را طرح كند.
پاسخها ؟؟؟؟؟!!!!!
....
"۱۳:۴۶ ۰۳ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (2) | محسن رشیدی (7843)

درود

به میانه کشیده می شوم ، به فضایی عجیب و نامانوس
شبیه یک خلا
با کششی و جذبه ای ماورایی

انتزاع خوبی شده

ارادتمند شما م ح س ن
"۱۴:۲۲ ۰۳ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (7) | امتیاز (2) | محمد صفرپور/ نوروز (1792)

جسارت تجربه اي متفاوت از طرف عكاس
پشت كردن به زرق و برقهاي دروغين عكاسي
كه به وفور در اين سايت وول ميخورد
وهم/تاريكي/تعليق
عبور با ماشين زمان
چه رازي در پس اين پرده تاريك ناگشوده ....؟!
منتقد فقط ميتواند پرسشها را طرح كند.
پاسخها ؟؟؟؟؟!!!!!


حرفهایی که میخواستم بگم جناب میرزایی گفتند اما زیبا تر ...

آفرین بر این نگاه بدیع شما عکاس ارجمند


ارادتمند شما نوروز
"۱۴:۵۹ ۰۳ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (0) | ﻣﮩﺪﮮ ﺍﺳﻤﺎﻋﻴﻠﮯ/ﻋﻠﮯ (1584)

سلام
انتزاعی مرموز که کمی حس استرس و کنجکاوی رو در مخاطب به وجود میاره.
خط ضخیم افقی بالای کادر تصور مردمک بودن عکس رو از دور تقویت میکنه.

موفق و پیروز +2
"۱۵:۱۸ ۰۳ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (6) | امتیاز (0) | مهدی تکلّـــو (2660)

1547...

سـ
لـــ
ـــا
ــم


ثبتی انتزاعی و کادر بندی جسورانه که ذهن بیننده را به چالش می کشد .
می کشد به دور ها
به نقطه ای مرموز
به صفحه ی تاریک انتهای عمق عکس .
و تنها چیزی که مانوس و قابل لمس برای دستان ادراک ماست سنگ های کنار کادر است .

بسیار عالی

شرمنده 2+

سـ
پـــ
ـــا
س
"۱۶:۰۲ ۰۳ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | امین روشن افشار (1248)

سلام به دوست عزیز
تشبیه و انتزاع جالبیست.شاید شرایط برای گرفتن این عکس بهتر از این امکان نداشت,نمیدانم سیاهیه بالا چیست,و یا آیا کادر از پایین میتونست بازتر باشه یا نه,ولی همونطور که گفتم شاید فضای شرایط به گونه ای بوده که شما به بهترین نحو ثبت کردید
موفق باشید
"۱۷:۰۸ ۰۳ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (6) | امتیاز (3) | میثم صدقی (828)

و درود دوست همیشگی
از اینکه مدتی نبودی ناراحت و حالا که هستی خوشحالم.

اینکه هنوز رو مود معماری عکاسی میکنی خیلی عالیه چون مسیرتو پیدا کردی و این تو عکسای جدیدت فریاد میزنه.
نوع نگاهت عکاسانه تر شده و از تو می آموزم این دیدگاه رو. و اینکه مود های آنتی رئالیسمی رو در کارهات وارد می کنی جدیدا و اونارو رو به مفهومات عمیق تر و انتزاعات رویاگونه تر یا توهم آمیز میکشونی بسیار جای تامل داره. خوشحالم و خرسند از پیشرفت روزبروزت.


نمیدونم چرا ولی احساس تنهایی بهم دست میده وقتی این کار رو میبینم انگار که دست هایی از دل تاریکی میخوان بیننده رو به اعماق خودشون بکشند هرچند که در انتهای تاریکی نقطه قوتی از یک دیوار پیداست یعنی اینکه انگار این مسیر تاریک رو پایانی هست.(جای امیده)
کادر مربعی که اصولا باعث ایجاد آرامش بیشتر در بیننده میشه اینجا به آرامش کشونده نمیشه و بیننده رو همراه با ترس یا اضطراب همراه عکس به خود فرو میبره.
مود رنگی انتخابی که عکاس معمولا در بیشتر کارهاش از اون استفاده میکنه حس تعادل بین ترس و توهم رو بیشتر میکنه.
ترکیب بندی کار در راستای تفکر منتزع عکاس صورت گرفته که کاملا حسش رو منتقل میکنه.دریچه های نور که با تاریکی می آمیزن آبستن نقطه امیدی ضعیف اند که با کادر درست میشه اون رو دریافت.

ببخشید از پرحرفی
امیدوارم که پیشرفتت دیگه به ثانیه ها هم نرسه و سریع تر باشه.

موفق باشی و مستمر
"۱۸:۱۲ ۰۳ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | گلاره کاشانیان (321)

سلام دوست عزیز

عکس با کیفیت است ولی بهتر هم می توانست باشد. ـ مشکلات اندکی از لحاظ تکنیک یا موضوع دارد.

موفق باشی و مستمر
"۱۹:۲۷ ۰۳ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (7) | امتیاز (3) | احسان قنبری فرد (9266)

خلاقیت عنصری است که در این برداشت یاور اصلی هنرمند عکاس بوده است..
نگاه واکاوانه و زیبا نگر او خروجی تصویر را همچون یک تابلوی نقاشی در پیش روی وی به تصویر میکشد..
این برداشت به خوبی نشان میدهد که عکاس هدف خود را از چکاندن شاتر می داند..
استفاده مناسب و زیبا از تکنیک ..
انتخاب خلاقانه سوژه و تنظیمات صحیح از نقاط قوت این ثبت انتزاعی است ..
در تمامیت ثبت نوعی کد گذاری زیبا وجود دارد که تصویری معما گونه را رد مقابل دیدگان بیننده قرار میدهد و اشتیاق رو به فزونی وی را در هر سوال با سوالی دیگر پاسخ میدهد..
عنوان.. اشارهای زیبا و کلیدی راضی کننده است اما هنوز سوالاتی باقیست ..
"۱۹:۴۸ ۰۳ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | امید امیدواری (1727)

سلام...
بدون اينكه بيانديشيم لذت مي بريم ، از حصارهاي عقلاني رهايي مي يابيم ، در آن محو ميشويم و لحظاتي همه قوانين را فراموش مي كنيم ...
خوب دست و پاي اين واقعيت لعنتي را شكستي و به انتزاع رسيدي...
آبستره خوبيست...
موفق باشيد...
"۲۰:۲۶ ۰۳ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (0) | ---- یاسمین ---- (508)

سلام دوست عزیز
انتزاعی مرموز که کمی حس استرس و کنجکاوی رو در مخاطب به وجود میاره.
خط ضخیم افقی بالای کادر تصور مردمک بودن عکس رو از دور تقویت میکنه.

Best wishes for you
"۲۲:۳۷ ۰۳ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (6) | امتیاز (0) | ریحانه قیصری (1311)

سلام بر تمامی اساتید و دوستان عزیز

آقای میرزایی مثل همیشه نگاه و نقد شما فراتر از ثبت این حقیر است و سپاس فراوان بابت حضورتان و نقد زیبایتان که من را نیز به تفکر بیشتر وامیدارد. حضورتان مایه افتخار است.

آقای رشیدی از کلام و توصیف حس زیبایتان متشکرم. و ممنون از حضورتون.

آقای صفرپور خوشحالم که مرا لایق تشویقتان دانستید. ممنون از لطفتون.

آقای ﻣﮩﺪﮮ ﺍﺳﻤﺎﻋﻴﻠﮯ ممنون از حضور و نگاهتان.

آقای تکلو دوست و استاد گرامی حضورتان از هزاران امتیاز ارزشمنتر است. همچنین نگاه و توصیف زیبایتان.

آقای روشن افشار متاسفانه فضای محدودی بود با المانهای اضافه و ناتوانی من در ادیت باعث شد که جز این کادر انتخاب دیگری نداشته باشم. ممنون از حضور و توجهتون.

آقای صدقی دوست و استاد عزیز ،گرامی و همیشه. حضورتون خوشحالم میکنه و نیرویی مضاعف میده برای تلاش بیشتر. بسیار بسیار زیبا توصیف کردید و مثل همیشه آموختم....ممنون از حضور، لطف و نگاهتون.

خانم کاشانیان ممنون از حضور و توجهتون.

آقای قنبری فرد نمدونم در مقابل این ادبیات شعرگونه و نقد دقیق و زیبا چی باید بگم!! سپاسگذارم از حضورتون که قطعا برای من افتخاره.

آقای امیدواری سپاس فراوان از حضور ، نقد زیبا و لطفتون.

خانم یاسمین ممنون از حضورتون.

سپاس فراوان از تمامی اساتیدی که با نقد موشکافانه و زیبای خود یاریگر این حقیر هستند.
"۲۳:۵۶ ۰۳ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | احد مداحی (2334)

سلام بر خانم قصیری

بخاطر تاخیرم شرمنده ام کمی سرم شلوغ بود دیر به اثرتون رسیدم ..

خلق انتزاع از سوژه های معماری سبکی جالب و زیباست و در نهایت استعداد پذیر. برای ثبت ارسالیتان واقعا ممنونم .فقط زیاد با کاهش کیفیت و نویز موافقنیستم البته این موضوع برای خلق انتزاع کمک زیادی کرده . ضمنا دوست داشتم اثرتان را با تنظیمات دستی ببینم .

همیشه از دیدن آتار معماری در سایتهای مختلف عکاسی خوشحال شده ام و خصوصا از انتزاع معماری به وجد میایم.

شاد و خرم باشی
"۰۰:۱۰ ۰۴ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (0) | ریحانه قیصری (1311)

سلام بر استاد عزیز
حضورتون قطعا برام ارزشمنده.
نقدتون بجاست و در آینده سعی در اصلاح نکاتی که تذکر دادید خواهم داشت.
خوشحالم که یکی از اساتید معماری کارم رو پسندیده :-)
و این تشویقی ست برای ارائه کارهای بهتر :-)
ممنون از حضورتون.
"۰۵:۵۲ ۰۴ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | عزیز عباسی (10130)

سلام _________________________
از دیدن آیکون عکس در صفجه اول خوشحال شدم .. بعد از مدتها کاری از شما و در میان عکسهای منتخب ..
زاویه دید را می پسندم .. هر چند اگر امکان خوابیدن بر کف میبود شاید بهتر هم میشد ...
با نوار پهن سیاه بالای تصویر نتوانستم ارتباط برقرار کنم ..
شاد و سرفراز باشید
عزیز
"۰۶:۳۷ ۰۴ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (0) | ریحانه قیصری (1311)

سلام بر استاد گرامی و عزیز
سر دوربین رو به بالاست و عکس از سقف گرفته شده.
بخش منحنی شکل دقیقا در جایی که به نوار پهن میرسه تموم میشه.
همچنین برای من در حکم پلک میمونه و به نظر این حقیر حضورش بیشتر مردمک رو به رخ کشیده.
سپاس فراوان از حضور ، نقد و لطفتون.
"۰۹:۴۸ ۰۴ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | داریـوش منصوری (6096)

سلام بر شما
nullانتزاعی مرموز که کمی حس استرس و کنجکاوی رو در مخاطب به وجود میارهخط ضخیم افقی بالای کادر تصور مردمک بودن عکس رو از دور تقویت میکنه.
بايد بگم احسنت بر اين نگاه خلاقتون
"۱۱:۰۷ ۰۴ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | ریحانه قیصری (1311)

سلام بر استاد گرامی
ممنون از حضور ، توجه ، تشویق و لطفتون :-)
"۱۵:۵۲ ۰۴ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (1) | امیر عنایتی (5632)

سلام بر شما....

جسارت تجربه اي متفاوت از طرف عكاس
پشت كردن به زرق و برقهاي دروغين عكاسي
كه به وفور در اين سايت وول ميخورد
وهم/تاريكي/تعليق
عبور با ماشين زمان
چه رازي در پس اين پرده تاريك ناگشوده ....؟!
منتقد فقط ميتواند پرسشها را طرح كند.


عکاس باشید...
"۱۷:۰۰ ۰۴ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | شاهین غفاری (2714)

حس سرگرداني و خلا در فضاست به گونه اي كه ميان ماندن و رفتن معلق مي شويم. فضاي تيره تصوير به خوبي در اختيار اين حس قرار مي گيرد.
نمي توانم دقيقا بگويم كه حذف آن آن نوار تيره بالا كمك مي كرد يا نه اما از زاويه اي ديگر فرو افتادن را تداعي مي كند.
+1.5
موفق باشيد
"۱۷:۱۲ ۰۴ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | ریحانه قیصری (1311)

سلام و درود بر اساتید گرامی

آقای عنایتی از لطف و توجه شما بسیار سپاسگذارم.

آقای غفاری حضورتون افتخاره.... ممنون از نقد و توجهتون.
"۲۱:۰۵ ۰۴ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | صابر وکیلی راد (1317)

درود بر شما

و معماری نگاری زیبایی از دوست عزیزی که چند وقت جای خالی
ثبت هایش در گالری احساس میشد.
نگاه زیبایتان ستودنیست.گفتنی هارو راجع به ثبت دوستان فرمودند
و فقط به نظاره مینشینم.

با احترام
2+
"۲۲:۰۰ ۰۴ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | ریحانه قیصری (1311)

سلام بر شما دوست عزیز
سپاسگذارم از حضور و لطف بینهایت شما :-)
"۰۰:۳۳ ۰۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | مجتبی نیک سخن (201)

هر چقدر جستجو کردم ارزشی برای ثبت شما پیدا نکردم، شاید این نظر با غیرمفید به کسر امتیاز من منجر شود ولی امتیاز برایم مهم نیست
پیشنهاد میکنم سری به تصاویر انتزاعی مطرح معماری بزنید و از تعریف و تمجید جامعه گالری برای ثبت خود قانع نباشید
"۰۰:۵۰ ۰۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (0) | ریحانه قیصری (1311)

سلام
نظری که قطعا توصیه ای دوستانه هست چرا باید غیر مفید اعلام بشه.
البته با جمله اول یه کم مشکل دارم چون جسارتا ادبیاتش صحیح نیست و باید بگم هر ثبتی هرچقدر هم نازیبا، غیر فنی و در نهایت افتضاح، برای عکاسش ارزش داره و عکاس قطعا ثبت رو دوست داشته و براش ارزش قائل بوده که اون رو به اشترک گذاشته.
توصیه شما دوست گرامی رو حتما عملی میکنم.
سپاسگذارم از حضورتون.

"۰۰:۵۰ ۰۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | مجتبی نیک سخن (201)

منظور ارزش تکنیکی است
ما اینجاییم برای تمرین عکاسی، و نظر دادن برای بهتر شدن
باید این ثبت رو بی ارزش(پرازخطا) بدونید تا در ثبت بعدی موفق بشید
سری به لینک زیر بزنید
انتزاعی
"۱۳:۱۸ ۰۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | امیر رضا (785)

سلام دوست عزیز
خلاقیت عنصری است که در این برداشت یاور اصلی هنرمند عکاس بوده است..
نگاه واکاوانه و زیبا نگر او خروجی تصویر را همچون یک تابلوی نقاشی در پیش روی وی به تصویر میکشد..
این برداشت به خوبی نشان میدهد که عکاس هدف خود را از چکاندن شاتر می داند..
استفاده مناسب و زیبا از تکنیک .. انتخاب خلاقانه سوژه و تنظیمات صحیح از نقاط قوت این ثبت انتزاعی است ...

ممنون
موفق باشید.
"۱۳:۵۵ ۰۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | ریحانه قیصری (1311)

سلام بر شما دوست گرامی
سپاس فراوان از حضور، توجه و لطفتون.
"۲۲:۰۰ ۰۵ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (0) | ریحانه قیصری (1311)

سلامی دوباره به آقای نیک سخن
ممنون از پیگیری و راهنمایی شما.
من اینبار با نگاه شما مشکل دارم!!!
اگر این ثبت رفته صفحه اول و عزیزان لطف داشتن صرفا برای ایجاد انگیزه و کمک به پیشرفت این حقیر است و قطعا دلیلی بر کامل بودن ثبت نیست.
من هر ثبتی رو با ارزش میدونم چون حتی اگر پر از ایرادات فنی و ...باشه با توجه به نقد دوستانی چون شما عاملی برای پیشرفت این حقیر است ..... پس قطعا ارزشمند است.....
در هر زمینه و رشته هنری انتهایی وجود نداره و باید همیشه تلاش کرد برای بهتر شدن.
پس قطعا لطف دوستان این ذهنیت رو در من بوجود نمیاره که ثبت من هیچ اشکالی نداره و من میتونم خودم رو عکاس بدونم.....
دوستان با توجه به اینکه روند ثبتهای این حقیر رو رو به رشد میدونن اظهار لطف میکنن و من متوجه این قضیه هستم.
در هر حال باز هم از لطف و راهنمایی شما دوست عزیز سپاسگذارم.
"۲۱:۵۱ ۰۶ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | علی اکبر محمدنژاد (5)

سلام .....
به نظرمن شما معماری رو به خوبی به تصویر میکشی و ادم راحت میتونه تو دنیای گذشته و جدید سیر کنه بدون اینکه اونجا باشه درست مثل قصه های جلال ال احمد .
"۲۲:۱۹ ۰۶ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | ریحانه قیصری (1311)

سلام
قطعا توصیف شما خیلی فراتر از ثبتهای این حقیر است.
ممنون از حضور و توجهتون.
"۰۰:۲۸ ۱۰ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | ریحانه قیصری (1311)

سلام بر استاد عزیز
حضورتون خوشحالم کرد.....
ممنون
"۰۹:۰۷ ۱۱ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | روح اله ایزدشناس (1670)

سلام
من ظاهرا خیلی دیر رسیدم به این ثبت ، می بخشید حالا هم نظردادن بنده جایی داشته باشه؟
چون:دوستان به خوبی نکات مثبت عکستون رو بیان کردن.

من فقط به خلاقیت شما تبریک می گم

موفق باشید

"۱۰:۳۶ ۱۱ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | ریحانه قیصری (1311)

سلام
اختیار دارید.
هرکس نگاه منحصر به فردی داره پس همیشه جایی برای نظر دوستان و اساتید هست....
ممنون از حضور ، توجه و لطفتون.
"۲۳:۲۹ ۱۸ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | علی اصغر رحیم زاده پوربناب (1267)

با سلام وادب و احترم
دوست گرامي و مهربان هدفم ديدن ثبت زيبايت بود و تبريك عيد سعد فطر
شاد باشي و شادمان
باتشكر
"۱۳:۳۶ ۲۷ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | محمد رضا معصومی (990)

عکس جالبی شده .
مثل عکس های انتزاعی روانشناسانه ی تست رورشاخ .
انتخاب عنوان کمک کرده به دریافت بیننده از خواست عکاس .
اما بیننده رو تنبل هم کرده .
چون همه چیزو عکاس گفته .
"۱۵:۵۶ ۳۰ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | ریحانه قیصری (1311)

سلام و عرض ادب و پوزش فراوان بابت تاخیر ...

آقای رحیم زاده پوربناب ممنونم از لطف بینهایت شما...

آقای معصومی... حضور شما عمیقا خوشحالم کرد...
امیدوارم این شروع یک برگشت پر قدرت و باشکوه باشه...
ممنون...
"۱۹:۰۰ ۰۱ مهر ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | موسا بلبله (545)

سلام
گالریت را دیدم .. سیر صعودی شما در عکاسی خصوصا معماری و نگاه موفق شما در عکسها فریاد می زند .
خوب باش دوست من.

"۱۹:۰۰ ۰۱ مهر ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | ریحانه قیصری (1311)

سلام
تشویقتون باعث میشه بیشتر تلاش کنم....
ممنونم از توجه شما و خوشحالم که کارام پیشرفت داشته ...هرچند اندک....
سپاس از حضور و لطفتون.
"۰۱:۰۰ ۱۵ مهر ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | محسن ناجی (847)

سلام
عکس زیبایی رو ثبت کردین .
نور و ادیت جای کار بیشتری داشت .
در مجموع عکس زیبایی رو ثبت کردین .
موفق باشید .
"۱۰:۱۱ ۱۷ مهر ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | ریحانه قیصری (1311)

سلام
ممنون از نقد ، حضور و توجه شما.
"۱۵:۵۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۰" | مفید (1) | امتیاز (2) | مژده یونس مهاجر (1363)

سلام خانم قیصری..
فکر کنم کمی دیر رسیدم...
نمی دونم جی بگم گفتنی ها گفته شد..
نگاه زیبایتان قابل ستایش است..
همیشه موفق باشید
"۱۳:۴۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱" | مفید (1) | امتیاز (0) | مرضیه شبرنگ (76)

مرسی ریحانه عزیز
عنوان عکست خیلی درسته و مربوطه
کشش عکست به درون و نور و سایه خیلی زیبا و ملموسه.
نظرات قشنگی دوستان دادن،
حس خلا و خلوت و در خود جهیدن داره
سپااااااااااااااااااس.
3+