گالری تصاویر "داریـوش منصوری"

         
عکس
نام :   (امتیاز : 46)
عکاس :   داریـوش منصوری (امتیاز : 6096)
نوع دوربین :   Nikon
مدل دوربین :   Nikon D80
نوع لنز :   Nikon
مدل لنز :   Nikkor 18-135 f/3.5-5.6G IF-ED
سنسور :   10 MP
نظرات :   54
بازدیدها :   1735
تاریخ ارسال :   ۲۸ مرداد ۱۳۸۹
علاقه‌مندی‌ها :   1
دسته‌بندی سايت :   مفهومی , انسان
توضیحات عکاس

"۱۶:۱۶ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | شادی آفرین آرش (7742)

من خود کویرم
...
رنگی بودن سوژه رو چندان مناسب نمی دانم
البته این یک نظر شخصیه
کنتراست خوب انتخاب شده
قرارگیری سوژه در میان و کادر متقارن مناسبه

"۱۶:۱۶ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

سلام بر سركار خانم آفرين آرش
اينجا كوير نيست . بلكه از حواشي شهر آمل ، از شهرهاي استان باران خيز مازندرانه . تعجب نكنيد.
ممنونم از حضورتون

"۱۶:۱۶ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | شادی آفرین آرش (7742)

سلام دوباره و پوزش
چون بالاخره ترکها کمی شبیه هست
مایلم بدانم استفاده ی رنگی از بدن انسان در این عکس در راستای چه مفهومی بوده؟
اگر عکاس عزیز لطف کند و به من نیز بیاموزد

"۱۶:۱۶ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

سلام مجدد
به نظر بنده هر كسي از هر عكسي هرگونه برداشتي ميتواند داشته باشد كه دوستان به برخي از آنها اشاراتي داشتند .
هدف من هم از خلق چنين اثري ، رساندن معناي واقعي جمله از ماست كه بر ماست بوده و اينكه منشع اصلي بروز اكثر بلاياي طبيعي كه در اينجا خشك سالي مد نظر است اعمال خودخواهانه و نابخردانه ما انسان هايست كه هر چند بر صندلي قدرت تكيه كرده ايم ولي سر انجام خودمان هم در گرداب ايجاد شده توسط خود گرفتار مي شويم .
و در اين عكس هم نوك ترك هاي ايجاد شده ، مانند پيكاني به طرف مركز و نهايتا به سوي شخص اشاره ميكنند و وي را مقصر اصلي بروز چنين رخدادهايي قلمداد ميكنند .
انتخاب مود رنگي هم براي المان انسان صرفا نشان دادن قدرت و تسلط وي بر اين دنياست و اينكه تا چه حد موفق بودم بستگي به نظر شما و ديگر دوستان دارد .
ممنونم از دقت نظرتون
"۱۷:۰۱ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | حمید عزیزی خانقاهی (6679)

با سلام وادب
ثبت زيبايي شده . قرار گرفتن سوژه در جاي مناسب و نوع زاويه انتخابي به جا بوده است.شايد ترك هاي اين زمين با زندگي سوژه يك باشد
موفق و مويد باشيد.

"۱۷:۰۱ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

nullثبت زيبايي شده . قرار گرفتن سوژه در جاي مناسب و نوع زاويه انتخابي به جا بوده است.شايد ترك هاي اين زمين با زندگي سوژه يك باشد
سلام بر حميد عزيز
خوشهالم از اينكه اينجا ميبينمت.
"۱۷:۰۹ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (3) | محمدرضا منفرد (1665)

سلام دوست عزیزم

کار زیبایی رو مثل سایر کاراتون ارائه دادید. و تصویر به خوبی گویا است. به نظرم اختلاف رنگ بین فرد و محیط اطراف بسیار متناسب انتخاب شده و اگر فرد هم سیاه و سفید میشد نمیتوانست این انتظار و فاصله را به این زیبایی بیان کنه!

ممنون و موفق باشید

"۱۷:۰۹ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

nullکار زیبایی رو مثل سایر کاراتون ارائه دادید. و تصویر به خوبی گویا است. به نظرم اختلاف رنگ بین فرد و محیط اطراف بسیار متناسب انتخاب شده و اگر فرد هم سیاه و سفید میشد نمیتوانست این انتظار و فاصله را به این زیبایی بیان کنه!
سپاس گزارم جناب منفرد
ممنونم از اظهار نظرتون.
"۱۹:۰۰ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | سعید عظیمی پور (6407)

با سلام
ثبت زيبايي شده . قرار گرفتن سوژه در جاي مناسب و نوع زاويه انتخابي به جا بوده است.شايد ترك هاي اين زمين با زندگي سوژه يك باشد
موفق باشید

"۱۹:۰۰ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

nullثبت زيبايي شده . قرار گرفتن سوژه در جاي مناسب و نوع زاويه انتخابي به جا بوده است.شايد ترك هاي اين زمين با زندگي سوژه يك باشد
ممنونم سعيد عزيز. شاد باشيد
"۱۹:۰۵ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | آرش نصیری (11202)

سلام دوست عزیز

تمام شیارها با همگرایی خاص چشم رو به سوی سوژه انسانی میبرد
سوژه به درستی در مرکز کادر قرار داده شده
با سیاه سفید بودن انسان بیشتر موافقم

شاد باشید

"۱۹:۰۵ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

nullتمام شیارها با همگرایی خاص چشم رو به سوی سوژه انسانی میبرد
سلام بر دوست خوبم
خوشحالم از حضورت
"۱۹:۲۳ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | نیما مقیمی (6527)

با سلام

حجوم ترکها مرا در گوشه ای ، بی حس ، به تعمق در مرگ وا می داشت

کار زیبا شده ، ویگنت به تکمیل کادر و محل سوژه کمک کرده
در ضمن همشهری عزیز اینحا کجای آمل است ؟

موفق باشید
2+ حیف که ثبت نمی شه


"۱۹:۲۳ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

nullکار زیبا شده ، ویگنت به تکمیل کادر و محل سوژه کمک کرده در ضمن همشهری عزیز اینحا کجای آمل است ؟
سلام نيما جان
اينجا حدود 20 كيلومتري شهر آمل از مسير جاده هراز و در نزديكي پل چلاوه
ممنون از دقت نظرت
"۱۹:۲۴ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | احسان مرادی (163)

سلام
تضاد خوبی ایجاد کردید . اثر از بافت خوبی برخوردار است . مرکز کادر به خاطر نوع بافت دارای حرکت است . عکاس در زاویه مناسبی قرار دارد . موفق باشید

"۱۹:۲۴ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

nullتضاد خوبی ایجاد کردید . اثر از بافت خوبی برخوردار است . مرکز کادر به خاطر نوع بافت دارای حرکت است . عکاس در زاویه مناسبی قرار دارد .
مرسي احسان عزيز
پايدار باشيد
"۲۲:۱۳ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | رضا وهمی (8851)


ما مدتهاست که به دنبال واقعیت هستیم . واقعیتی که شاید دست نیافتنی به نظر برسد .

هشدار تلخ " فاصله " ، پیام این عکس است برای من .
با توجه به نوع ویرایش و فیگور سوژه و ارتباطی که بین سوژه و سایه خودش ایجاد شده ، عکاس اشاره به فاصله ما از خودمان دارد که تلخ تر از فاصله ما با دیگران است .


باید عشق را در شکافها جاری کرد ... :)




"۲۲:۱۳ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

nullهشدار تلخ " فاصله " ، پیام این عکس است برای من . با توجه به نوع ویرایش و فیگور سوژه و ارتباطی که بین سوژه و سایه خودش ایجاد شده ، عکاس اشاره به فاصله ما از خودمان دارد که تلخ تر از فاصله ما با دیگران است
درود فراوان بر جناب وهمي عزيز
بسيار خرسندم از حضور و تفسير زيباتون
"۲۲:۲۱ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (4) | امتیاز (2) | احسان قنبری فرد (9266)

انتخاب زیبای لوکیشن عامل اصلی در زیبایی کار است..
نقطه مرکزی این شعاعهای خشک و مرگ آمور.. انسانی است که با توجه به ظاهر طبیعی و با طراوتش.. علیرغم پوسچر نه چندان طبیعی... جای دارد و گویی این موقعیت درد ناک و وهم آور خود را نمیداند..
در آلودگیهای زندگی محو و باطنی اینگونه برای او متصور است عکاس..
اتخاب تم رنگی و دسپوره کردن اطراف این باور را تقویت میکند..
کادر بندی و ترکیب محکم و استوار است..

"۲۲:۲۱ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

سلام احسان جان
مثل هميشه توجهت به نكات ريز ونشانه هاي موجود در هر عكس نشان از درايت و فهم بالايت در نقد و بررسي عكس هاست .خوشهالم از حضورت
"۲۳:۰۶ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | مجید مومنی مقدم (8228)

سلام بر شما
ثبت زيبايي شده . قرار گرفتن سوژه در جاي مناسب و نوع زاويه انتخابي به جا بوده است.شايد ترك هاي اين زمين با زندگي سوژه يك باشد
موفق باشین

"۲۳:۰۶ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

nullقرار گرفتن سوژه در جاي مناسب و نوع زاويه انتخابي به جا بوده است.شايد ترك هاي اين زمين با زندگي سوژه يك باشد
سلام متقابل بر مجيد عزيز
همواره برقرار باشيد
"۲۳:۱۵ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | امید گلزار (3940)

با سلام به دوست عزیز
تمام شیارها با همگرایی خاص چشم رو به سوی سوژه انسانی میبرد
سوژه به درستی در مرکز کادر قرار داده شده
با سیاه سفید بودن کل سوزه شاید کار زیبایی میشد
ممنون از این ارسال

"۲۳:۱۵ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

nullتمام شیارها با همگرایی خاص چشم رو به سوی سوژه انسانی میبرد
سلام دوست خوبم
دقيقا با شما هم نظرم
ممنونم از حضورت
"۲۳:۲۳ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | امیر عنایتی (5632)

سلام دوست عزیز...

و براستی چه داستانی دارد این عکستان.......
برداشتم از موضوع شاید آنی سر را پائین آوردن عواقبی چون گرفتار خشکیها و سختیها در زندگیست....
شاید انسانی با نفسهای آخر باشد که این گونه ترکها آرام به سمتش می آیند نه مثل گوشه ها که تعددشان بیشتر است....

عکس مفهومی بالا دارد....

عکاس باشید....

"۲۳:۲۳ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

nullبرداشتم از موضوع شاید آنی سر را پائین آوردن عواقبی چون گرفتار خشکیها و سختیها در زندگیست....
سلام جناب عنايتي
ممنونم از اظهار نظرتون
"۰۰:۰۵ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | امید امیدواری (1727)

سلام...
هجوم اين خطوط به سمت سوژه ، آن را چنان مستاصل كرده كه گويي ناي نفس كشيدن و ماندن در اين دنيا را ندارد . انسان معاصر در مقابل فشارهاي زندگي ماشيني جايگاهي براي زيستن بهتر از در خود بودن را نمي يابد.(برداشت شخصي)
مرسي ...

"۰۰:۰۵ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

nullهجوم اين خطوط به سمت سوژه ، آن را چنان مستاصل كرده كه گويي ناي نفس كشيدن و ماندن در اين دنيا را ندارد
سپاسگزارم اميد عزيز
پايدار باشيد
"۰۵:۵۵ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمود ترابی (2376)

با سلام

کار زیبایی رو مثل سایر کاراتون ارائه دادید. و تصویر به خوبی گویا است. به نظرم اختلاف رنگ بین فرد و محیط اطراف بسیار متناسب انتخاب شده و اگر فرد هم سیاه و سفید میشد نمیتوانست این انتظار و فاصله را به این زیبایی بیان کنه!

ممنون و موفق باشید

"۰۵:۵۵ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

nullکار زیبایی رو مثل سایر کاراتون ارائه دادید. و تصویر به خوبی گویا است.
ممنونم جناب ترابي
پيروز باشيد
"۰۹:۵۱ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | محمد رضا گودرزی (3885)

یک استفاده مثال زدنی از محیط برای پیشبرد هدفی دیگر

بنظرم حضور آن صندلی منطق کلی کار را ضعیف کرده چرا که معمولا در چنین آثاری من بیشتر شاهد دوری کردن از دست ساخته های انسانی هستیم (در در مشابه های غربی دوری کردن از پوشش) که این خودش فضای کار را غریب تر می نماید

موفق باشی

"۰۹:۵۱ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

nullیک استفاده مثال زدنی از محیط برای پیشبرد هدفی دیگر
سلام جناب گودرزي
ممنونم از حضورتون
"۱۱:۴۸ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | علیرضا قمری (2210)

با سلام
ثبت خوبی صورت گرفته.مکان بخوبی در اختیار شما آمده که خود یکی از ا مواردیه که به عکاس رو میکنه. و میشه در راستای حرفی که میخوایم بزنیم قرار میگیره.
قرار گیری سوژه و حرکت ترکها میتونست با حالتی که انسان به زمین مشت زده و این ترکها حاصل این بی مهرسیت کامل بشه
موفق باشید

"۱۱:۴۸ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

nullقرار گیری سوژه و حرکت ترکها میتونست با حالتی که انسان به زمین مشت زده و این ترکها حاصل این بی مهرسیت کامل بشه
درود بر شما جناب قمري
اتفاقا به ايده مشابه ايده شما هم فكر كرده بودم .انشاالله در فرصت هاي بعدي.
"۱۲:۳۰ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | مهدی تکلّـــو (2660)

1547...

سـ
پـــ
ـــا
س


ثبت بسیار زیبایی رو شاهد هستم .

خطوط خمیده اما نوک تیز شکاف ها و ترک ها که به سوی رد نشانه رفته است خبر از مرگ طبیعت می دهد که این بار دامن انسان که البته خود عامل این نابودیست را گرفته است .

ترکیبی صحیح با نور و شارپ خاص باعث جلوه ی بیشتر تصویر شده است .

سوژه ای که در وسط کادر قرار گرفته است . بسیار خوب انتخاب کرده اید . از هر طرف هجوم شکاف ها به خوبی در کادر قرار گرفته است .

ژست سوژه و نحوه ی تکیه بر صندلی در مرکز این نابودی ها و مود رنگی که باعث تمایز و توجه بیشتر به صورت یک نقطه در آورده بسیار به مفهوم مورد نظر کمک کرده است .

پیراهن تیره ی فرد برایم نشان از تقصیر و گناه وی دارد .

و خطوط نامنظم شکاف ها که هر کدام به سویی روانه است از بی تعادلی حاکم خبر می دهد .

به عنوان پیشنهاد می خواستم بدانم اگر برایتان مقدر بود بهتر نمی شد با توجه به مفهومی که در نظر داشته اید بجای فرد بر روی صندلی از فردی با کت و شلوار پشت و میز و استفاده می شد ؟ ( البته می دانم که فراهم آوردن چنین ابزاری مشکل بود . فقط می خواهم بدانم موافقید یا خیر )

بسیار لذت بردم

سـ
پـــ
ـــا
س


"۱۲:۳۰ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

nullبه عنوان پیشنهاد می خواستم بدانم اگر برایتان مقدر بود بهتر نمی شد با توجه به مفهومی که در نظر داشته اید بجای فرد بر روی صندلی از فردی با کت و شلوار پشت و میز و استفاده می شد ؟
سلام مهدي جان
بله كاملا با شما موافقم. ولي تحمل وزن بش از اين، براي آن قسمت از زمين ، ديگه غير ممكن بود و شايد باور نكنيد رضا ( كاراكتر اين صحنه) كمي آنطرف تر تا كمر در گل فرو رفت و با چنگ و دندان خودشو بيرون كشيد .
"۱۲:۵۸ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | پروانه پاری (3229)

سلام
از حس و نکات فنی همه ی دوستان و استاتید فرمودند.
تشکر برای نگاه و حس عمیق شما.

استفاده مثال زدنی از محیط برای پیشبرد هدفی دیگر

بنظرم حضور آن صندلی منطق کلی کار را ضعیف کرده

پاینده باشید.

"۱۲:۵۸ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

nullتشکر برای نگاه و حس عمیق شما.
سلام بر سركار خانم ياري
بسيار خرسندم از حظور و اظهار لطفتون
"۱۹:۱۶ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | ---- یاسمین ---- (508)

سلام دوست عزیز

انتخاب زیبای لوکیشن عامل اصلی در زیبایی کار است..
نقطه مرکزی این شعاعهای خشک و مرگ آمور.. انسانی است که با توجه به ظاهر طبیعی و با طراوتش.. علیرغم پوسچر نه چندان طبیعی... جای دارد و گویی این موقعیت درد ناک و وهم آور خود را نمیداند..
در آلودگیهای زندگی محو و باطنی اینگونه برای او متصور است عکاس..
اتخاب تم رنگی و دسپوره کردن اطراف این باور را تقویت میکند..
کادر بندی و ترکیب محکم و استوار است..

Best wishes for you



"۱۹:۱۶ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

سلام بر شما بزرگوار
nullانتخاب زیبای لوکیشن عامل اصلی در زیبایی کار است..
سپاسگزارم از اظهار نظرتون
"۲۲:۳۴ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | صابر وکیلی راد (1317)

درود بر شما

و دوباره نگاه دانای کل!و چقدر زیباست این زاویه،زاویه ای که
جای سوالی برای بیننده اثر باقی نمیگذارد و فقط او را متمرکز بر
سوژه و مفهوم عکسی میکند که غرق در معنا است.همیشه
هجومی که ترک های اطراف به سوژه دارند در کمتر فضای قابل
برداشت است.در این میان سایه!و مرد چه خوب سایه ی خود را
میشناسد و انگار در نهایت تنهایی تنها مامن او سایه اش است و
چه مامن نا امن و غیر قابل تکیه ای و این وصف روزهای ماست.

بسیار زیبا و معناگرا
2+

"۲۲:۳۴ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

nullو دوباره نگاه دانای کل!و چقدر زیباست این زاویه،زاویه ای کهجای سوالی برای بیننده اثر باقی نمیگذارد و فقط او را متمرکز برسوژه و مفهوم عکسی میکند که غرق در معنا است.همیشه هجومی که ترک های اطراف به سوژه دارند در کمتر فضای قابلبرداشت است.در این میان سایه!و مرد چه خوب سایه ی خود را میشناسد و انگار در نهایت تنهایی تنها مامن او سایه اش است وچه مامن نا امن و غیر قابل تکیه ای و این وصف روزهای ماست.بسیار زیبا و معناگرا
سلام بر صابر عزيز
ممنونم از وصف زيباتون
"۲۳:۰۵ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | رضا محکم (1893)

سلام
گفتنی ها رو دوستان گفتن
قرار دادن المان انسان وزن خاصی به این شات داده
به نظر من این مکان جای کار بیشتری برای ثبت داره

ممنون از اشتراک

"۲۳:۰۵ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

nullقرار دادن المان انسان وزن خاصی به این شات داده
سلام رضا جان
خوشحالم از حضورت .پاينده باشيد
"۰۰:۴۸ ۳۰ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | نصراله شهنازی (205)

انسانی که بی توجه به اطراف به خواب می رود، وقتی بیدار می شود که همه چیز از بین رفته، مقصر کسی نیست جز خود انسان.
استفاده از مکان و خلاقیت عکاس توانسته مفهوم خود را در این عکس به بیننده القا کند.

"۰۰:۴۸ ۳۰ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

nullانسانی که بی توجه به اطراف به خواب می رود، وقتی بیدار می شود که همه چیز از بین رفته، مقصر کسی نیست جز خود انسان.
سلام جناب شهنازي
ممنونم از لطفتون
"۱۰:۳۴ ۳۰ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | هدا رحیمی (2179)

سلام جناب منصوری عزیز

کار زیبایی رو مثل سایر کاراتون ارائه دادید. و تصویر به خوبی گویا است. به نظرم اختلاف رنگ بین فرد و محیط اطراف بسیار متناسب انتخاب شده و اگر فرد هم سیاه و سفید میشد نمیتوانست این انتظار و فاصله را به این زیبایی بیان کنه!

لذت بردم از ثبتتون و همچنین توضیحات کاملتون

موفق و پیروز باشید

"۱۰:۳۴ ۳۰ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

nullسلام جناب منصوری عزیزلذت بردم از ثبتتون و همچنین توضیحات کاملتونموفق و پیروز باشید
بسيار سپاسگزارم سركار خانم رحيمي
"۱۱:۳۸ ۳۰ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | علیرضا میرزایی (1433)

انتخاب زیبای لوکیشن عامل اصلی در زیبایی کار است..
نقطه مرکزی این شعاعهای خشک و مرگ آمور.. انسانی است که با توجه به ظاهر طبیعی و با طراوتش.. علیرغم پوسچر نه چندان طبیعی... جای دارد و گویی این موقعیت درد ناک و وهم آور خود را نمیداند..
در آلودگیهای زندگی محو و باطنی اینگونه برای او متصور است عکاس..
اتخاب تم رنگی و دسپوره کردن اطراف این باور را تقویت میکند..
کادر بندی و ترکیب محکم و استوار است..

"۱۱:۳۸ ۳۰ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

nullانتخاب زیبای لوکیشن عامل اصلی در زیبایی کار است..نقطه مرکزی این شعاعهای خشک و مرگ آمور.. انسانی است که با توجه به ظاهر طبیعی و با طراوتش.. علیرغم پوسچر نه چندان طبیعی... جای دارد و گویی این موقعیت درد ناک و وهم آور خود را نمیداند..
سلام جناب ميرزايي
حضورتون باعث افتخاره
"۱۳:۴۱ ۳۰ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (3) | محمد رضا معصومی (990)

باز هم داستان فرم و محتوا ، دوبال اصلیه پرنده ی عکاسی .
اما اینبار عکسی متفاوت که هر دو بحث فرم و محتوا نمره ی کامل را می گیرند .
حتی به لحاظ ترکیبی گرچه با نوعی ترکیب کلاسیک مواجهیم ( ترکیب حلزونی با محوریت مرکز ) ولی ساختار شکنی و دیگر گونه بینی در سه بخش ادیت ، فرم سوژه و داستان پردازی به خوبی دیده می شود .
این ترکیب را پیشتر از این در تار عنکبوت و شکستگی حلقه ای شیشه ( عکسی از الیور اوریت ) دیده بودیم .
اما در آن آثار داستان از مرکز شروع می شد و به کناره های کادر سرک می کشید .
اما در این اثر داستان از کناره ها آغاز می شود و با شتاب به مرکز کادر می آید و سپس به بیرون کادر پرتابت می کند .
با احترام .
+3

"۱۳:۴۱ ۳۰ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | داریـوش منصوری (6096)

سلام بر شما جناب معصومي عزيز
و همچنين احسنت بر اين همه سواد بصري و نگاه عميقتان ، كه نشان از درك بالا و شعوري ماوراي فهم شاگرداني چون بنده ميباشد . حضور افرادي چون شما باعث ارتقاء و رشد كيفي اين سايت ميباشد .متشكرم
"۰۰:۲۵ ۳۱ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | مهرداد عباس آبادی (280)

سلام
ثبت بسیار زیبایی رو داشتید
معلومه که دقتتون نوی انتخاب محل و کادربندی زیاده و به هر حال اینگونه ثبت ها خیلی اتفاقی رخ میده واقعا زیبا شده از سیاهی و سفیدی یکباره به رنگ رسیدن خود مفهومی زیبا داره
"۰۹:۵۱ ۳۱ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | علیرضا حاجی حسنی (638)

سلام دوست عزیز.
کار فوق العاده ای ارائه کردید. پر مغز و با قوام.نوك ترك هاي ايجاد شده ، مانند پيكاني به طرف مركز و نهايتا به سوي شخص اشاره ميكنند و وي را مقصر اصلي بروز چنين رخدادهايي قلمداد ميكنند
لذت بردم از این اثر زیبا.
موفق و پیروز باشین.