گالری تصاویر "شادی آفرین آرش"

         
عکس
نام :   ...کابوس... (امتیاز : 72)
عکاس :   شادی آفرین آرش (امتیاز : 7742)
نوع دوربین :   Fuji
مدل دوربین :   Fujifilm FinePix S100fs
نظرات :   57
بازدیدها :   2658
تاریخ ارسال :   ۲۷ مرداد ۱۳۸۹
علاقه‌مندی‌ها :   7
دسته‌بندی سايت :   سیاه و سفید , احساسات انسانی , فتو آرت
توضیحات عکاس

"۱۸:۲۵ ۲۷ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (0) | شادی آفرین آرش (7742)

در روبروی چشم تو تصویر می شود ...
جایی که عشق و عاطفه تحقیر می شود
کابوس تازه ای که شب قبل دیده ای
در لحظه لحظه های تو تعبیر می شود
از زخم های خورده به احساس پاک تو
ای ماه من! ستاره زمینگیر می شود
مانند درد یک سرطان ریشه های غم
در قامت ظریف تو تکثیر می شود
لبخند مهربان و قشنگت به ناگزیر
تسلیم زهر ِ خنده ی تقدیر می شود
دریای پرتلاطم اشکم ببین چطور...
در هرم ناله های تو تبخیر می شود
...
اینجا به جرم گفتن حتی غزل ببین...
دستان "سایه" لایق زنجیر می شود


"سایه" تخلص شعری عکاس
"۱۸:۴۳ ۲۷ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | هادی کریمی (328)

با سلام
ما با یک کار زیبا با کادری زیباتر وچیدمانی عالی روبرو هستیم. سیاه و سفید بودن عکس وپنجره ای رو به تاریکی واقعا معنای عکس رو بیشتر کرده
ممنون از ارسال شما
"۱۸:۴۹ ۲۷ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | سهیل صفی خانی (176)

سلام
تشکر هم بابت ثبت زیبا و هم شعر دل انگیز
در کل نام عکس و محتوی آن با هم پیوند خوبی دارند .
فکر نکم لازم باشه بگم ادیت کار شده روی دستها عالیه ولی این طور میگم : عکس به شدت مدیون همین ادیت زیباست .
وجود پنجره کوچک باعث پذیرش بیشتر عکس در نزد مخاطب میشه .
نور و فوکوس و کادر بندی هم در بهترین حد خودشه .
ممنون
"۱۸:۵۴ ۲۷ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (6) | امتیاز (3) | مهدی تکلّـــو (2660)

1547...

س
لـــ
ـــا
ـم


کابوس ...

یک ثبت بی نظیر. . واقعا تبریک میگم .

-----

پناه می برد از کابوس ها . و اینک این کابوس ها هستند که تمام دنیای وی را تسخیر کرده اند.

ژست فرد عالیست . کاملا متناسب .
پناه گرفته است و کاملا این حس مبنی بر این که فرد کاری نمی تواند بکند . ترسیده است . ضغیف است . قادر به انجام هیچ کاری نیست . دنیایش در حال نابودیست را القا می کند .

سیاهی های حاشیه ی کادر رفته رفته جلو تر می آیند . محاصره اش کرده اند . ترکیب خفقان آوری برای فرد بوجود آورده اید .

و از این حیث به خوبی حواس منفی را منتقل می کند

حضور پنجره ای تاریک و تیره و تار و خوف انگیز در گوشه ی کادر. معمولا دیده بودیم که پنجره ها و منفذ های کوچک راهی هستند برای نجات و خلاصی .راه هایی به سوی نور. او این را هم از دست داده است .

ترک ها ، زبری ها و خشنی ها ، سطح بی ملایمت و سخت ، خطوط شکسته و مورب دیوار که بی امان بر دیوار تازیانه زده اند این بار به سوژه ای بی پناه رسوخ کرده اند . و می بینم شکافی بزرگ و زیر و خشن که بی رحمانه از گوشه ی کادر به سر سوژه بر خورد می کند .

و البته شارپنس خاصی که به دیوار داده شده موفق و مفید و در راستای القای حس .

ادیت از هر نظر عالی و استادانه . و همه چیز در جهت القا مفهوم و ایده ای بکر و احساسات منفی و ترس و ...

پیشنهادم حذف دست چپ سوژه است . ویا ادیت بهتر طوری که حالت دست واضح تر باشد . و فرم خود را از دست ندهد
----
تبریک بابت این ثبت بی نظیر .
من خودم عاشق کابوس گرافی هستم . و بسیار خشنود شدم که این ثبت رو دیدم ..

شعر هم مرتبط و زیبا بود.

خیلی ارادتمندیم ...
و از طرفداران عکس ها و اشعارتون هستم .

امتیاز 3+ ی بنده را پذیرا باشید .

سـ
پـــ
ـــا
س


"۱۹:۰۲ ۲۷ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | امین پروین (595)

آزرده از روزگارم، از روزهاي جواني
از خنجر دوستانم وقتي كه با مهرباني
در سينه ام مي نشانند مانند دستي كه گويا
از روي ياري نشاندند بر شانه ي ناتواني
پوسيده ام در جهاني لبريز تنهايي و درد
دور از تو، دور از تو هر روز در خلوتي جاوداني
انصاف بوداست آيا عمري دريغ از تو باشم؟
يك لحظه با من نباشي؟ يك لحظه با من نماني؟
سهم من از تو همين است، در اين سكوت غم انگيز
جان مي كنم، آه وقتي، هم صحبت ديگراني
مانداست اينجا برايت آغوش بازي هميشه
در انتظار تو آري، تا اينكه شايد زماني
متاسفانه محرومم+2

"۱۹:۲۶ ۲۷ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | نیما مقیمی (6527)

سلام بر شما

ژست فرد عالیست . کاملا متناسب .
پناه گرفته است و کاملا این حس مبنی بر این که فرد کاری نمی تواند بکند . ترسیده است . ضغیف است . قادر به انجام هیچ کاری نیست . دنیایش در حال نابودیست را القا می کند .


Still-life immolation
Still-life infamy
Hallucination, heresy
Still you run
What's to come?
What's to be?
Cause we hunt you down without mercy
Hunt you down All Nightmare Long
Feel us breathe upon your face

کار شما و شعر زیباتون من رو به یاد کارهای آندره کرتس می اندازه

ممنون از هنر زیبای شما

+3 (حیف که هنوز ثبت نمی شه)
"۱۹:۲۷ ۲۷ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | امید نصری (3655)

به نظر ميرسه طرفداران اين سبك در حال افزايش است .تصوير زيبايي خلق شده . ولي بنظر من اين سبك رو ميشه عكاسي با جلوه هاي ويژه تلقي كرد . اينجا سهم عكاس يا اديتور خيلي بيشتر از سوژه شده است و به نظر من اين زياد جالب نيست . به نظر من سوژه بايد سهمي بيشتر از عكاس يا اديتور در تاثير گذاري داشته باشه . 2+

"۱۹:۲۷ ۲۷ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | شادی آفرین آرش (7742)

دو عکسی که با هم ترکیب شده
یکی عکس اصلی شامل سوژه / قاب سیاه
و عکسی دیگر ترکهای روی دیوار
...
گاهی برای رساندن آنچه در ذهن می گذرد واقع گرایی کارساز نیست
قاعدتن این عکس به این شیوه را نمی شود به طور کلاسیک گرفت
ضمن اینکه ترکهای روی دست و دیوار
یک فضای غیر واقعی را نشان می دهد
اما نه از لحاظ روحی
از لحاظ روحی / به نظرم این سبکی است که با روح بیننده ارتباط برقرار می کند نه با چشم
مطمئنن من عکاس هم می خاستم با روح ارتباط برقرار کنم
به نظر من آنچه در این نوع عکسها سهم بیشتری را به خود تخصص می دهد ذهنیت عکاس است
که در ذهن خود تصویر می کند آنچه را که می خاهد بسازد
و فکر می کنم ارزشمند باشد
...
(سوای عکس ناقابل من)
"۱۹:۴۸ ۲۷ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | حمید عزیزی خانقاهی (6679)

با سلام و ادب
ثبت زيبايي شده . فضاي وهم آلود و چين و ترك هاي ايجاد كه لحظه به لحظه زياد مي شود و گستردگي تيرگي ثبت تاثيرگذار را به وجود آورده است.
موفق و مويد باشيد.
"۲۰:۰۹ ۲۷ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | آ ر ش ا سـکـو یـی (1185)

3+: عکس از لحاظ تکنیک و موضوع بدون اشکال است. (عکس خلاقانه، جدید، و دارای اجرایی با کیفیت و قدرتمند است. از لحاظ تکنیک و موضوع عالی است.)

موفق باشید
aRash.oSkooie
"۲۰:۵۹ ۲۷ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (3) | ناصر گل نظری (1628)

سلام
واقعا حس متفاوت و وحشتناکی تو این عکس نهفته ست که نمیشه با این چند کلمه اونو وصف کرد من به شخصه واقعا از دیدن کار لذت بردم و تلاش شما رو واسه این ثبت ستایش میکنم .... مممنون
"۲۲:۳۰ ۲۷ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | سعید عظیمی پور (6407)

با سلام
ثبت زيبايي شده . فضاي وهم آلود و چين و ترك هاي ايجاد كه لحظه به لحظه زياد مي شود و گستردگي تيرگي ثبت تاثيرگذار را به وجود آورده است.
موفق و پیروز باشید
"۲۲:۴۹ ۲۷ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمد جواد شفیعیان (9750)

با سلام
ترکهای روح رنجور یک انسان..
از جنس ملموس رو ح لطیف زنانه...
در قاب تصویر روزگار سیاهش نقش بسته.....
گویی ذهن مشوش و پر درد او عریان در منظر نگاه است
استفاده صحیح از تکسچر و مد انتخابی و جنس نگاه ستودنی است
با آرزوی بهترینها برای شما
+2.25
"۲۲:۵۷ ۲۷ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمود احمدی (301)

عکس از لحاظ تکنیک و موضوع بدون اشکال است. (عکس خلاقانه، جدید، و دارای اجرایی با کیفیت و قدرتمند است. از لحاظ تکنیک و موضوع عالی است.)
کابوس تازه ای که شب قبل دیده ای
در لحظه لحظه های تو تعبیر می شود

سپاسگزارم
"۲۳:۰۳ ۲۷ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | سیاوش ... (192)

همه اش به خاطر اطراف است...
درد و رنجی که می بینیم از اطراف است،
ترکی که بر میداریم از اطراف است،
خوشحالیمان از اطراف است
غم هایمان از اطراف است
و...
چه می کند این اطراف با ما که این چنین اثیرش شده ایم و در خود می پیچیم و ترک بر میداریم. و تنها روزنه ای چون قاب سیاهی برای رهایی نداریم... پس به خود می پیچیم...
"۲۳:۲۵ ۲۷ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | احد مداحی (2334)

ترکهای روح رنجور یک انسان..
از جنس ملموس رو ح لطیف زنانه...
در قاب تصویر روزگار سیاهش نقش بسته.....
گویی ذهن مشوش و پر درد او عریان در منظر نگاه است
استفاده صحیح از تکسچر و مد انتخابی و جنس نگاه ستودنی است


شاد باشی
"۰۰:۵۴ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمد رضا گودرزی (3885)

جسارت می خواهد که به تصویر در آوری کابوسی را!

اول حضور آن دریچه را مفید فایده نمی دانم دوست عزیز
هم بخاطر تمرکز زدائی ای که دارد و هم اینکه نبایستی در یک شات بیش از حد حرف بصری زد!


تمامی گفتار در فروریختگی جسمش نهفته و این زخمهای سر باز کرده که به مثابه ترک های تشنه کویرهای این دیار ، ناله های شبانه مادرانش واگویه می کنند دز گذز بادهای سرگردان...



"۰۰:۵۴ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | شادی آفرین آرش (7742)

سلام جناب گودرزی عزیز
آن دریچه نیست یک قاب است
که درونش عکس هیچکسی نیست و سیاه است چونان بختش
که البته در این سایز قاب بودنش مشخص نیست و مانند دریچه ای سیاه دیده می شود
"۰۳:۲۵ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | کیارنگ علایی (362)

خانم آرش.
خوش‌حالم كه تلاش‌هاي فراوان و خالصانه‌ي شما در عكاسي، به بار مي‌نشيند. نزديك شدن‌تان را به لحني شخصي و استعاري تبريك مي‌گويم. در فضاسازي عكس موفق بوده‌ايد. تبريك براي منتخب شدن عكس‌تان در سايت.

"۰۳:۲۵ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | شادی آفرین آرش (7742)

سلام به استاد عزیزم
ونمی دونم خوشحالیم از حضورتون در پای عکس ناقابلم رو چگونه بیان کنم
ممنونم ....
"۰۹:۰۳ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | پروانه پاری (3229)

سلام شادی جان
تبریک میگم برای ثبت جا لب توجه و ارزشمند ذهن و نگاه تو.
همیشه فکر میکردم رویاهای دلچسب و شیرین رو میشه با دیگران سهیم بود و نه کابوسها.اما با خلق تو کابوس را هم میشه .
لذت بردم .
پاینده باشی.
"۱۱:۲۸ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | میترا رشیدنژاد (1568)

با سلام و احترام .
ثبتي عالي و تاثيرگذار ارائه فرموده‌ايد . كابوس را به طرز بي‌نظيري به تصوير كشيده‌ايد . شعرتان مكمل مفاهيم عكس است . آفرين و ممنون از ارسالتان
"۱۱:۴۵ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | محسن اعتمادی فر (2272)

درود
اینکه عکاس از حاشیه ها خود را جدا می کند و دارای تمرکز ذهنی می شود جای بسی تقدیر را دارد.
همه چیز خوب است تنها آن قاب که به دریچه ای شبیه شده کمی مرا عذیت میکند.
موفق و پیروز باشید.

محسن
"۱۲:۳۳ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | مسعود بیابانی (304)

سلام دوست عزیز.
و اما کابوس در خویش ماندن و ماندن.انقدر در خویشتن خویش ماندایم که بویمان را دیوار ها گرفته اند(ترکها)و شایدهم ما بوی دیوار را گرفته ایم.حال دیگر به من هم به دیواری بیجان تبدیل شده ام تا نظاره کنم دیوارهای دیگر را.
مر30 .با تشکر
"۱۳:۳۶ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | داریـوش منصوری (6096)

با سلام و ادب
ثبت زيبايي شده . فضاي وهم آلود و چين و ترك هاي ايجاد كه لحظه به لحظه زياد مي شود و گستردگي تيرگي ثبت تاثيرگذار را به وجود آورده است.
موفق و مويد باشيد.
"۱۴:۳۰ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (3) | هادی دهقان‌پور (9761)

سلام
اوج شارپنس و نفوذ آن در میان شکاف‌ها و لایه‌های از هم گسیخته‌ی عکس، بیننده را به چالش بودن یا نبودن حیات در این موجود وحشت‌زده می‌کشاند. سوژه در مرکز قرار داده و در کانون فنا!
"۱۶:۱۶ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | علیرضا میرزایی (1433)

یاد تابلوی جیغ افتادم
دهان یکه به بیرون جیغ میزند
اما این کاراکتر به درون جیغ میزند
درود بر شما
مو به تن ادم راست میشود
"۱۸:۰۶ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | امیر عنایتی (5632)

سلام دوست عزیز ......

این به اسارت کشیدن و هضم این زن توسط دیواری ترک خورده که انگار او را سر تا پا میبلعد چه دردناک است....

استفاده از مد سیاه و سفید بر تاثیر گرفتگی کمک نموده...

و چه سرگذشت تلخی.....

عکاس باشید...
"۱۹:۳۴ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | احسان قنبری فرد (9266)

سلام سایه...

تصویری بسیار تامل بر انگیز را شاهدیم...
اوج در هم شکستن یک موجود که ظاهری مونث دارد..با تن پوشی سیاه و عیب پوش...
دستان و ساعد و اندامی کانلا مردانه ..
احتمال استفاده عکاس از سوژه مرد بر من محتمل است..
اما این اندام مردهنه ..سوژه مارا نه با لطافت زنانه که با زمختی حاصل از درد .. به بیننده مینماید..
کنج خلوتی که مامن لحظات تنهایی اوست نیز چون او ترک برداشته از درد...
ترکها به نظر میرسد بیشتر از شخص به دیوار سرایت کرده است..
ویگنت ها به خوبی وهم آمیز بودن و کابوس بودنش را القا میکنند.
مقداری نور مطلق سفید در باریکه های منعکس بر دیوار به خوبی بیننده را به توجه بصری بر سوژه فرو رفته در سیاهی و در هم پاشیده منعطف میکند...

حالت سوژه افسوس است و حسرت ....

دم به کله میکوبد و شقیقه اش دو شقه می شود .. بی آنکه بداند حلقه آتش را خواب دیده است ...عقرب عاشق ( زنده یاذ..حسین پناهی )

ویرایش هنرمندانه و در راستای مفهوم است و ترکها به زیبایی با تصویر مرج شده و اصطلاحا بر آن خوابیده اند...

استفاده از نوع ترکها بر هر دودست را بسیار زیبا میدانم..

قبلا سوژه ای با چنین ویرایشی ارسال کرده بورم ..اما اعتراف میکنم که این بسیار زیبا تر و دیگر گون است...

موفق باشید


"۱۹:۳۴ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | شادی آفرین آرش (7742)

ممنونم
سوژه زن است
وشاید حالت زمختی که دست حاصل از فشار و رنج پیدا کرده این امر را بر شما محتمل کرده که مرد می باشد
بله/ عکس شما را هم دیده بودم و نظر نیز داده بودم
منتها این عکس با پیش زمینه ی عکس شما نبود

"۱۹:۳۴ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | احسان قنبری فرد (9266)

وشاید حالت زمختی که دست حاصل از فشار و رنج پیدا کرده این امر را بر شما محتمل کرده که مرد می باشد
بله/ عکس شما را هم دیده بودم و نظر نیز داده بودم
منتها این عکس با پیش زمینه ی عکس شما نبود


اعتراف میکنم که این بسیار زیبا تر و دیگر گون است...
"۲۱:۱۹ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | امید جعفری (505)

سلام دوست عزیز
بسیار زیبا و تامل بر انگیز است
دوستان گفتنی هارو گفتند
تنها تحسین میکنم و لذت میبرم
خصوصا ترک های روی دستان که اوج معنا رسانی و پل ارتباطی آن با مخاطب است.
"۲۱:۴۲ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | امید گلزار (3940)

با سلام به دوست عزیزم
اینکه عکاس از حاشیه ها خود را جدا می کند و دارای تمرکز ذهنی می شود جای بسی تقدیر را دارد.
همه چیز خوب است تنها آن قاب که به دریچه ای شبیه شده کمی مرا اذیت میکند.
کابوس یک رویای وحشتناک و ناخوشایند است که دستگاه عصبی شخص را تحریک می‌کند و در نتیجه شخص به طور ناخودآگاه به آن پاسخ عصبی می‌دهد. کابوس ریشه در رویدادهای روز گذشته یا جریانات زندگی شخص دارد و در بعضی موارد می‌تواند به فلج خواب بیانجامد.
ممنون از این ارسال
"۲۱:۵۵ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (3) | رضا وهمی (8851)

من به جای واژه سبک ، از واژه " نگاه " استفاده میکنم و خوشحالی خودم را از افزایش این نوع نگاههای ارزشمند در فضای گالری اعلام میکنم .
حضور تنهای یک انسان که نمیدانم متهم است ؟ محکوم است ؟ یا رها شده در بطن اتفاق و منتظر معجزه .
با تصویری مواجه هستم که وقتی به کل آن توجه میکنم ، " واقعیت " کمی آزاردهنده به نظر میرسد .
احساس من از مطلق بودن فضای عکس از لحاظ احساس ، خصوصا با توجه به نوع و میزان کانتراست ، آرایش ترکها ، و در پایان ، ان قاب عکس سیاه در یکی از روشنترین نقاط عکس و بهترین زاویه نوری تصویر ، چیزی نیست جز اینکه عکاس به دنبال یک شناخت منطقی از یک موقعیت کلی رو به ضعف نهاده است .
شناختی که مشتاقم آنرا در ادامه مسیر ببینیم و از کشف و ارائه آن توسط عکاس لذت ببرم .
فکر میکنم جزو عکسهای خاطره انگیز مراحل عکاسی شما باشد . عکسهایی که میتواند دریچه ورود به دنیای جدید باشد .
تبریک و ممنون از اشتراک .
2.5


"۲۱:۵۵ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | شادی آفرین آرش (7742)

حضور تنهای یک انسان که نمیدانم متهم است ؟ محکوم است ؟ یا رها شده در بطن اتفاق و منتظر معجزه .
هم متهم است/ هم محکوم است و هم رها شده در بطن اتفاق
...
حضورتان مایه ی مباهات
"۲۱:۵۹ ۲۸ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | آرش نصیری (11202)

درود بر آرش عزیز

حالت عجز و استیصال به خوبی در سوژه مشاهده میشود.
حضور ترکها روی سوژه نشان از تسلط محیط بر وی دارد
و پنجره کوچکی که نوید راه فراریست اما تیرگی آن خبر از چیزی دیگر میدهد

موفق باشید
"۰۵:۵۹ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمود ترابی (2376)

با سلام

ترکهای روح رنجور یک انسان..
از جنس ملموس رو ح لطیف زنانه...
در قاب تصویر روزگار سیاهش نقش بسته.....
گویی ذهن مشوش و پر درد او عریان در منظر نگاه است
استفاده صحیح از تکسچر و مد انتخابی و جنس نگاه ستودنی است
با آرزوی بهترینها برای شما
"۱۰:۴۲ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (3) | میشـــا افشـــار (1595)

سلام شادی جان
تبریک میگم برای ثبت جا لب توجه و ارزشمند ذهن و نگاه تو.
همیشه فکر میکردم رویاهای دلچسب و شیرین رو میشه با دیگران سهیم بود و نه کابوسها.اما با خلق تو کابوس را هم میشه .

تنها تحسین میکنم و لذت میبرم
2.5
"۱۱:۵۱ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | امید سریری (826)

سلام،
تبریک میگم برای ثبت جا لب توجه و ارزشمند ذهن و نگاه شما.
همیشه موفق وتندرست باشید.
"۱۴:۵۱ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | احسان حسین زاده (13)

سلام.تبریک میگم جهت انتخاب عکستون و ثبت زیباتون
موفق باشید
"۱۵:۵۰ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | احسان مرادی (163)

با سلام
ذهن زیبا و موفقی دارید . . واقعا لذت بردم . . توضیحات دوستان زیبا و دلنشین بود . موفق باشید دوست من
"۱۹:۱۱ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | ---- یاسمین ---- (508)

سلام دوست عزیز
حضور تنهای یک انسان که نمیدانم متهم است ؟ محکوم است ؟ یا رها شده در بطن اتفاق و منتظر معجزه .
با تصویری مواجه هستم که وقتی به کل آن توجه میکنم ، " واقعیت " کمی آزاردهنده به نظر میرسد .
احساس من از مطلق بودن فضای عکس از لحاظ احساس ، خصوصا با توجه به نوع و میزان کانتراست ، آرایش ترکها ، و در پایان ، ان قاب عکس سیاه در یکی از روشنترین نقاط عکس و بهترین زاویه نوری تصویر ، چیزی نیست جز اینکه عکاس به دنبال یک شناخت منطقی از یک موقعیت کلی رو به ضعف نهاده است .


Best wishes for you
"۲۲:۳۸ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | محمد صفرپور/ نوروز (1792)

درد به اعماق وجودم نفوذ کرد...

3
محروم!

ارادتمند شما نوروز
"۲۳:۲۱ ۲۹ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | رضا محکم (1893)

سلام
فکر نمی کردم یه روز کابوسی ببینم و از خالق آن تمجید کنم
گفتنی ها رو دوستان گفتن و من همچنان می نشینم و محو این کابوس می شوم


ممنون از اشتراک
"۱۱:۱۹ ۳۰ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | زهرا دلاوری (4393)

سلام شادی جان
معذرت میخوام از اینکه اینقدر دیر به این ثبت رسیدم
نوع نگاه عمیق و ژرفی که منجر به این ثبت فوق العاده شده است قابل نهایت تحسین است
انتقال حس طردشدگی به هر دلیل و خسته از همه بهانه ها و توجیه های ممکن ...
یک کابوس وحشتناک
و چه شیرین است بیداری از این خواب دهشتناک

شاد باشید
:)
"۱۲:۴۷ ۳۰ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | علی رضا ر ياحي فر (1655)

سلام و درود به شما دوست گرامي
ايده هاي جالبي در سر داريد و به واقع عمل مي رسانيد
موفق باشيد و پشتكار در انجام ايده هاتون
"۱۴:۵۸ ۳۰ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | منوچهر بهمنی (3156)

سلام دوست عزيز
ممنون از لطف و محبت شما
ثبتي تاثيرگذار و تامل برانگيز ارائه داده ايد/اديت فوق العادست و در راستاي مفهوم خواسته شده/
هميشه شاد و خندان باشيد.
"۱۵:۱۹ ۳۰ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | امید امیدواری (1727)

سلام...

شبيه خوابي وحشتناك هست كه بيداري پاياني براي اين كابوس هست.
در ايجاد اين فضا و تركيب عكسها با هم بسيار موفق عمل كرديد.
موفق باشيد...
"۲۱:۱۷ ۳۰ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (5) | امتیاز (3) | حمید رسول پور (231)

به طرزی عالی مفهوم استحاله‌ی عناصر دربعد فرمال و تماتیک دراین ثبت چشم نوازی می‌کند.استحاله‌ی فرد درفضا و بالعکس.
اختلاط دو فرم انتزاعی حاصل ازخاکستری های مختلط وفرم انضمامی حاصل از ترکیب سوژه وفضا واقعا آموزنده است .
تک پنجره ی سیاه بالای کادر ،به طرز ماهرانه ای کادر را ازدرافتادن درورطه ی سانتی مانتالیزم نجات داده است .چه اینکه بدون پنجره مفهوم فقط در ترکیب فرمال خاص عناصر قاب تعریف می شد.اما حالا پنجره بعدی مستقل درحوزه ی معنا وتم یافته است.
ثبتی هوشمندانه ومتفکرانه ارائه نموده‌اید.
"۰۸:۳۸ ۳۱ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | روح اله ایزدشناس (1670)

سلام وادب و احترام


ترکهای بزرگ وعمیق که از دیوار وقاب عکس گذشته واز قسمت سرواردبدن سوژه که زنی عزاداررا می ماند،شده اند-زلزله ای رادر عواطف او بیان می کند . عاطفه غمباری که زن با پوشاندن صورتش حاضر نمایاندنش ندارد.
جسارتا من بجای پنجره کوچک قاب عکسی پراز سیاه می بینم که برفضای ماتم زده عکس می افزاید

دوست گرام این اثرزیبا را به شما تبریک می گویم.
"۱۰:۰۰ ۳۱ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (3) | علیرضا حاجی حسنی (638)

سلام به شما دوست هنرمندم.
حفظ ارزش این گالری، به نظرات و گزافه گویی های این حقیر نیازی ندارد؛ بلکه این آثار زیبای شما و دیگر دوستان است که به این گالری رونق می بخشد. ممنون از همراهی همیشگی شما، که به حق، با ارائه این اثر و شعر زیبا، سنگ تمام گذاشتید.
اثر فوق العاده و زیبای شما ارزش زیر پا گذاشتن هر الگویی، از جمله الگوی "امتیازدهی" را دارد.
5+
"۱۴:۳۶ ۳۱ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | عزت الله قربانی آهودشتی (41)

آخرین سلام من به شما.
همه ی ترس ها و دلهر ها زندگی و....... شما را در این عکس می بینم.

"۱۰:۲۵ ۰۱ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | آرش مهدی (237)

سلام.
آفرین بر آرش !
از اینکه سر زدید ممنون . استفاده کردم .
در مورد عکس شما در نقد روز به زیبایی سخن گفته شده .
لذا من فقط دید ، فن و تکنیک شما را تحسین میگویم .
"۱۵:۰۸ ۰۱ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (3) | عنایت اسدی (400)

عکس از لحاظ تکنیک و موضوع بدون اشکال است. (عکس خلاقانه، جدید، و دارای اجرایی با کیفیت و قدرتمند است. از لحاظ تکنیک و موضوع عالی است.)
"۱۰:۲۸ ۰۲ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | شادی فرزین (9)

3+
"۱۷:۰۷ ۰۶ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | سمانه بیانک (4)

Salam
sabte besyar jaleb va ghavi hast,kaboos ro be manaye vagheii tooye kareton mishe did,kaboosi ke fekr mikpnam aksare zanhaye jameeye ma dargiresh hastano,tooshoon vojood dare.bekhatere siyaho sefid boodane karetoon va hamchenin tarakhaye ke voojod dare kaboos ro kheili khoob elgha mikone,be ezafye shekastano khord shodane 1ensan az voojoode kabooshaye modavemo hamishegi.zemne inke shere besyar monaseb va khoobi erae dadid
shado movafagh bashid
"۱۶:۲۰ ۰۵ فروردين ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | مهدی عقیقی (238)

درود
کابوس جدایی و تنهایی ایجاد فضایی درام همراه با چیدمانی بی نقص
نگاهتان پایدار
سال نو بر شما همایون
سپاس