گالری تصاویر "منصور محمدی"

         
عکس
نام :   (امتیاز : 25)
عکاس :   منصور محمدی (امتیاز : 1372)
نوع دوربین :   Canon
مدل دوربین :   Canon EOS 300D
نوع لنز :   Canon
مدل لنز :   Canon EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM
فیلتر :   UV
دیافراگم :   F8
سنسور :   6 MP
شاتر :   1/1000 ثانیه
ایزو :   100
نظرات :   40
بازدیدها :   825
تاریخ ارسال :   ۱۹ مرداد ۱۳۸۶
علاقه‌مندی‌ها :   0
دسته‌بندی سايت :   طبیعت
توضیحات عکاس
هورامان - بهار 86

"۱۴:۱۸ ۱۹ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | جهانگیر بهزاد (388)

كار قشنگیست ! ایكاش هوا ابری نبود و رطوبت كمتر .یه كمی ستورشن بد نیست (سلیقه منه البته).
این محل كجای ایران هست ؟ واقعا زیباست. موفق باشید.
"۱۴:۱۶ ۱۹ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | محمدرضا گودرزی (14253)

چشم انداز زیبائیست. معماری این روستا چنان در هم تنیده است که جز ای از صخره کنار آن بحساب می آید. کمی در دورست دست تصویرتان وضوح ندارد گرچه رفتن به چنین منطقه ای خودش تحسین برانگیز است.
راستی آن تک درخت خیلی خوب مقیاس را دست آدم می دهد.
"۱۴:۳۷ ۱۹ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | اکبر گلی زاده (2757)

باز م یه كار زیبای دیگه انصافا هر چی به كادر نگاه كردم ببینم بهتر میشه بست دیدم نه. حداقل من اینطوری فكر می كنم. هر كدوم از عناصر موجود در عكس( تك درخت, صخره, رودخانه, امتداد و همراهی نوار سبز درختان با رود پرسپكتیو و عمق) همه دارن نقش خودشون رو در ایجاد یه حس خوب فراز, تنفس و نگاه بخوبی ایفا میكنن . ما كه از دیدن این مناظر لذت میبریم. مرسی از ارسال
"۱۷:۰۷ ۱۹ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مازیار یعقوبی (5694)

نگاه زیبایی دارید به اطراف خود.
قرار گرفتن تك درخت در بالای كادر و روستای زیبا در پائین كادر حرفی را برای كادربندی نذاشته.
تمامی فاكتور های یك زندگی بی دغدغه و كاملا با بافت دل انگیز روستایی مشهوده. رودخانه و . . . . تبریك. و ممنون از ارسال خوبتان
به آخرین عكس من هم سری بزنید.
"۱۸:۴۳ ۱۹ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | آرش عطرچیان (5007)

رفتن به چنین منطقه ای خودش تحسین برانگیز است ...
آن تک درخت خیلی خوب مقیاس را دست آدم می دهد ...
تمامی فاكتور های یك زندگی بی دغدغه و كاملا با بافت دل انگیز روستایی مشهوده ...
کادر و ترکیبی مثال زدنی دارد ...
"۲۲:۴۲ ۱۹ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | مازیار یعقوبی (5694)

سركار خانم مانای عزیز. عرض ادب دارم و . . .
قید ما رو به این زودی زدین؟؟؟!!!
مارو بی بهره نذارین از نظرات و الطاف ملوكانه.
پیروز و ماندگار باشید.
"۲۲:۴۶ ۱۹ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | کیهان محمدباغبان (4326)

مانای عزیز كار جالبیه .اما به اعتقاد من اگه عكس این قدر وسیع نبود زیبا تر می شد .هر كدام از این قسمت هایی كه در كادر هست خود می توانند كادر دیگری را تشكیل دهند .مثلا تك درخت روی صخره ها یا خود دهكده به تنهایی كادری زیبا را تشكیل می دادند. در كل تلاشی پر ثمر انجام دادید .
سری هم به ما بزنید.
"۰۲:۰۰ ۲۰ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | سید مصطفی آهنگرها (2761)

هر چی فکر کردم، دیدم چیزی غیر از مطالب ذکر شده توسط دوستان ندارم. پیشنهادی هم برای بهبود مشکلات جزئی کار به ذهنم نمی‌رسد.
کار خوبی است. موفق باشید.
"۱۵:۳۸ ۲۰ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | امین مصطفویان (152)

انصافا ترکیب بندی عکس فوق العاده ست، مخصوصا وجود تک درخت بالای صخره...
خسته نباشید و تبریک...
بنظر نمی رسه نور شدیدی در هنگام عکس برداری وجود داشته باشه، بهمین خاطر شاتر 1000/1 و F8 کمی تعجب برانگیزه...
ایکاش مناظر دور دست از نظر رنگ بی روح نمی شدند و وضوح بهتری داشتند...
با آرزوی توفیق.
"۱۶:۴۹ ۲۰ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصور محمدی (1372)

دوست عزیز ممنون از نظرت .من هم اگر با انالوگ عكاسی میكردم حتما شاتر رو روی 500 تنظیم میكردم ولی سر ظهر بود و آخر اردیبهشت و كلوین روز در بالاترین حد خودش بود
و از طرفی 1 ساعت منتظر ماندم تا كمی ابر جلوی اشعه مستقیم آفتاب رو بگیره و از كنتراست صحنه كاسته بشه...
"۰۱:۲۲ ۲۱ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | محمدرضا علیخواه (546)

عکس خیلی خوبی هست ترکیب بندی بی نقص و بسیار زیباست لذت بردم اما به نظر من گرد و غبار روی روستا از زیبایی کار کم کرده
ببخشید من متوجه نشدم که چرا اگر انالوگ بود شاتر را روی 500 میگذاشتید والان که دیجیتال هست روی 1000 عکاسی کردید ممنون می شم اگه راهنما یی ام کنید
"۰۲:۵۹ ۲۱ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصور محمدی (1372)

ممنون از لطف همه دوستان
آقای علیخواه , شاید بیانم خوب نبوده ولی منظورم این بود كه اگر نورسنجی تجربی میكردم سرعت رو روی 500 تنظیم میكردم .ولی نورسنج دقیق كانن 300 سرعت 1000 رو پیشنهاد داد
دره های منطقه اورامان انقدر عمیق و بسته و شیبدار هستند كه اگر باد نوزد غبارمحلی و رطوبت زیادی دارد و این كار رو در چشم انداز خیلی سخت میكنه. بیجهت نیست كه اورامان طبیعت بسیار ویژه ای دارد و از ویژگی های جالب آن اینكه . رودخانه سیروان ارتفاعش همسطح آبهای ازاد دنیاست
یعنی ارتفاع در ته دره صفر میباشد
جالب است كه بدانید صعود به قله 3000 متری شاهو از داخل دره های اورامان به سختی صعود از قله دماوند است
"۰۸:۰۷ ۲۱ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مهدی مزینانی (1910)

آدم احساس می کنه اون تک درخته نگهبان روستاست!بازهم مثل همیشه گویاوپر انرژی.
"۱۲:۲۵ ۲۱ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | علی رنجبران (1528)

خانم ماندگار عزیز.با سلام
جسارتا :
اولا نور سنج کانن 300 یا هر دوربین دیگری بر اساس رساندن تونالیته تصویر به سطح خاکستری خنثی عمل میکند بنا بر این مناطق تیره را روشن تر از حد معمول و مناطق روشن را تیره تر از حد معمول براورد میکند.و این نورسنجها هنگام مواجه با آب زیر آفتاب.برف زیر آفتاب، مه،رمل زیر آفتاب و گرد و غبار دچار اشتباه خواهند شد.
ثانیا تا جائی که سواد حقیر قد میدهد نور سنجی هیچ ارتباطی به کلوین نور ندارد و کلوین تنها دمای رنگ را مشخص میکند.همچنین کلوین یک روز افتابی(5200-5600) پائین تر از یک روز ابری(6200-6700) خواهد بود بنا بر این صبر شما تنها به کلوین روز افزوده.
ثالثا کماکان سوال دوست ما پا بر جاست نور سنجی شما معادل f=16و 250/1 برای شاتر است که حتی برای یک روز آفتابی با حساسیت 100 1 Stop کم خواهد بود حالا چطور در یک روز ابری این نور سنجی انجام شده !!!
در ضمن در عکاسی دیجیتال برای بهره بردن از حد اکثر توان سنسور گاهی تا یک Stop (تا جائی که نمودار هیستوگرام عکس از محور سمت راست عبور نکند)نور اضافه به عکس میدهند و سپس در ادیت فایل خام اون رو اصلاح میکنند.اما ضاهرا شما بر عکس عمل کردید!!!
"۱۳:۲۱ ۲۱ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصور محمدی (1372)

آقای رنجبران ارقام و اعداد همگی در خدمت آفرینش یك اثره...
موارد بالا رو كه اشاره كردید كاملا رد میكنم البته با ذكر دلیل نه بازی با ارقام......
در ضمن مواردی كه ظاهرا برای شما( آیت لایتغیر) میباشد ممكن است برای دوستان كم تجربه ایجاد سردرگمی كند لطفا در تعاریفتان از اصول فنی عكاسی بیشتر دقت كنید....
و به خاطر اینكه به حاشیه نرویم بنده ایمیل دارم و موارد ی هم كه باید براتون توضیح بدم ایمیل میكنم .... با سپاس
"۱۴:۵۵ ۲۱ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | علی رنجبران (1528)

منتظر میل شما هستم
"۱۵:۵۳ ۲۱ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصور محمدی (1372)

آقای رنجبران نه تنها جوابتان قانع كننده نبود بلكه من رو مصمم كرد كه دیگر در این سایت فعالیتی نداشته باشم
از همه دوستان خداحافظی میكنم و امیدوارم در راه اعطلای هنر این مملكت سهمی شایسته داشته باشید.
اگر رنجشی از من بوده از صمیم قلب دلجویی میكنم
اگر مفید نبودم باز هم شرمنده ام كه توانم همین بود
ولی اگر كسی فكر میكند با تخریب دیگران به قله های رفیع افتخار میرسد سخت در اشتباه است
به دلایل محكم من هرگز جویای نام نبوده و نیستم و محكمترین دلیل اینكه نام انتخابیم برای عضویت در سایت مستعار بود ( هدف تبادل افكار و ارا’ است نه نام ونشان)و هیچ سو’ استفاده ای هم نكردم
آقای رنجبران این قطعه رو هرگز فراموش نكنید
پرنده پنج خصلت داشت
- نخستین اوج در پرواز
- سپس پرواز بی همراه
- سه دیگر به منقارش هدف گیرد فراز كهكشانها را
- چهارم رنگ بی رنگی
- و در پایان نوایش همچو نجوا......
"۱۶:۲۷ ۲۱ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | علی رنجبران (1528)

شکر خدا که تمامی نظراتم در سایت موجوده و قابل بررسی و قضاوت به عهده سایر اعضا. هرگز در پی تخریب کسی نبودم و گواه این امر نظرات من است به عکسهای شما و باقی دوستان.
رنجش خاطر شما گناه من نیست چه این رنجش خاطر بار اول نیست که رخ میده و من هم اولین نفر نیستم که متهم میشم به تخریب شما و داشتن مشگلی با شما که اتفاقا بیشتر از همه کارهای خوب شما رو دوست داشتم.ولی نه از شما و نه از هیچ نام دیگری که بزرگ باشه و یا خودش رو بزرگ فرض کند تعریف نکرده و نمیکنم اگر شایستگی این تعریف رو نداشته باشد.
از بابت قهر شما هم گناهی رو متوجه خودم و کس دیگری نمیبینم جز خود شما
هرکه خواهد گو بیا و هرچه خواهد گو بگو..........کبر و ناز و حاجب و در بان بدین درگاه نیست
"۱۷:۵۷ ۲۱ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصور محمدی (1372)

و ثانیا تا جائی که سواد حقیر قد میدهد نور سنجی کلوین تنها دمای رنگ را مشخص میکند و هیچ ارتباطی به کلوین نور نداردسوادتان را ببرید جایی كه خریدار دارد !!!!!!
سواد اندک بنده از پیدا کردن دلیل برای این موارد عاجزه شكی درش نیست....
ثالثا كماكان سوال دوستمان پا برجاست نورسنجی شما معادل دیاف 16 و سرعت شاتر 1/250 استاخه تو یه نگاهی به اطلاعات عكس بنداز بعد حرف بزن!!!!!!!
در ضمن در عکاسی دیجیتال برای بهره بردن از حد اکثر توان سنسور گاهی تا یک Stop (تا جائی که نمودار هیستوگرام عکس از محور سمت راست عبور نکند)نور اضافه به عکس میدهند و سپس در ادیت فایل خام اون رو اصلاح میکنند.اما ضاهرا شما بر عکس عمل کردید!!! یه بنده خدا این رو معنی كنه ما هم بفهمیم سواد بسیار بالای آقای رنجبران را!!!!!!
موارد دیگر رو نمیشمارم كه مثنوی است....
و در مورد شخصیت جنابعالی :
شانتاژ و همراه كردن دیگران به قصد موجه كردن خودت
دو گانگی در كلام
حسادت مفرط
استفاده از كلماتی كه عموما نمیدانی چرا بكار میگری فقط جوابی داده باشی
مظلومنمایی بسیار زیركانه
هنرت رو با این كارات خراب نكن دوست عزیز
من كه گفتم میرم همین برایت مهم بود پس تو پیروزی
علاوه بر اینها ولی من میدانم چرا اینقدر عصبانی هستی...... و سكوت میكنم در این مورد
"۱۷:۵۹ ۲۱ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصور محمدی (1372)

چندین بار تحمل كردم و محترمانه جواب بهانه گیریها و سوالات بیهوده شما را دادم تا نگن من حاشیه سازم ولی واقعا تو دیگه شورشو در آوردی با اون اطلاعات تكنیكی نوبرت و اون زیركیهایت در تخریب و شانتاژ..... با شما نباید جور دیگری حرف زد.....
من هی دارم محترمانه صحبت میكنم .....
از مدیریت سایت هم میخوام پروفایلم رو حذف كنند لطفا هر چه سریعتر......
"۱۷:۳۱ ۲۱ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصور محمدی (1372)

شایستیگی ها را شما تعیین نمیكنید با این سواد و هنر و رفتار دوست عزیز
همان بهتر كه فعلا یاد بگیرید تا سوادتان هنرتان و رفتارتان را اصلاح كنید
و از كسی هم غیر از شما نرنجیدم
با آقای عامری هم صحبتهایمان به درك متقابل رسید خوشبختانه
آقای اخباری هم گفتند این سایت گنجایش هنر ایشان را ندارد
ولی رفتن من فقط و فقط متوجه رفتار ناشایست شماست آقای رنجبران این رو فراموش نكنید....
"۰۰:۲۰ ۲۲ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | حمید شعفی زاده (559)

در چنین آوردگاهی حرف از هنر خریدار دارد ؟
اكثر دوستان با وجود عكس زیبای شما كه در تمام كادر از ایستایی و تركیب خاصی برخوردار است به تك درختی اشاره كردند كه من هم از این حس تهی نیستم و واقعیت این عكس همان تك درختی است كه شما هم با نوع كادر انتخابیتان به زیبایی به آن اشاره كرده اید . ممنون
"۰۸:۰۶ ۲۲ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش عطرچیان (5007)

خانم ماندگار شما كمی زود از كوره درمیروید . در بین نظرات آقای رنجبران چیزی كه دال بر توهین به شما باشد نیافتم و تعجب میكنم كه چرا یكباره كار به اینجا رسید . به هر حال بدانید كه دوستانتان در این گالری همگی مایل به ادامه حضور شما و همینطور بهره مندی از دانش و تجربه شما هستند . اگر در تصمیم تان تجدید نظر كنید من را به شخصه بسیار خشنود كردید ...
"۰۹:۳۸ ۲۲ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | Latif Niroubakht (1274)

1- همه دوستان را به خویشتنداری دعوت میکنم.
2- آقای/خانم ماندگار! نمیدانم در ایمیلها بین شما چه رد و بدل شده است.منم مثل اقای عطرچیان موافق ادامه حضور شما و تمامی عکاسان سایت هستم.
3- کادر عکستون یه کم کراپ از پایین میخواست....زاویه اون هم عالیه...شاید محویت بالای عکس رو هم میشد با ادیت سر و سامان داد.
"۱۵:۴۶ ۲۲ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | احسان الله بنی نجار (106)

با سلام از عكس خوبتون
ببخشید این عكس شما ادیت شدست؟ چون من تو این منطقه بودم و همین روستا رو هم رفتم ولی همچین كوهی اونجا ندیدم! ولی بهر حال اگر ادیت شده هم باشه هیچی از ارزش كارتن كم نمی كنه!
عكسی رو كه از فاصله دور از این روستا گرفتم رو تو سایت قرار دادم ممنون میشم نظرتون رو در بارش بدونم
با تشکر
"۱۵:۴۸ ۲۲ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (-1) | سها تفرشی (962)

وجود تك درخت در عكس به نظرم فقط چشم را از منظره اصلی منحرف میكند همچنین خانه های (؟) سمت چپ پایین كادر. اگرچه فكر میكنم در صورت حذف آن خانه ها درخت های پایین كادر هم قطع میشدند كه به كار لطمه میزد. اما چیزی كه بیشتر از همه جلب توجه میكند عمق میدان بسیار كم این عكس هست كه برای عكسی از منظره اصلا مناسب نیست. شما دیافراگم را 8 نوشته اید اما در اگزیف عكس 4.5 قید شده است سرعت شاتر 1/2500 و ایزو 400! در هر صورت بهتر بود از تنظیمات دستی دوربین و یا مد اولویت دیافراگم استفاده میكردید و با تنظیم صحیح دیافراگم نورسنجی و عمق میدان مناسب تری به دست می آوردید.
"۱۶:۰۵ ۲۲ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصور محمدی (1372)

نه مثل اینكه دامنه تخریب داره وسیعتر میشه
خانم تفرشی سعی كنید فقط به عكس رای بدید نه به عكاسش
اصل عكس با فرمت raw روی سی دی موجوده سی دی رو میدم به خانم امین شما هم ببینید...
ولی اگر خلاف این بود كه نوشتید جرات داشته باشید و معذرت خواهی كنید ......
اقای عطرچیان این اولین باری نیست كه تهمت كپی بودن به عكسهای من دارن میزنن و اقای رنجبران تا به حال 4 بار این كارو كردن در ضمن وقتی قضاوت كنید كه به همه ماجرا واقف باشید و از متانتتان هم خیلی ممنونم چون شما ادم خوبی هستید
در ضمن من از همین موضوع نارحتم كه حتی دیگران هم با دیدن كامنتهای پر از تهمت دوستان !!!!
شك برشان داشته و این رو من میگم جو سازی
من تا به حال با اینكه بیشتر از 100 مورد كپی و مونتاژ در كارهای بعضی از دوستان دیدم ولی سكوت كردم غیر از یك مورد كه باعث شد به من بگن كم تحمل حاشیه ساز و عصبانی
خانم تفرشی به عكس من نمره منفی میدن و این رو از جوسازی های دوستان میدانم ولی ایا بی انصاف ترین و سختگیر ترین منتقد هم به این عكس نمره منفی میده؟؟؟؟!!!!!
امیدوارم دوستان بس كنند چون من گفتم كه دارم میرم .
در ضمن شما خانم تفرشی ظاهرا اورامان بودید برای عكاسی پس یك عكس متوسط فقط ارائه كنید
و من رو قانع كنید كه بهتر از این هم توسط شما عكاسی شده یا نه ... عقده ها رو كنار بگذارید به عكس رای بدین و به فكر تخریب نباشید مطمئن باشید پیشرفت میكنید
برای تمام گفته هایم و تمام عكسهایم سند محكمه پسند دارم , از شما آقای عطرچیان دعوت میكنم بیایید و ببینید ... نتیجه هر چه بود من قبول دارم كه در سایت اعلام بشه توسط شما حتی اگر قرار شد كه من رو به عنوان یك متقلب معرفی كنید با كمال میل قبول میكنم
"۱۶:۵۵ ۲۲ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سها تفرشی (962)

نفهمیدم چه تهمتی به شما زده ام؟ اینكه گفتم عمق میدان عكس شما كم است تهمت به شما و عكستان است؟ اگر عصبانیت اجازه داد با دقت بیشتری نظرات را بخوانید و جواب بدهید. اگر این عكس امتیاز منفی گرفته دقیقا به خاطر این است كه وقتی نظرات شما را پای عكسهای دیگران میخوانم مطمئن میشوم كه صاحب این نظرات لابد از بدیهی ترین تكنیك های عكاسی اطلاع دارد كه اگر یك ساعت منتظر ابری میماند تا از نور شدید آفتاب بكاهد حتما وقت داشته دوربینش را هم تنظیم كند و روی مد اتوماتیك عكس نگیرد تا عمق میدانی چنین بدست آورد! امتیازاتی كه من به عكسها میدم تا حدود زیادی بستگی به سابقه و عكسهای قبلی عكاسش دارد و نه خصومت شخصی كه شما برای خودتان بریده اید و دوخته اید و همه را مخالف و دشمن می پندارید. برای من تعریف عكس خوب از عكاسی كه یا واقعا تواناست یا ادعای توانا بودن دارد با عكس خوب عكاسی بی تجربه و بی ادعا فرق دارد.عكس از اورامان هم به اندازه شما ندارم و آنهایی كه در سفر به كردستان گرفتم را به صورت منتخب خودم و فیلتر شده در همین سایت نشان داده ام. چنین عكسهایی در این سطح را من هم دارم اما معمولا پاكشان میكنم و فقط از نقاط ضعفشان برای پیشرفت عكسهای بعدیم استفاده میكنم. موفق باشید!
"۱۷:۲۷ ۲۲ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصور محمدی (1372)

خانم تفرشی گفتید اطلاعات عكس با اطلاعات اگزیف نمیخونه من هم واضح و روشن گفتم كه اصل فرمت این عكس را برایتان میفرستم و شما معذرت خواهی كنید ... این خیلی واضحه مثل اینكه؟!!!!! طومار هم برای بنده نفرستید ......
امیدوارم یك نقطه ضعف دیگرتان را هم بگیرید ...!!!!!
اگر بخواهی حرف شما كلام آخر باشد یا باید سابقه طولانی در نقد داشته باشی یا حد اقل یك كار مطرح . اگر نه سكوتتان متین تر است.......
شما نقد رو با گپهای دوستانه و غیبتهای در گوشی اشتباه گرفتید
"۱۷:۰۲ ۲۲ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصور محمدی (1372)

چه اتوماتیك وچه دستی اولا نتیجه مهمه
عمق میدان عكس اشكالش چی بود؟ به دیده منت میپذیرفتم
وانگهی شما اگه میگید ایزو 400 بوده سرعت 250 و دیاف 8 از كجا فهمیدید كه رو اتوماتیك عكاسی شده!!!!!؟؟؟؟
"۱۷:۲۰ ۲۲ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصور محمدی (1372)

ادامه ندید خانم تفرشی برای شما خوب نیست جدل كردن فقط برای لجبازی
"۱۷:۲۴ ۲۲ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | نازنین کاظمی نوا (533)

تعجب می کنم واقعا این عکس باید -1 می گرفت به نظره من دهکده رو به خوبی نشون دادی واون تک درخت هم چشم رو اذیت نمی کنه.
"۱۷:۵۵ ۲۲ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | کامیار حاجی خانی (2135)

شما دیافراگم را 8 نوشته اید اما در اگزیف عكس 4.5 قید شده است سرعت شاتر 1/2500 و ایزو 400!
خانم تفرشی گفتید اطلاعات عكس با اطلاعات اگزیف نمیخونه من هم واضح و روشن گفتم كه اصل فرمت این عكس را برایتان میفرستم و شما معذرت خواهی كنید ... این خیلی واضحه مثل اینكه؟
والا من نمیدونم چه چیزی شما رو انقدر عصبانی کرده هر چقدر نظرات دوستان رو میخونم نکته توهین امیزی درش نمیبینم مگر اینکه حرفهای دیگری خارج از اینجا رد و بدل شده باشه که ما از اون بیخبریم ....
اما در مورد اگزیف
یعنی شما میفرمایید اگزیف فایل راو با اگزیف این عکس که اپلود کردید متفاوته یا نیست ؟ در هر صورت این قصور از جانب شماست که اطلاعات درج شده در زیر عکس با اگزیف برابر نیست و اگر تو ضیحی هست شما باید زحمت بکشید و روشنگری کنید فکر نمیکنم خانم تفرشی حرف بدی زده باشند
و در مورد عکس
به نظر من پرسپکتیو پایین عکس (درختان و خانه های سمت چپ)با بقیه عکس نمیخونه و هماهنگی نداره همینطور دور درختان پایین رو انگار دقیقا کلان استمپ شده باشه
البتهاگر از ترکیب دوعکس هم درست شده باشه باز هم به نظر من اشکالی نداره چون عکس طبیعت هست و این ترکیب به زیبایی بصری کار کمک میکنه اما کتمان اون رو زیاد جالب نمیدونم ...
در اخر امیدوارم با این پست مورد خشم شما واقع نشده باشم
ممنون

"۱۷:۲۴ ۲۲ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصور محمدی (1372)

نه نیستم ولی این جو مسموم شما رو هم تحت تاثیر گذاشته
من از آقای عطرچیان خواستم بیان منزل بنده و عكسها رو ببینند و اطلاعات عكس رو هم .. اگر مرجع بالاتری سراغ دارید باز هم من حاضرم در غیر این صورت من فقط یك خواسته دارم اینكه بعضی از دوستان فقط ساكت باشن همین........
"۱۷:۲۷ ۲۲ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | کامیار حاجی خانی (2135)

نه نیستم ولی این جو مسموم شما رو هم تحت تاثیر گذاشته
زود قضاوت میکنید....
من فقط یك خواسته دارم اینكه بعضی از دوستان فقط ساكت باشن همین........
فکر نمیکنم درخواستتون معقول باشه چون اینجا همه حق دارند نظر بدن ولو اینکه اشتباه !
"۱۷:۰۲ ۲۲ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصور محمدی (1372)

در آخر یه چیز برام خیلی جالبه با اینهمه دلسوزی كه نسبت به دوستان داشتم ( نظراتم رو بخونید لطفا) و این همه فعالیت مفید جوابش اینه؟؟؟؟؟!!!!
مثل اینه كه یه نفر تو خیابون صاف صاف راه میره یه نفر یدفعه بگه آآآى دزد رو بگیرید این ادم پول منو دزدیده ببینید دستش تو جیبشه !!! و كسانی كه از اونجا رد میشن هیچكس نمیگه آقا خجالت بكش دستش تو جیبشه كه باشه این دلیل دزدی نیست.....
و ای كاش من خودمو از روز اول با چند تا از صفحه اولی ها درگیر نمیكردم ... دارم نتیجشو میبینم.. ولی پشیمون نیستم كاری كه درست بوده انجام دادم... موفق باشید
"۱۸:۴۷ ۲۲ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش عطرچیان (5007)

به نظر من بحث در چنین شرایطی واقعا نمیتواند هیچ نتیجه مفیدی داشته باشد . از همه دوستان و همینطور خانم ماندگار خواهش میكنم این بحث را ادامه ندهند . در مورد تركیبی بودن و یا مونتاژ هم تا جاییكه متوجه شدم اتهامی به شما وارد نشده و حتی اگر اینطور هم بود چه ایرادی میتوانست داشته باشد . بنابراین فكر نمیكنم نیازی به شهادت من و یا فرد دیگری در مورد تك فریمی بودن كار باشد . تنظیمات واقعی دوربین در این ثبت هم كه شاید با دقت كافی وارد نشده با توجه به ویرایش بعدی به نظر من نمیتواند واجد اهمیت چندانی باشد . خانم ماندگار عزیز من از شما كه هنرمند بسیار توانا و باذوقی هستید خواهش میكنم حساسیت كمتری نسبت به نظرات دیگر دوستان داشته باشید . میتوان كمی خوشبینتر به قضایا نگاه كرد ... متشكرم ...
"۱۸:۱۷ ۲۲ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | منصور محمدی (1372)

آقایر حاجی خانی حق با شماست خدانگهدار
"۱۹:۰۷ ۲۲ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | اکبر گلی زاده (2757)

سر كار خانم ماندگار
دوستان ارجمند
فكر میكنم در این شرایط شما هیچكدام كمكی به حل مشكل نمی كنید من یك توصیه دوستانه دارم اجازه بدهید در شرایط دیگر مسئله رو بررسی كنیم
نه رفتن خانم ماندگار مشكلی رو حل میكنه و دفاعیات دوستان در این جو موجود هر چی فكر میكنم میبینم دو طرف ماجرا كسانی هستند كه بودنشان به مراتب مفید تر از نبودنشان هست بنابراین این تقاضای دوستانه رواز یه كسی كه تجربه بیشتری(البته نه در عكاسی) داره بپذیرید و فعلا سوت پایان رو بزنید تا بعد. ممنون
"۲۲:۱۷ ۲۲ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمدرضا علیخواه (546)

من با نظر دوست عزیزم آقای گلی زاده کاملا موافق هستم من کارهای تمام دوستانی را که نظراتشون در بالا هست دیدم و کارهای همه رو هم دنبال می کنم حیف هست که از همین بحث ها بهترین استفاده را نکنیم من واقعا خیلی ناراحت هستم کسانی را که همیشه از دیدن عکساشون لذت می بردم در چنین جوی ببینم