گالری تصاویر "حسین خسروی"

         
عکس
نام :   2 دوست (امتیاز : 38)
عکاس :   حسین خسروی (امتیاز : 2172)
نوع دوربین :   Canon
مدل دوربین :   Canon PowerShot G10
دیافراگم :   F5.6
شاتر :   1/60 ثانیه
ایزو :   200
نظرات :   57
بازدیدها :   1342
تاریخ ارسال :   ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۹
علاقه‌مندی‌ها :   1
دسته‌بندی سايت :   پرتره
توضیحات عکاس
با سلام این سبک جدید ادیت را چند وقته دارم روش مطالعه میکنم و به نتایجی رسیدم میخاستم نظره شمارو نسبت به این سبک بدونم. با تشکر از شما دوستان

"۲۲:۴۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | امیر ص (57)

عکس بسیار زیبایی به نظرم ادیت جلبیه...
در مورد این سبک یه توضیحاتیم بدین ممنون میشیم...

از امتیازم محرومیم به قولا" +3 طلبتون
"۲۲:۵۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | حسین خسروی (2172)

سلام جناب صابر
من این سبک ادیت رو از یک عکاس در سایت photo.net
یاد گرفتم که در حاله ترجمه مقاله ایشون هستم و به محض اتمام در اختیار دوستان قرار میدهم.در این ادیت فتوشاپ عملا نقش کمتری پیدا میکنه.

"۲۲:۵۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | امیر ص (57)

ممن.ن مرسی
راستی واسه ادیت عکس سایتی یا مقاله ای سراغ دارین.... آخه من بیشتر مشکلم ادیت مناسب....
"۲۳:۳۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | نصراله شهنازی (205)

ادیت شما موجب برجسته شدن عکس شده و به نظر می رسد که از سوژه در مکان دیگری عکس گرفته شده باشد و متمایز از پس زمینه باشد. مقداری فلو در اطراف سگ مشاهده می شود شاید بخاطر نقطه فکوس و دیافراگم باشد.
"۲۳:۳۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | حسین خسروی (2172)

اصل عکسرا برای دوستان گذاشتم تا نوع ادیت و تغییرات انجام شدرو بهتر مشاهده کنند

http://picturehosting.org/u/1168/g9fybrjv.8m.jpg
"۲۳:۴۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | امین شفیعیان (1176)

یالطیف
سلام بر برادر گلم
عکس آدم را نگه میدارد ولی وقتی چشم می چرخد برش ها را مناسب نمی بیند بتر بود سر بطور کامل معلوم شود و کمی پسر را می چرخاندی تا در پرسپکتیو کوچه قرار بگیرد و اگر بع عقب می رفتی و تله می کردی تا کودک بطور کامل از پس زمینه جدا شود بهتر بود
اما در مورد سبک من چیزی نمی دانم ولی شبیهhdrشده است و نقاط ظعف کارت هم اوری های روی گونه است ولی مو وسگ خیلی خوب ادیت شده است البته من نمی دونم در این ادیت قابلیت اصلاح هست یانه
در مورد نظری که هدیه داده بودی:
یک چند وقتی بود ندیدمت
گفتم نکنه متنی که نوشتم بد بوده و ناراحت شدی چون دیده بودم که کامنت هایت در عکس های دیگر بود ولی برای من نه
امیدوارم قلب مهربانت از من دلگیر نباشد
راستش در این عکس باید بخاطر دو چیز افسوس خورد یکی نداشتن لنز واید تر و دیگری عدم فوکوس اول سمت راست که بخاطر اینکه lcd دوربینم خراب بود ندیده بودم(واقعا بعضی از موقع ها می خواهم برم پول قرض کنم دوربین را عوض کنم که یاد فشار قرض گرفتنی که برای همین دوربین تحمل کردم می افتم پشیمان می شوم).

و با نظری که هدیه دادی کاملا موافقم که آن خط دو نیم کرده طوری که به دوستانم نشان می دادم می گفتن این را فتوشاپ کردی و از برای این مکان سه تا عکس نذر کرده بودم،بعد از مدتی یک معمار که می خواست آنجا را تعمیر کنند زنگ زد و گفت: آقا اینا نقاشین شما فرستادی؟
آخر الان اگر نگاه کنی بواسطه چسبیده شدن لنز به دیوار آن تیکه سفیده که شما گفتی حذف شده (که شاید خودش یک متر و نیم بود) و این خطوطی که هیچ ربطی به سقف ندارد را در تقابل با هم قرار می دهد(توضیحاتی مخصوص برای شما برادر گلم)..
باز اگر از باعث شدم شادیت کم شود بینهایت معذرت می خواهم
(خدا قوت)
صلواتی زلال
لبخند
+1.81
"۲۳:۴۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | حسین خسروی (2172)

دوستان عزیز در اینجا بیشتر نوع ادیت انجام شده مد نظر هست چون میتونه تحولی در کارهام باشه عکسهای دیگرم رو اغلب بدون این نوع ادیت ارائه دادم .

در اینجا میتونید نمونه های دیگری رو ببینید

http://photo.net/photodb/photo?photo_id=10992211

البته هنوز به اون درجه نرسیدم
"۰۰:۱۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (1) | را مین هوشمندی (7541)

سلام
نکات اصلی کارتونو آقای شفیعیان بخوبی توضیح دادند.
پیشنهاد مشخص من هم استفاده از ویرایش برای هدفی مشخص می باشد.
نوع ویرایش انجام گرفته با perset های فتوشاپ و لایت روم دست یافتنی است، هر چند که اینجا هم در زمینه برجسته کردن موها و سر وبدن سوژه موفق بوده است.
تلاش ارزشمندی است.
پاینده باشید.
5/1+
"۰۰:۵۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسین خسروی (2172)

ممنون از توجهتون جناب هوشمندی
"۰۱:۳۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | ســـــعید بـــــاصری (568)

سلام
دوست عزیز کارهای زیادی با این سبک ادیت در سایت فتو دات نت دید و بسیار عالی بوده و این کار هم خوب شده http://img.graphicno.com/download.php?file=s55hf5k33myp97d0k5jx.jpg
پیشنهاد بنده
موفق باشی
"۰۱:۳۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | ســـــعید بـــــاصری (568)

CG Uploader
"۰۱:۴۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (-1) | امتیاز (0) | حسین خسروی (2172)

سلام سعید ادیت شماهم برام جالب و زیبا بود
فکر کنم باید در ادیت هم همانند عکاسان خارجی پیش برویم.
"۰۹:۵۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (1) | احسان قنبری فرد (9266)

سلام.
اگر بع عقب می رفتی و تله می کردی تا کودک بطور کامل از پس زمینه جدا شود بهتر بود
اما در مورد سبک من چیزی نمی دانم ولی شبیهhdrشده است

خوشحال میشوم درمورد تغییر نتیجه در صورت انجام ادیت بر روی کارهای من نظری بدهید.

هنوز به کار بدون ادیت علاقه بیشتری دارم اما شاید شما نظر منو عوض کنید.
ممنون

"۰۹:۵۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | حسین خسروی (2172)

سلام جناب احسان قنبری
من هنوز نفهمیدم کجای صحبتها یمن در جواب به سعید مشکل داشته که شما غیر مفید اعلامش کردید
"۱۲:۰۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | سعید حسن عباسی (13758)

سلام حسین عزیز

این نوع ادیت جذابیت خاص خودش را دارد.

تلاش خوب و تاثیر گزاری است.

ممنون از ارسال و حضور همیشه گرمت

"۱۲:۰۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | حسین خسروی (2172)

با سلام به جناب حسن عباسی
من خودم یکی از طرفداران پرو پا قرص ادیت شما هستم و در این راه خردپایی بیش نیستم
امیدوارم د ر سالهای آتی در عکاسی حرفی برای گفتن داشته باشم
ممنون از حضورتون
"۱۲:۱۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | امید امیدواری (1727)

سلام دوست گرامي....
اديت زيبايست. همانطور كه جناب هوشمندي هم فرمودند با پريست هاي فتوشاپ و لايت روم هم به نتايجي مشابه مي توان رسيد.
در نهايت وضوح خوبي را روي سوژه مشاهده مي كنيم.
1.5+
با احترام...

"۱۲:۱۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | حسین خسروی (2172)

سلام امید جان ممنون از شما
ولی با لایت روم و فتوشاپ به نتیجه قطعی این چنینی نمیرسیم
ممنون از شما
"۱۲:۴۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمد جواد شفیعیان (9750)

سلام حسین جان
ممنون از نظرت
ثبت جالبی شده
درباره اینگونه ادیت که برای ثبت آخرم گفتید تلاش کردم ولی نتیجه مطلوب حاصل نشد
نمای بازتر برای بهتر شدن برش بالای کادر ر وفلوی بیشتر در بک رو بهتر می بینم
منتظر مقاله شما دوست گرامی هم هستیم
با آرزوی بهترینها برای شما
+2
"۱۳:۳۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | پروانه پاری (3229)

این نوع ادیت جذابیت خاص خودش را دارد.

تلاش خوب و تاثیر گذاری است.

ممنون از ارسال و حضور همیشه گرمت

سلام.
"۱۴:۲۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | نازیلا دانشوران (130)

درود بر شما
ممنون از وقتی که برای عکس من گذاشتید. نوع ادیت را دوست دارم و مرزی بین نقاشی و عکس ایجادمیکند . شبیه به تصویر سازیهای انیمیشن هم هست . در مجموع تحولات جدید در دنیای مجازی برای شخص من همیشه جذابیت دارد...چون من یک نقاش دیجیتال هستم.و در مسیر هنرم با موانع بسیاری مواجه بودم و هستم . اما اموختم که به راهم ادامه بدم . حتی اگر مخاطبی نداسته باشم ، باز کارم را انجام میدهم.
من به شخصه با ادیت در جهت القا مفهوم مورد نظر بسیار موافقم حتی اگر ماهیت اصلی کار را زیر سوال ببرد و ان را از حالت عکس خارج کند چون دنیای مجازی بی حد و مرز است و هر کاری ممکن است. و هنرمند در جهت افزایش خلاقیت میتواند مسیرهای مختلفی را برای رسیدن به هدف مورد نظر طی کند . حتی گاهی در این مسیرها به یک جمع بندی جدید خواهد رسید . دیدن تازه ها همیشه با کمی مقاومت از طرف بینندگان هنرمند مواجه است . اما هرگز فراموش نکنید که فرای قواعد و اصول اصلی و مادر در دنیای هنر ، هنر سلیقه ایست. من کار شما را دوست دارم . اما ممکن است کسی کاملا با نظر من مخالف باشد . هیچ کدام مهم نیست. مهم این است که شما خودتان از کارتان لذت برده باشد و خلق اثر ارزشمندترین نکته برای هنرمند است.
برای رسیدن به یک تمامیت این فرم ادیت را در مفاهیم مختلف امتحان کنید .و رمزهای بیشتری از آن را در مسیر پیدا خواهید کرد که هنرتان را کامل تر خواهد کرد . موفق باشید
محروم از امتیاز +3
"۱۶:۰۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | مهرداد شهبازی (12)

سلام
ادیت جالبیه تا به حال ندیده بودم.

"۱۶:۰۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | شادی آفرین آرش (7742)

سلام
عکس خوبیه
و حالت نگاه کودک رو بسیار دوست دارم
ولی در مورد این نوع ادیت چون هنوز اطلاع چندانی ندارم ترجیح میدم سکوت کنم
فقط یک نکته
به نظرم کنترل نور می تونست بهتر انجام بگیره و اگر بهتر انجام می گرفت نتیجه بهتری هم صد البته در ادیت ارائه میداد
ادیت جناب باصری رو هم دیدم: به نظرم البته شاید شخصی ادیت ایشون کمی به نقاط اور شده در کار شما لطمه زده
مد انتخابی سیاه و سفید خوبه ولی افزایش کنتراست / البته به دلیل کنترل نوری که از سمت شما بهتر می توانست باشد(چون ایشون همین عکس شما رو ادیت کردن نه عکس خام رو، پس به ایشون نمی شه خرده گرفت)/ باعث لطمه خوردن در ادیت ایشان شده
+1.5

"۱۶:۰۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | حسین خسروی (2172)

با سلام خدمت خانم آفرین آرش در مورد کنترل نور اگه به اصل عکس مراجعه فرمایید شاهد کنترل دقیق نور میشوید
مقدار نور در فرایند ادیت افزایش پیدا کرده که نشان از آن دارد در هنگام عکاسی باید چند پرده نور را کاهش داد تا در فرایند ادیت به کار لطمه نخورد
اصل عکس
http://picturehosting.org/u/1168/g9fybrjv.8m.jpg
با تشکر از شما
"۱۶:۳۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | محمد کرم پور (425)

درود فرستادم جناب خسروی
.
نوع ادیت به نوبهء خود جالب است،‌ که البته باید تاثیر آن را در دیگر ثبتها هم دید و بعد نظر قطعی داد. منتظر ترجمهء‌ آن هستم تا باز هم از شما بیاموزم.
.
حالت نگاه آن دو جذاب است. رنگها خیلی جالب و چشمگیرند که فکر میکنم علاوه بر تنظیمات خوب دوربین به خاطر ادیت هم باشد. شارپ و کنترل نور ثبت خیلی خوب است.

.
شاد باش و دیر زی

"۱۶:۳۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | محمد کرم پور (425)

با عرض معذرت از حسین عزیز
به علت عدم رعایت قوانین امتیاز دهی یک روز محرومیت نه چندان دلچسب را میگذرانم.

"۱۶:۳۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | حسین خسروی (2172)

سلام به محمد عزیز
من برام بیشتر از همه نظر و دیدگاهت به این نوع سبک مهم بود
ممنونم ازت
"۱۷:۲۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | سیما یوسف نیا (196)

درود
اگر نگفته بودید ادیته من شک نمیکردم که HDR باشه!
و اما ادیت ، خیلی کار رو قوی کرده و اون رو از یک عکس معمولی به عکسی تبدیل کرده که مدتی مشغول نگاه کردن به آن بودم .
من خودم در زمینه ادیت قوی نیستم .. جالبه که گفتین photoshop زیاد در این ادیت نقشی نداره .
همواره از راهنماییهایتان استفاده کردم .
پاینده باشید
سیما
"۱۷:۲۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | سامان ناجیون (256)

سلام
براي بدست آوردن چنين تصويري كافيست كه با برنامه Photomatix تصوير رو hdr كنيد و زحمت اديت دستي به خودتون نديد...
موفق باشيد ...
"۱۷:۵۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | پیمان رنجبر (357)

سلام دوست عزیز .
کار بسیار زیبا و جدیدی ارائه دادین همیشه سبک کاراتون فرق میکنه مثل کار آزادیتون و... مثل همیشه بچه های با حال سایتو با روش کارتون آشنا کنید.
3+
شاد وپیروز باشید
"۱۷:۵۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | حسین خسروی (2172)

سلام دوست عزیز
اول اینکه باید عکس را با شاتهای مختلف بگیرید و عکس تبدیل به hdrمیشه و بدون اگزیف اما ما که عکسه hdr نمیخایم!
و مورد دیگه که به این شکل در نمیاد چون اساسا برای پرتره جواب نمیده و صورت را تخریب میکند
"۱۸:۱۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | آرش نصیری (11202)

سلام حسین جان

پس ادیت جدیدی که ذکر کرده بودی این بود
اثر خوبی روی دینامیک رنج عکس گذاشته و وضوح و رنگ مناسبی رو برای لباسها و موها بوجود آورده اما روی سایه های چهره اثر خوبی نداره
فکر کنم با نرم افزار Photo Dynamic HDR باشه یا پلاگینهای مشابه در فتوشاپ.... درسته؟

موفق باشی
"۱۸:۲۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | حمیدرضـا امیری متین (1044)

ســلام...
این نوع ادیت جذابیت خاص خودش را دارد.

تلاش خوب و تاثیر گذاری است.

ممنون از ارسال و حضور همیشه گرمت.
ممنون از اشتراکتون
این ادیت باید رو عکسهای دیگری هم با موضوعات مختلف انجام داد تا خودشو نشون بده
بای
"۱۸:۳۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | حسین خسروی (2172)

با سلام به دوستان عزیز
متاسفانه یک نفر عکس جناب آرش نصیری را به عنوان عکسه خودش ارسال کرده که خود کاری زشت و ناپسندیست
من به نوبه خودم این اقدام رو محکوم میکنم
لینک عکس

http://aks.akkasee.com/photos/119734/?extraParams=%253BuserSystemViewC%253AArray%253BsortBy%253A&
"۲۰:۱۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | مجید مومنی مقدم (8228)

سلام بر دوست عزیزم
شخصا لذت بردم و ادیت پرکار شما هم خیلی عالی شده
موفق باشی چونان همیشه
+2
"۲۱:۱۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | مهدی تکلّـــو (2660)

1547...

خیلی زیباست

اولش فکر کردم اچ دی آره

بعد فکر کردم نقاشی رنگ روغنه

الان که باز کردم فهمیدم قضیه از چه قراره

توی عکس بی ادیت چهره ی پیر عادیه

ولی با این ادیت یه شرارتی رو توی چهره اش می شه حس کرد

منتظر توضیحات بیشتر شما راجع به این ادیت هستم ...

به نظرم اگه قراره این ادیت باشه بهتره روی همه ی نقاط عکس باشه نه فقط سوژه

به نظرم بهتر بک رو هم بیشتر متحمل این ادیت می کردین

2+

سپاس ... ღ
"۲۱:۱۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | حسین خسروی (2172)

با سلام به مهدی عزیز
این ادیت در تمام نقاط عکس اتفاق افتاده به دلیل فلو بودن بک یه خورده ملایم نشون میده
دارم تلاش میکنم تا بتونم به طور کامل نواقصو رفع کنم
ممنون از نظرت
"۲۱:۲۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | وحید حسن عباسی (2478)

سلام دوست خوبم

سوژه هایی خوب همراه با ادیت زیبا را می بینیم.

ابن نوع ادیت نرمی خاصی به عکست داده است.

موفق باشید
"۲۱:۲۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | بهمن پرندین (709)

سلام دوست عزیز
ویرایش خلاقانه شما ویژگی بارز تصویر می باشد و نگاه جالب پسر و سگ به دوربین نیز یکی دیگر از نقاط قوت تصویر می باشد.اما ترکیب بندی می توانست بهتر صورت گیرد.
موفق باشید.
"۲۲:۰۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | علی اکبر خندان (7264)

سلام
کار جالبی شده
ادیت نیز در نوع خودش جالب و تاثیر گذاره
این نوع ادیت نرمی خاصی به عکست داده است.
"۲۲:۴۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | امیر حسین مددی (7987)

سلام جناب خسروی عزیز
دوستان نظرات خوب و ارزشمندی داشتند و از شما هم ممنونم که فرصب بحث در مورد این نوع ادیت رو فراهم آورید . با توجه به اینکه این نوع ادیت تا حد زیادی عکس رو به یک نقاشی تبدیل می کنه ، فکر می کنم شاید در عکسهای خاصی برای انتقال مفهوم خاصی یا برای مخاطبان خاصی مورد استفاده باشد . اما نظر شخصی خودم که مبتی بر یک سلیقه شخصی است و نه بر مبنای دلایل تئوری خاصی ، اصلا این نوع ادیت رو نمی پسندم .
امیدوارم از صراحت بیان من ناراحت نشده باشی . لا اقل این ثبت ارسالی با این ادیت چندان جالب نیست . فکر می کنم برای مناظر بیشتر جواب بده .
ارادتمند
"۲۲:۵۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | ..... ...... (90)

سلام
ممنون از اشتراكتون
اما چرا اين اديت....
من به شخصه پيش اساتيدي كه كسب تجربه مي يكردم اديت رو به عنوان اصلاح و جبران خطاي عكاس در هنگام عكاسي به دلاي
مثلي كمبود وقت و خطاهاي ناگريز هنگام عكاسي معرفي ميكردند و اين نوع اديت ها رو نوعي تحول توي گرافيك مي دونن!!!!
اما يك نكته...سعي كنيد با تكيه بر هنر عكاسي عكس هايتان را متحول كنيد نه با پشت كامپوتر نشتن و زدن چند پلاگين
عكس شما از نظر هنر عكاسي تقريبا يك عكس خيلي معموليه.....
تنها كار انجام شده در اين اديت ( كه اديت نمي شود گفت (فتوگرافيك) ) است....
هنرتان را ارتقا دهيد....
قطعا شما در جواب من مي فرماييد كه اين هنر است... درست است...هنر بسيار ارزنده اي است...اما هنر عكاسي نمي شود فرض شود
موففق باشيد
به اميد كارهاي بهتر
ل

"۲۲:۵۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | حسین خسروی (2172)

با سلام به دوست عزیز
در مورد این که خوب عکاسی کنیم تا ادیت نیاز نباشد
من اصل عکس رو گذاشتم تا مشکلی این چنینی پیش نیاد
من در اصل عکس تمام قوانیین عکاسی و نکات رو رعایت کردم
کنترل نور و ... رعایت شده
ادیت وسیله ای هست که عکاسان خارجی سالهاست که استفاده میکنند و فقط ما هستیم که با تکنولوژه مشکل داریم
در مورد ادیت هم بگم که من اصلا از پلاگین استفاده نکردم و فقطبازی با رنگهاست
با تشکر از نظرتون

"۲۲:۵۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | ..... ...... (90)

ممنون ازتوضيحت...
درسته از اديت استفاده مي كنند..من هم استفاده مي كنم...
اما اين نوعي قتوگرافيك محسوب ميشه.....
هنر به كار رفته در عكس چيز جديدي نيست..
به قول مرحوم بهمن جلالي: امروزه توي دنياي عكاسي ديجيتال هركي دوربين دست ميگره بايد عكس وعكاس حرفي براي گفتن داشته باشند...
اديت غلو گونه است... بيش از حد طبيعي.... تنها زيبايي بصري كار شما اديت كه چه عرض كنم..فتوگرافيك محض است...
با اين رويه هن عكاسيتون رو به بيراهه مي كشين...
پس فردا كه توي يك فستيوال شركت كردين كار براوتن سخت ميشه..چرا؟ چون كه اين نوع كار ها رو يك راست خط تيره روش مي كشند...به هنر عكاس نگاه مي كنند..نه نرم افزار و پلاگين هاي او
در هر صورت قصد توهين يا عناد با كسي نداشتم..فقط مي خواستم راهنماييتون كنم
"۲۳:۳۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | جواد رضایی شهرکی (877)

سلام بر حسين جان عزيز
تبريك ميگم.كار كاملا متفاوتي ارايه كردين.دوستان نظرات جامعي دادند و من هم استفاده زيادي بردم.
من هم به اين فكر كردم كه اين كار اديت شما يك هنر واقعي است اما شايد نشود گفت هنر عكاسي
شاد باشيد+2
"۰۲:۴۲ ۰۱ خرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | شادی آفرین آرش (7742)

من دیدم کسان دیگری هم در همین سایت خودمون از این نوع ادیت استفاده می کنن
شاید موافق ویرایش های اینچنینی نباشم
اما
یاد گرفتنش رو ضروری می دونم
...
و شاید بعد از یادگیری نظرم عوض بشه
"۱۰:۰۳ ۰۱ خرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمد رضا گودرزی (3885)

تبریک می گم
بی شک سمت و سوی عکاسی حرفه ای جهان رو به ادیت های پیچیده تر و جذاب است
کادر را می توانستی بهتر ببندی و با بک گراندی جذاب تر؟

ممنون
+2
"۱۰:۲۸ ۰۱ خرداد ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (2) | هدا رحیمی (2179)

سلام جناب خسروی
ثبت زیبایی شده ، ادیت هم زیباست ، ولی من این نوع ادیت رو نمی پسندم چون عکس رو از حالت عکس خارج کرده و به نقاشی نزدیک میکنه البته این نظر من کاملا شخصیه و اگه بخوام بدون احساسات در مورد عکستون نظر بدم میگم که واقعا زیبا و تاثیر گذار شده تبریک میگم
موفق و پیروز باشید
"۱۰:۴۹ ۰۱ خرداد ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | محمدهادی زارعی (41)

سلام عكس خوبيست
اما اديت اغراق آميز شده
شايد دوستان بگن اديت حرفه اي اما بسيار جاي كار داره تا به اديت حرفه اي جهاني نزديك بشه.
اگر نوع اديت انجام شده كمي تعديل ميشد بهتر بود
"۱۱:۵۶ ۰۱ خرداد ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | حنانه فرهنگی (53)

سلام جناب خسروی عزیز.
ممنون از وقتی که گذاشته بودید برای عکس من ولی نمیدونم چرا همه تصور میکنن گل روی مبل هستش در صورتی که در فضای باز عکاسی شده.
البته حق باشماست...
بابت راهنماییتون ممنون ولی من بیشتر مشکلم ادیت هست و خیلی هم وقتم کمه...
درباره ی عکستون هم باید بگم نمیدونم چرا حس میکنم میزان ادیت روی لباس سوژه از باقی کار کمتره.شاید هم علت رنگش باشه.
روی بینی سگ هم کمی ناهماهنگی ایجاد شده ولی در کل نوع ادیت بیسار جذابه و بعضی کارها هستن که با توجه به فضاشون با این نوع ادین فوق العاده میشن.
2+
"۱۲:۵۷ ۰۱ خرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | احسان قنبری فرد (9266)

سلام دوست عزیز
فکر کنم باید در ادیت هم همانند عکاسان خارجی پیش برویم.
کاملا مخالفم.
از اینکه سر زدید ممنونم و از اینکه استمداد شاگردانه من را نپذیرفتید گلایه مند .

اما تناقض دیگری که من را شوکه کرد ادبیات شما در پاسخ به یک نظر منفی بود.

ایا این طرز نوشتن و ادبیات همان چیزی نیست که شما و همه دوستان دیگر جمیل منصوری را به خاطر آن سرزنش کردید؟
کارتونخیلی زشت بود که به نظره من -1 دادی هنوز دلیل این کاره وقیهانرو نفهمیدم چون نظره من حاوی مورد خاصی نبوده و در عکسه خودم و در پاسخ به دوستان بوده لطفا دلیل کارتون رو توضیح دهید اگه میبینی اختیاراتی در قبال امتیاز بالای150 بهت دادن باید درست استفاده کنید

به نظر شما کاربران در مورد استفاده از حقوق داده شده به آنها مجاز نیستند؟

آیا شما در مورد امتیازات مثبت هم پاسخ میدهید و علت آنرا میجویید؟

آنچه شما از آن گلایه مندید نام " نظر " را یدک میکشد و مسلما در هر شخص متفاوت است مگر در اصول مسلم که من هنوز هم در آموزش این اصول مسلم از شما و همه اساتید عزیز استمداد شاگردانه ام را تکرار میکنم.

لطف فرمایید و درمورد تغییر نتیجه در صورت انجام ادیت بر روی کارهای من نظری بدهید.

بسیار سپاسگذارم و اگر باعث رنجش شدم عذر خواهی میکنم.

قنبری فرد
"۱۳:۳۴ ۰۱ خرداد ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش توکلی (23)

در عکس قبلی بنده توسط آقایان میلاد صادقی و سید مصطفی آهنگرها و حسین خسروی به بنده توهینهایی شد ،امیدوارم که این اشخاص حداقل شجاعت پوزش خواهی را هم داشته باشند
آرش توکلی
"۱۳:۵۳ ۰۱ خرداد ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | رضا محکم (1893)

سلام
عنوان عکس به بهتر دیده شدن این شات کمک می کنه
در مورد ادیت هم من هم این نوع ادیت رو دوس دارم ولی نه برای هر عکسی به نظر من به این عکس این نوع ادیت نمیاد و باعث شده که آن حس لازم انتقال نشه
باز تکرار می کنم من مخالف این ادیت نیستم ولی این شات رو چون خود کودک ساده و بی اغراق شو دوس دارم

ممنون از ارسال
"۲۲:۵۹ ۰۱ خرداد ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | احسان قنبری فرد (9266)

دوست عزیز . حسین

ادیت ناشیانه ای بر روی یکی از کارهای قدیمی انجام داده ام که از شما میخواهم لطف نموده نظر ارزشمندتان را برایم بنویسید.
"۱۰:۱۸ ۰۲ خرداد ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | علی رضا ر ياحي فر (1655)

سلام و درود بر شما
بی شک سمت و سوی عکاسی حرفه ای جهان رو به ادیت های پیچیده تر و جذاب است
کادر را می توانستی بهتر ببندی و با بک گراندی جذاب تر؟

موفق باشيد و پايدار
"۲۳:۰۵ ۰۲ خرداد ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | احسان قنبری فرد (9266)

کاش من رو و کار آخرم رو که با دیدن کار شما ایده ادیتش شکل گرفت .شایسته نظر دادن میدانستید.

موفق باشی حسین جان
"۱۲:۲۴ ۰۸ تير ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | اشکان گ (62)

حس عکس و با نقاشی مخلوط کردین بسیار زیباست . تبریک میگم نوع ویرایش قشنگیو پیش گرفتین....
با اجازه +3