گالری تصاویر "فرید ثانی"

         
عکس
نام :   (امتیاز : 11)
عکاس :   فرید ثانی (امتیاز : 10389)
نوع دوربین :   Olympus
مدل دوربین :   Olympus E-30
نوع لنز :   Olympus Zuiko
مدل لنز :   Olympus Zuiko ED 50-200mm 1:2.8-3.5 SWD
نظرات :   14
بازدیدها :   1167
تاریخ ارسال :   ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۹
علاقه‌مندی‌ها :   0
دسته‌بندی سايت :   طبیعت , حیوانات
توضیحات عکاس

"۱۸:۲۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | حسین خسروی (2172)

سلام دوست عزیز
ثبت زیبایی شده البته در انتخاب کادر و نیز ادیت در جهت زیباتر شدن کار تلاش بیشتری میتلبید
حس خوبی داره عکس
با تشکر
+2
"۱۹:۳۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (3) | مقصود سلیمی (967)

همه چیز فوق العاده
رنگ - کادر- ترکیب بندی- فوکوس
امیدوارم این عکس دیده بشه
واقعا حیفه تو صفحه اول نباشه
"۲۰:۳۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | رابعه آقارضایی (37)

خیلی عکسه خوبی شده...همه چی عالی و بدون مشکل...واقعا خسته نباشید.
"۲۲:۱۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | امیر اصلانی (1287)

سلام
بسیار زیباست
کادر و ترکیب بندی خوبی دارد
منترل نور ور نگ مناسب است
عکس با کیفیتی است
موفق باشید
"۰۰:۱۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | ریحانه قیصری (1311)

سلام
زیبا، دلنواز و آرامش بخش...
موفق باشید.
ممنون از اشتراک.
"۰۱:۱۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | را مین هوشمندی (7541)

سلام
این شات هم زیباست، هرچند به نظر من شات قبلی ار همین مکان و سوژه ها قوت بیشتری داشت.
آن سنگ های برآمده از آب در آن سفیدی های یک دست، مثل جزیره ایی شده در سرزمینی بی نام و نشان!
کنترل خوب نور و ویرایش متناسب با هدف عکاس را از نقاط قوت این برداشت می دانم.
پاینده باشید.
2+
"۰۹:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمد ف (267)

سلام
تصویر بسیار زیبایی رو به نام خودت ثبت کردی تبریک می گم
حالت و ترکیب عکس حرف نداره
فقط یه کم نور سفید آسمون با گردن پرنده ها اذیت کننده شده
"۱۱:۰۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | علی رضا مختاری گرکانی (387)

سلام و عرض ادب
اين شات رو هم مثل آثار قبلي همين مجموعه بسيار زيبا ديدم. هرچند با اين كادر جديد شبيه كارت پستال شده.
تركيب رنگي خوبي هست. اديت به سايه سنگ و انعكاس در سمت چپ صدمه زده است.
ممنون از اشتراك و آرزوي موفقيت.
"۱۳:۳۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | سعید خنشا (305)

با سلام
عکس زیبایی شده
انتخاب دیاف به خوبی انجام شده
تنها مشکلی که داره اینه که کمی در اشباع رنگ اسراف کرده اید


موفق باشید
"۱۴:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | میثم امانی (352)

سپاسگذارم
نسبت به ثبت قبلی کمی تحلیل رفته
اما به نفسه کار قشنگی شده
سچوره بودنش کمی زیاده
ممنون از اشتراک
"۲۰:۱۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | میر محسن شناسی اذری (2253)

باسلام
این عکس را خیلی دوست دارم
از لحاظ تکنیکی بسیار حرفه ای عمل کرده اید .
نوع ادیت عکس هم بسیار فوق العاده است .
تقارن خاصی در عکس وجود دارد که خیلی زیباست .
در مجموع عکس کاملا زیبا و بدون نقص است .
ممنون از شما
+3
"۱۹:۳۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | امین شفیعیان (1176)

یالطیف
سلام بر برادر گلم
در مورد نظری که به حق رایت نرم افزار هدیه داده بودید:
اینکه شما زشتی کار خودت را به همین سادگی ندیده می گیری زشت است و آنرا رنگ تحریم می زنی
شما به راحتی می توانی ویندوزت را آپدیت کنی و به شما می گوید ویندوز شما کپی است برای خرید149 دلار بپردازید و شما با خرید یک کارت از بانک به راحتی می توانید خرید کنید و فتوشاپ هم به همچنین
و یا از کسانی که لپ تاپ می خرند و یک سی دی اصل ویندوز اضافه می دهند استفاده کنید تا ویندوزتان شرعی باشد.
و من کجای جمله ام گفتم کار روزنامه درست بوده است!!!
که شما آنرا به من نسبت می دهید بهتر است شما و دوستانی که به متن شما مفید داده اند و کسی که منفی داده است با تامل و ماورای نفس، دوباره متن را مطالعه کنند
من حاظرم قسم بخورم که همه دوستان حقی را ضایع کرده اند(اگر کسی اینگونه نیست قطعا مرا می بخشند که انقدر کریم بودند که اینگونه شده اند) پس بهتره انقدر انگشت خود را به دیگران نشان ندهیم و کمی خودمان تغییر کنیم مثلا وقتی چراغ سبز است بایستیم تا ماشین ها رد شوند و یا آشغال روزمین نیندازیم و...
رسول گلها صل الله و علیه و آله می فرمایند:
خوشابحال آنکه دیدن عیوب خودش مانع از دیدن عیوب دیگران شود
این را فقط برای امت هزار سال قبل نفرموده اند برای من و شما و دیگر دوستان هم هست.
به هرحال من کمی ناراحت شدم که شما انقدر راحت توجیح کردید و سرگرم شدید قطعا خودم اینگونه هستم که چنین رفتاری می بینم
امیدوارم کم شدن صلح لهجه ام را ببخشید و نوشته ی مرا به عنوان یک برادر پیاده ات بدانی تا کسی ناآشنا که بخواهد شما را و قبل از آن خودش را سرزنش کند.
(خدا قوت)
صلواتی زلال

"۰۳:۵۶ ۰۱ خرداد ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | امین شفیعیان (1176)

يالطيف
سلام بر برادر گلم
در مورد نظری که هدیه داده بودید:
قبل از شروع باید سر اولین کلمه ای که هدیه دادی بحث کنم
برادر گلم سلام یعنی امان
امام علی علیه السلام در دعای کمیل می فرمایند اگر وعده به عذاب دشمنانت نمی کردی آتش را برد و سلام می کردی
برای بهتر متوجه شدن، یک مثال هدیه می دهم:
فرض کن کسی سوار ماشین می شود و می گوید سلام ،راننده هم به او می گوید سلام
این یعنی اینکه آقای راننده، شما در امانی از دست من، نه صندلی هایت را خراب می کنم و نه ماشینت را کثیف می کنم و راننده در واقع می گوید شما هم از نظر ایمنی سفر و هزینه در امانی و نه تند می روم نه زیاد کرایه می گیرم.
و یا در عالم معنویت وقتی در، تشهد نماز، به رسول گلها صل الله و علیه و آله و سلم جواب سلام می دهی (چراکه طبق حدیث مومن ابتدا سلام می کند و منافق منتظر سلام است ،پس چه کسی مومن تر از رسول مهربانی ) در واقع یکی از معانیش این است که ایشان می فرمایند تو از طرف من در امانی و شما در جواب می گوئی شما هم از طرف من در امانی و آنطوری که شما دوست داری من زندگی می کنم و با گناهان آزارتان نمی دهم.
حالا شما بعد از سلام علامت تعجب گذاشته اید که در فرهنگ من بار تمسخر و منت گذاشتن دارد
برای همین ممنون می شوم ضرورت گذاشتن علامت تعجب را برایم بازگو کنید.

اما در مورد مابقی نظری که هدیه دادید:
احادیث اینچنینی حکم اجازه نیست و بسیاری از احادیث نیاز به تفسیر دارد
فرض کنید در حدیثی از پدرمان آمده است که وقتی فقر به داخل خانه ای بیاید ایمان از در دیگر بیرون می رود
ولی این به معنی آن نیست که ایشان اجازه داده اند که مومنان به خودشان این حق را بدهند که هر موقع فقیر شدند هر کاری خواستند بکنندبلکه این ایمان تفسیر دارد وگرنه جمله رسول گرامی را در کنار این جمله بگذارید:
هر چیزی حقیقتی دارد و بنده به حقیقت ایمان نرسد که هرچه به او رسیده ممکن نبود نرسد و هرچه بدو نرسیده ممکن نبود برسد
و یا: روزی بیشتر از مرگ بدنبال آدمی است
پس در حدیثی که شما از امام مهربانمان نقل کردید در مورد انسان هائی است که معیارشان خدا نباشد چرا که اگر حاکمان خوب باشند بخاطر خدا از آنان پیروی و حمایت می کند و اگر بد باشند از آنها حمایت نمی کند و مسیرشان را از آنان جدا می کنند همچون معجزه قرن کربلائی کاظم که اگر داستانشان را نمی دانید بفرمائید تا انشاءالله برایتان بعدا نقل کنم
در مورد خط بعدش:
امام علی علیه السلام می فرمایند:رضای به گناه از گناه بدتر است و من هم طبق همین حدیث برای شما نوشتم که اگر شما کپی رایت فتوشاپ را زشت نمی دانی این زشت است و اگر شما به این کاری که مردم می کنید و شاید خودتان راضی هستید این از عملتان ب تر است
اما در مورد خطوط بعد:
تا یکسال و نیم قبل دوستان من اکثرا 40 تا حود 60 سال سن داشتند و من به دو دلیل این گروه را انتخاب کردم یکی بخاطر اینکه کلاس هائی که می رفتم (روانشناسی عرفانی و مذهبی) اکثرا این سنسن می آمدند و دیگر اینکه برای وقتشان اهمیت قائل بودند و دیگر به خودشان اجازه اشتباه نمی دادند ومن هم وقتی تجربه ای به آنان هدیه می دادم هدر نمی رفت بخاطر اینکه افراد در این سنین خیلی به دنبال راه حل هستند تا حرف های احساسی و پاک کردن صورت مسئله و اگر کمی احساسی حرف بزنی می گویند اینقدر شعار نده یا کلیشه ای حرف نزن که شما این خصلت ها را در جوانان نمی بینی مخصوصا از اینکه برای تجربه ها ارزش قائل شوند و تجربیات را به عنوان یک اتفاق جالب می بینند نه به عنوان راهی برای اشتباه نکردن
این ها به من این اجازه را داد که با برادر گلم آقای عباسی اینگونه صحبت کنم و به ایشان راه حل نشان دهم نه حرف های احساسی که انگشتان را نه به درون بلکه به بیرون روانه کنم
البته ایشان با نظر شما به احتمال زیاد موافقت کردند که به منفی که دوستی به نظر من دادند صحبتی نکردند
و از طرفی هم من با توجه به عادت، که نگاه می کردم آیا نکته ای گفته نشده تا من متن بنویسم دیدم این نکته نوشته نشده است چراکه بارها شده که عکسی را باز کردم دیدم دوستان همه نکات را گفتند و من چیزی برای نوشتن نداشتم و آن صفحه را بستم.
ولی الان که نوشته ی شما را دیدم به نظرم اگر حرف دوستان را تایید می کردم و به قول شما همدردی می کردم و بعد این جمله را می نوشتم بهتر بود(ممنون).
اما در مورد اتهام که گفتید:
رسول گلها صل الله و علیه و آله می فرمایند:
حتی خراشی که از یک چوب بر تن انسان وارد می شود ناشی از گناهی است که از او سر زده است.
و یا در حدیثی دیگر که می فرمایند:
هیچکس در دنیا به بلیه ای مبتلا نمی شود مگر در قبال گناهی که کرده و خدا کریمتر و بزرگتر از آنست که روز قیامت او را بخاطر آن گناه بازخواست کند
می بینید که من آن جمله را فقط از یک تجربه ای که با درد و کوشش فراوان هدیه گرفته بودم بیان نکردم بلکه مهر تایید آنرا بواسطه همین احادیث هدیه گرفتم و آن احادیثی که در نامه ام به شما نوشته بودم.
اما در مورد خطوط بعد:
من نگفتم شما از چه چیزی ناراحت می شوید گفتم آیا خودتان این اعمال را انجام نمی دهید؟
و سئوالی که در نامه ام جواب ندادید این بود که من کجای نوشته ام به برادر گلم آقای عباسی نشانه ای از این بود که کار روزنامه ایران را تایید می کنم؟
اما در مورد اینکه نوشته بودی اول مسئولین و بعد ما ها مسئولیم:
اگر دقت می کردی رشته دوم من مدیریت امور فرهنگی بود
در این رشته بیشترین بحث سر فرهنگ بود اوایل بچه ها همش تقصیر ها را سر دولت و کشور خالی می کردند ولی بعدا بطور تدریجی استادانمان به ما یاد دادند که بیشتر به خودمان نگاه کنیم بعد به دولت و بیرون.
برای مثال:
استادمان یکبار گفت به نظرتان چرا اصفهان انقدر داره پیشرفت می کنه و تمیزه و از لحاظ گردشگری و... رو به رشد است ولی استان ... نه؟
در آخر برای فهم مطلب برای ما مثالی زد و گفت یکی از مسئولان اصفهان گفت ما 8 بار(یا 15 بار) چاهی را خالی کردیم هر دفعه خالی می کردیم فرداش پر بود
می دانید کی آنها را پر می کرد؟مردم!
گفت کافیست طرحی در منطقه اشان شروع شود و کمی کند پیش رود و یا اشکال داشته باشد آنوقت کلی آدم جلو شهرداری منطقه اشان می بینی که برای اعتراض جمع شده اند و...
حالا مردم اصفهان زیر دست مسئولان هستند یا مسئولان زیر دست مردم؟
ببخشید حرف برای گفتن زیاد هست ولی چون شخصیت شما را نمی شناسم می ترسم زده بشوید برای همین ادامه نمی دهم
انشاءالله بلطف خدا بیشتر دوست شویم و از وجود هم بیشتر بهره ببریم(ممنون بخاطر پی گیری).
(خدا قوت)
صلواتي لبریز از محبت
لبخند
"۱۵:۳۱ ۰۵ مرداد ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | امید جعفری (505)

سلام و عرض ادب خدمت استاد خوبم آقای ثانی...ثبت فوق العاده است..اکسپوژر مناسب است و بر اثر گذاری آن افزوده است..از ثبت هنر مندانه و اشتراک ممنونم.