گالری تصاویر "زهرا درویشیان"

         
عکس
نام :   ستاره های پرپشت (امتیاز : 19)
عکاس :   زهرا درویشیان (امتیاز : 4596)
نوع دوربین :   Canon
مدل دوربین :   Canon DSLR 40D
نظرات :   29
بازدیدها :   1859
تاریخ ارسال :   ۲۵ فروردين ۱۳۸۹
علاقه‌مندی‌ها :   5
دسته‌بندی کاربر :   Zahra Darvishian
دسته‌بندی سايت :   فضاهای داخلی , آسمان
توضیحات عکاس

"۱۰:۵۳ ۲۵ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | سیامک جمشیدی زاده (24)

نه ربط اسمو فهمیدم و نه ربط دسته بندیو ... بهر حال عکس خوبیه ... یا بهتر بگم تصویر خوبیه ... من دوستش دارم ...
ولی اونهایی که نفهمیدم و نمی دونم چی کار کنم ...؟!!
"۱۱:۳۱ ۲۵ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | سالینا تورجی (38)

سلام
عکس جالبیه فقط میشه ارتباط نام عکس و عکس رو بگید.
موفق باشید

"۱۱:۳۱ ۲۵ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | زهرا درویشیان (4596)

khune va saghfe balaie saresh ba setareha, parakande dar faza
"۱۲:۴۲ ۲۵ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (3) | توماج زنگویی (3104)

اول فقط قرمز ميبينم و به اين فکر ميکنم که آيا اين ستاره هات دووم ميآرن تو اين قرمزی؟!
با ناخن هات کالبد رو چنگ زدی ولی نميدونم چی رو ميخوای ببينی چون روحی در کار نيست.
اين نوع کارها امضاته.
"۱۲:۵۳ ۲۵ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | شادی آفرین آرش (7742)

حرفای زیادی بی شک داره واسه گفتن
که شاید الان در این فرصت کم نتونم همه ی اونها رو درک کنم
خصوصن که دسته بندی کاربر :زهرا درویشیان
هست
این ذهنیت برام به وجود اومد
که این عکس باید به نوعی خودتون باشید
"۱۲:۵۷ ۲۵ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (3) | وهب رامزی (1921)

سلام

معمولا آثار شما نمونه ای موفق از آینه شدن برای انسان امروزی است.(انسان امروزی با همه تعاریف خاص خودش نه الزاما تعاریف سطحی که شاید آن را هم شامل شود).

بامهر
"۱۴:۳۷ ۲۵ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | عزیز عباسی (10130)

سلام______________________
نمیدونم انتزاعی چه اشکالی داشت که انتخابش نکردین؟ و هنر مفهومی ... مثل همیشه درک کارهای شما برای من سخته اما دوست داشتنی ند !!
موفق باشید

"۱۴:۳۷ ۲۵ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | زهرا درویشیان (4596)

vala dashtam entekhab mikardam dastebandio kami dastam moradad mund ru entekhabe enteza'iee ama honestly goftam khob maloome dige, ie juri tohin be danesh binande bood baram, nemidunam..... mesle entekhabe daste bandie mafhumi, khob kare mafhumi maloome ke mafhumie..... nemidunam tunestam hesamo enteghal bedam ia na, ama khob bale, enteza'iee hast

mersi ke migin doost dashtani, chon midunam ke nistan
:(
bishtar talkhan
"۱۷:۳۸ ۲۵ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | پروانه پاری (3229)

سلام خانوم درویشیان عزیز
اعتراف میکنم درک و خوانش عکسهای شما برای من مبتدی دشوار است.
پس به انچه که میبینم بسنده میکنم .
قزمزیها/ ابی ها/ تیرگیها و انچه اویخته بر این رنگهاست و اضطرابی خفته .
مهرتان افزون
"۱۸:۰۸ ۲۵ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | ابراهیم باختری بناب (8139)

سلام و درود
برداشت تامل بر انگیزی رو به اشتراک گذاشتین
ترکیب بندی قوی داره ثبت
نگاهتون قابل ستایشه
اثر مفهومی بسیار زیبایی شده

قزمزیها/ ابی ها/ تیرگیها و انچه اویخته بر این رنگهاست و اضطرابی خفته
شاد باشید
شرمنده محروم از امتیاز
2+
"۱۸:۵۹ ۲۵ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | هادی دهقان‌پور (9761)

«قرمز» شده ملکه و کلید راهت برای رسیدن به هدف. در این میان، عناصر سخت و گزنده‌، به‌سرعت وارد کادر می‌شوند و یکدیگر را می‌درند!
"۱۹:۰۵ ۲۵ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | امیر عبدل پناه (4500)

با سلام ...

من منظورتون رو از ارتباط خونه و ستاره پرپشت و تصویر گرافیکی شده یه ماشین دهه 20 30 میلادی رو و سایه یه چنگال و ثبتی که هیچ چیز خاصی درش نمی بینم رو متوجه نمیشم ...

من دوباره سر می زنم و امیدوارم یه توضیحی برای سوال من بنویسین ... با تشکر

"۱۹:۰۵ ۲۵ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | زهرا درویشیان (4596)

tasvire erA'ee shode tavasote yek honarmand ia harchi gharare baznomaiee az negareshe un adam bashe. age ma hame shabihe ham budim ke hamo kamel dark mikardim ke dige honarmandi vojud nadasht.

tarife man az fazahaie dakheili/ aseman/ va setare hamine. va chon in tasviro be shoma be onvane bazdidkonande neshun midam bayad paziroftesh va sai kard az didgahe man tasviro tarif kard. midunam ke sakhte ye single shot az mano fahmid, bayad ya majmuee did ia ashnaiee dasht

axaie namaieshgahe 2 sal pisham tu websitam hast
www.zahradarvishian.com
khob aya un aseman, asemane, un ghasedak ha, ghasedakan? man tu doniaie pore zeshti NEMTUNAM be ye sathe badrange abi eshare konam begam eeeee asemuneha, ya ye noghte zaieefe bijun tu faza ke clone shodan baad begam oooo che ziba setare

asemoon vase man un cherkie balaie saghfame, setare un grain haie azardahandeie tuie khunam va atrafe khunam

un machine dahe 20 0 30, manam ke pooside

photo art ba kare graphic fargh dare


"۱۹:۰۵ ۲۵ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | امیر عبدل پناه (4500)

مرسی از اینکه جواب دادین ... ولی چرا مطابق قوانین فروم فارسی نمی نویسین ...؟

با بخشی از حرف های شما در ارتباط با مفهوم هنر و هنرمند تا حدی موافقم ... اما یک شاخه گل رز در مزرعه یونجه هرز محسوب میشه و باید وجین شه ... در مورد دسته بندی شما هم همین طور.

بیشتر برخورد خوبتون منو مجاب می کنه که این بحث رو ادامه ندم ولی باز هم قانع نشدم و البته شما هم نیازی ندارید که منو قانع کنید ... موفق باشید

"۱۹:۰۵ ۲۵ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (0) | زهرا درویشیان (4596)

ozr mikham, midunam penglish cheghad sakhte, bish az hame khodamo aziat mikone. man MAc daram va kole daneshgah ham Mac dare, pas dastresi be font farsi nadaram, ye hp daram ke estefade nemikonam, ama age bahs edame peida kone miram zir zamin miaramesh

باید وجین شه
fekr kon kasi betune fekre mano vejin kone ya saketam kone



khob man sakhtame raje be khodam harf bezanam, ama engar tanha karie ke daram mikonam, khob vase man ghavanin hich tarifi nadaran, in ke ie axe, man kole zendegim ghanooni nadare, ta jaiee ke har ruz faghat va faghat yad begiram va kar konam va honaro tu zehnam parvaresh bedam kafie
khob asemun vaghean chie, ki midune asemun chie, ya setare, ia khorshid...... akhe ina manishun chie, man zakhmo midunam vojud dare chon dard mikesham, zakhm haghighie
gham vagheiee
tars vagheiee
dorugh va 1000 mafhume dige vojud dare
dastebandie fazaie dakheli, ie fazaie kapak zadeiee hast ke tush mikhabim, mikhorim, dush migirim, fazaie ghahveiee cherke tu ax ham dakhelie

setare va asemun ro ham ke goftam, dige saretuno dard nemiaram
"۲۰:۲۰ ۲۵ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | امیر حسین ا (544)

خیلی جالب شده ! عکس رو نمیگم! نظرات رو می گم!
تلاشتون رو برای به تصویر کشیدن افکارتون تحسین می کنم. همین
"۲۰:۵۵ ۲۵ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | محسن دل آگاه (204)

چه پیچیده، آدمو وادار به تامل و تفکر در این تصویر معما گون می کنه، بزارید بکنم برای خودم یه دسته بندی ببینم چی داریم بلکه یه چیزی دستگیرم بشه،

1_ بکار گیری گسترده رنگ قرمز و و بعد هم سیاه،
2_ یه بافت نمی دونم اسمشو بزارم خشن، کهنه، ضمخت. البته بهتر بگم در مجموع حد اقل سه تا بافت کاملا متفاوت،
3_ یه ماشین یا کالسکه قدیمی فلزی با بافت فرسوده، که رو قسمت پشتی با اون رنگ های قرمز به نظر میاد داره از پشتش خون میچکه،
4_ یه چنگال سیاه که از موقعیت قرارگیریش در کادر به نظر میاد که نقش مهمی رو در تصویر ایفا میکنه
5_ عنوان ستاره های پر پشت، که بر خلاف خود تصویر میشه گفت تقریبا نام لطیفی داره، هر چند خود ستاره های پرپشت هم ترکیب تقریبا مبهمیست.
6_ دسته بندی: فضاهای داخلی آسمان !
7_ توضیحات شما : خونه و سقف بالای سرش و پراکنده در فضا !؟

(کجایی هرکول پوآرو؟)

از 4 مورد اول بیشترین حس کلی که برداشت می کنم خشونته،نه یه خشونت حاد، البته خشونت یکم گمراه کنندست ، شاید بشه گفت ناملایمت روزگار،

اما این برداشت با عنوان دسته بندی و توضیحات همخونی زیادی نداره؟

سعی کردم تو این عکس آسمان و خونه رو ببینم تنها چیزی که حس کردم اون دو ناحیه تاریک بالا و پائین تصویر بود که این تصور رو بوجود میاره که قاب پنجره ایست که گویی یک پوشش قرمز شفاف بجای شیشه های اون قرار گرفته و من از پس اون دارم به بیرون نگاه می کنم.

هنوز چیز زیادی دستگیرم نشده جز گیجی بیشتر ، و شاید نگاه یک انسان که غرق در افکارشه به ناملایمی های روزگار و محیط بیرون.
الان که دوباره به عکس نگاه می کنم خودمم نمی دونم از کجا به اینجا رسیدم.
هنوز عنوان دسته بندی و توضیحات برام مبهمه... گویا کلید حل معما هم همینجاست.

باید بیشتر فکر کنم...

"۲۰:۵۵ ۲۵ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | زهرا درویشیان (4596)

khub bud harchi neveshtin, daghighan chizaiee boodan ke man khodam dar nazar dashtam

axaie man mesle classe dars shode ke tashih mikonam
az in halat badam miad delam mikhad harf bezanim, begin ke tu eraee hesam movafagh boodam ke malookhialiast

na inke maskhare beshe o manam ke javab dadan vasam rahate, ama sahih nist be nzaram

a piece of art ie hese, bishtar az inke fahmidesh bayad hesesh kard

in ax faghat hese nasazgario talkhio adame darko tataboghe ba mohito gahavnino mohit ro dare
va pa fesharie axas be in tarif ba entekhabe dastebandie khodesh

hamino hamin, 2 khat

behtarin nokteiee ke behesh eshare kardin = تقریبا نام لطیفی داره

are mitunest, mitunest zendegy va janbehaie supernaturalesh latif bashan

mersi az vaghti ke gozashtin
"۲۱:۵۵ ۲۵ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | شادی آفرین آرش (7742)

من یک سوال؟
چرا تو دسته بندی کاربر اسم خودتون هست ؟

"۲۱:۵۵ ۲۵ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | زهرا درویشیان (4596)

baraye man zahra darvishian iek dastebandie ke natunestam esme digeiee barash entekhab konam

rabty be man nadare, ye dastebandie, ke chand mafhum tush tekrar mishe


tarjih midam namaieshgam ke 31 tire begzare baad in dastebandio tarif konam

ia age biai ke raje behesh in person harf mizanim

alan hatman migi khob begu chizi ke azat kam nemishe, na nemishe, ama karaiee baram jazabiat daran ke boht zade besham va daghaieghi behesh fekr konam, kare shoste rofte tu honar mafhumi jaiee nadare

"۲۲:۱۴ ۲۵ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | ناصر گل نظری (1628)

من کار ندارم که این اسم و هیچ کدام از دسته بندی ها رو ربطشو رو نفهمیدم و کار هم به سمت انتزاع و ابستره پیش رفته فقط اینکه واقعا وجود این کارا تو سایت لازمه تا ماها به خودمو ن بیایم و تو فکر فرو بریم و این خودش کلیه ...ممنون +2
"۰۱:۵۵ ۲۶ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | محترم صدرالذاکرین (1)

اثر زیبایی را ثبت کردید موفق باشید
"۰۷:۲۰ ۲۶ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | عماد حمادی (71)

با سلام
بسیاری از نظراتی که به عکسها داده میشه سلیقه ای و شخصی بوده و کمتر کارشناسانه و فنی هستند بنابراین امتیاز گرفتن واصطلاحا بالا امدن عکسی و محجور ماندن عکسی دیگرهرگز دلیل خوب یا بد بودن اون نیست.چون اغلب دوستانی که عضو این سایت هستند همچون بنده عکا سان اماتورند والبته تعدادی عکاس خوب و حرفه ای (معروف به اساتید) نیز فعالیت می کنند.اما همگی اونا یه ویژگی مشترک دارند و اون عشق به عکاسیه واین سایت بهونه ای برای جمع کردن یه عده عاشق دور هم.ضمن اینکه همه ما از شنیدن نظردر مورد عکسامون لذت می بریم ازاون برای ارتقای کارمون استفاده می کنیم.اما چیزی که باعث تعجب من شده اینه که تو این عکس چی هست که اینقدر مورد توجه قرار گرفته؟نمونه این عکس رو شاید اکثر اعضا میتونن بگیرن(یا بسازن) کافیه دوربینو بردارید چند تاعکس از اشیاء تو اتاق بگیریم بعد بیاریمشون تو فتوشاپو... بقیشو خودتون بلدید.اما با اطمینان تام نه تنها به صفحه اول راه پیدا نمیکنه بلکه ریالی هم امتیاز و نظر نصیبش نمیشه ؟ اما چرا عکسهای خانم درویشیان اینقدر حائز اهمیت میشن؟؟؟؟
خانم درویشیان چه معمایی پشت این عکسها هست که دوستان میبینند ومن نمیتونم ببینم؟
آیا دوستان از روند فکری شما آشنا هستند و این عکسها رو صحه ای بر این افکار میدونن ویا نه ذات این تصاویر بازگو کننده معناییست که در حد فهم و درک من نیست؟
آیا این عکس حاوی مفهومیست که به محض دیدنش به بیننده(ازنوع حرفه ای) القا میشه یا اینکه نه باید دقت کنی یه سری اشکالی رو تو عکس کشف کنی.نشانه شناسی کنیو بعد رابطه فلسفیشو حدس بزنی؟
دوستان و اساتید عزیز لطفا بنده را راهنمایی کنید.اگر کتابی مقاله ای سایتی سراغ دارید که در فهم این گونه تصاویر به بنده کمک کرده و درک عکاسی منو بالا ببره لطفا معرفی کنید.
با تشکر


"۰۷:۲۰ ۲۶ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (0) | زهرا درویشیان (4596)

اگه عکسای من از یه آبشار بود با نور طلوع از پشت یا به مارمولک بود که از صخره می رفت بالا یا یه بچه فقیر بود تو یه کلبه داغون شک نکنید که الان امتیازات من 3 برابر این بود. شک نکنید که الان دوست و رفیق که کیلویی امتیاز بدن داشتم چون هم تکنیکو خوب میشناسم هم نگاه تصویریم قویه. من دوست ندارم بگم که توانایایم اینه و اونه اما مجبورم بگم که اگه بینشم به عکاسی اون مدلی بود الان جنابعالی امتیاز کامل میدادین و میگفتین به به. چرا؟ چون کسی تو این سایت ایده رو به معنای non-projective نمیشناسه. ایده دو تا تعریف داره یکی ایده ایی هست که خوب سحر شد یه longshot از کوه الان عالیه. خوب بله می تونه عالی باشه اما این عکسی نیست که تو قرن نوزده گرفته میشد با بالاترین تکنیک ممکن؟ فکر میکنین چند تا من عکس چاپ شده تو زیرزمین دارم از دوره دانشگاه هنر که یادم رفته. اگه قراره رقابت کنیم با هنر قرن 21 مطالعه و هم پیمایی لازمه.
کافیه دوربینو بردارید چند تاعکس از اشیاء تو اتاق بگیریم بعد بیاریمشون تو فتوشاپو... بقیشو خودتون بلدید
عکساتونو به دقت تماشا کردم جناب حمادی هم به لحاظ تکنیک هم مفهوم همه چیو در نظر گرفتم. ممنون میشم یه عکس بسازین.
احترام همیشه باید در صدر اهداف یک هنرمند باشه. باید یاد بگیره اگه کاریو نمیفهمه یا از حیطه فعالیتش جداست یا بگذره یا مطالعه کنه تا بفهمه.
خیلی کار داره تا آدم تکنیک رو در هر شاخه از هنر بدونه و تصمیم بگیره که یه عکس overexposure or blurred ارایه بده. هنر امروزی هنر مفهومه. محاله توی مجله ای ببینین یه عکاس طبیعت یا حیوانات جایزه گرفته مگه اینکه میگم یه ایده جدیدی توش باشه. من اصلا نمی خوام بگم اون کار بیهوده ای هست عکاسی تبلیغات به عنوان مثال باید در اون جهت پیش بره. اما خواهش میکنم به کسی که داره هدفمند کار میکنه نگین داره ملتو مسخره میکنه یا دوستانی که تشریف میارن و نظر میدن کار بیهوده ای میکنن.
اگه جناب عالی ارتباط فلسفه و نشانه شناسی رو با عکاسی می دونستین نمی گفتین نشانه شناسی کنیو بعد رابطه فلسفیشو حدس بزنی
چون باید اول همه شاخه های مربوط به تصویر رو کنار هم چید و در نهایت یه نقد نشانه شناسیک ارائه داد.

عکس من مورد توجه دوستان قرار می گیره چون جرات دارم بگم اون آسمونه. اون grain های بالای تصویر که ایراد عکس به شمار میرن ستاره ان. شما که بلدین خوب عکس بسازین می دونیین که چه راحته mask کردن. اما من نگهشون میدارم. می تونم عکسمو overexposure بذارم چون خوب می دونم exposure چیه. اما همه چیو میشه فدای مفهوم کرد. اونوقته که لذت خلاقیت امکان لذت از هنر رو امکانپذیر میکنه.
فرموده بودین که نیاز به مطالعه دارین. من خیلی وقته که از کتابای ایران خبر ندارم. اما تاریخ عکاسی رو مطالعه کردن و بعد تاریخ هنر معاصر رو به شدت کمک میکنه. اون وسط از مقاله های سوزان سونتاگ و جان برجر- پیتر اوسبورن- رولن بارت- اوبرتو اکو- تری برت و هزاران بزرگ دیگه و اساتید خودمون فرزان سجودی و محمد ضیمران و کلی اساتید دیگه میشه نگذشت.


موفق باشین به ارشیوتون هرازگاهی سر میزنم امیدوارم اینا کمی کمک کنه. موفق باشید.
"۱۳:۵۶ ۲۶ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | رضا وهمی (8851)


سلام .
من فقط یک نکته را بیان میکنم :

اینجا یک کلاس درسه واقعیه .

کلاس درسی که حداقل خود من ( و میدونم خیلی های دیگه ) آرزوی شرکت در این کلاس را داریم .

دوستان عزیزم ، زمان قدم برداشتم به سمت عکاسی حرفه ای فرا رسیده و در این بین اولین قدم ، حرفه ای کردن ذهن و نگاه و رفتار ماست .
عکاسی روز دنیا در حال پیشرفت و رسیدن به جایگاه حقیق خود است و ما هنوز اندر خم یک کوچه و بحث بر روی اینکه چرا عکسهای خانم درویشیان اینگونه است و دوستانی که نظر میدن به خاطر عکاسه نه عکس !
چرا نمیخواهیم ذهنیتهای منفی خود را نسبت به برخی مسائل کم ارزشی اطرافمان ، کمرنگتر کنیم ؟
و چرا از پذیرش برخی از حقایق موجود ، به دلیل عدم برقراری ارتباط با آن یا ناسازگاری با روحیات شخصی ما ، تفره میرویم ؟
من میدانم خانم زهرا درویشیان یک استاد واقعی نه تنها در عکاسی ، بلکه خیلی از هنرهای دیگر هستند . صاحب سبک در عکاسی و هنرهای دیگرند . میدانم کلی کتاب نوشته اند و کلی نمایشگاه تخصصی گذاشتند . میدانم فیلمهایی که میسازند ، در زمان اندک ، به اندازه یک کتاب قطور بر روی من به عنوان یک مخاطب تاثیر میگذارد . من میدانم که خانم درویشیان ، هیچ عکسی را بدون دلیل و منطق ارائه نمیدهد و در پس هر عکسش نکته هایی آموزنده و پیامی عمیق وجود دارد که مخاطب را با عکسهایش به خوبی درگیر میکند و .....

اینهایی را که گفتم ، نه به این دلیل که بگویم ایشان چه شخصیتی هستند و چه تخصصهایی دارند ، نه . بلکه اینها را گفتم که به این نکته اشاره کنم :
اکنون من با آگاهی به تمام موارد بالا ، و به عنوان یک مخاطب عام یا خاص ، تحت تاثیر برداشتهای ذهنی خودم و تحت تاثیر نام استاد درویشیان ، حاضر به حضور در پای عکسش میشوم و به تعریف و تمجید عکس میپردازم و سعی کنم که به هر نحو ممکن مفهومی را از درون عکسش دریافت کنم .
سوال اینجاست :
این عمل من چه تاثیری برای خانم درویشیان دارد ؟
و مهمتر از آن : چه تاثیری به حال من دارد ؟

فکر میکنم فکر کردن به پاسخ این سوال و اصلاح نوع نگرش و ذهنیتمان به فضای پیرامون ، پاسخگوی بخشی از سوالات ایجاد شده باشد .

نبینیم که چه کسی میگوید یا اینکه این عکس متعلق به کیست !
بلکه ببینیم چه میگوید و ببینیم که عکس چه پیام و چه تاثیری برای ما دارد .


نباید نگاه را بر اشخاص و نظرات محدود کرد . بلکه باید بر محتوا و حقیقت موجود تمرکز نمود . و اگر قادر به درک حقیقتی نیستیم ، و یا از حیطه بندی فعالیتمون جداست ، یا بگذریم و یا مطالعه کنیم تا یاد بگیریم و این گذشت ، نه تنها ایراد نیست ، بلکه کلید موفقیت ماست .

به سهم خود صمیمانه ممنونم از دوستانی که همیشه با حضور خود در فضای گالری ، رونق بخش فضای آموزشی سایت هستند . از دوستانی که با عکسها و نظرات خود ، جمع صمیمی و گرم عکاسی دات کام را گرمتر میکنند . دوستانی که صادقانه و راحت نظراتشان را مینویسند و سوالاتشان را میپرسند و دوستانی که صبورانه و خوب ، پاسخگوی سوالات دوستان هستند . این همان فضای خوب و ایده آلی است که رشد بار اموزشی و نگاه عکاسی ما ، حداقل ثمره آن است . در این بین زحمت یکی بیشتر و زحمت یکی کمتر . یکی در جذب مطالب ارائه شده و جاری در فضای سایت دقیق تر و گیراتر ، و یکی هم فقط در پی دیدن نیمه خالی لیوان .
به همین دلیل است که میگویم از کلاسهای درسمان باید نهایت بهره را ببریم و قدر فرصتهای پیش آمده را بدانیم.
و ممنون از زهرا درویشیان عزیز به خاطر بودنش و همراهی ما .


"۱۳:۵۶ ۲۶ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | زهرا درویشیان (4596)

mersi Reza, you didnt really have to

"۰۰:۳۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمد رضا معصومی (990)

در نيست راه نيست شب نيست ماه نيست نه روز و نه آفتاب، ما بيرون ِ زمان ايستادهايم با دشنه های تلخي در گُرده های ِمان هيچکس با هيچکس سخن نميگويد که خاموشي به هزار زبان در سخن است .
الف بامداد .
توانایی اامتیاز دادن ندارم .
شاد باشی
"۲۳:۰۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (3) | مریم مهرآبادی (238)

wow!!!!!
ajab commentaye marekeeeeeee!!!
kheili lezat bordam!!
zahra to mareke ee!!
man jorate hamchin defaee az karamo nadaram...
man tamame harfato ghabool daram!
nemidoonam chera ta kasi kare adamo nemifahme faghat mizane too sare kar!
chera hich kas hazer nist vase lahze ee ba y dide dg,hata nemigam ba dide honarmand b kar negah kone.
man too ye seri az mavared hata too in aks nemitoonam mafhoomi k mikhay namayesh bedi ro befahmam,ama karet vase mane binande khodesh y donyast!
donyaye honare mafhoomi!
chon man az toosh khodam y donya ehsaso mishnasamo dark mikonam.
va b nazaram in arzeshesh kheili balatar az realisme...
inja mishe tafakor kard,mishe too labe laye vojoodo roohet ghadam bezanio khodeto beshnasio chizaye jadid hata kashf koni!!!
ama too real chi????
hame chiz faghat too tasvir gofte shode v jaye tafakori dg baghy nemimoone!!
va moteasefane hanooz dide sonaty too iran bidad mikone!!!
man karaye naghashim hame entezaeeye .. va kheili vaghta tame tahghire karamo cheshidam!!
chon dark nashode!
va b nazare man dark nashodane kare man ( na b onvane honarmand,b onvane honarjoo) khodamo khoord mikone,chon oon kar az mane,v man madaresh!


احترام همیشه باید در صدر اهداف یک هنرمند باشه. باید یاد بگیره اگه کاریو نمیفهمه یا از حیطه فعالیتش جداست یا بگذره یا مطالعه کنه تا بفهمه.


u r the best one!
"۱۳:۱۳ ۱۲ شهريور ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | سارا سپهرآرا (36)

تبریک می گم
"۲۳:۵۷ ۱۶ مهر ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمد شهریان (4)

سلام
دوست داشتم اگر شما تمایل داشته باشید.با هم همکاری بیشتری در زمینه عکاسی داشته باشیم.
رهام شهریان
mr.shahrian@yahoo.com
mr.shahrian@gmail.com
0912 260 260 1