گالری تصاویر "هیوا مسیبی"

         
عکس
نام :   (امتیاز : 26)
عکاس :   هیوا مسیبی (امتیاز : 4980)
نوع دوربین :   Canon
مدل دوربین :   Canon PowerShot S2 IS
نوع لنز :   Canon
دیافراگم :   F4
سنسور :   5 MP
نظرات :   36
بازدیدها :   1455
تاریخ ارسال :   ۳۱ تير ۱۳۸۶
علاقه‌مندی‌ها :   1
دسته‌بندی سايت :   انتزاعی
توضیحات عکاس
shutter.081

"۰۲:۵۷ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (-1) | امتیاز (-1) | سهند صبوحی (1490)

غیر از گردن و سینه چیزی نمی بینم که بهش بگم هنری!
"۰۲:۴۶ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (2) | امتیاز (0) | هیوا مسیبی (4980)

به جز سر و سینه میشه به نوع نورپردازی فوكوس دستی با توجه با نوع دوربین زاویه دوربین و كادربندی نگاه كنید و نظرتون رو بگید !
"۰۲:۵۱ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سهند صبوحی (1490)

خانم مسیبی عزیز
همه اینایی رو که فرمودید میشه با یه سوژه بهتر - انسانی یا اجسام - بهشون دست پیدا کرد و البته تجربه کرد دلیل اصرار شما رو به این نوع پرداخت نمیفهمم!
"۰۳:۲۴ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | شهروز برزگر (2185)

با توجه به علاقه ای که از شما نسبت به عکاسی سراغ دارم مطمئن هستم که منظور شما تجربه این سبک از عکاسی است لذا تلاشتون رو قابل تحسین می دونم ،امیدوارم در رسیدن به هدفتون در تجربه کردن این نوع عکاسی موفق باشید .
"۰۵:۰۶ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | علی مظهری (663)

سایه ها خوب در آومده که نشون میده نورپردازی به خوبی انجام شده ، کادر بندی هم خوبه .
دوستان این هم یک سبکی از عکاسی است که بازی با نور هست که روی بدن انجام گرفته ، لطفاً عکس رو نقد کنید و از روی احساس برخورد نکنیم ، متشکرم.
"۰۷:۲۸ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | علی رضا خیاطی (2086)

هر كسی میاد نظرشو بگه فورا شانتاژ میشه خوب آقای صبوحی هم نظرش را گفته دیگه .این تنگ نظری است كه به صرف اینكه نظرش منطبق با نظر ما نیست الزاما باید به آن تاخته شود.و یا با دادن امتیازات غیر واقعی دهن كجی شود.منهم اگر به جای خانم مسیبی بودم از سوژه های دیگری سود میجستم هر چند هم این را برای ایشان ایراد ی نمیبینم زیرا كه نگاه ایشان قابل ستایش است.
"۰۸:۵۲ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مازیار یعقوبی (5694)

نورپرازی رو این قسمت از بدن كه خوبه. كادر هم برای نشون دادن دید خانم مسیبی خوبه.
اما به شخصه دوست دارم ازاین دست كارها رو كامل تر ببینم مثلا همین تكنیك به همراه صورت سوژه و . . . و اون وقت نظر بهتری می شه داد!!!!
خسته نباشید.
در ضمن فكر می كنم نظر همه عزیزان هم با ارزشه
امكانات پذیرایی نداریم. ولی قدم رنجه فرموده به پروفایل ما سری زده و دریغ نفرمائید ما را از نظرات ارزشمندتان
"۱۱:۳۱ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سهند صبوحی (1490)

عزیزان لطفا توجه کنید
من از جنبه هنری گفتم چیزی نمیبینم و حقیقتا هم نمیبینم مثل اینه که به یه گل امتیاز منفی بدی
والا قبلا هم گفتم اگه کسی مشکل شرعی داره میتونه عکس و باز نکنه....مشکل من چرایی نیست بلکه چگونگی کار است نمیخوام اینجا لینکی رو بدم که به نادیده ترین نقاط بدن نگاه هنری شده هرکدوم از دوستان خواستند ایمیل بزنند براشون میفرستم قصد بحث و خدای نکرده بی احترامی به هیچ کدوم از عزیزان رو هم ندارم
"۱۴:۵۸ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | محمودرضا نوربخش (531)

در شاخه های مختلف عکاسی همانند طبیعت و ژورنالیسم و ... شاخه ایی به اسم nude وجود داره که یا به فرم یا به دیتیل از بدن خصوصا برهنه می پردازه که البته دیدن و ارائه ی هنر در این مرزو بوم
حسنات و معضلات خودش رو داره ( یادم نمیاد تو سایت های خارجی هیچ وقت چرایی شر کردن عکس رو دیده باشم چگونگی و چطوری چرا) البته این معضل در دانشگاه های هنری تا حدودی جا افتاده ولی به هر حال باز هم هست،
هر خلقی جای بحث و ارتباط با هنر رو داره ولی رد و قبول هنری از دیدگاه منعقدین هم بسیار دشواره المان های عرفی عموم مردم یا دیدن حدود و شرعیات رو در عکس دیدن کمی غیر عادلانس
ما همه دانش آموزیم!
این رسن بگیر تا وقت دگر ...
راجع به شات شما از دیتل خوشم اومد کادر و نور عالی ولی من فکوس و سیاه سفیدش رو بیشتر می پسندم با پاسپارتو بهتر
مرسی از ارسال
"۱۵:۱۱ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | سیامک محب علیان (272)

سلام
چرا باید به تصویری كه عكاس صد در صد در آن منظوری غیر از نشان دادن بدن داشته با دید بسته نگاه كرد وآن را نقدكرد؟
كاملا مشخص است كه عكاس كادر و نور پردازی و تركیب بندی را مد نظر داشته. حال می رسیم به انتخاب سوژه كه دراختیار عكاس است وچون عكس سفارشی نیست پس باید به انتخاب عكاس احترام گذاشت.
حركت سایه ها خیلی خوبه وتركیب بندی خوبی به وجود آورده.
فكر كنم جناب هیوا در زمینه نور پردازی و بستن كادر با استفاده از سایه ها تجربه های خوبی كسب كردن
"۱۶:۱۲ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | امیر کلباسی (1122)

منم با نظر آقای برزگر موافقم تلاشت برای تجربه این سبک تحسین برانگیزه ... اما در مورد عکس داشتن یه مقدار رنگ بنفش به نظر من خوب نبوده یا کاملا سیاه و سفید یا رنگ واقعی پوست را بیشتر دوست دارم تو این کار
"۱۷:۳۷ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | اکبر گلی زاده (2757)

خوبه فكر می كنم حالا كم كم داریم می رسیم به جاییكه منظور و مقصود یكدیگر رو بهتر بفهمیم نور پردازی خوبه سایه روشنها هم خوب از كار در اومده ولی تركیب بندی بهتر هم میتونست باشه بقول دوستمون صورت سوژه هم سایه روشنش قشنگ می شد مد سیاه و سفید فكر كنم برا این كار بهتر بود
اصرار شما بر اینگونه كارها نشان از هدفمند بودن كارتون و قابل ستایش امیدوارم تجربه كنید تا به هدفتون برسید
"۱۸:۱۵ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | بهروز برادران (235)

با توجه به glow پشت بدن ترجیح می دادم shift رنگ به سمت نارنجی بره ... فکر می کنم چیز جالبی بشه ... به هر حال نور و سایه از نظر من خوبه
"۱۸:۳۲ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | آرش عطرچیان (5007)

ایجاد یك فرم انتزاعی از پیكر انسان با تكیه بر نورپردازی خاص و تشكیل سایه روشنهای هدفمند ... بسیار عالی ... شاید مد سیاه و سفید همراه با كنتراست زیاد بهتر میشد ... در كل نوآوری و سعی شما در محدود نشدن به تابوهای اجتماعی بیش از هر چیز برای من ارزش دارد . موفق باشید ...
"۱۸:۵۰ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش عطرچیان (5007)

عكسهایی كه صرفا مورد ارزیابی زیبایی شناختی قرار میگیرند چیزهایی را نشان میدهند كه به اعتقاد عكاسانشان ارزش و شایستگی تامل و اندیشه گری زیبایی شناسانه را دارند . این تصاویر درباره جنبه های شگفتی آفرین انواع مختلف صورتهای بصری هستند و اینكه چگونه میتوان آنها را در قالب عكس بازنمایاند . عكسهای این دسته بندی نشان دهنده چیزهایی زیبا هستند كه به گونه ای چشم نواز عكاسی شده اند . موضوعات بینهایتند اما رایجترینشان عبارتند از بدن لخت ، منظره و طبیعت بیجان ... (درآمدی بر درک تصویر - تری برت)
"۲۰:۳۶ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | فضل الله بیژنی (607)

"۲۰:۰۰ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | فضل الله بیژنی (607)

"۲۰:۰۷ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | فضل الله بیژنی (607)

به قول آقای صبوحی:
همه اینایی رو که فرمودید میشه با یه سوژه بهتر - انسانی یا اجسام - بهشون دست پیدا کرد و البته تجربه کرد دلیل اصرار شما رو به این نوع پرداخت نمیفهمم.
من هم همینطور این جور سوژه های شده سوژه ثابت شما .
"۲۰:۵۱ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | اشکان صفی (322)

من نمیدونم چرا دوستان این اندازه اسرار دارن این حرکت هارو انجام بدن آفرین افرین به این افکار باز و روشن شما من میمونم این اندازه اطلاعات این همه شعور هنری درک هنری چه جوری تو بعضی از دوستان جمع شده لابد وقتی خدا اینارو تقسیم میکرده به من یکی حداقل نرسیده چه ادم بد شانسی هستیم بعضی از ما ها و هیوا خدا بهت صبر بده چه قدر تحمل داری والا من نمی تونم این اندازه صبور باشم ما اخر نفهمیدیم معنی هنر تو ایران یعنی چی یکی مثل یه دوستی کار منظره میکنه یه جور گیر میدم یکی دیگه تو زمینه فشن کار میکنه یه جور دیگه یکی استیل لایف کار میکنه یه جور دیگه بهونه میارن حالا به کجا میخوایم برسیم خدا میدونه من تمنا دارم من خواهش میکنم دست به دامن مدیر سایت میشم این امتیاز منفی رو بردارید که شده وسیله....در مورد عکس شما باید عرض کنم از این دسته عکس یه چنتایی دیدم تو اونا کادر بندی رو دوست دارم و در این نور رو دوست دارم سایه ها خوبه و تمیز ادیت خوبی هم داره افکتی هم که دادید جالب ترش کرده فکر کنم یه چند سانت کراپ هم از بالا بد نباشه...در کل کار خوبی شده موفق و پیروز باشید
"۲۱:۳۹ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سهند صبوحی (1490)

آخه بابا باز که باب بحث رو باز کردید
در شاخه های مختلف عکاسی همانند طبیعت و ژورنالیسم و ... شاخه ایی به اسم nude وجود داره که یا به فرم یا به دیتیل از بدن خصوصا برهنه می پردازه درسته.....
لابد میدونید که تو هیچ کدوم از عکسهای nude همچین کراپی نمیشه پیدا کرد به جرات میگم هر کی سراغ داره لینک بده ........
پس در جایی که شما نمیتونید به خاطر محدودیتهای دینی و اجتماعی به اصالت کار وفادار بمانید چه لزومی داره که بهش بپردازید مثل اینه که یه صفحه کاغذ رو نشون بدی بگی یه سند مهمه ولی به خاطر پاره ای ملاحظات، همش یا قسمتی از اون حذف شده .....
در ضمن من دیگه کارهای اینچنینی خانم مسیبی و یا هر هنرمند دیگه ای رو نقد نمیکنم چون نمیخوام یکی از دوستان برای اثبات شم بالای هنری خود ویا در مقام دفاع از هنر و ارزش هنری و مقام شامخ هنرمندو .... نمیدونم...... حق مسلمی که عده ای \"... \" جامعه هنری رو از اون محروم نموده ...خدای ناکرده مطلبی رو عنوان بکنه که به خودم ، دوستانم ویا قشر خاصی توهین بشه
"۲۲:۰۵ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | اکبر گلی زاده (2757)

جناب صبوحی چرا نظر نمیدین نظر بدین اگه فكر میكنین درسته پافشاری كنید تقابل این نظرات خیلی چیزا رو روشن میكنه خیلی ها هستن كه میان نظر نمی دن ولی چیز یاد میگیرن و حق دارن قضاوت كن هر چند شخصی و برا خودشون.
اما اینكه جناب بیژنی حرفای شمارو تكرار میكنن در شان ایشون یا هیچ كس دیگری نیست اینكه چرا این عكاس از این عكسا میذاره مگه كسی حق داره به شما بگه چرا از اون عكسا میذارین .به نظر شما اون عكس ارزش ارسال داره به نظر ایشون این عكس اما اینكه این عكس چی داره كه امتیاز میاره فكر می كنم اونا كه امتیاز دادن خیلی ساده نوشتن كه عكس چی داره كه قابل امتیاز بوده شما هم كه چیزی ندیدین منفی دادین بنابراین نمی خواد از كسی با خط درشت تقاضای امتیاز منفی كنید خودتون اول با دقت عكس و نگاه كنید بعد هم حداكثر امتیاز منفی رو بدین اینطوری خیلی جالبتره
"۲۲:۱۹ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | فضل الله بیژنی (607)

جناب آقای صبوحی اگه منظورتون از (عده ای \\\"... \\\") من بودم واضح بفرمایید كه یه توضیح كوچك بدم .
ضمن اینكه من تذكری در مورد تكرار سوژه و نامناسب بودن عكس دادم و بقول دوستی عكس هنوز آپلود نشده 20 امتیاز می گیره . ؟!
البته گفته های آقای گلی زاده متین و همچنان با نظر آقای صبوحی ( دلیل اصرار شما رو به این نوع پرداخت نمیفهمم.) موافقم
"۲۲:۵۵ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (-1) | امتیاز (-1) | مینا فرحبخش (25)

وای ی ی ی . چه نور پردازی جالبی!!!!! یعنی چه جوری این نورپردازی رو انجام دادین؟ تا حالا تو این سایت ندیده بودم کسی رو که به مهارت شما باشه. میشه برا آموزش ما بیشتر توضیح بدید؟ ممنون میشم
"۲۳:۱۵ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | اکبر گلی زاده (2757)

وای ی ی ی . چه نور پردازی جالبی!!!!! یعنی چه جوری این نورپردازی رو انجام دادین؟ تا حالا تو این سایت ندیده بودم کسی رو که به مهارت شما باشه. میشه برا آموزش ما بیشتر توضیح بدید؟ ممنون میشم
لطفا نظر فنی بدین و ادبیات كلامی مناسب بكار ببرین
واقعا متاسفم. شكلهای مناسب تری هم برای مطرح شدن هست كه بهترینش همون یاد گیریه كه اشاره كردین.
"۲۳:۰۹ ۳۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (-1) | امتیاز (0) | سهند صبوحی (1490)

پس چرا اون دوستانی که کلی امتیاز دادن - و بعد از اینهم میدن - و از عکس به عنوان nude یاد کردند در جواب تقاضای من برای دادن لینکی که بتونه کراپ این اثر رو به عنوان هنر تایید کنه جوابی نمیدن ؟
آقای بیژنی از نظر بعضیا من خودم داخل اون چند نقطه ام
"۰۰:۴۹ ۰۱ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمدرضا علیخواه (546)

سعی و تلاشت را دوست دارم
به نظر من نور پردازی lموفق نبوده اگر قصد داشتی که زیبایی زن را نشون بدی که کنتراست به این زیادی کاملا بی معناست (که هدف نشان دادن زیبایی زن بوده چون مشخص هست که سعی کردی بر جستگی سینه را نشون بدی) من نه تنها با عکاسی nude مخالف نیستم بلکه موافق هم هستم چون عکس های انسان ساز و با فکری را هم در همین شاخه در اینتر نت دیدم که حتما برات می فرستم از عکسهات هم مشخص هست که دوست داری روی موضوع های این چنینی کار کنی که خیلی هم خوب هست حتما این کار را بکن اما به قول دوستم سهند صبوحی وقتی نمی توانی چیزی را نشان بدی پس این سعی را فقط برای خود بکن
به طور کلی کنترلی روی نور پردازی نداشتی سایه ها تند هست و و جزئیات در روشنایی و تیرگی از بین رفته است احساس می کنم سوژه به عضلات گردنش فشار آورده که در این نوع عکاسی مورد قبول نیست سایه تندی روی گردن افتاده که برای رفع این مشکل می توانی از دیفیوزر استفاده کنی
در کل سعی داری به یک موضوعی تاکیید کنی که به نظر من بنا به هر دلیلی موفق نبودی
برای آشنایی بیشتر با این نوع عکاسی می توانی به اثار Weston Edward.
Mapplethorpe Robertمراجعه کنی به خصوص آثار ادوارد وستون
موفق باشید
"۰۰:۴۴ ۰۱ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | سیاوش خیرخواه (28)

خانم هیوا من مدت طولانی كه روند عكاسی شمارا میبینم . خیلی خوب عكاسی میكنی و ادامه بده. به عقیده ی من یك عكس خوبه یا بد. این عكس هم مانند عكی های قبلی كه من از شما دیدم خوبه و این دید شماست و نباید تغییرش داد. به منتظر تجربه های دیگه شما هستم.
"۰۴:۲۶ ۰۱ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمد محمدامینی (25)

کنتراست و بافت خوبی داره. امتیاز:2
"۰۸:۲۴ ۰۱ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مهدی مزینانی (1910)

همیشه سوژه فرم بدن انسان برای کار عکاسی عالی بوده.اجرا هم خوبه.ممنون از ارسالتون.لطفا سری به کارهای بنده بزنید.
"۱۳:۵۱ ۰۱ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (-1) | امتیاز (-1) | محمود خدنگ (68)

با سلام
ببخشید من نمی دونم این وسط تکلیف بی سوادی مثل من که دوست دارم جدای از تکنیکها وبعضا
بازی خودسرانه با سرعت شاتر و دیاف زمت بی شائبه گروه هنری adobe یه تصویر مضمون دار ببینم چیه!!
"۱۶:۳۷ ۰۱ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | سعید عامری (4478)

ترکیب خوب و تلاش برای نور پردازی در جهت نشان دادن برجستگی های این قسمت بدن تا اندازه ای موفقیت را حاصل کرده.در مورد اون سایه روشن جلوی کادر چشم رو اذیت میکنه.و دوست داشتم که ماهیچه های گردن بر اثر کشیده شدن و حالت گرفتن سر بیشتر حس کشش رو به من القا میکرد.آرامش .ایستادن .نگاه در این عکس حس میشه.و بر خلاف کارهای قبلیتون این ارسال موفق تر هم بوده و حتی جهت خوبی هم گرفته.مرسی
"۱۷:۳۱ ۰۱ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | محمد دهاقین (804)

ببا خوش به حالتون....
ما عكس می گذاریم چند نفر نگاه می كنند و می روند دریغ از یك اه اه.....شما چطور این بحث ها رو شروع می كنید؟
"۱۸:۲۲ ۰۱ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مرجان جابرانصارى (554)

یك تصویر فرمیك انتزاعی كه البته از فاصلهء دورتر بهتر درك میشه قبل ازینكه عكس رو باز كنم حس كردم دیتیل از یك جشم كه با كشیدكی اون به ثبت رسیده ولی وقتی دیدم كه این دیتیلی از یك كردن نوربردازی شده است خیلی تعجب كردم... به هر حال مثل همیشه por سرو صدا بودی عزیزم
و یك نكتهء دیكه اینكه در عكاسیnude كه الزاما\"نباید به قسمت خاصی تأكیید بشه، بدن برهنه، میتونه هر قسمتی از اناتومی انسان باشه.
موفق باشی
"۱۸:۳۷ ۰۱ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (-1) | امتیاز (-3) | اكبر نور علی (40)

امكانات پذیرایی نداریم همین كه به به بگی و یه 2 یا 3 بدی بسه
وقتی نمی توانی چیزی را نشان بدی پس این سعی را فقط برای خود بکن
موافقم و مطمئنا اگه عكسهای nude بخواد تو این سایت رایج بشه ... شاید هم بد نباشه لااقل برای اونایی كه فیلتر شكن ندارن كلی هم خوبه ولی عمرا كسی بتونه تو این سبك پای غربیا برسه ، چون هم تجربه شون زیاده هم تجهیزاتشون كامله وهم مدلهای خوش هیكل تری در اختیار دارن
كراپ این عكس هم همونطور كه دوستان گفتن ایراد اساسی داره ازبالا باید از زیر بینی شروع میكرد و از پایین تا ناف و شاید هم پایینتر ..
ولی خوب همنطور كه میدونید نمیشه پس بهتره از اساس نباشه یا لا اقل فقط روی كامپیوترهای شخصی باشه
برای من كه سایت photo.net برا این مورد كافیه واسه این سایت هم اگه بخوام عكس اینطوری ببینم یكی هس كه بعضی وقتا عكسایی میزاره كه بلافاصله حذف میشن عكسای اونو به این عكس ترجیح میدم
"۱۸:۴۴ ۰۱ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | ۅحيد رۅزبهانـﮯ (238)

یک کار انتزاعی خوب!

این گونه کراپ کردن شاید به نظر بعضی (به خاطر ذهنیتی که در مورد حریم ها و سانسور و ... دارند) غلط و نادرست و به نوعی تلاش بیهوده برای اجرای سبکی باشه که در این مُلک جایی نداره.

اما من به جسارت و نگاه خوب ایشون، تنالیته خوب عکس، کنتراست و ... امتیاز مثبت میدم.

موفق باشید.
"۰۸:۵۷ ۰۲ مرداد ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | سهراب علیپور (25)

این عکس عکس خوبی نیست اما عکس بدی هم نیست تلاش و زحمت عکاس حداقل در این عکس مشخص هست