گالری تصاویر "سید مصطفی آهنگرها"

         
عکس
نام :   (امتیاز : 32)
عکاس :   سید مصطفی آهنگرها (امتیاز : 2761)
نوع دوربین :   Nikon
مدل دوربین :   Nikon D80
نوع لنز :   Nikon
مدل لنز :   Nikkor 18-135 f/3.5-5.6G IF-ED
نظرات :   42
بازدیدها :   1387
تاریخ ارسال :   ۰۹ فروردين ۱۳۸۹
علاقه‌مندی‌ها :   4
دسته‌بندی سايت :   ساحل و دریا
توضیحات عکاس

"۰۸:۲۵ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | الهام محب الحسینی (460)

سلام
سال نو مبارك
از نكات بارز اين عكس اديت خوب اونه ، و مثلثي كه در پايين كادر از سنگها ايجاد شده.
مود رنگي انتخابي مناسبه .
(ببخشيد تخصصي تو نقد عكس ندارم )
"۰۹:۴۶ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | علیرضا ایمانی (459)

با سلم و تبریک سال نو

کار بسیار زیبایی شده، کنتراست قوی و مناسبی داره خصوصا اختلاف تونالیته بین قسمت بالایی و وسط کادر تحسین برانگیزه، بریدن ناگهانی کادر از سمت چپ و پایین کادر یه کم چشم رو اذیت میکنه

ممنون از ارسال

+2
"۱۰:۱۰ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | سعیده امیری (541)

ثبت زیباییست ادیت قوی این عکسو خیلی دوس دارم مد سیاه سفیدش هم خوب شده کنتراست قوی و مناسبی داره خصوصا اختلاف تونالیته بین قسمت بالایی و وسط کادر تحسین برانگیزه،
محرومم
+2
همیشه موفق باشید
"۱۰:۵۰ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | محمد رضا گودرزی (3885)

جذاب و رويايي...
كادر افقي را بيشتر توصيه مي كنم
بخاطر آرامش دروني اي كه در چنين كادرهايي مستتر است
"۱۲:۳۲ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | شادی آفرین آرش (7742)

ویرایش خوب از این عکس ساده یک عکس متفاوت ساخته
کادر مربع بسیار مناسبه و کنترل نور هم خوب انجام گرفته
برقرار باشید
"۱۳:۳۲ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | رضا قاسمی زرنوشه (393)

همه چیز عالی ثبت شده
فقط جسارتا پیشنهادم اینه که گوشه سنگی که بالای کادرت سمت چپ هست رو از بین ببری
پیروز باشی

"۱۳:۳۲ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | سید مصطفی آهنگرها (2761)

درست می‌فرمایید.
حذفش به‌تر بود.

ممنونم از توجه و ریزبینی‌تان
"۱۴:۳۲ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | امید سریری (826)

درود و سپاس .
"۱۶:۱۷ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | ئ ئ (77)

با درود و سپاس از انتقاد های شما
سوتفاهم نمی شه، من فقط عرض کنم زبان انتقاد شما تند است.
شما کار بلد هستید، ولی کار بلد عکاسی
من هم کار بلد هستم، کار بلد حرافی
باید در ذکر نکات از کلی گویی دست بردارید و از دستور و تحکم، یک انتقاد اگر به شکل پیشنهاد باشد حتی با 1000- بیشتر به دل می نشیند تا به شکل دستور با +1000
این هم نکات کلیدی یک آموزگار
;)

"۱۶:۱۷ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | سید مصطفی آهنگرها (2761)

سلام
قبول دارم.
تا کنون هم سعی کرده‌ام تا جایی که ممکن بوده نرم نظر بدم.

خوش‌حالم که سوءتفاهمی ایجاد نشده.
من هم اگر کاربلد بودم وارد گالری نمی‌شدم.
اصولا گالری جای کسانی است که خود را کاربلد نمی‌دانند. کسانی که خود را کاربلد می‌دانستند، در مقاطع زمانی مختلفی، گالری را ترک کرده‌اند. چون به دنبال نمایش کارها بوده‌اند نه نقد آن‌ها.

موفق باشید.
"۱۷:۴۹ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | احد مداحی (2334)

سلام جناب آهنگریها
کارتان زیبا / زاویه عالی/ تم انتخابی زیبا/ ادیت مناسب
فقط جسارتا پیشنهادم اینه که گوشه سنگی که بالای کادرت سمت چپ هست رو از بین ببری
متشکر از ارسال و نظراتتان

"۲۲:۰۳ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | را مین هوشمندی (7541)

من بیش از هر چیز تم رنگی آن را جذاب و زیبا می دانم.
به نظرم کادربندی بخوبی صورت گرفته و کادر مربع هم بدرستی انتخاب شده است.
حسی از آرامش در یک هوای طوفانی رو به من می ده!
ممنون از شما
پاینده باشید.
2+
"۲۲:۵۷ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | سیدمهدی سجادی (5)

سلام
رنگبندی کار خیلی خوبه!
از بالای تصویر که شروع می کنیم با یک طیف رو به رو هستیم و رنگ سفید به عنوان واسطه بسیار خوب خودشو نشون میده!
از این که عکس فوق العاده بد من رو دیدین و نقدش کردین سپاسگزارم!
+3
"۰۰:۵۹ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | مرتضی علی نژاد (30)

به قول همه رنگ عالیه اما آب میان سنگ ها در پایین کادر برام نا مفهومه.حس می کنم بخاره!!!!!سرعت نوردهیتون بالاست.پس این مشکل تو ادیت بوجود اومده و عکس رو خیلی تغییر داده.رویایی شده اما به چه قیمت؟دوست دارم حتما پاسخ بدید که اگه اشتباه میگم متوجه شم.ممنون

"۰۰:۵۹ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | سید مصطفی آهنگرها (2761)

این حالت، ناشی از نوردهی با سرعتی پایین‌تر از سرعت معمول است که باعث می‌شه رد آب باقی بماند. حتما عکس‌های آبشار را دیده‌اید که آب محو است. فقط در آبشار و رودخانه، به دلیل حرکت مشخص آب در یک خط مشخص، محوی آب به صورت خطوط دیده می‌شود.
ولی برای چنین صحنه‌هایی، به دلیل این‌که در هر بار برخورد موج با سنگ‌ها، مسیر آب متفاوت است، چینن حالتی ایجاد می‌شه.
خیلی‌ها چنین حالتی را دوست دارند. از جمله من. تصور کنید این عکس با سرعت 1/200 ثبت بشه. ارزش دیدن هم نداره.
رویایی شده اما به چه قیمت؟
منظورتان از قیمت چیه؟ کار خلافی انجام داده‌ام؟
"۰۱:۱۹ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | امید گلزار (363)

با سلام
ویرایش خوب از این عکس ساده یک عکس متفاوت ساخته
کادر مربع بسیار مناسبه و کنترل نور هم خوب انجام گرفته
موفق باشین
"۰۱:۴۲ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | محسن رشیدی (7843)

درود

کادر افقی یکی از بهترین پیش نهادات است
کار بسیار زیبا و آرمش انگیزی ست

ارادتمند شما م ح س ن
"۰۱:۴۵ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | مهسا جمالی (173)

سلام
عکس دقیقا برای من حس : آرامش در یک هوای طوفانی رو داره.
ادیت جذاب و زیبایی روش انجام شده.. کادر مربع هم به نظر من خوب انتخاب شده.
ممنون
"۰۵:۳۴ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | پگاه امیری (0)

درود
من اعضاو مدیران سایت را نمیشناسم اما سوالی داشتم
ایا شما هم از مدیران سایت محسوب میشوید؟اگر جواب
مثبت است ممنون میشوم که به عرایضم گوش سپاریدو اگر نه ببخشایید که موضوع بی ربطی رادر گالری شما مطرح مینمایم
هر گاه که میخواهم عکسی ارسال کنم مثلا در زمینه معماری و بفهمم که ایا نوع کادر بندیم درست است یا نه میترسم نه از امتیاز منفی که پشیزی برایم ارزش ندارد که از تحقیر شدن از بس که تحقیر شده ام
ناخوداگاه یاد دبیرستانم میافتم که به یکباره به کلاس هجوم میاوردند اجازه خروج نمی دادند میگشتندمان اگر وسیله ارایشی دفتر خاطره ای در کیف هایمان یافت میشد تحقیرمان میکردند از نمره انظباطمان کم میکردند سیلی میزدند که هدایتمان کننددر هم می شکستیم اما از هدایت خبری نبود
رفتار ها همان است فرقی نمی کند کجای این مملکت باشیددر مدرسه یا خیابان یا حتی در این دنیای مجازی.... همدیگر را نمیبینیم ولی وضع به همین منوال است
گویا اقایان از زمانی که در شکم مادرشان بودند عکاس بودند
هم امتیاز منفی میدهند هم تحقیر میکنند هم سرزنش میکنندو امار بازدید کننده عکس بالا میرود و فرد ارسال کننده بیشتر خجالت میکشد
سوال این است
وقتی که امتیازمنفی میدهند فرد ارسال کننده میفهمد کافی است ...چرا تحقیر؟؟لذت میبرند ؟!!
.یک بار امتیاز منفی دادن یکبار تذکر کافی است چرا پشت سر هم کامنت گذاشتن و نمره منفی دادن؟؟ و از همه بدتر تحقیر کردن؟ به شعور فرد ارسال کننده اینقدر توهین میکنندیکبار تشر کافی است ا گر در خانه کس است یک حرف بس است
ایا
یک وسیله ارایش یک دفتر چه خاطره و در اینجا یک عکس ارزش این همه خرد کردن غرور یک انسان را دارد؟؟

پیشاپیش از راهنمایی شما سپاسگزارم

"۰۵:۳۴ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | سید مصطفی آهنگرها (2761)

من نه مدیر هستم نه کاربر طلایی و نه چیز دیگر. یک کاربر عادی گالری هستم.
شما که حدود 40 روز است عضو گالری شده‌اید و تاکنون هم عکسی ارسال نکرده‌اید. اگر عکسی ارسال کرده بودید می‌شد در موردش صحبت کرد.

ولی در مورد تحقیر، کسی این‌جا بنا بر تحقیر کسی ندارد. ولی جهت اطلاع شما عرض کنم برخی، این گالری را با آلبوم عکس‌های یادگاری اشتباه می‌گیرند و هر تصویر را به صرف این‌که با دوربین عکاسی ثبت شده، به عنوان عکس ارسال می‌کنند.
برخی حتی تحمل شنیدن ایرادات عکس‌ها را هم ندارند.

در سایت عکاسی، مقالات متعددی در زمینه‌های مختلف از کادربندی گرفته تا ویرایش وجود دارد. ولی هنوز برخی بدون توجه به این مطالب، ببخشید کیلویی عکس ارسال می‌کنند.

معمولا هم برای عکس‌های ضعیف، بیش از یک یا دو نظر ارسال نمی‌شه. به ندرت هم کسی امتیاز منفی می‌ده.
البته من دستم به امتیاز منفی هم می‌ره. در مواردی که احساس می‌کنم فرد فرستنده عکس، هیچ توجهی به اصول بصری نداره، منفی می‌دم.

گویا اقایان از زمانی که در شکم مادرشان بودند عکاس بودند
در این مورد از جانب خودم می‌توانم بگویم که هنوز خود را عکاس نمی‌دانم.

چرا تحقیر؟؟لذت میبرند ؟!!
مصداق این تحقیرها چیست؟ آیا اگر در مورد عکس کسی گفته شود که کادربندی مناسب نیست، یا ویرایش بد انجام شده یا... تحقیر است؟
یا منظورتان تحقیر عکاس است؟ یعنی کسی به کسی گفته که تو عکاسی بلد نیست یا استعداد نداری یا ....؟
اگر مصداق مطرح کنید به‌تر است.

روی هوا نمی‌شه یک سری مطالب را ردیف کرد و انتظار پاسخ مناسب داشت.
اگر مصادیق خاصی دارید بیان کنید.
البته در فروم بخشی برای همین منظور وجود دارد که به‌تر است برای انسجام بحث و رسیدن به نتیجه، ادامه بحث را در آن دنبال کنید.

موفق باشید.

"۰۵:۳۴ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | ئ ئ (77)

با درود
خانم امیری انتقاده که باعث پیشرفت می شه
مثلا به من امتیاز منفی بدن و هیچ نگن پیشرفت می کنم؟
یا امتیاز مثبت الکی بدن، الکی پرم کنن خوبه؟
انتقاد کنید تا رستگار شوید ( خودم علیه الرحمه) :)
"۰۶:۰۰ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمدامین صاحب پور (3160)

سال نو مبارک
سپاس
ثبت موفقی شده
ادیت را مناسب میبینم
کادری بازتر از بالا دوست میدارم
البته اگر امکانش بوده
کمی نگاه محصور میشه
سپاس بابت این ثبت موفق
+2
"۱۲:۳۷ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (1) | فاطمه حسین زاده (1608)

سلام
ادیت خوبی انجام دادید
پاسپارتو هم خوبه
فقط با کادربندی کمی مشکل دارم (سلیقه ای) و به نظرم کادر محدود شده
موفق باشید
"۱۳:۲۹ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | یاسر رضایی (1554)

سلام سید جان
این تقابل جامد و سیال بودن
و این تیرگی و روشنایی ، عکست را جذاب کرده است
موفق باشی

"۱۵:۴۸ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | مسعود عرفانی (1649)

سلام

بسیار زیبا . هر چند هیچ وقت با کادر مربع کنار نیومدم اما این کادر از زیبایی آن نکاسته و همچنان رویایی باقی مونده .
لذت بردم .

به سلامتی
"۱۵:۵۸ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمد بانکی (479)

با سلام و تبریک سال نو...
عکس از نظر ادیت زیبایی خاصی دارد..
حرکت مه غلیظی که در تصویر به زیبلیی به نمایش در آمده...
کنتراست خوب کنترل شده...
کادر هم زیباست..
موفق باشید+3
"۱۶:۰۳ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | آرش نصیری (11202)

با سلام
عکس فوق العاده و دیدنی شده. سیاهی سنگها و سفیدی امواج.
با زمان صحیحی که به شاتر دادید باعث شده که با شاتر طولانی بافتهای موج از بین نره و همین به زیبایی ثبت افزورده
کیفیت ارسال هم عالیست
فقط کمی کادر باز از بالا
پاینده باشید
"۱۶:۵۱ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | مرتضی علی نژاد (30)

ممنون از توضیحتون آقا مصطفی آما در اگزیف سرعن 300/1 گفته شده.برای همین من گفتم این مشکل و جود داره.اگر در خاندن سرعت مشکلی دارم لطفا بهم بگید.ممنون از اینکه پاسخ می دید.
"۱۶:۵۶ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | مرتضی علی نژاد (30)

البته اگه منظور از 1.300 ، 1 و 3/0 ثانیه باشه که درسته.اگه یه وقتی اشتباهی میشه بزارید رو حساب امتیازم دیگه.
"۱۹:۳۵ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | بهمن پرندین (709)

سلام دوست عزیز
تصویر زیبایی را ثبت نموده اید.نقطه قوت عکس حالت بخار شدن آب است که با نوردهی طولانی بدست می آید که شما در این زمینه عالی عمل نموده اید.اما کادر بندی می توانست بهتر صورت گیرد( کادر بازتر) که اثر را عالیتر می کرد.
موفق باشید.
"۱۹:۳۵ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (2) | فخرالدین خراسانی (178)

از کادربندی و همچنین مد سپیا لذت بردم
حالت مربعی کار رو جذای تر کرده

خوشحال می شم اگر فرصت داشتید نظرتون رو راجع به اسارت فدائیانبدونم

پیروز باشید

"۱۶:۱۲ ۱۱ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | محمدامین صاحب پور (3160)

سید جان سلام
خوشحال میشم بتونیم با هم بیشتر صحبت کنیم و ارتباط داشته باشیم
اگه تمایل داشتی در خدمتم
amin_perseus@yahoo.com

"۱۶:۱۲ ۱۱ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | سید مصطفی آهنگرها (2761)

سلام
از آن‌جا که من از yahoo messenger یا برنامه‌های مشابه استفاده نمی‌کنم، ارتباط از طریق چت برام امکان‌پذیر نیست.

از طریق فتوبلاگم )samapix.ir) می‌تونیم ارتباط داشته باشیم.
"۱۵:۵۹ ۱۲ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | مجید فلاح پور (13)

سلام دوست عزیز...
همه جوره عالیه فقط اگه یه مقدار بافت سنگ ها مشخص تر بود عکس زیبا تر به نظر میرسید.در ضمن میخواستم بپرسم کتاب یا مطلبی در مورد اصول پاسپارتو سراغ دارید لطفا راهنمایی کنید2+
"۱۷:۳۷ ۱۲ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | مهدی مریدی (18)

سلام آقای آهنگر ها عکس هاتون واقعا زیبا هستند
ممنون از اینکه نظرتون رو گفتید ولی بیشتر خوشحال میشدم جزئی تر راهنمایی میکردید (ادیت کارو میگم) آخه من عکس گرفتن رو کمتر از 1 ماهه که شروع کردم
"۱۷:۴۶ ۱۲ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | پگاه امیری (0)

که حدود 40 روز است عضو گالری شده‌اید و تاکنون هم عکسی ارسال نکرده‌اید...
درست است حتی بیش از چهل روز ....عکسی ارسال نکردم...
نام عکاس را با دیدن عکسها حدس میزنم از بس که در این سایت عکس نگاه میکنم انقدر که که اگر نیمه شبی بی خوابی به سرتان زد و اینجا امدید و یک نفر تنها یک نفر را دیدید احتمال دهید که کیست..عنوان عکسها را نگاه نمی کنم معتقدم عکس عنوان نمیخواهد اگر خوب باشد خودش با شما حرف خواهد زدعکس با عنوان برایم تمام میشود پس اول حدس میزنم و بعد به عنوان نگاه میکنم و میفهمم که چگونه عکسی است
با این که خود عکس زیاد میبینم اما معتقدم زیاد عکس دیدن هم خوب است و هم بد.. یکی از عیوب ان این است که خلاقیت را در فرد از بین میبرد
حالا بیش از چهل روز است که اینجایم عکسهایم را اپلود میکنم به ارسال که میرسم پنجره را میبندم.نمیفهمم.. کم کم دلیل هایم را هم فراموش می کنم دلم نمی خواست چنین آدمی شده باشم. اما شده ام.


من که عکسی ارسال نمیکنم چرا اظهار نظر کنم؟اما
به عادت هر شبم عکس میدیدم و نقدها را میخواندم که
به کاربری رسیدم که....
هیچ ...که اصولا هیچ نگفتن بهتر است از حرف هایی که حق ِ "حرف" را بلد نیستند ادا کنند.


موفق باشید

"۱۷:۴۶ ۱۲ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | سید مصطفی آهنگرها (2761)

خانم امیری؛
چرا این‌قدر سر بسته حرف می‌زنید.
اگر منظور شما من هستم بفرمایید تا از جانب خودم اگر چیز قابل دفاعی دارم عرض کنم.
ولی اگر منظروتان اشخاصی دیگر است، طبیعتا من نمی‌توانم کمکی کنم.

در مورد از بین رفتن خلاقیت با شما موافقم. ولی مصداق شما را نمی‌دانم. شما یک جمله‌ی کلی گفته‌اید که درست است. من هم در پاسخ شما فقط می‌توانم یک جمله‌ی کلی بگویم و آن این‌که هر تغییر نشانه‌ی خلاقیت نیست.

ببینید. من (که حالا حالاها باید یاد بگیرم) عکس‌هایی داشته‌ام که هنوز هم خیلی آن‌ها را دوست دارم. خیلی. ولی در این گالری دیده نشده‌اند. نمی‌توانم تمام اشکال را بر گردن دیگران بگذارم. من هم باید راه خودم را برای فهماندن کارم به دیگران درست برم.

حضور در این گالری، به معنای حرفه‌ای بودن نیست. به معنای طلبه بودن است. کسانی در این گالری حضور دارند که حاضرند مشکلات آن را به جان بخرند تا چند نفر روی عکس‌های آن‌ها نظر بدهند. و عکاس از میان آن نظرات شاید اشکالاتی را که در عکس خود نمی‌دیده ببیند.
بعضا هم نظرات چرند هم داده می‌شود. همه نظرات چرند می‌دهند. نه این‌که چرند نویس باشند. ولی گاهی آن‌طور که باید عکس دیده شود دیده نمی‌شود و طبیعتا نظری که ارسال می‌شود، بار محتوایی خوبی ندارد.
اگر شما طالب چنین فضایی هستید، با پذیرفتن مشکلات آن، از خوبی‌هایش استفاده کنید.
اگر واقعا فکر می‌کنید کار شما حرفی برای گفتن دارد که دیگران به راحتی با آن ارتباط برقرار نمی‌کنند، توضیحاتی بدهید تا بیننده به‌تر متوجه منظور شما شود.
مطمئنا اگر کارتان قوی و هدف‌مند باشد، می‌توانید یک جریان ایجاد کنید. جریانی که در کنار آن، هم شما بهره‌مند هستید و هم جمع زیادی از علاقه‌مندان را با نوع نگاه شما آشنا می‌کند.

فقط کمی از فضای کلی گویی فاصله بگیرید. کمی مشخص‌تر بگید که من هم متوجه بشم که با من هستید یا نه.

موفق باشید.
"۱۹:۱۵ ۱۲ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | ایوب افشاری نژاد (849)

سلام آقای آهنگرها
عیدتون مبارک
گاتری قشنگتون را نگاه کردم و تک تک آ نها لذت بردم
بی شک شما سرمایه فکر و اندیشه اید کاش می شد افراد بزرگوار مثل شما ها را زیارت نمود واز نزذیک از تجربیات و علم و معرفتتان استفاده کرد
بمانیدو بپپوییدو عشق بورزید
"۰۰:۱۰ ۱۳ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | ئ ئ (77)

با درود
عکس جدید را با توضیحات گذاشتم
خودم راضی نیستم
ولی توضیحات را نوشتم
ممنون که کمک می کنید
"۰۹:۳۲ ۱۴ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (1) | زهرا دلاوری (4393)

سلام جناب آهنگرها
يك عكس ساده و زيبا با اديتي قدرتمندو هنرمندانه
حضور عكاساني چون شما كه احساس مسئوليت ميكنيد در اين گالري واقعا مغتنم است
ممنون كه هستيد و احساس مسئوليت ميكنيد
نقدهاي سازنده شما قطعا تاثير گذار خواهد بود
شاد باشيد
:)
"۰۱:۳۰ ۱۵ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | امیر صداقتی (71)

سلام
رنگبندی خیلی خوبه
عکستون کیفیت بالایی داره
نور خیلی خوب کنترل شده
کنتراست خوبی هم داره
مرسی
+3
"۰۵:۵۶ ۱۵ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | سید علی حصاری (192)

سلام خدا قوت از اینکه عکسهای منو نقد میکنید خیلی ممنونم و استفاده میکنم موفق باشید 2+