گالری تصاویر "آرش نصیری"

         
عکس
نام :   آرامــش خیــــال (امتیاز : 29)
عکاس :   آرش نصیری (امتیاز : 11202)
نوع دوربین :   Canon
مدل دوربین :   Canon 50D
نوع لنز :   Canon
توضیحات لنز :   EF-S 18-200 IS f/3.5-5.6
فیلتر :   UV
دیافراگم :   F16
سنسور :   16 MP و بالاتر
ایزو :   100
نظرات :   43
بازدیدها :   1415
تاریخ ارسال :   ۰۸ فروردين ۱۳۸۹
علاقه‌مندی‌ها :   3
دسته‌بندی سايت :   طبیعت , مناظر روستایی , پانوراما
توضیحات عکاس
مکان عکاسی : آمل. کیلومتر 35 جاده هراز. روستاهای لهاش و الیمستان. پانوراما شامل 32 شات در سه ردیف و زاویه دید 180 درجه با فوکال 18__در عکس هر دو روستا مشاهده میشوند.لهاش در پایین که مقبره امامزاده حسن در آنجا واقع شده و روستای بالایی الیمستان نام دارد. عکس بزرگتر و با کیفیت بیشتر را در لینک زیر حتما ببینید : http://fa.rghost.net/1262657.view

"۱۸:۴۸ ۰۸ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | سید محمد شمسی (4672)

سلام
كار زيبايي ست رنگها زنده اند و عمق مناسبي دارد
به شخصه فكر مي كنم كه كاهش شدت رنگ اسمان مي توانست موثر باشد
در وسط كادر جاي فورگراند خالي ست
موفق باشيد
2+

"۱۸:۴۸ ۰۸ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

متشکرم جناب شمسی عزیز.
"۱۹:۵۰ ۰۸ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | عنایت اسدی (400)

سلام .لذت بردم.خوشحال میشم در مورد عکس آخرم نظر شما را بدونم.سپاسگذارم.+2

"۱۹:۵۰ ۰۸ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

متشکرم جناب اسدی.
حتما
"۲۰:۳۹ ۰۸ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | امید گلزار (363)

سلام دوست عزیز اقای ......
ثبت زیبایی شده نور وکنتراست را عالی
وچرا تو این مراتع زیبا هیچ زنبنده ای نیست
زیباست
موفق باشیی

"۲۰:۳۹ ۰۸ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

جنبده ای نیست دیگه !
چون جاده بین دو روستاست و این مسیر هم محل پرورش دام نیست .
در حیاط امامزاده شاید در ثبت اصلی بشه چیزی دید.
ممنون از شما
"۲۰:۵۶ ۰۸ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | احمدرضا برازش (5976)

سلام!
به نظرم از پایین یک ردیف دیگه شات لازم بود، البته اگه عوامل محیطی اجازه می دادند.
ثبت خوبی شده که البته ارزشش به اندازه ی اونه که اینجا خیلی مشخص نیست.


"۲۰:۵۶ ۰۸ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

به دلیل اینکه لب جاده بودم ردیف سوم ممکن نبود
موفق باشید
"۲۱:۰۲ ۰۸ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (3) | را مین هوشمندی (7541)

سلام آرش جان!
خوشحالم که این ارسال بدون توضیحات مفید همیشگی شما، بصورت یک کامنت همراهی نمی شه!!!

مفید، چون واقعن مطالبی که می نویسی برای من آموزنده و مفیده.
نمی شه، چون ناقض شرایط انتخاب عکسه.

همیچنان که می دانیم این مسئله ریشه در تعقیرات بوجود آمده سایت داره و به نظرم با توجه به محاسن پنهان ماندن نام ارسال کنندگان، که به شدت با آن موافق هستم بهتره ما توضیحات را در قسمت توضیحات بیاریم و یا به ناچار فعلن از آن صرف نظر کنیم و یا با روشهای ابتکاری دیگری ضمن پنهان نگاه داشتن نام عکاس، اطلاعات مفید خود را نیز ارائه نمائیم.
.
.
.
.
در زمینه ثبتهای پانوراما پیشرفت چشمگیری داشته اید که جای تبریک دارد، در این ارسال کیفیت بالای برداشت و رنگهای زیبای آن را از نقاط قوت برداشت شما می دانم.
پاینده باشید.
سال نو مبارک!
3+

"۲۱:۰۲ ۰۸ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | احسان صباغی (3382)

همیچنان که می دانیم این مسئله ریشه در تعقیرات بوجود آمده سایت داره و به نظرم با توجه به محاسن پنهان ماندن نام ارسال کنندگان، که به شدت با آن موافق هستم

به نظر مي رسد همانجور كه شما بارها هم گفته ايد به اين دليل نام ارسال كنندگان مخفي شده است تا به نام ها امتياز تعلق نگيرد . ولي اينچنين نيست ممكن است شما فكر كنيد گردانندگان سايت هوشمندي داشته اند ولي ظاهرا هوشمندي بقيه در نظر نگرفته اند .
به نظر من اكنون هم بيشتر امتيازها به نام ها داده مي شود .
سايت خواسته يك مشكل فرهنگي را با روندي مكانيكي حل كند كه مثل بقيه موارد فرهنگي كه با روند مكانيكي حل نشده اينحا هم اين مشكل حل نشده است بلكه بازي كنان اين بازي روشهاي جديدتري را ياد گرفته اند.

علاوه بر اينكه اين مشكل حل نشده در تغييرات جديد مشكلات ديگري نيز اضافه شده است و آن انتخاب عكسها به صورت فرقه اي است.

اگر قبلا گروه ها متكثر بودآدمها بر اساس دلايل خاصي كه داشتند يك گروه را تشكيل مي دادند اما اكنون آن تكثر از بين رفته و در حقيقت يك فرقه ايجاد شده است كه توانمندي آنها نيز بر اساس آنچه در سايت آمده است ملاك جدي براي تعيين برترينها يا منتخب ها نيست .

يعني براي رفع مشكل ،مشكل جدي تري بوجود آورده اند كه تبع آن مشكلات ديگري هم بوجود خواهد آمد كه نگارنده در اين كامنت قادر به ارايه همه آنها نيست .

اما مي توان با مراجعه به اجتماع كنوني و الگوهاي مشابه آن در زندگي اجتماعي ، فرهنگي و ... روند و آينده آن را پيش بيني كرد.


"۲۱:۰۲ ۰۸ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

رامین هوشمندی عزیز سلام
من کاملا موافق مخفی ماندن نامها در ارسال عکسها هستم. همچنین مخفی ماندن امتیاز
این مورد در انتخاب عکس برتر به دور از نام و امتیاز بسیار مفید واقع شده.
ایکاش میشد صاحب عکس یک کامنت اول رو بدون نام برای قرار دادن لینکها یا توضیحاتی کامل انتخاب کنه.
مطمئنا از نظر بصری و همچنین آسودگی در ارائه اطلاعات بسیار مفید میشد.
اما یک مسئله برای من قابل قبول نیست و اینکه انتخاب عکسها توسط چند نفر به جای کل اعضای سایت باشه. چون بدون شک و ناخواسته سلیقه شخصی در انتخاب عکس دخیل خواهد شد.
مثلا عکاسی که در زمینه طبیعت فعالیت میکنه ناخودآگاه گرایشی بیشتر به این سبک عکاسی خواهد داشت. و این شاید . شاید . شاید در انتخاب عکس تاثیر سوء داشته باشه
من انتخاب عکس با امتیاز کل اعضا رو می پسندم بدون درج نام و امتیاز.
ضمنا همیشه راه فراری برای هر قانونی هست که به دو مورد از آنها اشاره میکنم :
1. ذخیره کردن پروفایل دوستان در Favorites و بازدید هر روزه از آن برای اطلاع از آمدن عکسی جدید !
2. ثبت نام عکاس در اگزیف در بخشهای گوناگون مثلCopyright که به راحتی میشه فهمید صاحب اثر کیست !

و شاید راههایی دیگر هم باشد . . .

این نظر من در خصوص قوانین جدید بود
سال خوبی برای شما و خانواده آرز و میکنم
موفق باشید
"۲۱:۱۴ ۰۸ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | احسان صباغی (3382)

سلام و درود

ثبت زيبايي است .
تلاش شما قابل تقدير است .
سال پر از خوشي و شادماني داشته باشي.
پايدار و پيروز باشي.


"۲۱:۱۴ ۰۸ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

سلام. ممنون از شما. سال خوبی داشته باشید
"۲۱:۳۹ ۰۸ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (3) | میشـــا افشـــار (1595)

منظره زیبا و جذابیست.
به نظرم رنگ آسمان میتونست ملایم تر باشه همچنین قسمت مابین کوه و آسمان رنگ ها میتونست طبیعی تر استفاده بشه. ( یک مقدار رنگ آبی که در بعضی از قسمت ها روی کوه آبی شده میتونست بهتر باشن)
درکل پیشنهاد ادیت ملایم تر در قسمت آسمان و رنگ آبی هست.

"۲۱:۳۹ ۰۸ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

ممنون از شما
سال خوبی برای شما آرزو میکنم
"۲۲:۰۷ ۰۸ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمدرضا منفرد (1665)

سلام آرش عزیز

اثر زیبایی شده و طبق معمول اکثر ثبتهای شما، کار پرزحمتی را ارائه کردید. که از لحظ فنی در سطح بالایی قرار دارند.
اشباع رنگ خیلی لذت بخش شده ابرها نیز به زیبایی ثبت شده و همچنین موقعیت مکان مورد نظر نیز به زیبایی و کمترین اعوجاج ثبت شده.

موفق باشید

"۲۲:۰۷ ۰۸ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

متشکرم جناب منفرد
پاینده باشید
"۰۰:۵۳ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (3) | رضا وهمی (8851)

از دیدن این منظره زیبا سیر نمیشوم .
عالیست و ممنون از اشتراک .
در سایز بزرگ ، فقط با ته رنگ آبی که میان ابرهای سمت چپ مشاهده میشود ، کمی مشکل دارم :)
علاوه بر رنگ و عمق زیبای عکس ، نقش خطوط و بازی چشم در فضای کادر هم جالب و قابل توجه است .
2.75

"۰۰:۵۳ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

رضا جان ممنون. موفق باشی
"۰۱:۱۲ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | سید مصطفی آهنگرها (2761)

سلام
ثبت خوبی است.
ولی با تمام مشکلات یک ثبت پانوراما در این ابعاد، به نظرم سهم آسمان زیاد است.
همچنین یک ته رنگ آبی در عکس دیده می‌شود که هم به ابرها و هم با زمین آسیب وارد کرده است.

موفق باشید.

"۰۱:۱۲ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

متشکرم دوست عزیز
ته رنگها رو بگذارید به حساب عدم مهارت کافی در ادیت!
موفق باشید
"۰۲:۴۸ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | کاوه قبادی (131)

گاهی کمی مجنتا هیج آسیبی به مناظر طبیعت نمی زند!
بخصوص وقتی که همه جا سبز و شاداب است.سردی عکس تا حدودی فراتر از حد مطلوب است.باید مقداری گرم تر می بود.

سنسور های دوربین های عکاسی دیجیتال بسیار بیبشتر به سبز حساس هستند تا رنگ های گرم ....

"۰۲:۴۸ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

ممنونم از راهنمایی
موفق باشید
"۰۲:۵۵ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (3) | امتیاز (0) | را مین هوشمندی (7541)

جناب آقای صباغی!
با سلام و تبریک سال نو
بنده در مقام دفاع از تصمیم مدیران سایت و یا توضیح از سوی ایشان نیستم، اما به عنوان عضو کوچکی از این جمع نظرات خویش را در رابطه با کامنت شما عرض می کنم.
به نظر من سخنان شما از چند بخش تشکیل شده اند:

1- سايت خواسته يك مشكل فرهنگي را با روندي مكانيكي حل كند.
موافقم،
در عین حال با لحاظ کردن سابقه موضوع و اعتراض های مکرر کاربران به وضعیت پیشین و نیز توجه به این نکته که اصولن چنین تغییری ( فرهنگی ) نه الزامن مسولیت و رسالت چنین فضایی است ( مجازی ) و نه کاری است که بتوان در کوتاه مدت آن هم با اتکا صرف بر این فضا به آن دست یافت.
در روند بقول شما مکانیکی دست کم می توان آزمود و با اتکا به رعایت قوانین نظمی را سامان داد. گو اینکه این نظم و قاعده، وحی منزل نیست و در صورت اثبات ناکارآمدیش می تواند تغییر کند، همچنان که روند کلی گالری این آمادگی برای تغییر را نشان می دهد.

2-به نظر من اكنون هم بيشتر امتيازها به نام ها داده مي شود .
نه!
موافق نیستم، من آماری ندارم تا ارائه کنم، اما به تشخیص شخصی خود می بینم که نظرات ارائه شده و امتیازات توزیع بهتری یافته اند! تاکید می کنم بهتر و نه کامل.
ولی اتفاق ناخوشایندی که افتاده، کاهش میزان نظر دهی است که امیدوارم با گذشت زمان و پذیرش شرایط جدید، روند نظر دهی بهبود یابد.

3-قبلا گروه ها متكثر بودآدمها بر اساس دلايل خاصي كه داشتند يك گروه را تشكيل مي دادند. [/quote]
نقد و سوالات فراوانی در باره این جملات وارد است،
آیا این گروههای متکثر در حال حاضر نمی توانند فعالیت داشته باشند؟
آیا این گروهها باندهای جمع آوری امتیاز را هم شامل می شوند؟
آیا حذف نام ارسال کننده به معنای حذف این گروههاست؟
آیا اساسن تغییرات 4 گانه سایت را با هدف از میان بردن گروههای متکثر ارزیابی می کنید؟
و......
اذعان می کنم، به علت نوپا بودن روش های جدید کاستی های زیادی هم در آن دیده می شود اما نه بخاطر نفس تغییرات، بلکه از عدم اجرای دقیق آن از سوی کاربران و مدیران بوجود آمده است.

4- انتخاب عكسها به صورت فرقه اي است.
از توهینی که عبارت فرقه ایی در خود نهفته دارد که بگذریم، عرض می کنم اگر معنای:

- رعایت قوانین جاری در مورد انتخاب شدن یک عکس.
- حضور مستمر نزدیک به بیست نفر از مدیران و کاربران طلایی برای انتخاب، (آن هم تحت نظارت و نیز کسب حداکثر 2 امتیاز از طرف هر یک از این گروه بیست نفره).
- عمل در جهت جلوگیری از ارسالهای غیرفنی و بدون انگیزه که مورد شکایت اکثر اعتراض ها به کیفیت آثار این سایت بوده است.
- تلاش برای بر چیدن باندهای کسب امتیاز که خوب می دانیم تعداد اکانتهای جعلی را.
- و .....

انتخابی از سر فرقه گرایی و محدود به آن است؟ که جای سخنی باقی نمی ماند. و یا اگر اصولن در انکار وجود مشکلات پیش گفته هستید شما را ارجاع می دهم به کامنتهای پیش از اعلام تغییرات و یا اگر این حداقل فیلتر ایجاد شده را مورد نقد و چالش قرار می دهید و به نوعی معتقد به عدم کارآمدی آن و به عبارت روشن تر انتخاب های این گروه را بر نمی تابید، عرض می کنم این نظر شماست و محترم. مهمتر از آن اینکه، روند تغییرات هنوز کامل نشده است و زمان بیشتری نیاز دارد.

.
.
.
.
.
کامل و بدون نقص هنوز متولد نشده!
بنده با وجود اینکه از این تغییرات استقبال می کنم و خود را ملزم به رعایت آن می بینم اما منتقد آن هم هستم و تردیدی در نواقص آن ندارم. ولی نکته در اینجاست که هنوز این تغییرات خود را در بوته آزمایش محک نزده و هنوز زود است برای قضاوت در مورد کاستی ها و محاسنش، هرچند که بقول شما مي توان با مراجعه به اجتماع كنوني و الگوهاي مشابه آن در زندگي اجتماعي ، فرهنگي و ... روند و آينده آن را پيش بيني كرد. و درست به همین دلیل پیش بینی، می توان با حضور آگاهانه و نقاد از زیانهای احتمالی آن کاست.
.
.
.
بحثی که پیش کشیده اید، به یقین مسئله دوستان دیگر هم می تواند باشد، لذا به سهم خود از شما از این بابت قدردانی می کنم و خواستار نگاهی همراه توام با تیزبینی و نقادی همه امان هستم.
خانه را ما می سازیم.
ممنون
پاینده باشید.
.
.
.
.
چرا دوستان محترم فقط عکس ارسال می کنند و اغلب هم همگی توقع دریافت نظر دارند؟ بی آنکه خود برای این کار پیش قدم شوند.
لپ کلام آنکه، راه حل بهتر چیست؟

"۰۲:۵۵ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (0) | رضا وهمی (8851)

بنده هم به عنوانی عضو کوچکی از خانواده عکاسی دات کام ، همانطور که جناب هوشمندی فرمودند ، راهکار را در پاسخ دادن به دو سوال میدانم که به دلیل اهمیت آن مجددا آنرا بیان میکنم :

1- چرا دوستان محترم فقط عکس ارسال می کنند - ( و برخی هم این کار را نمیکنند و فقط نظاره گرند ) - و اغلب هم همگی توقع دریافت نظر دارند؟ بی آنکه خود برای این کار پیش قدم شوند.

2 - راه حل بهتر چیست؟

همه چیز در گام اول به حضور منتهی میشود .
اگر همه با هم حضور داشته باشیم و در ارسال عکس و نظرات کمی دقت و همت بیشتری به کار ببریم ، یقینا معایب و محاسن کار بیشتر نمود پیدا میکند و آشکار میشود .
آنگاه میتوان با ارائه راهکار مناسب ، بررسی و اجرایی کردن آن ، گام در جهت بهتر شدن برداشت .



"۰۲:۵۵ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | احسان صباغی (3382)

سلام و درود
و تبريك و آرزوي سالي پر از شادماني براي همه دوستان عزيز

نگارنده براي قسمتي از متن كامنت جناب آقاي رامين هوشمندي كه در كامنت هاي بالاتر ارايه شده است پاسخي را نوشتم كه آقا رامين بزرگوار در اين قسمت نظر خود را در باره آن منتشر كرده اند. نگارنده براي باز شدن بحث سعي مي كنم با توضيحي مختصر نظرم را بنويسم

- اما در باره اينك ه چرا فقط انتقاد مي شود و راه حل يا راه حل بهتري ارايه نمي شود ، شايد بيان مثالي به آنچه مي خواهم بنويسم كمك كند ، براي مثال بسياري از شركتهاي بزرگ نرم افزاري در سطح دنيا هنگامي كه نرم افزاري را طراحي مي كنند آن را مورد ارزشيابي يا آزمايش قرار مي دهند و حتي كساني را با دريافت حقوق استخدام مي كنند تا اشكالات نرم افزار را پيدا كنند و انتظار ندارند فرد مورد نظر راه حلي را ارايه دهد (و اگر هم راه حلي ارايه دهد از آن استقبال مي كنند) چون شركت تهيه كننده نرم افزار مي داند كه هيچ طرح كامل و مطلقي وجود ندارد و در نتيجه هر چيز غير مطلق داراي اشتباهاتي است پس با استخدام از آنها مي خواهد اشكالات كار را بيان كنند و اصلا كاري ندارد كه اين منتقدان راه حلي دارند يا ندارند چون بر خلاف ما مي دانند كه ديكته نوشته شده غلط دارد و هي تكرار نمي كنند ديكته نوشته نشده غلط ندارد و سعي مي كنند غلط ها آن را پيدا كنند اما در جوامع جهان سوم يا فرهنگ هايي كه ريشه هاي استبدادي يا اقتدارگرايي دارند وقتي اشكالات كاري بيان مي شود سراغ نقد سازنده را مي گيرند و دنبال منتقد راه حل بده مي گردند

اما مثلا آن شركت طراح نرم افزار به منتقدش نمي گويد تو كه راه حل نداري چرا هي انتقاد مي كني يا نمي گويد مخاطبان عزيز ببينيد اين فقط هي انتقاد مي كند ولي راه حل ندارد بلكه مي گويد عزيزم من به تو پول مي دهم اشكالات اين كار را بگو من خودم دنبال راه حل هستم و البته اگر منتقد راه حل هم داشته باشد از آن استقبال مي كند
اما در فرهنگ استبدادي براي خاموش كردن منتقد از حربه "انتقاد يا منتقد بدون راه حل استفاده مي كند و يا هي مثال ديكته ننوشته غلط ندارد را مي زند" چون بافت فرهنگي و تصور فرهنگي آن بر اين استوار است كه اين هي اشكال مي گيرد ولي راه حل ندارد و ما ديكته نوشتيم و غلط دارد ولي اين ديكته ننوشته .

ولي سازنده نرم افزار مورد نظر مي داند ديكته و يا طرح مطلق وجود ندارد و ديكته نوشته شده غلط دارد پس مي گويد تو بيا و غلط هاي مارا پيدا كن ، تازه برا اين كارت دستمزد و حقوق هم به تو مي دهيم .

البته شما در هر سمينار و كنفرانسي هم كه شركت كنيد مديران ما هم همين چيزها را مي گويند و دنبال منتقد راه حل دار در يك پكيج مي گردند به همين دليل در قسمتي از كامنت قبلي نوشتم كه براي پيدا كردن روند آتي سايت عكس مي توان از الگوهاي كه قبلا به راهاي مشابه آن رفته اند دست يافت و در مثالهاي بعدي در باره بقيه موارد مطرح شده در پاسخ هاي آقاي هوشمندي در باره آن بيشتر خواهم نوشت


با توجه به اينكه اكنون ساعت 4:04 دقيقه بعد از نيمه شب است و من به شدت خسته هستم و آنچه مي خواهم بنويسم طولاني است و شايد اين كامنت ها نيز گنجايش بحث هاي طولاني را نداشته باشدا
اگر فرصت شد مطالب بالا و ادامه مباحث مربوط به آن را به صورت مقاله اي در وبلاكم قرار خواهم داد و با توجه به اينكه اين مطالب ممكن است سوال و ايراد بسياري ديگر از كاربران نيز باشد در كامنت هاي كه ممكن است به صورت تصادفي در اين باره بحث كنند در صورت اطلاع و فرصت كافي حاضر خواهم شد.

اما در انتها كامنت قبلي خود را كه تا حدودي خلاصه انچه كه مي خواهم بنويسم را شامل مي شود مجددا در كامنت قرار مي دهم

نقل قول از متن جناب هوشمندي:همیچنان که می دانیم این مسئله ریشه در تعقیرات بوجود آمده سایت داره و به نظرم با توجه به محاسن پنهان ماندن نام ارسال کنندگان، که به شدت با آن موافق هستم

به نظر مي رسد همانجور كه شما بارها هم گفته ايد به اين دليل نام ارسال كنندگان مخفي شده است تا به نام ها امتياز تعلق نگيرد . ولي اينچنين نيست ممكن است شما فكر كنيد گردانندگان سايت هوشمندي داشته اند ولي ظاهرا هوشمندي بقيه در نظر نگرفته اند .
به نظر من اكنون هم بيشتر امتيازها به نام ها داده مي شود .
سايت خواسته يك مشكل فرهنگي را با روندي مكانيكي حل كند كه مثل بقيه موارد فرهنگي كه با روند مكانيكي حل نشده اينحا هم اين مشكل حل نشده است بلكه بازي كنان اين بازي روشهاي جديدتري را ياد گرفته اند.

علاوه بر اينكه اين مشكل حل نشده در تغييرات جديد مشكلات ديگري نيز اضافه شده است و آن انتخاب عكسها به صورت فرقه اي است.

اگر قبلا گروه ها متكثر بودآدمها بر اساس دلايل خاصي كه داشتند يك گروه را تشكيل مي دادند اما اكنون آن تكثر از بين رفته و در حقيقت يك فرقه ايجاد شده است كه توانمندي آنها نيز بر اساس آنچه در سايت آمده است ملاك جدي براي تعيين برترينها يا منتخب ها نيست .

يعني براي رفع مشكل ،مشكل جدي تري بوجود آورده اند كه تبع آن مشكلات ديگري هم بوجود خواهد آمد كه نگارنده در اين كامنت قادر به ارايه همه آنها نيست .

اما مي توان با مراجعه به اجتماع كنوني و الگوهاي مشابه آن در زندگي اجتماعي ، فرهنگي و ... روند و آينده آن را پيش بيني كرد.


( اگر اصطلاح فرقه اي باعث رنجش كسي شده است من معذرت مي خواهم اين يك اصطلاح نسبي است و مسلما شامل همه نمي شود و شايد خود من بيشتر از همه فرقه اي باشم معذرت من را بپذيريد ولي به هر حال نبايد فرقه اي عمل كرد )

"۰۴:۰۶ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | امید امیدواری (1727)

سلام...
عكس را در اندازه بزرگتر ديدم .
عمق ميدان مناسب و كيفيت خوب را در نگاه اول مي توان ديد.
مقداري رنگ عكس به سمت آبي گرايش دارد مي تواند از وايت بالانس باشد يا اصلاح رنگها يا جنس منظره و يا مانيتور من!
اجرا خوب هست اما به نظر مي رسد منظره آنچنان بكر نيست.
در هر صورت از پانوراماي قبلي بهتر و موفق تر هست.
برات آرزوي موفقيت مي كنم.
با احترام....

"۰۴:۰۶ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

مطمئنا رنگ آبی از مانیتور شما نیست !
ممنون از توضیح و نقد بجای شما
"۰۸:۳۶ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمد رضا گودرزی (3885)

با اين نور و زماني كه ثبت را انجام داده اي بخوبي طراوت و زيبايي منظقه را منعكس كرده اي...
بسختي چنين دورنماهايي با اين تميزي هوا (بدون غبار محلي) در مناطق شمالي يافت مي شود...

خسته نباشي!

"۰۸:۳۶ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

به عنوان یک راهنمای محلی ! از تمام مسافرین طبیعت دوستی که به عنوان توریست به شمال کشور میایند درخواست میکنم با سفر به کوهستانهای شمال کشور ازین منظر زیبا بهره ببرند و کمی فکر دریا و ساحل شنی رو از سر بدر کنند!
البته اگر حضور مسافرین در کوهستانها بافت معماری سنتی و فرهنگی منطقه را عوض نکند و به هم نزند ! مثل بلایی که بر سر مناطق ساحلی آمد
موفق باشید
"۱۲:۲۷ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | حسین نیکزاد آملی (2306)

سلام
كار زيبايي ست رنگها زنده اند و عمق مناسبي دارد
به نظرم از پایین یک ردیف دیگه شات لازم بود، البته اگه عوامل محیطی اجازه می دادن
ممنون از اشتراک

"۱۲:۲۷ ۰۹ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

متشکرم همشهری عزیز
پیروز باشید
"۰۱:۱۷ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | یاسر رضایی (1554)

سلام آرش عزیز
زیباست
نسبت به کارهایی که قبل تر ها با یاد داورم از ویرایش بهتری بهره می برد ، بماند که هنوز هم جای کار دارد

خسته نباشی بابت این همه زحمت


"۰۱:۱۷ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

یاسر جان سلام
شما لطف داری
"۰۲:۳۶ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (2) | امتیاز (2) | محسن رشیدی (7843)

درود

کلوین عکس خیلی پایین است !؟ چرا
در اکثر عکس هایت این کلوین پایین -که تاثیرش بر رنگ سبز و آبی مشهود تر است- را شاهدیم
حتی ابر ها هم ته رنگ آبی دارند ...تنها پیش نهاد انتخاب کلوین بالاتر در پروسس فایل RAW است

در مورد بحث های پیش آمده ، شرح مفصل و دقیق جناب هوشمندی را تصدیق می کنم

ارادتمند شما م ح س ن

"۰۲:۳۶ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

در این ثبت که در اریبهشت سال گذشته برداشت شده از RAW استفاده نکردم اما به دنبال کسب مهارت بیشتری برای تنظیم وایت بالانس با کلوین هستم
ممنون و موفق باشی
"۰۵:۳۵ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (2) | محمدامین صاحب پور (3160)

سلام آرش عزیز
سال نو مبارک
افرین پانورامای خوبی شده
در مورد نظرم قبل از اینکه نظری بخوانم دقیقا نظرم با طردی کارهای اخیرت بود که جناب رشیدی ذکر کرده اند
پس سخن کوتاه میکنم
کلوین عکس خیلی پایین است !؟ چرا در اکثر عکس هایت این کلوین پایین -که تاثیرش بر رنگ سبز و آبی مشهود تر است- را شاهدیم حتی ابر ها هم ته رنگ آبی دارند ...تنها پیش نهاد انتخاب کلوین بالاتر در پروسس فایل RAW است
شاد باشی
+2

"۰۵:۳۵ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

دوست عزیزم سلام. سال نوی شما هم مبارک
ممنون از راهنمایی
"۰۸:۵۸ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | امین شفیعیان (1176)

يالطيف
سلام بر برادر گلم
بنظرم اگر دوربین را بالا تر می آوردی و سر آن را پایین می دادی تا پرسپکتیو بجای کشیدن به سمت آسمان و کوه به سمت دره میرفت بهتر بود و نظر دوستان راتایید میکنم (خدا قوت)
صلواتي زلال
لبخند

"۰۸:۵۸ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

ممنون از راهنمایی شما دوست عزیز
"۱۰:۳۵ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | مهدی نظرپور (1)

سلام- کار زیبایی - فقط کنتراست رنگ آسمان اگر یک مقدار کمتر می شد کار رو جالبتر نشون می داد - از شما بخاطر کار زیبا تشکر می کنم- موفق+2

"۱۰:۳۵ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

از شما بخاطر شرکت در نقد ها متشکرم.
سال خوبی داشته باشید
"۱۴:۲۴ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (1) | امتیاز (0) | حسین قاسمیان (275)

با سلام و درودی بی پایان
کار خوبی شده و اینکه دوستان تمام حرفهارا زدند.
در این عکس تلاش شما کاملا مشخص هست.
خوشحال میشم نظر شمارو در مورد عکسهام بدونم.

"۱۴:۲۴ ۱۰ فروردين ۱۳۸۹" | مفید (0) | امتیاز (0) | آرش نصیری (11202)

متشکرم جناب قاسمیان. حتما.
سال خوبی برای شما آرزو میکنم
"۱۴:۲۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۰" | مفید (0) | امتیاز (0) | مهـرداد فـلاحـی (909)

با درود خدمت استاد گرامی جناب نصیری
یک پانورامای خوش آب و رنگ و فوق العاده
اونقدر این تصویر زیبا و دلنواز است که فقط میخوای نگاهش کنی و زبونت بند میاد. واقعا زیباست.
با سپاس بابت ارسال این ثبت زیبا
پیروز باشید
3+