گالری تصاویر "لیلی دیلمی"

         
عکس
نام :   مردم بالا دست.... (امتیاز : 23)
عکاس :   لیلی دیلمی (امتیاز : 3166)
نوع دوربین :   Leica
دیافراگم :   F11
شاتر :   1/125 ثانیه
نظرات :   14
بازدیدها :   1901
تاریخ ارسال :   ۰۹ بهمن ۱۳۸۸
علاقه‌مندی‌ها :   1
دسته‌بندی سايت :   مردم
توضیحات عکاس

"۰۱:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | مژگان اقتصاد (136)

سلام
نگاه شما زیباست
این عکس رو دوست دارم
خسته نباشید
متاسفم از امتیاز محرومم+2
"۰۱:۵۶ ۰۹ بهمن ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (2) | ایوب افشاری نژاد (849)

سلام از موضوع عكستان خوشم امد منتظر عكساي خوبتان از دريا ديلم و مردمان خونگرم هستيم
"۰۹:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (2) | سیدمهرداد شریفی (1229)

با سلام واحترام
همیشه از عکساتون لذت می برم ... ژانر کاریتون بسیار دوست دارم ... در این ژانر بسیار خوب ظاهر می شین ...
جای تحسین دارن ...
یه راهمنایی می دید :
لطفا راجع به به این دوریبن (leica) - وچه مدلیه ... قیمتش ... از کجا میشه تهیه کرد (نمایندگی داره ) ... ؟؟!! توضیح بفرمایید ... فکر کنم دوربین جمع وجوری برای ژانر مستند اجتماعیه ؟!!
سپاسگذارم ....
ارادتمند ..
+ 1000
"۱۰:۵۷ ۰۹ بهمن ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (0) | علیرضا رستگار (1293)

درود بر شما
برداشت جالبي ارسال كرديد
من عكسهاي زيادي از اين پله هاي ماسوله و اون پيرمرد فلوت زن ديدم و خودم هم دارم اما اين كار متفاوت را دوست دارم
ممنون از ارسالتون
پاينده و سرفراز باشيد
2+
Rastegar


"۱۱:۰۰ ۰۹ بهمن ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | علیرضا رستگار (1293)

محرومم كردن



"۱۴:۱۷ ۰۹ بهمن ۱۳۸۸" | مفید (2) | امتیاز (3) | رضا وهمی (8851)

سلام
زندگی جاریست ، اما چقدر سخت ....چقدر فضای عکس سخت است ...حتی آن سنگفرشها و میله ها ....حتی چین و چروکهای روی دست و صورت آن پیرزن ....حتی صدای نیلبک آن مرد که سخت و خشک است .
چه ترکیب قدرتمندی دارد این عکس .
از سوژه ها که فارغ شدم ، خطوط مرا به سمت بالای کادر هدایت میکنند .
آن مثلثی که بالای سر پیرزن قرار دارد و به سمت عقب اشاره دارد ، تاکیدیست برای اینکه ذهن پیرزن نگران و مشغول به همان گذشته و پشت سرش است .
میتوان اینگونه هم تصور کرد که نگران است که اگر بود ، بعد او چه خواهد شد
راستی آن بالا چه خبر است ؟ نمیدانم حکایت گذشته پشت سر گذاشته اوست یا نگرانی از آینده نسلهای کوچکترشان . خودش که ظاهرا به پایان خط رسیده است . اما نگرانی چهره اش مرا تکان میدهد .
صدای ناله نی ، خاطراتی را برایش زنده کرد و داغ دلش را تازه .
تمام ماجرای این عکس در همان پیرزن خلاصه میشود و کمترین نقش را مرد نی لبک زن دارد . او فقط نمادی از یک راویست به عقیده من که آمده است تا حکایت کند زندگی این مردم بالا دست را ...

ادیت هدفمند و صدالبته استادانه شما در انتقال فضای حاکم بر عکس ، به دیده و ذهن و روح مخاطب تاثیر بسزایی دارد.

دستتان درست . روحم جلا یافت با دیدن این عکس .
موفق و سلامت باشید .
.................
در بک تیره تر ، زیبایی و تاثیر کانتراست و دقت عمل شما در ادیت بیشتر مشخص است . اینجا به علت روشن بودن بک صفحات ، متاسفانه کانتراست عکس آنگونه که باید و آنگونه که هست ، دیده نمیشود.
"۱۹:۱۰ ۰۹ بهمن ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (3) | شاهین نوروزی (1807)

مردم بالا دست چه صفایی دارند..... ولی؟!!!
عكس از لحاظ تكنیک و موضوع بدون اشكال است. (عکس خلاقانه، جدید، و دارای اجرایی با کیفیت و قدرتمند است. از لحاظ تکنیک و موضوع عالی است.)
"۲۳:۱۶ ۰۹ بهمن ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (2) | آرین مرادی (600)

درود بر شما
مردم بالا دست چه صفایی دارند........

نگاه قشنگی دارین خانم دیلمی
کادرش و خیلی نمی پسندم اما نگاه شما رو دوست دارم. موفق باشید.
"۲۳:۵۸ ۰۹ بهمن ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (2) | میترا کاشانی زاده (815)

سلام
زندگی جاریست ، اما چقدر سخت ....چقدر فضای عکس سخت است ...حتی آن سنگفرشها و میله ها ....حتی چین و چروکهای روی دست و صورت آن پیرزن ....حتی صدای نیلبک آن مرد که سخت و خشک است .
چه ترکیب قدرتمندی دارد این عکس .
از سوژه ها که فارغ شدم ، خطوط مرا به سمت بالای کادر هدایت میکنند .
آن مثلثی که بالای سر پیرزن قرار دارد و به سمت عقب اشاره دارد ، تاکیدیست برای اینکه ذهن پیرزن نگران و مشغول به همان گذشته و پشت سرش است .
میتوان اینگونه هم تصور کرد که نگران است که اگر بود ، بعد او چه خواهد شد
راستی آن بالا چه خبر است ؟ نمیدانم حکایت گذشته پشت سر گذاشته اوست یا نگرانی از آینده نسلهای کوچکترشان . خودش که ظاهرا به پایان خط رسیده است . اما نگرانی چهره اش مرا تکان میدهد .
صدای ناله نی ، خاطراتی را برایش زنده کرد و داغ دلش را تازه .
تمام ماجرای این عکس در همان پیرزن خلاصه میشود و کمترین نقش را مرد نی لبک زن دارد . او فقط نمادی از یک راویست به عقیده من که آمده است تا حکایت کند زندگی این مردم بالا دست را ...
"۱۸:۱۱ ۱۰ بهمن ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (2) | عزیز عباسی (10130)

سلام ______________
سوژه عالی .. ترکیب نسبتآ خوب .. مد مناسب .. کمی اشکال در ادیت ( تشکیل هاله سفید دور چادر زن ) ..
موفق باشید
"۲۱:۵۷ ۱۰ بهمن ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (3) | بابک احسانی (1040)

با سلام خدمت خانم دیلمی
بدون اغراق فضای عکسای شما یه جوره دیگری است
این هم به زیبایی بقیه کارهاتون میباشه استفاده از سوژه انسانی در نهایت احساس / انگاری با نوای نی خودش با تمام تمنای وجودش اورا می خواند / البته با کاربندی خوب
پایدار باشید
"۲۲:۱۸ ۱۰ بهمن ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (2) | محمد امینی (104)

با سلام
ترکیب بندی و انتخاب سوژه فوق العاده خوب کار شده و معانی زیبایی رو به بیننده القا می کنه
با آرزوی موفقیت
"۰۹:۰۷ ۱۱ بهمن ۱۳۸۸" | مفید (1) | امتیاز (2) | حامد زراعتی (2261)

سلام خانم ديلمي کار زيبايي شده فقط زاويه دوربين اگر بجاي high level در نقطه متقارن آن در low level يا حداقل هم سطح سوژه بود بهتر ميشد چون استفاده از اين زاويه ديد حس خرد بودن را تشديد ميکند که به عنوان نميخورد ببخشيد البته اين نظر بنده است و قست زير سوال بردن نگاه زيباي شما را به مسائل اجتماعي ندارم.
"۰۲:۱۰ ۱۶ بهمن ۱۳۸۸" | مفید (0) | امتیاز (0) | عماد حمادی (71)

استفاده از اين زاويه ديد حس خرد بودن را تشديد ميکند
سلام
با نظر آقای زراعتی کاملا موافقم استفاده از ارتفاع دوربین نه تنها در عکاسی بلکه در سینما هم مورد استفاده واقع میشه نمونش فیلم روانی هیچکاک کهدر صحنه مکالمات جنت لی و آنتونی پرکینز ارتفاع دوربین برای بیان حسهای مختلف مرتب تغییر میکنه.و نمونه ایرانیش هم فیلم سگ کشی که در صحنه آخر باز ارتفاع دوربین کم و زیاد میشه .
موفق و موید باشید