گالری تصاویر "حمید شعفی زاده "

         
عکس
نام :   (امتیاز : 25)
عکاس :   حمید شعفی زاده (امتیاز : 559)
نوع دوربین :   Canon
مدل دوربین :   Canon EOS 5D
نظرات :   14
بازدیدها :   463
تاریخ ارسال :   ۲۰ تير ۱۳۸۶
علاقه‌مندی‌ها :   0
دسته‌بندی سايت :   مناظر روستایی , سیاه و سفید
توضیحات عکاس

"۰۲:۲۸ ۲۰ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | سید مصطفی آهنگرها (2761)

از نظر ترکیب بندی کلی خیلی خوبه. فقط اندکی محل قرار گرفتن افراد ایراد دارد.
انتخاب مد سیاه و سفید هم عالی و به جاست.
فکر نمی‌کنم این عکس هدف یا معنای خاصی را دنبال کند. اگر اینطور نیست، خوشحال می‌شوم توضیح دهید.
"۰۲:۳۶ ۲۰ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (1) | حسین راد (448)

اگه میشه در مورد عکس بیشتر توضیح بدید.
در ضمن همیشه واسه عکساتون یه عنوان بزارید.
تلاش خوبیه.
میشد بیشتر کار کرد.
موفق باشید.
"۰۸:۳۶ ۲۰ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | اشکان صفی (322)

کادر و ترکیب بندی خوبی داره
"۱۰:۴۰ ۲۰ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | مجتبی حسن زاده (76)

جالبه
البته ازین نظرات فنی که دوستان دادن من نمی تونم بدم
"۱۱:۱۰ ۲۰ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | این مكان تعطیل است (1200)

به نظر میاد كه از بین دو لنگه در نیمه باز عكس رو گرفتین. به نظرم كمی لنگه در سمت چپی باز تر بود تركیب بهتری میشد. كادر و ابتكار در تركیب بندی و تنظیمات مناسب دوربین از نقاط قوت عكس هستش. لذت بردم. موفق باشید.
"۱۲:۱۲ ۲۰ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | سعید عامری (4478)

تعلیق و دگرگونی یک اثر در ترکیب بندی متفاوت.استفاده از سایه روشن ها و عمق میدانی فعال و به جا.یک کار ترکیبی و جشنواره ای .مرسی حمید عزیز از این ارسال خلاقانه و واقعا فوق العاده.این جدی میگم..quote]فکر نمی‌کنم این عکس هدف یا معنای خاصی را دنبال کند. اگر اینطور نیست، خوشحال می‌شوم توضیح دهید. این ارسال کادریک در مد مناسب و تعلیقی که شما را وادار میکند بیشتر برای سایه یابی و استقرار نردبان دقت کنید و این همانیست که در هنر بدنبال آنند و کمتر به نتیجه میرسند.و شاید ارسالهای تکرار ی در این سایت چشم را آشنا با این نگاه های متفاوت بدانیم.اما عمق و تعلیق این عکس کاملن در کادر مشهوده...[
"۱۳:۳۴ ۲۰ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | بابک آفریده (235)

كار بسیار زیبایی شده است. گفتنی ها را دوستان آقای عامری و واعظ پور گفتند. لذت بردم.
"۱۳:۵۱ ۲۰ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سید مصطفی آهنگرها (2761)

البته منظور من از نداشتن هدف، بی انگیزه بودن عکس نبود. بلکه منظورم تلاش برای القای مفهوم بود. وگرنه کار به لحاظ ترکیب بندی و فنی در سطح بالایی است.
با تشکر
"۲۰:۰۳ ۲۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | سهراب علیپور (25)

عکست که خیلی خوب اما با دوربینی که تو دارشتی نور سنجیت خیلی خیلی با ید از این بهتر می شد بافت کاهگل در نیامده
"۲۰:۵۹ ۲۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (0) | سهراب علیپور (25)

عکست که خیلی خوب اما با دوربینی که تو دارشتی نور سنجیت خیلی خیلی با ید از این بهتر می شد بافت کاهگل در نیامده
"۲۱:۳۶ ۲۱ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (2) | محمد علیائی مقدم (178)

مرسی حمید جان کنتراست خوبی داره.و البته که گفته های دوستان قابل تامل و برسی است مخصوصا جناب عامری.
"۱۲:۴۸ ۲۲ تير ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | محمدرضا علیخواه (546)

عکس فوق العاده ای شده یک کار ژورنال به تمام معنا
کار بسیار خوبی کردی که عنوانی برای عکست نگذاشتی سه انسان که مشخص هست از قشر ضعیف جامعه هستند در فشار تیرگی جامعه دارند از بین می روند هرچند که در حال لبخند زدن هستند و در اوج سه انسان سه تیرگی و همینطور عدد 3 که فرد هست این عکس را پر از معنا کرده یک ارتباط عددی عالی 3 انسان 3 سایه3 پله نردبان البته می دانم که این ارتباط عددی اتفاقی بوده که همین هم زیباست
اما
ایرادی که داره اینه که هنگام عکس گرفتن کاری کرده که سوزه ها به دوربین خیره شوند و همین به عکس لطمه زده است چون در عکاسی مستند بکر بودن کار باید حفظ شود و نباید طوری عکس گرفته بشود که بیننده حس کند عکاس سوژه را چیده است
موفق باشید
"۱۱:۳۵ ۰۸ شهريور ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | آزیتا فرامرزی (31)

عکس فوق العاده ای شده یک کار ژورنال به تمام معنا
ایرادی که داره اینه که هنگام عکس گرفتن کاری کرده که سوزه ها به دوربین خیره شوند و همین به عکس لطمه زده است
"۱۰:۴۸ ۲۷ بهمن ۱۳۸۶" | مفید (0) | امتیاز (3) | ادریس عباسی (12575)

برداشت زیبایی شده و به نظر من یكی از بهترین نقدها رو آقای علیخواه انجام داده.
موفق باشی.